Mihin hävisi viestini täältä, jossa kyselin Linuxin vastuukysymysten perään? VAADIN LAAJAPOHJAISTA JA KATTAVAA PUOLUEETONTA SELVITYSTÄ ASIASTA! Onko kyseessä foorumia pyörittävän Linuxin normaali bugisuus vai onko joku pelle ylittänyt valtuutensa ja poistanut tärkeästä asiasta kirjoitetun viestini.
Viestihän oli asialllisin ja aiheellisin koskaan täällä kirjoitettu viesti, eikä poistolle ollut mitään aihetta. Vaadinkin viestin kohtalon täydellistä selvitystä, sekä viestin katoamisen mahdollistaneiden henkilöille mahdollisimman ankaraa rangaistusta! Myös kurinpidollisesti.
Outo katoaminen?
7
915
Vastaukset
- tarkastaja
Laajapohjaisen ja kattavan selvitykseni mukaan viestisi on siirretty sille palstalle, mille se kuuluukin pelle- tai tärähtäneet -palstojen puuttuessa Suomi24:n valikoimasta.
Kurinpidolliset toimet suoritetaan heti, kun olet lähettänyt sähköpostia ao. palstalla vastineessa olevaan osoitteeseen. - todettu
vammaisuutesi takia syyntakeettomaksi.
kunnon sefun kuuluukin, niin tuonnehan se on siirretty ==> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=500000000000003&posting=22000000014390633
- calm down
G A L
- urrrboooo
oot sä.
- Lakkoilija
totuuden_torvi 5.3.2006 klo 23.35:
" VAADIN LAAJAPOHJAISTA JA KATTAVAA PUOLUEETONTA SELVITYSTÄ ASIASTA!"
Ehdottomasti. Me ryhdymme kirjoituslakkoon kaikilla Linux-palstoilla määräämättömäksi ajaksi, jos vaatimuksiimme ei suostuta! Vaviskaa!
Eikö vain olekin hieno ajatus, Totuuden Trolli?- Totuuden Terroristi
Me uhkaamme itsemurhapommittaa kaikilla Linux-palstoilla määräämättömäksi ajaksi, jos vaatimuksiimme ei suostuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502