liittyy pleikka peleihin

sims

eli mulla on sims 2 ja siihen ku laittaa sellasii huijaus koodeja ne ei toimi jos jollain on sims 2 niin voikko neuvoo vähän että onko joku juttu ennenku niitä koodeja voi laittaa. niin ja sitten hain ne koodit osotteesta www.jonneweb.net ja sinne tulee valikko vasempaan reunaan sieltä otin ps2 koodit sit tulee haku sana homma joka meinaa pelin nimee sit tulee peleistä lista ja sieltä otin sims 2. no jos joku tajus niin se on hyvä mutta jos et tajunnut niin pyyä kamuks habbos ukko on:
!pink-pantter! tai sitten kysy selvennystä täällä suomi24 keskustelussa eli painas vaan vastaa!! :D

14

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilumummo

      toi viesti ois kannattanu laittaa the sims osiolle.

    • teini93

      et sitten osaa kirjottaa oikealle palstalle, noob!

      • printnii

        12-vuotias väittää olevansa teini.

        LÅL
        n00b
        LÅL


      • angelfromfire
        printnii kirjoitti:

        12-vuotias väittää olevansa teini.

        LÅL
        n00b
        LÅL

        Mietittekö ikinä mistä tulee sana teini?
        Englanninkielen sanasta teen. ThirTEEN, FourTEEN yms.. Kirjoittaja on siinä tapauksessa teini jos hänen syntymäpäivänsä on ollut jo tänä vuonna. Silloinhan hän on jo 13-vuotias mutta hän voi myös olla vasta 12 eli ei vielä teini.
        Siinä teille sivistystä >_


      • pritnii
        angelfromfire kirjoitti:

        Mietittekö ikinä mistä tulee sana teini?
        Englanninkielen sanasta teen. ThirTEEN, FourTEEN yms.. Kirjoittaja on siinä tapauksessa teini jos hänen syntymäpäivänsä on ollut jo tänä vuonna. Silloinhan hän on jo 13-vuotias mutta hän voi myös olla vasta 12 eli ei vielä teini.
        Siinä teille sivistystä >_

        Juu, tuo on totta, että 'virallisesti' on teini, kun on täyttänyt 13.. Alle 13v on onnellisesti lapsonen vielä. :>

        Mutta löysin Wikipediasta tällaista tietoa sanan "teini" alkuperästä..

        "Teini-sanaa ei ole johdettu englannin teen-sanasta, vaikka hyvin siihen tarkoituksellisesti sopisi. Tämä merkitys on paljon uudempi kuin suomen kielen teini. Se pohjaa germaanisten kielten tapaan ilmaista luvut 13-19 omalla erityisellä päätteellään. 1900-luvun alussa amerikkalaiset mainostajat alkoivat kohdella vastaavia ikäluokkia omana erityisenä kuluttajaryhmänään, jonka nimityksenä oli aluksi teenybopper ja sittemmin, noin vuosisadan puolivälistä lähtien teenager. Tämä käsite lainautui myöhemmin ruotsin kieleen muodossa tonårig ja vihdoin suomeen, jossa jo vanhastaan käytössä ollut sana sai nyt hieman uudenlaisen merkityksen. Viime vuosina arkipäiväiseen käyttöön yleistynyt teini-ikä vastaa siis jotakuinkin 13-19 -vuotiaita eli murrosikäisiä nuoria, kun taas vanhastaan teini on ollut ehkä noin 16-22 -vuotiaiden - siis murrosiän pääosin jo ohittaneiden - opiskelijoiden nimitys."


      • teini93
        printnii kirjoitti:

        12-vuotias väittää olevansa teini.

        LÅL
        n00b
        LÅL

        MÄ OLEN TEINI, PERKELE! xD


      • elikkä
        angelfromfire kirjoitti:

        Mietittekö ikinä mistä tulee sana teini?
        Englanninkielen sanasta teen. ThirTEEN, FourTEEN yms.. Kirjoittaja on siinä tapauksessa teini jos hänen syntymäpäivänsä on ollut jo tänä vuonna. Silloinhan hän on jo 13-vuotias mutta hän voi myös olla vasta 12 eli ei vielä teini.
        Siinä teille sivistystä >_

        Olen 15v sotahullu militaristipaska joka vihaa kaikkia massateinejä ja muuta. Kaikki sellaiset pitäisi laittaa keskitysleireille. Olenko teini?


      • pritnii
        elikkä kirjoitti:

        Olen 15v sotahullu militaristipaska joka vihaa kaikkia massateinejä ja muuta. Kaikki sellaiset pitäisi laittaa keskitysleireille. Olenko teini?

        Kyllä. Olet teini.

        Kaikki ovat elämänsä aikana teinejä.. Ellei joudu hautaan sitä ennen..

        Teini & massateini = 2 vähän eri asiaa..
        Tai siis.. Äh.

        Onko tuo nyt ihan harkittu juttu? Ei kamalinkaan olio maailmassa ansaitse joutua keskitysleirille.. Hui kamala. :O

        Mutta sun mielipide. :|


    • mää

      joo mullaki on sama juttu en saa niit millää toimimaa voiks joku auttaa?

      • pritnii

        Mene kysymään apua The sims -palstalta, kun täällä sellainenkin sattuu olemaan..


      • kollenpalatsi
        pritnii kirjoitti:

        Mene kysymään apua The sims -palstalta, kun täällä sellainenkin sattuu olemaan..

        Tämä ihmeen teini keskustelu lähti liikkeelle pyhän lapsosen Sims kysymyksestä... ;D

        Pyhä lapsonen, koodeja: http://www.gamerevolution.com


    • aflkaöfladkf

      VITTU OPETTELE KIRJOTTAA OIKEELLE PALSTALLE

    • ding dong

      1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111112222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe