Onko tietoa onko saatavilla? Siis sellaista suomi-konepistoolia, joka olisi muutettu vain kertatulta ampuvaksi? Kun ei tuo lupapolitiikka riitä mulla sarjatuleen...
Suomi-kp"Siviilimalli"
4
1305
Vastaukset
- Fennoman
suomi koopeeta puolikkaaksi muutettuna.Enää ei riitä se,että ase on hitsattu kertatulelle,nykylain mukaan siihen on rakennettava kertatulikoneisto,noin lyhyesti selitettynä.
Tarkoittaen,jos vaikka löytäisit kertatulelle muutetun,et voi sitä ostaa,sillä tarvitset siihen sarjaluvan,taas noin yksinkertaisesti selitettynä.
Syyhän on se,että joku/jotkut oli muuttanut vehkeen takaisin sarjapeliksi.Kiitos siis hänelle,näppäräsormiselle.
Joku kauppias kylläkin on muutattanut LS-pikakiväärejä kertatulelle,en vain muista ketä.Sellaiseen saa luvan itselataavana aseena.Harkitseppa sellaisen hommaamista ampumanälkääsi. - Quppa
...uusin Rekyyli-lehti(2/2006),joku on onnistunut sellaisen saamaan.
- Fennoman
tuosta kertetuli koneiston rakentelusta jo viime vuonna.Onnistui tekemään sen.
- Kerjä
tarvii kun mulla on jo semmonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783