Onkos täällä muita kaksosten odottajia tai vanhempia? Meille on lokakuun alussa tulossa kaksoset jos kaikki vaan menee hyvin... Esikoinen on nyt 1v3kk. Ois kiva kuulla millasta muilla on ollut kaksosia odottaessa, tai elämästä kaksosten kanssa...
Kaksoset :) :)
6
893
Vastaukset
- Onnellinen
...onko jollain tiedossa jotain nettisivua josta löytyis kaksosista tietoa? Hakusanaksi kun laittaa kaksoset ni tulee vaan horoskooppijuttuja... :(
- ruusunen
Täällä myös kaksoset tulossa ja lokakuun alussa,laskettu aika 7.10.Muuten mennyt ihan hyvin,mutta kaamea yökötys vaivaa.Alkaa yleensä päivällä ja yöhön asti sitä yökötystä riittää.Toisin sanoen koko ajan huono olo.Toivottavasti alkaa pikkuhiljaa jo helpottamaan,kun viikkoja kasassa nyt 10 1.Kuinkas sun odotus on sujunut?Meille oli yllätys,että kaksi on tulossa,kummankaan suvussa ei kaksosia ole.Onnea odotukseesi ja voikaamme paksusti=)
- hei
ruusunen kirjoitti:
Täällä myös kaksoset tulossa ja lokakuun alussa,laskettu aika 7.10.Muuten mennyt ihan hyvin,mutta kaamea yökötys vaivaa.Alkaa yleensä päivällä ja yöhön asti sitä yökötystä riittää.Toisin sanoen koko ajan huono olo.Toivottavasti alkaa pikkuhiljaa jo helpottamaan,kun viikkoja kasassa nyt 10 1.Kuinkas sun odotus on sujunut?Meille oli yllätys,että kaksi on tulossa,kummankaan suvussa ei kaksosia ole.Onnea odotukseesi ja voikaamme paksusti=)
Moikka,
Oletkohan laskenut noi päivät oikein, koska laskuri kertoo, että jos laskettu aikasi on 7.10.2006,niin eilen olisi ollut sinulla 9 1.
Suuri yllätys oli kun kuultiin että kaksoset tulee, ei sellaista osaa kuvitella ja ajatellakaan ennen. Lapsia ei meillä ennestään ole. Laskettu aika on 8.7. Hyvin on kaikki mennyt, olen saanut elää ihan normaalia elämää ilman minkäänlaisia oireita oikeastaan :) Mutta suuri käänne tapahtuu sitten kesällä ja jännittää hiukan miten kaikki tulee menemään.
- gemini-04
Hei kaikki kaksosia odottavat..
On perustettu tällainen monikko-onnea yhteisö.. eli sinne vaan rekisteröitymään.. ja juttelemaan asioista jotka askarruttavat..
Minun höpinäni sekä kuulumiset meidän kaksosista löydätte sieltä.. kannattaa tutustua!!
http://www.phpbbserver.com/phpbb/index.php?mforum=monikkoperheet - elli
meilläkin siis kaksosia odotellaan, la 18.6. alkupahoinvoinnin jälkeen raskaus sujunut tosi hyvin, nyt vain maha alkaa olla jo tosiaan tiellä. viikkoja nyt kasassa 25 2 ja maha on todellakin sen kokoinen kuin viimesillään olisi...;)
painoarviota viimeviikolla tekivät a-vauvalle vähän alle 800g ja b-vauvelille vähän yli 800g.. että ihan kivasti ovat jo kasvaneetkin.
onnellista odotusta teille kaikille:).. olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden kaksosodottajien kanssa...
minulle voi kirjotella osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076989Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4935145Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433180Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132591Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t332273Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1091100
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080