siilinjärvi..

iisau

mitäpä puuhailee nykyään kiiverin petri?ois kiva kuuulla kuulumisia..

25

3648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      kuka kyselee

      • edelleen

        vanha tuttu vaan...


      • tuttu.
        edelleen kirjoitti:

        vanha tuttu vaan...

        siis kuka vanha tuttu ja kuinka vanha? koulu ajoiltako tuttu?


      • joo
        tuttu. kirjoitti:

        siis kuka vanha tuttu ja kuinka vanha? koulu ajoiltako tuttu?

        kouluajoiltapa hyvinkii...jo jos tarkkoja ollaan, ni
        kasiluokalta :)


      • Ryynäsen Topi
        joo kirjoitti:

        kouluajoiltapa hyvinkii...jo jos tarkkoja ollaan, ni
        kasiluokalta :)

        Vae tarkotitko sinä kun minä oun Pörsänmäistä ja olin silloin Italiassa sen viikon, niin sillon oli Iisalamessa se Jaakko Teppo. Se joka sai sen perinnön kottoosa, "satametriä etumatkoo ja sydän- sekä verisuonitautija" ja jota rupes siellä Joensuun liepeillä sitten routimaan. Tarkotatko sitä, sen tunnen...vai ketä?


      • ...
        Ryynäsen Topi kirjoitti:

        Vae tarkotitko sinä kun minä oun Pörsänmäistä ja olin silloin Italiassa sen viikon, niin sillon oli Iisalamessa se Jaakko Teppo. Se joka sai sen perinnön kottoosa, "satametriä etumatkoo ja sydän- sekä verisuonitautija" ja jota rupes siellä Joensuun liepeillä sitten routimaan. Tarkotatko sitä, sen tunnen...vai ketä?

        joopajoo...ymmärrän vähemmästäkiin..


      • ...
        joo kirjoitti:

        kouluajoiltapa hyvinkii...jo jos tarkkoja ollaan, ni
        kasiluokalta :)

        Kasiluokalta? Olitko samalla luokalla vai mitenkä? Tarttis tietää vähän enemmän kenen kans keskustelee niin pystyy kertomaan enemmän... Olitko hyväkin kaveri kyseisen henkilön kanssa?


      • mä...
        ... kirjoitti:

        Kasiluokalta? Olitko samalla luokalla vai mitenkä? Tarttis tietää vähän enemmän kenen kans keskustelee niin pystyy kertomaan enemmän... Olitko hyväkin kaveri kyseisen henkilön kanssa?

        noh, mitäpäs tässä salailemaan...asuttiin peräti saman katon alla sillon ja nyt vaan tälleen äkkisiltään tuli mieleen et mitähän mahtaa kyseiselle henkilölle kuulua, enkä keksiny enää muutakaan paikkaa kun tän vitun aikasen palstan, mistä voisin saada jotain tietoa...ootko nyt tyytyväinen??


      • minä.
        mä... kirjoitti:

        noh, mitäpäs tässä salailemaan...asuttiin peräti saman katon alla sillon ja nyt vaan tälleen äkkisiltään tuli mieleen et mitähän mahtaa kyseiselle henkilölle kuulua, enkä keksiny enää muutakaan paikkaa kun tän vitun aikasen palstan, mistä voisin saada jotain tietoa...ootko nyt tyytyväinen??

        Ei tarvii hikeentyä... Saatan tietääkin mistä voisit saada tietoa kyseisestä henkilöstä, mut en vaan tiedä miten uskaltaa laittaa mitään tietoa ku on kyse tällasesta yleisestä keskustelupalstasta... Sulle taitaa olla oikeesti tärkeää tietää mitä hänelle kuuluu?


      • mä...
        minä. kirjoitti:

        Ei tarvii hikeentyä... Saatan tietääkin mistä voisit saada tietoa kyseisestä henkilöstä, mut en vaan tiedä miten uskaltaa laittaa mitään tietoa ku on kyse tällasesta yleisestä keskustelupalstasta... Sulle taitaa olla oikeesti tärkeää tietää mitä hänelle kuuluu?

        no riittäs mulle sekin et jotain yleistä sais tietää..mitä puuhailee jne..mut ymmärrän kyl jos tänne niit ei voi kirjottaa, en vaan oikeesti keksiny enää muutakaan..mut yritys oli ainakin hyvä!


      • vielä askaa
        minä. kirjoitti:

        Ei tarvii hikeentyä... Saatan tietääkin mistä voisit saada tietoa kyseisestä henkilöstä, mut en vaan tiedä miten uskaltaa laittaa mitään tietoa ku on kyse tällasesta yleisestä keskustelupalstasta... Sulle taitaa olla oikeesti tärkeää tietää mitä hänelle kuuluu?

        nii tohon mun edelliseen viestiin viel lisäten ni voithan sä laittaa mulle vaik sähköpostia osoitteeseen: [email protected] ni keskustellaan asiasta lisää...


      • minä.
        vielä askaa kirjoitti:

        nii tohon mun edelliseen viestiin viel lisäten ni voithan sä laittaa mulle vaik sähköpostia osoitteeseen: [email protected] ni keskustellaan asiasta lisää...

        juups. no, katotaan nyt. tässä ajattelin et satutko olemaan hanna tai henna?


      • mä...
        minä. kirjoitti:

        juups. no, katotaan nyt. tässä ajattelin et satutko olemaan hanna tai henna?

        ehkä olen ehkä en...ota selvää


      • ...
        mä... kirjoitti:

        ehkä olen ehkä en...ota selvää

        eli siis olet jompi kumpi...


      • mä...
        ... kirjoitti:

        eli siis olet jompi kumpi...

        no mitäpä muutakaan voit oottaa, ku vihjasin jo et saman katon alla on asuttu. mut mietippä sitä sit et kumpi tääl on...toisella näistä menee elämä aikas huonosti ja toisella taas erittäin hyvin :)


      • ...
        mä... kirjoitti:

        no mitäpä muutakaan voit oottaa, ku vihjasin jo et saman katon alla on asuttu. mut mietippä sitä sit et kumpi tääl on...toisella näistä menee elämä aikas huonosti ja toisella taas erittäin hyvin :)

        Kummalla menee huonosti sillä jolla on lapsi vai sillä jolla ei? Ja kumpi sitten sinä olet näistä?


      • mä...
        ... kirjoitti:

        Kummalla menee huonosti sillä jolla on lapsi vai sillä jolla ei? Ja kumpi sitten sinä olet näistä?

        en kerro enempää, mistäs mä tiedän ootko sä ite pete vai kuka..laita edelleenkin sähköpostia..


      • ...
        mä... kirjoitti:

        en kerro enempää, mistäs mä tiedän ootko sä ite pete vai kuka..laita edelleenkin sähköpostia..

        Ihan tuttu olen petelle. Juu no oma valintasi on. Minua ei kiinnosta niin paljoa tämä homma. Olisin voinu auttaa kenties, mut en ala itseäni tämän kummemmin sotkemaan tähän asiaan nyt. Sitä paitsi en voi olla mistään vielä varma, että olet hyvä tuttu petelle tai kannattaako sinulle mitään tietoja antaa...
        Toivotan onnea etsintääsi!


      • mä........
        ... kirjoitti:

        Ihan tuttu olen petelle. Juu no oma valintasi on. Minua ei kiinnosta niin paljoa tämä homma. Olisin voinu auttaa kenties, mut en ala itseäni tämän kummemmin sotkemaan tähän asiaan nyt. Sitä paitsi en voi olla mistään vielä varma, että olet hyvä tuttu petelle tai kannattaako sinulle mitään tietoja antaa...
        Toivotan onnea etsintääsi!

        no antaa asian sit olla ku menee niin vaikeeks..


    • ...

      joopa joo...ymmärrän vähemmästäkii..

    • Anonyymi

      No hyvä että ymmärsit. Sen minäkin ymmärrät että ymmärrät vaikka en ymmärräkkään mitä kyselet tuollaisia.

    • Anonyymi

      Viimeksi näin pyöri jossain sateenkaaripoikien porukoissa. Oli kävely jotenkin vaikeen näköistä…

    • Anonyymi

      Tottakai se käveli heikosti. Sai niin kovat kyydit Sikun poikien saunaillassa.

      • Anonyymi

        Hei. Älä kaikkea kerroa mitä saunassa tapahtuu.


    • Anonyymi

      Hei pahviaivo! Vai että vieraslajit leviää. Salli mun nauraa. Ihan kuin metsässä ei olisi samoja lajeja.

      Millä keräät siitepölyn, ettei vieraslajit pääse leviämään?

      Ja yleensäkään kuvaajan tarkoitus ei ollut mikään ympäristötekijä, roskaamisjuttu. Kaikkihan sen tietää.

      Kunhan työttömänä pummina tekemisen puuttees tuli kyttää ja RÄKYTTÄMÄÄN!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe