Englannissa on haluttu kieltää Nalle Puh- kirjat lapsilta ja koululaisilta (joista monet ovat muslimeja), koska Nalle Puhin paras ystävä on Nasu joka on - sika! Ja tämähän taas suuresti järkyttää ja loukkaa paikallisia muslimeja...
Sananvapaus ja äly hoi? Ai niin, unohdin että ne ovat kiellettyjä islamissa...
Tiesittekö muuten
8
594
Vastaukset
- Uskossa
Minua tuo nyt ei kauheasti loukkaa, mutta opettaa kyllä mielestäni lapsia hieman huonoille poluille. Onhan se tavallisen suomalaisen peruskristityn (Joka uskoo todellisuudessa lähinnä George W. Bushin puheisiin ja suuriin seteleihin.) varmasti vaikeahko soveltaa tälläistä itseensä, kun ei kerran ole muita auktoriteettejä, kuin valtion määräämä laki.
- nimimerkki
taidat olla ei-muslimi provosoija :)
- Uskossa
nimimerkki kirjoitti:
taidat olla ei-muslimi provosoija :)
En kuitenkaan sanoisi näin. Saanen kysyä mikä sinä itse olet?
- olen
Uskossa kirjoitti:
En kuitenkaan sanoisi näin. Saanen kysyä mikä sinä itse olet?
ei-muslimi, islamista kiinnostunut
- ihmettelin kyllä
Ihmettelen, miten voi olla noin röyhkeää, että mennään toisen maahan asumaan ja sitten aletaan siellä vaatia, että kirjastosta pois lastenkirjat, joissa käsitellään possuja, muun muassa legendaarinen kansansatu, kolme pientä porasta jne. Kirjoja ei poisteta.
Suomessakin poistettiin Espoossa betoniporsaat, koska ne loukkasivat muslimeja. Niin että ei ne vaatimukset ole kovin outoja täällä meren tälläkään puolella.
Mutta mielestäni tuollaisiin vaatimuksiin ei pidä missään nimessä suostua ja Britannia teki oikein, kun jätti kirjat kirjastoon. Siellä ne ovat aina olleet ja tulevat olemaan. Sen sijaan Suomessa tehtiin väärin, kun taiteilijan tekemät betoniporsaat vietiin pois Espoosta.- kuulopuheilla
karvapää kirjoitti:
selvää asioista. älä usko kuulopuheisiin.
kenties BBC:n uutisia joista itsekin luin tuon jutun, voisin laittaa myös nettilinkin mutta kun se on tällä palstalla kielletty...?
- se tänne
kuulopuheilla kirjoitti:
kenties BBC:n uutisia joista itsekin luin tuon jutun, voisin laittaa myös nettilinkin mutta kun se on tällä palstalla kielletty...?
jotta muutkin saavat lukea sen:
http://www.freeforum101.com/forum/viewforum.php?f=2&mforum=islamista
Täältä kun kaikki tosiasioihin liittyvät linkit hävitetään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795