Hattutukki huovutukseen

A.K.L

Olen haeskellut puista hattutukkia, mutta ei tunnu löytyvän mistää :(
Osaisiko joku kertoa mistä voisin kysellä tälläista modistin hattutukkia?
Haeskelija

13

4635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpparilla

      Ainakin kerran olen nähnyt sellasen kirpparilla, joskin on aika tuurista kiinni että onnistuu löytämään. Voiskohan jostain hattuliikkeestä käydä kyselemässä, luulis ainakin että osaisivat neuvoa mistä niitä löytää.

      • A.K.L.

        Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.


      • teettää
        A.K.L. kirjoitti:

        Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.

        Joku sorvari vois tetysti sellaisen ihan pyöräyttääkkin jos on vain tarpeeksi kovaa ja kuivaa puuta.


      • tellehut

        Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.


      • huopahattu

        Vieläkö löytyy hattutukkeja?


      • Onnimyy
        huopahattu kirjoitti:

        Vieläkö löytyy hattutukkeja?

        Hei. Mulla olisi hattutukki, johon saa kokoa muutettua välilevyillä.


      • Anonyymi
        tellehut kirjoitti:

        Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.

        Moikka!

        Millaisia hattutukkeja sinulla pohjoisessa?Etsiskelen tukkia vintage tyylisten hattujen tekemiseen,pillerihattujen yms.
        Yst.Sini


      • tellehut kirjoitti:

        Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.

        Onko vielä tulkkeja?


    • ossin-viikset

      olen tehnyt olen puupajassa,jotta onnistuu

    • HellaKoukku

      Hattutukkia etsin minäkin, en niinkään päänmuotoista, vaan erimallisia (50-ja 60-luvun) hattutukkeja, joita on käytetty muottina turkis/huopahatuissa. Kannattaa tarjota.

    • Huopa-Hilda

      Huuto.netissä on silloin tällöin myynnissä sekä puisia että styroksisia hattutukkeja.

    • huudeskellaan

      Hei, jos vielä etsit hattutukkia niin minulla on huuto.net sivuilla myynnissä vanha 20-luvun puinen hattutukki hintaan 90€.Edelleen toimiva ja nostalginen, tukeva , korkeus 25 cm.
      Terveisin,

      Päivi Haaksiluoto
      gsm.050-4054741
      email: [email protected]

      • Anonyymi

        Vieläkö sinulla tukki myynnissä?Etsiskelen 40-50 luvun hatun tekemiseen tukkia..Pillerihatuille ym.naisten vintagehatuille.
        Yst.Sini


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe