Mikäköhän on vialla kun sisätilan lämmityslaitteen puhaltimen moottori toimii vain täysillä. Luin tossa fordin huolto manuaalia, ja pääsin semmoseen tulokseen että vastukset (engl. heater blower motor resistors) olisivat luultavasti sökönä. Onko kellään kokemusta tämmösestä.
Vastaukset 3
- Voortson
etuvastus sökö. Uusi se, toimii muutkin nopeudet.
- Ylpeä fordin omistaja
Mä heilutin sitä plugia joka tulee etuvastukseen, niin sen jälkeen rupes toimimaan. Tais olla joku kosketushäiriö!
- -> heilutit siis mitä?
Ylpeä fordin omistaja kirjoitti:
Mä heilutin sitä plugia joka tulee etuvastukseen, niin sen jälkeen rupes toimimaan. Tais olla joku kosketushäiriö!
Moi,
Mulla ilmeni täsmälleen sama vika omassa Fiestassa (on muuten sama vuosimallikin).
Tarkennuksena vielä että siis heilutit mitä blugia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476