ihonsisäinen finni

....

Apua... Rinnan alueella on ollu ihonsisänen finni jo 1,5 vuotta. Tiedän, kuulostaa mahdottomalta mutta ei se ole siitä parantunut. Se paukahti siihen syksyllä 2004.

Mikään ei ole tepsinyt. Olen koittanut brevoxylit, teepuuöljyt, puristamisen, vademecumin ja nyt on testauksessa tuo suolaöljynaamio. En tiedä onko siitäkään apua.

Onko kellään ideoita millä sen saisi pois? Lääkäriin en viitsisi yhden finnin takia mennä kun sinne on muutenkin niin hankala saada aikaa kun on pitkät jonot. Kiitos jos joku tietää mikä tehoaisi tuohon paukamaan.

6

2446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalo

Oon vähä sitä mieltä et se ei ole mikään finni. Luutavasti joku veripaise

• akne-enka

Sekoita 1/3 suolaa etikkaan, kastele pumpulipuikko siihen, levittele kohdealueeseen ja jätä ilmastointiteippi viikon ajaksi ja tee sama uudelleen kunnes tuloksia alkaa näkymään.

Pitäisi tällä lähteä, ellei sitten ole näkyvällä paikalla.

• ....

En varmasti ala kulkemaan viikkoa jeesusteippi rintaan lätkästynä! Miten sen kanssa käy suihkussa tai saunassa... Kyllä kai ne etikkasuolat likoaa jo pois kun on tapana käydä suihkussa joka päivä.
        Mihinkäs tää juttu nyt sitten perustuu, onko omia kokemuksia vai oliko tää vaan läppä?

• minä
        .... kirjoitti:

En varmasti ala kulkemaan viikkoa jeesusteippi rintaan lätkästynä! Miten sen kanssa käy suihkussa tai saunassa... Kyllä kai ne etikkasuolat likoaa jo pois kun on tapana käydä suihkussa joka päivä.
        Mihinkäs tää juttu nyt sitten perustuu, onko omia kokemuksia vai oliko tää vaan läppä?

Akne-enkan "hauskoja" läppöjä varmasti.

Niin oma vastaukseni on, että yksikään finni tuskin puoltatoista vuotta rintapielessäsi muhii, vaan kyseessä voi olla esim. rasvapatti tai sitten kasvain. Tutkituta asia.

• ....
        minä kirjoitti:

Akne-enkan "hauskoja" läppöjä varmasti.

Niin oma vastaukseni on, että yksikään finni tuskin puoltatoista vuotta rintapielessäsi muhii, vaan kyseessä voi olla esim. rasvapatti tai sitten kasvain. Tutkituta asia.

Se oli aluksi mielettömän kokoinen punainen pallukka. Sitten se vähän laski ja nyt se on pieni kohouma ihossa ja väriltään vaaleanpunertava. Kipeä se ei ole.
        En tiedä millainen on rasvapatti kun googlellakaan ei mitään selitystä löytynyt mutta ihonsisäisenä finninä olen tuota pitänyt. Rinnan alueella kun on finnejä ja mustapäitä ennenkin ollut.
        Tarkennuksena vielä että tuo paise sijaitsee pikkuisen kaulakuopan alapuolella, ei siis tississä asti. Suurinpirtein solisluiden puolivälissä, vähän alempana.
        Kasvaimia ei kai tuolla alueella yleensä ole. Onko alueen nimi nyt sitten decolte tai joku sellanen.

• yökötys

Itselläni selässä ollut n.5vuotta finni,onneksi ei näkyvällä paikalla,aluksi luulin että kasvain tms.. mutta kerran kyllästyin "sen olemassa oloon" enkä lääkäriin kehdannut asian takia mennä.. neula ja peli käteen niin kas kummaa.. ei ole enää.. se siitä yök...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4561
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2548
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2278
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1767
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1591
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1284
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      42
      1161
    Aihe