Pettynyt Jetta taloon

Espoon poika

Petyin pahasti tilaamani Jetta talon laatuun. Talopaketti tuli tontilleni, siinä kunnossa että kaikki Gyprok lyvyt olivat sisällä rikkoutuneet.
Kun reklamoin asiasta Jetta taloille oli vastaus seuraavanlainen: sellaista rakentaminen on...
Tilasin paikalle Espoon kauppakamarin puolueettoman tavarantarkastajan joka totesi virheen ja määräsi Jetta talon korjaamaan virheensä. Olen todella pettynyt, koska tilasin talon joka oli valmistettu kuivassa tehtaassa ja nyt jos elementit avataan tontilla, ne kastuvat. Jetta-talon tehtaan vastaukset ja palvelu on ollut seurkeaa.

51

23646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun katto

      on päänpäällä?? Ei ne kastu enää ja koskahan jetta korjaa ne, myös rahakorvaus teille saattaa tulla kyseeseen. Vai määräsi??

      • espoon poika

        Jetta-talo myy talojaan valmistaloina jotka on koottu tehtaassa, kuivissa olosuhteissa.Nyt kun korjaus aloitetaan märällä pohjalla ja kosteusulkumuovit etc. on jo kerran porattu elementtiin, kasvaa kosteusriski huomattavasti.
        Jetta-talon ns. " asiakaspalvelu " vastastasi reklamaatioon sanomalla että sellaista se rakentaminen on..Gyprok levyt myös jäykistävät talon runkoa, joten on mahdollista että talon runko ei ole tarvittavan jäykkä. Olen itse lakimies ja vien kyllä tapauksen eteenpäin, mielestäni on täysin kohtuutonta että Jetta talo Oy voi pelleillä ihmisten asumisella tällälailla.


      • levyjen
        espoon poika kirjoitti:

        Jetta-talo myy talojaan valmistaloina jotka on koottu tehtaassa, kuivissa olosuhteissa.Nyt kun korjaus aloitetaan märällä pohjalla ja kosteusulkumuovit etc. on jo kerran porattu elementtiin, kasvaa kosteusriski huomattavasti.
        Jetta-talon ns. " asiakaspalvelu " vastastasi reklamaatioon sanomalla että sellaista se rakentaminen on..Gyprok levyt myös jäykistävät talon runkoa, joten on mahdollista että talon runko ei ole tarvittavan jäykkä. Olen itse lakimies ja vien kyllä tapauksen eteenpäin, mielestäni on täysin kohtuutonta että Jetta talo Oy voi pelleillä ihmisten asumisella tällälailla.

        vaihdon jälkeen talo on täysin jäykkä ja rakennusvaiheessa jäykistys hoidetaan tilapäisillä tuilla.

        Kasvaneesta kosteusriskistä tuskin hyväkään lakimies saa hommattua korvauksia.


      • elementtejä.
        espoon poika kirjoitti:

        Jetta-talo myy talojaan valmistaloina jotka on koottu tehtaassa, kuivissa olosuhteissa.Nyt kun korjaus aloitetaan märällä pohjalla ja kosteusulkumuovit etc. on jo kerran porattu elementtiin, kasvaa kosteusriski huomattavasti.
        Jetta-talon ns. " asiakaspalvelu " vastastasi reklamaatioon sanomalla että sellaista se rakentaminen on..Gyprok levyt myös jäykistävät talon runkoa, joten on mahdollista että talon runko ei ole tarvittavan jäykkä. Olen itse lakimies ja vien kyllä tapauksen eteenpäin, mielestäni on täysin kohtuutonta että Jetta talo Oy voi pelleillä ihmisten asumisella tällälailla.

        Mutta eikö olekin kiva kun sait kilpailutuksen jälkeen halvalla. Sellaista se vaan on. Taisit kilpailuttaa huolellisuuden ja järkevän rakennustavan hinnasta.


      • J&K
        elementtejä. kirjoitti:

        Mutta eikö olekin kiva kun sait kilpailutuksen jälkeen halvalla. Sellaista se vaan on. Taisit kilpailuttaa huolellisuuden ja järkevän rakennustavan hinnasta.

        Vai huolellisuuden ja järkevän rakennustavan...heh...mee hoitoon !!

        Meillä jetta,ei halvin ja kaikki meni loistavasti,laatu hyvää...erottuu kyllä muista tikkutaloista,vaaja/kastelli ym laatikkotalot....kuviakin löytyy ja lisää tietoa!


      • vikaa
        espoon poika kirjoitti:

        Jetta-talo myy talojaan valmistaloina jotka on koottu tehtaassa, kuivissa olosuhteissa.Nyt kun korjaus aloitetaan märällä pohjalla ja kosteusulkumuovit etc. on jo kerran porattu elementtiin, kasvaa kosteusriski huomattavasti.
        Jetta-talon ns. " asiakaspalvelu " vastastasi reklamaatioon sanomalla että sellaista se rakentaminen on..Gyprok levyt myös jäykistävät talon runkoa, joten on mahdollista että talon runko ei ole tarvittavan jäykkä. Olen itse lakimies ja vien kyllä tapauksen eteenpäin, mielestäni on täysin kohtuutonta että Jetta talo Oy voi pelleillä ihmisten asumisella tällälailla.

        siinä oli kuin rikkinäiset Gyproc-levyt? Ei taida "lakimiehenkään" sellaista juttua kannattaa oikeudessa puida. Huomauttaisin vain että emme ole USA:ssa, jossa lakimiehet vievät järjettömiä juttuja oikeuteen.


      • Mitä Kastelli kuluu tähän ?
        J&K kirjoitti:

        Vai huolellisuuden ja järkevän rakennustavan...heh...mee hoitoon !!

        Meillä jetta,ei halvin ja kaikki meni loistavasti,laatu hyvää...erottuu kyllä muista tikkutaloista,vaaja/kastelli ym laatikkotalot....kuviakin löytyy ja lisää tietoa!

        Eikö kyse ollut elementtitaloista ? Haista sinä Jetta-kauppias paska laatusi kanssa ja loistavien suritustesi kanssa. Paska on paskaa vaikka sen paketoisi joulupaperiin.


      • J&K
        Mitä Kastelli kuluu tähän ? kirjoitti:

        Eikö kyse ollut elementtitaloista ? Haista sinä Jetta-kauppias paska laatusi kanssa ja loistavien suritustesi kanssa. Paska on paskaa vaikka sen paketoisi joulupaperiin.

        Kylläpä taas jollakin kiehuu..JOO olen jetta-kauppias,ja myynyt tuhansia jetta-taloja satamassa terveisin kovapalkkainen EK-KONEAHTAAJA !!....voin laittaa kuvia omasta ,ai nii täällä jetasta kirjoittavathan ovat kaikki TALOMYYJIÄ !!!


      • jauhaa skeidaa Jetta-talosta
        espoon poika kirjoitti:

        Jetta-talo myy talojaan valmistaloina jotka on koottu tehtaassa, kuivissa olosuhteissa.Nyt kun korjaus aloitetaan märällä pohjalla ja kosteusulkumuovit etc. on jo kerran porattu elementtiin, kasvaa kosteusriski huomattavasti.
        Jetta-talon ns. " asiakaspalvelu " vastastasi reklamaatioon sanomalla että sellaista se rakentaminen on..Gyprok levyt myös jäykistävät talon runkoa, joten on mahdollista että talon runko ei ole tarvittavan jäykkä. Olen itse lakimies ja vien kyllä tapauksen eteenpäin, mielestäni on täysin kohtuutonta että Jetta talo Oy voi pelleillä ihmisten asumisella tällälailla.

        Kannattaisi miettiä, mistä johtuu kun noin kamalasti Jetta-talo kalvaa mielen syövereitä, kateellisuusko?

        Jutussasi on niin paljon aukkoja, että uskokoon ken viitsii.


      • Utelias
        espoon poika kirjoitti:

        Jetta-talo myy talojaan valmistaloina jotka on koottu tehtaassa, kuivissa olosuhteissa.Nyt kun korjaus aloitetaan märällä pohjalla ja kosteusulkumuovit etc. on jo kerran porattu elementtiin, kasvaa kosteusriski huomattavasti.
        Jetta-talon ns. " asiakaspalvelu " vastastasi reklamaatioon sanomalla että sellaista se rakentaminen on..Gyprok levyt myös jäykistävät talon runkoa, joten on mahdollista että talon runko ei ole tarvittavan jäykkä. Olen itse lakimies ja vien kyllä tapauksen eteenpäin, mielestäni on täysin kohtuutonta että Jetta talo Oy voi pelleillä ihmisten asumisella tällälailla.

        Espoon poika oikein joutui? Taisi olla pelkkä trolli koko mies. Vai että oikein lakimies. Onkos tapaus edennyt?


      • Kastellin kanssa,
        J&K kirjoitti:

        Kylläpä taas jollakin kiehuu..JOO olen jetta-kauppias,ja myynyt tuhansia jetta-taloja satamassa terveisin kovapalkkainen EK-KONEAHTAAJA !!....voin laittaa kuvia omasta ,ai nii täällä jetasta kirjoittavathan ovat kaikki TALOMYYJIÄ !!!

        joten katsele peiliin.


      • Espoo poika
        Utelias kirjoitti:

        Espoon poika oikein joutui? Taisi olla pelkkä trolli koko mies. Vai että oikein lakimies. Onkos tapaus edennyt?

        Tervehdys, ei ole espoon poika mihinkään hävinnyt, tänään kävi tontilla Espoon kauppakamarin tavarantarkastaja ja odottelen lausuntoa asiasta.Jetta-talon suunnittelija ei saapunut edes paikalle, lähettivät juoksupojan asialle..palvelu on ollut surkeaa ja raportoin kyllä kun päätöksiä tulee,taitaa mennä raastupaan koko homma.


      • Reija
        jauhaa skeidaa Jetta-talosta kirjoitti:

        Kannattaisi miettiä, mistä johtuu kun noin kamalasti Jetta-talo kalvaa mielen syövereitä, kateellisuusko?

        Jutussasi on niin paljon aukkoja, että uskokoon ken viitsii.

        Olet selvästi Jetta kauppias joka puolustelee onnettoman talotehtaan tekeleitä!Minulla on ollut paljon ongelmia Jetta-talon kanssa, surkeaa laatua!!


      • Utelias
        Espoo poika kirjoitti:

        Tervehdys, ei ole espoon poika mihinkään hävinnyt, tänään kävi tontilla Espoon kauppakamarin tavarantarkastaja ja odottelen lausuntoa asiasta.Jetta-talon suunnittelija ei saapunut edes paikalle, lähettivät juoksupojan asialle..palvelu on ollut surkeaa ja raportoin kyllä kun päätöksiä tulee,taitaa mennä raastupaan koko homma.

        raastupaan muutamasta rikkoutuneesta Gyproc-levystä. Vai oliko siinä muutakin vikaa?


      • otan osaa
        Reija kirjoitti:

        Olet selvästi Jetta kauppias joka puolustelee onnettoman talotehtaan tekeleitä!Minulla on ollut paljon ongelmia Jetta-talon kanssa, surkeaa laatua!!

        Toivottavasti sinne risukasaankin aurinko joskus paistaa.


      • korkean
        espoon poika kirjoitti:

        Jetta-talo myy talojaan valmistaloina jotka on koottu tehtaassa, kuivissa olosuhteissa.Nyt kun korjaus aloitetaan märällä pohjalla ja kosteusulkumuovit etc. on jo kerran porattu elementtiin, kasvaa kosteusriski huomattavasti.
        Jetta-talon ns. " asiakaspalvelu " vastastasi reklamaatioon sanomalla että sellaista se rakentaminen on..Gyprok levyt myös jäykistävät talon runkoa, joten on mahdollista että talon runko ei ole tarvittavan jäykkä. Olen itse lakimies ja vien kyllä tapauksen eteenpäin, mielestäni on täysin kohtuutonta että Jetta talo Oy voi pelleillä ihmisten asumisella tällälailla.

        "oamrahoitusosuuden" olet laskenut saavasi projektin aikana olemalla aina sopivassa saumassa lakimies?


      • PekkaPoika
        korkean kirjoitti:

        "oamrahoitusosuuden" olet laskenut saavasi projektin aikana olemalla aina sopivassa saumassa lakimies?

        unohtuiko sinulta peruskoulu käydä??


      • Ope
        otan osaa kirjoitti:

        Toivottavasti sinne risukasaankin aurinko joskus paistaa.

        Jetta-Talon asiakaspalveluko se siellä kirjoittelee, eikö teillä kauppa käy kun on aikaa tänne vastailla?


      • HELSINGIN-UKKO
        Espoo poika kirjoitti:

        Tervehdys, ei ole espoon poika mihinkään hävinnyt, tänään kävi tontilla Espoon kauppakamarin tavarantarkastaja ja odottelen lausuntoa asiasta.Jetta-talon suunnittelija ei saapunut edes paikalle, lähettivät juoksupojan asialle..palvelu on ollut surkeaa ja raportoin kyllä kun päätöksiä tulee,taitaa mennä raastupaan koko homma.

        ESPOON POIKA 5.3.06: "Tilasin paikalle Espoon kauppakamarin puolueettoman tavarantarkastajan joka totesi virheen ja määräsi Jetta talon korjaamaan virheensä."

        TAIDAT OLLA AIKA SEKOPÄÄ.... KUN LUKEE NÄITÄ SUN JUTTUJAS NI EI VOI KU IHMETELLÄ MISTÄ SAAT NOI KAIKKI KIKSIT TÄHÄN..... HALOO

        TAITAA ESPOOSSA KASVAA JOTAIN SUPER POIKIA....

        SAIT LAUSUNNON 5.3 JA KUITENKIN OOT NYT TAAS ODOTTELEMASSA LAUSUNTOA???

        KESKITY SINÄKIN JO OLENNAISEEN!


      • Vantaan vaari
        HELSINGIN-UKKO kirjoitti:

        ESPOON POIKA 5.3.06: "Tilasin paikalle Espoon kauppakamarin puolueettoman tavarantarkastajan joka totesi virheen ja määräsi Jetta talon korjaamaan virheensä."

        TAIDAT OLLA AIKA SEKOPÄÄ.... KUN LUKEE NÄITÄ SUN JUTTUJAS NI EI VOI KU IHMETELLÄ MISTÄ SAAT NOI KAIKKI KIKSIT TÄHÄN..... HALOO

        TAITAA ESPOOSSA KASVAA JOTAIN SUPER POIKIA....

        SAIT LAUSUNNON 5.3 JA KUITENKIN OOT NYT TAAS ODOTTELEMASSA LAUSUNTOA???

        KESKITY SINÄKIN JO OLENNAISEEN!

        KUTEN HUOMAAT JETTA KAUPPIAS SUN SEKOILU TÄÄLLÄ LYÖ VAIN LISÄÄ VETTÄ MYLLYYN!!ITSE PÖNTTÖPÄÄ RUOKIT KESKUSTELUA LÄPINÄKYVÄLLÄ URPUTUKSELLASI.IHMISTEN PITÄÄ SAADA TIETÄÄ TOTUUS!!


      • HELSINGON UKKO
        Vantaan vaari kirjoitti:

        KUTEN HUOMAAT JETTA KAUPPIAS SUN SEKOILU TÄÄLLÄ LYÖ VAIN LISÄÄ VETTÄ MYLLYYN!!ITSE PÖNTTÖPÄÄ RUOKIT KESKUSTELUA LÄPINÄKYVÄLLÄ URPUTUKSELLASI.IHMISTEN PITÄÄ SAADA TIETÄÄ TOTUUS!!

        ...


      • rasvaimu
        espoon poika kirjoitti:

        Jetta-talo myy talojaan valmistaloina jotka on koottu tehtaassa, kuivissa olosuhteissa.Nyt kun korjaus aloitetaan märällä pohjalla ja kosteusulkumuovit etc. on jo kerran porattu elementtiin, kasvaa kosteusriski huomattavasti.
        Jetta-talon ns. " asiakaspalvelu " vastastasi reklamaatioon sanomalla että sellaista se rakentaminen on..Gyprok levyt myös jäykistävät talon runkoa, joten on mahdollista että talon runko ei ole tarvittavan jäykkä. Olen itse lakimies ja vien kyllä tapauksen eteenpäin, mielestäni on täysin kohtuutonta että Jetta talo Oy voi pelleillä ihmisten asumisella tällälailla.

        valita sille rakennuttajalle.. älä jetalle ku tietääkseni et ole jetan kans missään tekemisissä... lakimies HA


    • koska

      jos olisit sanonnut että muutamat tai monet tms. olisin voinnut tarinan uskoa vai että kaikki Gyprok levyt rikkoutuneet ovat sentään Ek levyä.

    • toinenpuoli

      Eli se, että tehtaalla on joillain jäänyt diplomatian lyhytkin oppimäärä lukematta. Ykstotisia pohjalaisia jäykkäjoonaita. Tosi viisaita - omasta mielestään.

    • Jkl mlk, ov

      Kysyttiin joulukuun alussa, kai nyt jo maaliskuussa uskaltaa sanoa näin. 2 viikkoa piti kestää, ennen joulua piti tulla. Tammikuun alussa myyjä soitti, että menee vielä jonkin aikaa, ei pahemmin pahoitellut ettei olleet siihen mennessä saaneet tehtyä. Sittemmin ei ole kuulunut mitään, perään emme ole soitelleet. Harmittaa vaan, kun ukko vei alkuperäisen tonttikartan eikä ole palauttanut sitä-jouduin tilaamaan kunnalta uuden. Tällaista palvelua Jyväskylän maalaiskunnassa!

      • Pekka Poika

        Ei meillekään Jetta-Talo vastannut, taitaa mennä nurin koko firma kuten sanottu.


      • vastaavat
        Pekka Poika kirjoitti:

        Ei meillekään Jetta-Talo vastannut, taitaa mennä nurin koko firma kuten sanottu.

        kaikenmaailman "Pekka-pojille". Eiköhän ne asiakkaita koita saada.


    • ärtynyt

      meille tuli jukka-talo 1kk liian aikaisin tontille, putkitöitä oli kaivurin vaikea tehdä. meille tuli noin 2000euron lisäkustannukset talopaketin takia. saimme 300euroa hyvitystä, että ollaan vieläkin erittäin kiukkuisia, vaikka talo on kohta valmis. ei enää ikinä jukka-taloa, laittakaa viesti kaikille eteenpäin, tulee kaikille tietoon!!!!!!!!!!

      • varastopäällikkö

        täynnä tuolla lumen alla noita talopaketteja odottamassa toukokuuta jolloin kaikki haluaa sen toimituksen.

        Eli kuukausi ennakkoon on vakiotoimitus, kuukausi myöhemmin olisi toimitusvirhe.


      • Hullu-Rane

        Miten voi tulla talo kuukauden liian aikaisin tontille? Se toimitusaikahan sovitaan myyjän kanssa. Nyt on tainnut vika olla projektin hallinnassa eikä talotehtaassa.


      • olla

        kolmea yli seitsemän kun ensimmäinen elementtirekka kaarsi tontille sinä maanantai aamuna milloin oli toimitus luvattukin.

        Jäi vähän paska maku suuhun kun oli sovittu, että tullaan seitsemältä. Konupullon toi talomyyjä iltapäivällä korvaukseksi - Seuraavana aamuna oli taas paska maku suussa.

        Mutta sellaista se on näiden talotehtaiden kanssa, ei siinä pieni ihminen paljon merkkaa.

        Että tämä varoituksena niille, jotka Kannustaloa miettivät!


      • joopajoo

        Sinulle sitä ei ole tainnut oikeasti tulla yhtään mitään talopakettia. Katsos kun sitä kerrostalokopperoa ei oikein sellaiseksi voi nimittää, eikä Jukka niitä edes toimita. Jos paketti tulee oikeasti 'kuukauden liian aikaisin' tontille, on tilaaja kyllä tulkinnut sen jälkimmäisen luvun toimituspäivämääräkentässä (vinkki: kuukausi) totaalisen väärin.


    • Tomppa

      Olen tehnyt 30 vuotta taloja ja JEO-Talo on sama konkurssiin mennyt jetta-talo, täyttä roskalaatua ja huijarihommaa!!

      • ..vaan...

        Konkurssi on lähempänä sinua ilmeisimmin kuin Jetta-taloa.
        Siitä pitää pahaa oloa purkaa.


      • häh?
        ..vaan... kirjoitti:

        Konkurssi on lähempänä sinua ilmeisimmin kuin Jetta-taloa.
        Siitä pitää pahaa oloa purkaa.

        mitä tämä pikkulapsen piperrys on?


    • Sivula

      Lukekaa Jetta kauppiaan katkerat puolustuskommentit...poika on ihan pihalla ja lähinnä 6 vuotiaan tasolla..sääliksi käy!

    • Ozzippa

      Ihan ihmeellinen oli Jetan tarjous meille, yli 30% kalliimpi kun muilla ja ilman mitään kunnon takuita, ihme touhua!

      • ei pettänyt

        olemme jo kolme vuotta asuneet tyytyväisinä Jettaan. Voin suositella.


      • J&K
        ei pettänyt kirjoitti:

        olemme jo kolme vuotta asuneet tyytyväisinä Jettaan. Voin suositella.

        Eikä pettänyt meitäkään,muutokset pohjaakuvaan onnistui hienosti ja kaikki toiminut tähän asti moitteetta...tosi tyytyväisiä ollaan !


      • Juuvana
        J&K kirjoitti:

        Eikä pettänyt meitäkään,muutokset pohjaakuvaan onnistui hienosti ja kaikki toiminut tähän asti moitteetta...tosi tyytyväisiä ollaan !

        Ajatelkaa miten käy 2 vuoden päästä..JEO talon ostaneille todella huonosti..Jetta talon perusti ja omistaa samat huijarit..


      • 666
        Juuvana kirjoitti:

        Ajatelkaa miten käy 2 vuoden päästä..JEO talon ostaneille todella huonosti..Jetta talon perusti ja omistaa samat huijarit..

        Mitä 2 vuoden päästä ? tippuuko meteoriitti päähän ?...takuu 2 vuotta ja rakennevastuu 10 vuotta....luuletko että talo rysähtää kasaan, vai että jeo huijjarit käy varastamassa talon ja myy sen uudelleen eteenpäin...mene TAMPIO ostamaan kastelli,halpa tikkukasa fenestran ikkunoilla ja ala kyttäämään ettei nurkat jäädy !!!!!!


      • OSKU.
        666 kirjoitti:

        Mitä 2 vuoden päästä ? tippuuko meteoriitti päähän ?...takuu 2 vuotta ja rakennevastuu 10 vuotta....luuletko että talo rysähtää kasaan, vai että jeo huijjarit käy varastamassa talon ja myy sen uudelleen eteenpäin...mene TAMPIO ostamaan kastelli,halpa tikkukasa fenestran ikkunoilla ja ala kyttäämään ettei nurkat jäädy !!!!!!

        Todella huono puolusteluyritys taas,natsi!


      • 666
        OSKU. kirjoitti:

        Todella huono puolusteluyritys taas,natsi!

        EK-KULjettaja satamasta....v...n köyhä !!!


    • minapoika

      Joko sait ne roistot vastuuseen, vai vielläkö pakoilevat, muista että sulla on oikeus korvaukseen, tsemppiä!Itse taistelin niiden paskiasten kanssa yli vuoden...

    • Jaana2

      Meidän JEO talossa vuotaa ullakko koska rakennusvaiheessa tehty virheitä pahemman kerran, kuulin että nämä samat Jeo talon vastuu miehet ovat taas perustaneet tehtaan Jetta nimellä?voiko vaati rakennusvirheistä vastuuta heiltä??vastatkaa!kiitos.

    • vikaa oli

      talopaketissasi? oliko levyt siis ihan palasina vai? aika pienistä asioista hermoilet jos kyseessä ei ollut muita vikoja. et ole tainut ennen rakentaa? miksi luulet elementtejen kastuvan jos levyt vaihdetaan (välissä on höyrynsulku yms..)?? rakennetaanhan taloja edelleen metritavarasta ja paikanpäällä... ja jos tosiaan juristi olet niin ainakaan sua en palkkaisi ellen haluisi tahallani hävitä!!

      • Espoon poika

        Vikalistan voin sulle toimittaa, miksi sua niin kiinostaa?etkö jo tajua että hohkaat sadankilometrin säteellä olevasi kyseisen p... tehtaan myyjä??ei kukaan muu ole asiastasi kiinnostunut.


      • siitä varma
        Espoon poika kirjoitti:

        Vikalistan voin sulle toimittaa, miksi sua niin kiinostaa?etkö jo tajua että hohkaat sadankilometrin säteellä olevasi kyseisen p... tehtaan myyjä??ei kukaan muu ole asiastasi kiinnostunut.

        että en ole mikään myyjä!! ihan kuin muut eivät kirjottaisi tänne kuin myyjät!!! kiinnostaa vaan kovin koska olen itse alalla töissä ja nähnyt kaiken näköistä. ollaan rakennettu ja pystetty yms. välillä tuntuu siltä että asiakkaat eivät oikeasti tajua mitään rakentamisesta. tämä tapaus vaikuttaa vaan juuri sellaiselta."isännät" käyvät työmaalla katselemassa ja kyselemässä ihan kuin tajuaisivat jotain (nämä esimerkit koskee vain tätä niponipo ryhmää). sitten ihmetellään jos jokin asia ei mene juuri niinkuin on suunniteltu. muuttuvia tekiöitä kun on projektissa on kuitenki kohtalaisen paljon!! ei rakentaminen helppoa aina ole. sun pitäs itse tehdä sitä taloa (arvasinko oikein että et tee?? ) niin ymmärtäisit vähän mikä on tärkeää ja miten hommat menee. jos olet joskus tapetin seinälle laittanut tms. niin sitä ei valitettavasti lasketa.


      • Espoon poika
        siitä varma kirjoitti:

        että en ole mikään myyjä!! ihan kuin muut eivät kirjottaisi tänne kuin myyjät!!! kiinnostaa vaan kovin koska olen itse alalla töissä ja nähnyt kaiken näköistä. ollaan rakennettu ja pystetty yms. välillä tuntuu siltä että asiakkaat eivät oikeasti tajua mitään rakentamisesta. tämä tapaus vaikuttaa vaan juuri sellaiselta."isännät" käyvät työmaalla katselemassa ja kyselemässä ihan kuin tajuaisivat jotain (nämä esimerkit koskee vain tätä niponipo ryhmää). sitten ihmetellään jos jokin asia ei mene juuri niinkuin on suunniteltu. muuttuvia tekiöitä kun on projektissa on kuitenki kohtalaisen paljon!! ei rakentaminen helppoa aina ole. sun pitäs itse tehdä sitä taloa (arvasinko oikein että et tee?? ) niin ymmärtäisit vähän mikä on tärkeää ja miten hommat menee. jos olet joskus tapetin seinälle laittanut tms. niin sitä ei valitettavasti lasketa.

        Mitä sitten onko se vaikeaa?onko sillä mitään väliä kenellekkään? jos olisit lääkeri ja aina sanoisit potilaille että se leikkaminen on niin vaikeaa ja aina tulee virheitä ja et itsekkään osaa leikata?mitä sen on väliä jos ei osata tehdä ja siitä otetaan rahaa niin "isännällä" on valitettavasti oikeus saada mitä tilaa. Pösilö mielipiteesi on valitettavan yleinen näillä rakennusmiehillä...pelottavaa kuten Jetta-talon asennekkin.


      • sitten???
        Espoon poika kirjoitti:

        Mitä sitten onko se vaikeaa?onko sillä mitään väliä kenellekkään? jos olisit lääkeri ja aina sanoisit potilaille että se leikkaminen on niin vaikeaa ja aina tulee virheitä ja et itsekkään osaa leikata?mitä sen on väliä jos ei osata tehdä ja siitä otetaan rahaa niin "isännällä" on valitettavasti oikeus saada mitä tilaa. Pösilö mielipiteesi on valitettavan yleinen näillä rakennusmiehillä...pelottavaa kuten Jetta-talon asennekkin.

        olet siis juristi? etkä ikinä häviä? jos häviät sinua saa parjata täällä julkisesti että varokaa tätä miestä vai. eli et siis tee virheitä?koskaan?? ja vertauksesi lääkäriin oli aika hmmm.. lapsellinen? varmaan olet jossain määrin budjetilla rakentanut? jetta ei kummiskaan ole sieltä kalleimmasta päästä.. vai kilpailutatko myös lääkäreitä jos leikkaus pöydälle satut? rahalla saa aina parempaa. nooh tarkotin sillä rakentamisen hankaluudella että se ei mene aina kirjojen mukaan. suunnitelmat vaihtuu välillä ja tulee lisätöitä yms. nooh nyt sivutan itse aihetta ja se siitä. tarkoitus oli vain alunperin kysyä että oliko muita vikoja paketissasi? sen takia että jos JULKISESTI herjaat ko. firmaa niin varmaan olisi hyvä mainita muutkin viat samalla? kenties jopa linkittää kuvia jos moinen kamera löytyy? toisaalta kuvat olisivat pitänyt ottaa ennen levyjen vaihtoa että se siitä sitten. tottakai pitää saada mitä tilaa ja jos ei kelpaa niin korjataan. se on rakentamista!ja jos tuote on yksinkertaisesti kelvoton se vaihdetaan.


      • Espoon mämmikoura
        Espoon poika kirjoitti:

        Mitä sitten onko se vaikeaa?onko sillä mitään väliä kenellekkään? jos olisit lääkeri ja aina sanoisit potilaille että se leikkaminen on niin vaikeaa ja aina tulee virheitä ja et itsekkään osaa leikata?mitä sen on väliä jos ei osata tehdä ja siitä otetaan rahaa niin "isännällä" on valitettavasti oikeus saada mitä tilaa. Pösilö mielipiteesi on valitettavan yleinen näillä rakennusmiehillä...pelottavaa kuten Jetta-talon asennekkin.

        Luulis Espoon poikaa vituttavan aika pitkään kun sen pitää sit vielä asuakkin siinä paskassa Jetta talossaan. Päivästä toiseen talo muistuttaa siittä kuinka typerä sitä olikaan kun tuollaista paskaa meni ostamaan.

        Oliskohan kannattanut rakentaa oikea talo eikä mitään elementti mökkiä.

        Espoon mämmikoura


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe