Työtä voit tehdä kotia käsin, käyntikorttien ja logojen suunnittelua...
Ota yhteyttä ja jätä yhteystietosi : [email protected]
Etsitään logojen yms suunnittelijaa !
8
1580
Vastaukset
- suunnitella lokon
Mä osaan piirtää oikein hyvin. Koulussakin oli aina kaheksikko. Piirtämiseen käytän vain parasta laatua olevia karandaas väriliituja, joita ostan Kitee Prismasta (6,20 pakkaus, kuusi väriä).
Lokon lisäksi voin piirtää kivoja merkkejä. Erityisesti osaan piirtää punatulkkuja. Ostinkin juuri Helssingistä punaisia liituja, merkki oli muistaakseni waterproof.
Nappivärejä en käytä. Kylällä on tietokoje, muta sitä en osaa käyttää. Minulla on kännykkä, johon osaan tallettaa viestejä. - piirtäjätär
Tikku-ukot, hymiöt, sydämet, peace-merkit... Aurinko, kuu, tähtiä, elementti-merkit... Osaan piirtää nämä ja sit aku ankan. :P
- piirtäjä2
Mä en osaa piirtää yhtään, mut oon nopee oppimaan ku maksat kunnon korvaukset!
- graafisen suunnittelun opis...
Kuinka paljon hommaa on, millaiselle yritykselle logo tulee ja millainen palkkaus olisi?
- inttoa pisaa
logot voisi oööa 200 euroa kappale?
Ja lisäks vielä tarrat? - mulla onkin konstit
inttoa pisaa kirjoitti:
logot voisi oööa 200 euroa kappale?
Ja lisäks vielä tarrat?mulkla on kymmene cd:llistä upeita clipartteja... elukoita, puita, jeesuksia, joulupukkeja.. kyllä niistä aina parisataa lokoa tekasee.. vaikka sitten yhdistelemällä just jeesusta ja joulupukkia ja voin keksii puljulle nimenkin:
Marenkimutteri!
- plusmiinus
...jää outo kuva jos firmasta ei voi edes perustietoja työpaikkailmoituksessa kertoa?
..mitenkä mahtaa rahat tilipäivänä tulla?- uskoisin
Kyllä, tätä tuli kokeiltua. Aluksi ihan asiallista työtä. Logon suunnittelua yms. Mutta jonkin ajan kuluttua katteettomia lupauksia lisätöistä ja sen jälkeen yhteydenpito harveni, kunnes sitten mies "haihtui" ja palkanmaksusta ei mitään tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271294Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871086Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551012Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me161973Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11934- 68893
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22833Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu50796