Suihkulähde parvekkeelle!!!

Hanna

Heippa! Tilattiin itsellemme kipsi-betoni suihkulähde parvekeelle ja pistettiin pari viherkasvia viereen ja kesäkalusteet! Tosi ihana ratkaisu! Vietetään nyt paljon aikaa parvekkeella. Suihkulähteessä kiertää ämpärillinen vettä. Tarvitaan vain sähköjohto! Ajattelin ehdottaa muillekin kun on mielestäni niin hyvä idea! :-)

15

10130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ok.asuja

      Vai että SUIHKULÄHDE ? Jaa, mie oon aika vaatimaton mutta mun suihkulähteessä pyörii vettä 6000 litraa enkä henno sitäkään vielä kehua suihkulähteeksi...

      • vähemmän ok taidat olla?

        siis mikä sua risoo? Vai väännänkö omalle maaseudun kielellesi: "Mikä se sinnuu noe kovaaasti vituuttaa, että perskarvat pallaa?"
        Ei se maatilan elämäkään meistä luxus-lukaalien asujista mitään hohtoa ole. En silti mene maatila-palstalle haukkumaan oman salaattipenkkisi kasvatusta. Anna meidän rauhassa keskustella parvekkeista. Mene pois! Hus hus! Hanki vaikka vaimo ja hauku sitä. Naisilla kun on tapana sisustaa, etkä sinä parvekesisustamista saa meistä karsittua. Onneksi minulla on fiksu ja rikas mies, että voimme asua kaupungin hienosto alueella upeassa kerrostalossa parvekkeinemme.


      • suihkulähteet

        aiheuttaa sulle kiksejä. Mitähän seuraavaksi?


      • amiksen

        Perseaukisen amiksen jupinoita ei kannata ottaa tosissaan.Oireet ovat selvät mutta Ok.asuja ei!


    • Anssi

      No voi jumalqauta mikä idea! Perätikö ämpärillisestä vettä pitää tänne kirjottaa? On ihmisellä pienet ilonaiheet täytyy sanoa.

      • DA-A!

        No joo. Koska tämä on parveke-palsta! Ja mietipä itseäsi. Sait tuollaisen trauman ämpärillisestä vettä. Siis ämpärillinen vettä jonkun parvekkeella sai Anssi-pojun elämän raiteiltaan! Nauretaan yhdessä Anssi-apinalle! HAH HAH, MIKÄ NUIJA! Täällä se naisten palstailla saa jotain kiksejä haukkuessaan naisten sisustusideoita! HAHA HAH! On sillä pienet (ilonaiheet) täytyy sanoa.


      • ämpäristä

        minusta on ihanaa jos ihminen osaa nauttia pienistä asioista kuten nyt vaikka ämpärillinen vettä solisemassa parvekkeella.
        Ei se ilo tarvitse aina olla kallista ja suurta.


    • toinen sisustaja

      Näitä hörhöjä liikkuu täällä nyt paljon, kun parvekesisustus mainitaan Suomi24-etusivulla. Ne kun on niiiin edistyksellisiä. Vaimo pesee niitteen paskoja, että herrat itte voi haista koneensa ääressä kirjoittamassa kännipäissään kusipäisiä solvauksiaan. Puutarhamyymälät sun muut Terrat on osastot täynnä sisätilohin tarkoitettuja suihkulähteitä. Feng shuikin vaatii veden solinaa! Toinen kaunis idea on laittaa sinkkiämpäriin tämä letkusysteemi ja peittää pohja isoilla rantakivilla. Painetta sen verran, että vesipatsas on noin kymmenen sentin korkuinen. Bauhaus myy. Ja Kodin Terra. Tosi terndikäs.
      Ja antaa näiden maatalon isäntien rauhassa haukkua parvekkeita. Meidän miehillä sentään on siisti sisätyö ja vaimo! Kaivakoot isännät maatalojensa salaojia ihan rauhassa.

    • ok asuja

      Mistä tilasitte ja paljonko maksoi? Tosi kiva idea. Aattele kun helteellä on kiva kuunnella veden solinaa, tulisi vaan kuuma kesä!!!
      Itse asun ok talossa mutta minulla on myös parveke tai koon puolesta se on lähinnä terassi, jota myös tykkään sisustaa ja olen ajatellutkin jotain vesielementtiä.
      Parveke on jotenkin intiimimpi kuin piha. Pihalle voi kuka tahansa tulla mutta ei parvekkeelle.

      • Eka krs.

        Itse ostin muutama vuosi sitten sellaisen pöydälle sopivan snadin lorisian, jossa vesi tulee leijonan kidasta (vettä tarvii kahvikupillisen ja koko n. 15 x15 cm eli hyvin kätevä). Siinä se lorisee "Tavernassani" Teak-pöydällä aurinkovarjon alla! Ympärillä noin metrin korkuiset Tuija-katajat luomassa Sypressi-tunnelmaa, lautasella pastaa, oliiveja ja komeudenkruunaa viinipullo! Kokeilin kerran isoa allassuihkua, mutta oli parvekkeelle hankala, paine kova ja tuulella heitti vedet naapureille ja sottas parvekkeen ihan märäks! Tämän snadin löysin Hong Kong -tavaratalosta, mutta hyviä löytyy mm. Bauhausistakin - sopivan pieniä pöytämalleja. Nautintoja! Vaimokin on hymyillyt "suihkulähteelleni" ja ylpeenä sitä saa esitellä vieraillekin.


      • Hanna

        On tosi kiivasta keskustelua aiheuttanut hankintani... ohh-ohh :-)
        Tämä kyseinen suihkulähde, tai mikä se sitten nyt onkin, kun siinä on vaan ämpärillinen vettä, on hankittu Pihagalleria nimisestä yrityksestä. Niitä oli siellä niin monia eri vaihtoehtoja. Periaatteessa voi eri elementeistä "kasata" mieluisan. Meidän maksoi 150.- euroa pumppuineen. Tosi halpaa mun mielestäni!
        katso www.pihagalleria.fi siellä ne on kaikki näkyvissä.


      • Eka krs.
        Hanna kirjoitti:

        On tosi kiivasta keskustelua aiheuttanut hankintani... ohh-ohh :-)
        Tämä kyseinen suihkulähde, tai mikä se sitten nyt onkin, kun siinä on vaan ämpärillinen vettä, on hankittu Pihagalleria nimisestä yrityksestä. Niitä oli siellä niin monia eri vaihtoehtoja. Periaatteessa voi eri elementeistä "kasata" mieluisan. Meidän maksoi 150.- euroa pumppuineen. Tosi halpaa mun mielestäni!
        katso www.pihagalleria.fi siellä ne on kaikki näkyvissä.

        Mun kätsä pöytämalli maksoi noin kympin, siinä on mukana pumppu eli eikun töpseli vaan seinään! Aaaahhhhh....sitä veden lorinaaaa....


      • ok asustaja
        Hanna kirjoitti:

        On tosi kiivasta keskustelua aiheuttanut hankintani... ohh-ohh :-)
        Tämä kyseinen suihkulähde, tai mikä se sitten nyt onkin, kun siinä on vaan ämpärillinen vettä, on hankittu Pihagalleria nimisestä yrityksestä. Niitä oli siellä niin monia eri vaihtoehtoja. Periaatteessa voi eri elementeistä "kasata" mieluisan. Meidän maksoi 150.- euroa pumppuineen. Tosi halpaa mun mielestäni!
        katso www.pihagalleria.fi siellä ne on kaikki näkyvissä.

        Kävin katsomassa sivuilta niitä juttuja. Ihan kivoja siellä oli.
        Senhän voisi toteuttaa muutenkin jos ostaisi vaan pumpun ja laittaisi jotain purkkia tai pulloa mistä vesi pulppuaa johonkin toiseen astiaan. Sitte jotain kasveja ympärille.


    • raprap

      on muuten ihan hemmetin helmi idea! taidanpa sitten minäkin..... ja tän sun viestin myötä varmaan puolella euroopalla on koht semmonen.....hii...

    • Bonanza84

      suihkulähteitä isoja ja pieniä
      www.pihapatsaat.fi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe