Kawasaki vn 1500 vulcan

riitu-sisko

Hei kertokaa kokemuksia kyseisestä pyörästä.Kuume on kova ja päätös pitäisi tehdä pian:)

22

25468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J__

      vuosimallista, niin saat upean pyörän ainakin uudemmista malleista. Jos uutta meinaat hankkia, kannattaa myös VN 1600 pitää mielessä.

      Tyyppivikoja ei taida ainakaan näissä uudemmissa olla niin paljoa, mitä vanhemmista löytyi. Mm. vanhemmassa 1500 moottoreista (en muista mihin vuoteen saakka tarkalleen) käytettiin muovisia öljypumpun rattaita, jotka pettivät muutamista pyöristä. Sitten myös jakoketjun kiristinvara loppuu turhan aikaisin johon Kawasaki itsekin myy kiristimen korjaussarjaa, jolla ketjun käyttöaikaa saadaan pidennettyä. Muuta ei heti tule mieleen.

      Sanon vaan, että kannattava ostos. Yamahalta saat ilmajäähdytteisen moottorin ja Hondalta huomattavasti enemmän maksavan pyörän. H&D:tä ehkei kannata vertailla näihin.

      • VN-15

        Vuosimallista ja varsinkin huolloista riippuu
        miten ne toimii.
        Itsellä on -95 ja mitään ongelmia ei ole
        ilmaantunut.
        Öljyn kulutus näissä on kyllä riittävä
        mutta sitä en laske vikoihin.
        0,5 litraa menee 1500km ja se on vielä pientä.
        Tuleepahan ajeltua tuoreilla öljyillä !!!
        Menet vaan hakemaan jos hinta on edullinen.....


    • Tietävä...

      Kiinitä huomiota kuntoon ja vähän ikäänkin.
      Jotakin rakenteita on paranneltu olikohan kytkimen ja mäntien rengastuksien osalta 90-luvun alkuvuosina. Tosin osa vanhemmista on rempattu ns. paremmilla osilla.

      Kuitenkin nuo pyörät on tosiankin yksilöitä, ikä ei takaa mitään. Olen nähnyt tosi huonoja -94, jne.

      Vertaile useampia, että tiedät miltä terve kone kuulostaa ja minkälainen on siisteystaso, jne.

      Jos kuitenkin etsit uudemman malista pyörää -96 -06 niin ota selvää uusien hinnoista. Uusia vn 1500 ja 1600 on myyty ~14 keurosta ylöspäin www.nettimoto.fi. Moni pyytää monta vuotta vanhoista lähes samoja hintoja.

    • Nimetön

      oma väinö vm92 on pelannut todella hyvin. Vääntö on jotain aivan hillitöntä, 80kmh kun lähdet ohittamaan, oli kyytiläinen tai ei niin potkua löytyy kivasti,tosin itselläni on suutinsatsi sekä suorat jaman putket, jotka takaavat myös kivan "syvän" soundin. Laite on ehkä kahdeksasta pyörästäni mitä olen omistanut paras. Se lähtee hyvin käyntiin,sopii kookkaammallekkin kaverilla ja omaa hyvät ajo ominaisuudet sekä kyydissä olevalla on myös hyvät tilat kunhan sissy löytyy.kone ei minun mielestäni kuluttanut kesällä öljyä kuten jotkut niin väittävät. kardaaniveto takaa huolettomia kilometrejä. vn15 on eräänlainen klassikko ja jokainenhan voi siitä rakentaa mieleisensä yksilön.ehdottomasti suosittelen siirtotappisarjaa, ja myös nille joilla sitä ei viellä pyyörässä ole. ehdottomasti hyvä ostos ja näyttäisi pitävän hintansakin vuosien saatossa.enpä ole nähnyt kenenkään myyvänsä väinöä alle 5000e hinnan.

      • VN 15

        Jaa että ei kuluta öljyä.?
        On varmaan pytyt hoonattu...
        Siirtotappisarja olisi hankinnassa
        jospa jollain olisi ylimääräinen
        paketti myydä ????


      • jukkamv

        Itse olen ajelen toista kesää VN1500CC SE Vulcan -88 pyörällä ja öljyn kulumista ei kaupunkiajossa ainakaan mulla esiinny. Pitkillä matkoilla 500 km -> alkaa öljyä kulumaan huomattavasti enemmän. Hyvä pyörä on ollut. Mitää surrempaa vikaa ei ole koneessa ollut.


      • VN 15
        jukkamv kirjoitti:

        Itse olen ajelen toista kesää VN1500CC SE Vulcan -88 pyörällä ja öljyn kulumista ei kaupunkiajossa ainakaan mulla esiinny. Pitkillä matkoilla 500 km -> alkaa öljyä kulumaan huomattavasti enemmän. Hyvä pyörä on ollut. Mitää surrempaa vikaa ei ole koneessa ollut.

        No eihän sitä öljyä tietenkään tyhjäkäynnillä
        kulu mutta 100km/h ja ylikin matkavauhtina niin
        alkaa syömään.Kyllähän sitä pitää kuluakin
        muuten siinä on jotain "vikaa".....


      • wäenämöenen
        VN 15 kirjoitti:

        Jaa että ei kuluta öljyä.?
        On varmaan pytyt hoonattu...
        Siirtotappisarja olisi hankinnassa
        jospa jollain olisi ylimääräinen
        paketti myydä ????

        satsi olis liikana jos kiinnostaa


      • Nimetön
        wäenämöenen kirjoitti:

        satsi olis liikana jos kiinnostaa

        Kyllä kiinnostaa.Laitappa lisää tietoa.
        [email protected]


      • wäe
        Nimetön kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa.Laitappa lisää tietoa.
        [email protected]

        0400883127


      • vili
        wäenämöenen kirjoitti:

        satsi olis liikana jos kiinnostaa

        Jos ei ole vielä mennyt niin pistätkö tännekkin lisätietoa?? [email protected]
        Kunhan hinta saadaan kohdalleen niin täältä löytyy varma ostaja!!


    • Jokos.....

      No....????.....Hommasitko????

      • riitu-sisko

        tuli ostetuksi. Nyt vain odottelen lumien sulamista ja ilmojen lämpenemistä. Mutta yksi pieni pulma on. Tuo huoltokirja/ käyttöohjekirjan puuttuminen. pyörä on vm-96. Mistähän minä sellaisen löytäisin?
        Mukava lukea muidenkin vn 15 omistajien tyytyväisiä kirjoituksia:)


      • ukko
        riitu-sisko kirjoitti:

        tuli ostetuksi. Nyt vain odottelen lumien sulamista ja ilmojen lämpenemistä. Mutta yksi pieni pulma on. Tuo huoltokirja/ käyttöohjekirjan puuttuminen. pyörä on vm-96. Mistähän minä sellaisen löytäisin?
        Mukava lukea muidenkin vn 15 omistajien tyytyväisiä kirjoituksia:)

        kysy alfamer,,tai amerikoista.


      • Manuaali
        riitu-sisko kirjoitti:

        tuli ostetuksi. Nyt vain odottelen lumien sulamista ja ilmojen lämpenemistä. Mutta yksi pieni pulma on. Tuo huoltokirja/ käyttöohjekirjan puuttuminen. pyörä on vm-96. Mistähän minä sellaisen löytäisin?
        Mukava lukea muidenkin vn 15 omistajien tyytyväisiä kirjoituksia:)

        Minulla olisi ylimääräinen Clymerin englanninkielinen manuaali VN1500 Vulcan Classic 1996-1998.


    • riitu-sisko

      kaikille asiallisesti vastanneille. Nyt vaan odotellaan lämpimiä ja turvallisia ajokelejä.

      • jiijii

        ko. pyörän merkkikorjaamolta (huollosta) ne voivat
        tilata sulle tehtaan oman manuaalin,eikä maksa
        maltaita,muistaakseni maahantuoja ei myy yksityiselle.


    • make

      joo tuli hollannista tämmöinen kawa ja oli siirtotappisarja mutta kun ei oikein pysty pitämään jalkoja kun vauhti on yli satasen tärisyttää niin pahasti jalkoihin ja koko ajan jala valyvat tärinän ansiosta tapeilta.mikähän tähän neuvoksi sit kun 4 los viahteella vedättää turisee ja tärisee hieman onko kellään samoja ongelmia mulle vois vakka joku viisaampi soitella et sais nämä ongelmat pois 0405258110 normaali putket on muuten .t make

    • pyöränsä huoltava

      Olisiko jollakin tietoa mikä öljy olisi parasta vn-15 laittaa.
      Kuten oli porukka kirjoittanut niin aika hauska vääntö on pyörässä:)

      • Missä se vääntö

        näkyy? Ei ainakaan 60-140km/h suurimmalla vaihteella kun kevyet kusiaisetkin peittoaa Väinön mennen tullen kiihdytyksessä suurimmalla vaihteella.


      • !!!!!

        valvoline 20-50 dura blend


    • pyöränsä huoltava

      Kiitos tiedosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe