Minulla on todettu nikkeli, kumi,luonnonhartsi jne allergia.Muuten olen pärjännyt tosi hyvin paitsi välillä yhden sormenpään iho menee ohueksi ja tulee helposti haavoja. Alan olla hyvin kypsä kortisoonivoiteeseen mitä lääkärit aina määräävät. Nyt haluaisin kokeilla muita vaihtoehtoja? Onko ehdotuksia?
Onko kellään kokemusta arbutiinista entäs tekoihosta millaista se on käyttää ja mitä maksaa?
tekoiho
minni
1
1485
Vastaukset
- tools
Keinoihoa käytetään sairaaloissa leikkaushaavan päällä, silloin kun haava sijaitsee hankalassa kohdassa - taipeessa tms., olen käyttänyt useasti.
Keinoiho vastaa lähinnä laastaria: apteekista saatava Compeed-laastari on suunnilleen samaa - en muista mitä maksaa, ei ylivoimaisen kallista. Tavalliseen laastariin verrattuna tarttuu tiukemmin alustaansa, kestää vettä, näkymättömämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316106- 393982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833343- 122858
- 292282
- 122277
- 1621916
- 231719
- 281494
- 1051382