KTM 250 exc

Danne

Uusi kottarainen (250 exc racing) tuli hankittuu ja pitäis saada tietää että millä suuttimilla toimii parhaiten näin talvis aikaan. Nyt on tyhjäkäynti 55 ja pääsuutin 170 ja tuntuu ettei oiken taho liikkuu niinku pitäis

3

1911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripperi

400:ssa 52/188,neula 5:s pykälä ja seos 2 kierrosta auki. Ja sit piti vielä peittää muovipussilla ilmanputsarin yläosa. Tosin aika eripyörä että ei taida olla näistä säädöistä aaapuva :]

• Kake

No uuden pyörän mukana tuli varmasti myös manuaali? Sieltä takaosasta katot mille kelille mitkäkin säädöt ja siitä alat sitten säätämään... Ja riippuen tietenkin missä ajat, jäälle ja metsään tarviit vähän eri säädöt. Mutta jos tuo 170 on kesäsuutin, niin laitappas nyt vaikka 185 alkuun ja kato miten sillä toimii.

• Danne

Vakio suutin on 160, mutta vaikuttaako se että pyörä oli 11kW kun kaupasta työnsin pihalle? = isommat suuttimet??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe