Toyota Corolla ja äänentoisto,stereot?.

Kannattaako Corollaa ostaa.

Mitä mieltä olette stereoista,onko äänentoisto hyvä,kohtalainen vai huono?.

9

2292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Audio

Matkaradiotasoa on. Huonoimpia kuulemiani tehdasasenteisia audiolaitteita. Tyypillinen vakiovarusteluettelon kasvattamiseksi ruuvattu laitteisto.

• AE111

Radioviritin ei ole parhaimmistoa, mutta äänenlaatu CD:llä on jo parempi. Jos ostat Terran, niin ota lisävarusteena saatavat etudiskantit tai asennuta erillissarja. Lisäksi kaikkiin varustelutasoihin kannattaa ottaa lisäksi vaikkapa Toyotan oma pelkääjän penkin alle sijoitettava subbari. Tai jos haluat vielä lisää jyskettä, niin laita joku oma ratkaisu, mutta tuo Toyotan omakin riittää musiikin kuunteluun auton sisällä. Itselläni oli juuri tuo Terra-varustetason kanssa otetut lisädiskantit sekä Toyotan subbari ja vuosimalli autolla oli 2003. En tiedä sen jälkeen tulleista mahdollisista muutoksista.

• masa

maksoi subi töineen?

• Jan
        masa kirjoitti:

maksoi subi töineen?

Voisitteko laittaa Toyotalle näistä asioista palautetta?.

• Pena
        Jan kirjoitti:

Voisitteko laittaa Toyotalle näistä asioista palautetta?.

Sitä kautta ne terveiset menee valmistajallekkin.

• AE111
        masa kirjoitti:

maksoi subi töineen?

En muista töiden osuutta, mutta loota maksoi noin 300e. Minulla olisi se jopa vielä tallella, mutta siihen ei saa erikseen johtosarjaa, joten se on hyödytön, ellei rakenna itse jotain liitintä siihen.

• tjkarkka
        AE111 kirjoitti:

En muista töiden osuutta, mutta loota maksoi noin 300e. Minulla olisi se jopa vielä tallella, mutta siihen ei saa erikseen johtosarjaa, joten se on hyödytön, ellei rakenna itse jotain liitintä siihen.

Kyselin Toyotalta subukan asennusta Corolla Versoon etupenkin alle. Sanoivat töineen 450 euroa. Sanoin kiitos ja näkemiin. Tilasin samanlaisen laatikon Clarion merkkisen Saksasta hintaan 169 19 euroa postikuluihin. Hinnoittelevat itsensä pihalle - mutta eihän se ole hullu kun pyytää....

• terra-05

Riippuu paljon kuulijasta itsestään, minulle riittää sellaisenaan ihan hyvin musiikin kuunteluun, ainoa puute on, ettei soita MP3 levyjä, sekin korjautuu kun laittaa tilalle toisen soittimen tuhkakupin ja tavaralokeron kohdalle, siihen on saatavissa adaptereita. Ei ne kaiuttimet ole todellakaan mitään huippuhifiä, mutta ihan peruskäytössä riittävät. Ne Toyotan omat diskanttikajarit peilikolmioon ovat ehkä hieman vaatimattomat, mutta etuna on niiden helppo asentaminen, sopivat varmasti paikalleen, tosin suunnilleen samaan hintaan saa jo kohtuullisia erillissarjoja. Jakkaran alle tulevan subbarin etuna on sijoitettavuus, muutenhan vähänkin isompi pönttö tavaratilassa vie turhan paljon tilaa, erityisesti lyhytperäisissä malleissa. Kannattaa käydä itse kuuntelemassa ja tehdä päätös omien korvien perusteella, niitä vartenhan koko laitteisto hankitaan...

• Dilpertti

Paljonko sellaiset maksaa liikkeessä asennettuna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe