siilinjärvi..

iisau

mitäpä puuhailee nykyään kiiverin petri?ois kiva kuuulla kuulumisia..

25

3663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

kuka kyselee

• edelleen

vanha tuttu vaan...

• tuttu.
        edelleen kirjoitti:

vanha tuttu vaan...

siis kuka vanha tuttu ja kuinka vanha? koulu ajoiltako tuttu?

• joo
        tuttu. kirjoitti:

siis kuka vanha tuttu ja kuinka vanha? koulu ajoiltako tuttu?

kouluajoiltapa hyvinkii...jo jos tarkkoja ollaan, ni
        kasiluokalta :)

• Ryynäsen Topi
        joo kirjoitti:

Vae tarkotitko sinä kun minä oun Pörsänmäistä ja olin silloin Italiassa sen viikon, niin sillon oli Iisalamessa se Jaakko Teppo. Se joka sai sen perinnön kottoosa, "satametriä etumatkoo ja sydän- sekä verisuonitautija" ja jota rupes siellä Joensuun liepeillä sitten routimaan. Tarkotatko sitä, sen tunnen...vai ketä?

• ...
        Ryynäsen Topi kirjoitti:

Vae tarkotitko sinä kun minä oun Pörsänmäistä ja olin silloin Italiassa sen viikon, niin sillon oli Iisalamessa se Jaakko Teppo. Se joka sai sen perinnön kottoosa, "satametriä etumatkoo ja sydän- sekä verisuonitautija" ja jota rupes siellä Joensuun liepeillä sitten routimaan. Tarkotatko sitä, sen tunnen...vai ketä?

joopajoo...ymmärrän vähemmästäkiin..

• ...
        joo kirjoitti:

Kasiluokalta? Olitko samalla luokalla vai mitenkä? Tarttis tietää vähän enemmän kenen kans keskustelee niin pystyy kertomaan enemmän... Olitko hyväkin kaveri kyseisen henkilön kanssa?

• mä...
        ... kirjoitti:

Kasiluokalta? Olitko samalla luokalla vai mitenkä? Tarttis tietää vähän enemmän kenen kans keskustelee niin pystyy kertomaan enemmän... Olitko hyväkin kaveri kyseisen henkilön kanssa?

noh, mitäpäs tässä salailemaan...asuttiin peräti saman katon alla sillon ja nyt vaan tälleen äkkisiltään tuli mieleen et mitähän mahtaa kyseiselle henkilölle kuulua, enkä keksiny enää muutakaan paikkaa kun tän vitun aikasen palstan, mistä voisin saada jotain tietoa...ootko nyt tyytyväinen??

• minä.
        mä... kirjoitti:

noh, mitäpäs tässä salailemaan...asuttiin peräti saman katon alla sillon ja nyt vaan tälleen äkkisiltään tuli mieleen et mitähän mahtaa kyseiselle henkilölle kuulua, enkä keksiny enää muutakaan paikkaa kun tän vitun aikasen palstan, mistä voisin saada jotain tietoa...ootko nyt tyytyväinen??

Ei tarvii hikeentyä... Saatan tietääkin mistä voisit saada tietoa kyseisestä henkilöstä, mut en vaan tiedä miten uskaltaa laittaa mitään tietoa ku on kyse tällasesta yleisestä keskustelupalstasta... Sulle taitaa olla oikeesti tärkeää tietää mitä hänelle kuuluu?

• mä...
        minä. kirjoitti:

Ei tarvii hikeentyä... Saatan tietääkin mistä voisit saada tietoa kyseisestä henkilöstä, mut en vaan tiedä miten uskaltaa laittaa mitään tietoa ku on kyse tällasesta yleisestä keskustelupalstasta... Sulle taitaa olla oikeesti tärkeää tietää mitä hänelle kuuluu?

no riittäs mulle sekin et jotain yleistä sais tietää..mitä puuhailee jne..mut ymmärrän kyl jos tänne niit ei voi kirjottaa, en vaan oikeesti keksiny enää muutakaan..mut yritys oli ainakin hyvä!

• vielä askaa
        minä. kirjoitti:

nii tohon mun edelliseen viestiin viel lisäten ni voithan sä laittaa mulle vaik sähköpostia osoitteeseen: [email protected] ni keskustellaan asiasta lisää...

• minä.
        vielä askaa kirjoitti:

nii tohon mun edelliseen viestiin viel lisäten ni voithan sä laittaa mulle vaik sähköpostia osoitteeseen: [email protected] ni keskustellaan asiasta lisää...

juups. no, katotaan nyt. tässä ajattelin et satutko olemaan hanna tai henna?

• mä...
        minä. kirjoitti:

juups. no, katotaan nyt. tässä ajattelin et satutko olemaan hanna tai henna?

ehkä olen ehkä en...ota selvää

• ...
        mä... kirjoitti:

ehkä olen ehkä en...ota selvää

eli siis olet jompi kumpi...

• mä...
        ... kirjoitti:

eli siis olet jompi kumpi...

no mitäpä muutakaan voit oottaa, ku vihjasin jo et saman katon alla on asuttu. mut mietippä sitä sit et kumpi tääl on...toisella näistä menee elämä aikas huonosti ja toisella taas erittäin hyvin :)

• ...
        mä... kirjoitti:

no mitäpä muutakaan voit oottaa, ku vihjasin jo et saman katon alla on asuttu. mut mietippä sitä sit et kumpi tääl on...toisella näistä menee elämä aikas huonosti ja toisella taas erittäin hyvin :)

Kummalla menee huonosti sillä jolla on lapsi vai sillä jolla ei? Ja kumpi sitten sinä olet näistä?

• mä...
        ... kirjoitti:

Kummalla menee huonosti sillä jolla on lapsi vai sillä jolla ei? Ja kumpi sitten sinä olet näistä?

en kerro enempää, mistäs mä tiedän ootko sä ite pete vai kuka..laita edelleenkin sähköpostia..

• ...
        mä... kirjoitti:

en kerro enempää, mistäs mä tiedän ootko sä ite pete vai kuka..laita edelleenkin sähköpostia..

Ihan tuttu olen petelle. Juu no oma valintasi on. Minua ei kiinnosta niin paljoa tämä homma. Olisin voinu auttaa kenties, mut en ala itseäni tämän kummemmin sotkemaan tähän asiaan nyt. Sitä paitsi en voi olla mistään vielä varma, että olet hyvä tuttu petelle tai kannattaako sinulle mitään tietoja antaa...
        Toivotan onnea etsintääsi!

• mä........
        ... kirjoitti:

Ihan tuttu olen petelle. Juu no oma valintasi on. Minua ei kiinnosta niin paljoa tämä homma. Olisin voinu auttaa kenties, mut en ala itseäni tämän kummemmin sotkemaan tähän asiaan nyt. Sitä paitsi en voi olla mistään vielä varma, että olet hyvä tuttu petelle tai kannattaako sinulle mitään tietoja antaa...
        Toivotan onnea etsintääsi!

no antaa asian sit olla ku menee niin vaikeeks..

• ...

joopa joo...ymmärrän vähemmästäkii..

• Anonyymi

No hyvä että ymmärsit. Sen minäkin ymmärrät että ymmärrät vaikka en ymmärräkkään mitä kyselet tuollaisia.

• Anonyymi

Viimeksi näin pyöri jossain sateenkaaripoikien porukoissa. Oli kävely jotenkin vaikeen näköistä…

• Anonyymi

Tottakai se käveli heikosti. Sai niin kovat kyydit Sikun poikien saunaillassa.

• Anonyymi

Hei. Älä kaikkea kerroa mitä saunassa tapahtuu.

• Anonyymi

Hei pahviaivo! Vai että vieraslajit leviää. Salli mun nauraa. Ihan kuin metsässä ei olisi samoja lajeja.

Millä keräät siitepölyn, ettei vieraslajit pääse leviämään?

Ja yleensäkään kuvaajan tarkoitus ei ollut mikään ympäristötekijä, roskaamisjuttu. Kaikkihan sen tietää.

Kunhan työttömänä pummina tekemisen puuttees tuli kyttää ja RÄKYTTÄMÄÄN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe