Moi!
Onko kellään kokemusta TrendZetter vaatteiden suoramyynnistä? Millaista työ on? Millaisiin ansioihin pääsee? Millaiset mallistot on? Millaista verrattuna esim. GreenHouseen?
Kiitos jo etukäteen, jos jollain kokemusta:)
TrendZetter- vaatteiden suoramyynti? Kokemuksia?
13
9558
Vastaukset
- kirsti
oletko katsonut vaatteita netistä tai nähnyt muualla?? Minä olen. Jos sinulla on mummoja ystäväpiirissäsi paljon, voit saada muutaman rätin kaupaksi. Kamalan näköisiä ja muutenkin koko systeemi on aivan...en viitsi sanoa mistä
- ???
Siis homman idea on mielestäni parempi kuin friendteksissä tai greenhousessa. Vaatteet kun saa hinnoitella itse, niitä saa myydä missä haluaa ja kenelle haluaa (esim. vaateliikkeisiin. Mikä Kirsti mielestäsi systeemissä mättää? Itse en ole hommassa mukana, joten tiedän vain kuulopuheiden perusteella mutta olen harkinnut asiaa.
- '''
??? kirjoitti:
Siis homman idea on mielestäni parempi kuin friendteksissä tai greenhousessa. Vaatteet kun saa hinnoitella itse, niitä saa myydä missä haluaa ja kenelle haluaa (esim. vaateliikkeisiin. Mikä Kirsti mielestäsi systeemissä mättää? Itse en ole hommassa mukana, joten tiedän vain kuulopuheiden perusteella mutta olen harkinnut asiaa.
Voiko joku asiasta enemmän tietävä antaa verkkosivujen osoitteen?
- Kirppuliisa
??? kirjoitti:
tutustumassa systeemiin ja se on ihan hullu,. Muutaman vaatekappaleen kanssa teet muka kauppaa. Saat myydä liikkeisiin (tuskin kukaan niitä huolii) mutta missä sitten ovat sinun asiakkaasi??? Katetta vaikea saada. Jos ne olisivat nättejä vaatteita olisi helpompaa mutta ihan semmosen mustamäentorin laatua olivat. En tykännyt. Halvan näköisiä. Se on semmonen systeemi, jolla ei tienaa mitään ja silti on kuluja. Ei sellanen kannata. En ole myyjä minäkään, en minkään vaatefirman mutta harkitsen kyllä jotain tuottavaa sarjaa. Ilmatteeksi en ala myydä enkä sellaisia jotka on rumia
- Saru
Kirppuliisa kirjoitti:
tutustumassa systeemiin ja se on ihan hullu,. Muutaman vaatekappaleen kanssa teet muka kauppaa. Saat myydä liikkeisiin (tuskin kukaan niitä huolii) mutta missä sitten ovat sinun asiakkaasi??? Katetta vaikea saada. Jos ne olisivat nättejä vaatteita olisi helpompaa mutta ihan semmosen mustamäentorin laatua olivat. En tykännyt. Halvan näköisiä. Se on semmonen systeemi, jolla ei tienaa mitään ja silti on kuluja. Ei sellanen kannata. En ole myyjä minäkään, en minkään vaatefirman mutta harkitsen kyllä jotain tuottavaa sarjaa. Ilmatteeksi en ala myydä enkä sellaisia jotka on rumia
Kyllä minun mielestäni ovat hyvännäköisiä vaatteita, laadukkaita ja hyvinhän tuo näkyy kauppa käyvän. Makuasioistahan ei voi kiistellä. Millaisia riepuja lie nämä pari tyyppiä sitten päällään pitää, kun eivät kunnon vaatteita huonoista erota (edellisissä viesteissä)!!! Trendzetterin vaatteet menevät kuin kuumille kiville - paremmin kuin nämä kaksi muuta vaatemerkkiä... eivät kuulemma ole yhtä laadukkaita, niin olen kuullut. Käy kattoon www.trendzetter.com ja sieltä se upluk...
- 10v mukana
Saru kirjoitti:
Kyllä minun mielestäni ovat hyvännäköisiä vaatteita, laadukkaita ja hyvinhän tuo näkyy kauppa käyvän. Makuasioistahan ei voi kiistellä. Millaisia riepuja lie nämä pari tyyppiä sitten päällään pitää, kun eivät kunnon vaatteita huonoista erota (edellisissä viesteissä)!!! Trendzetterin vaatteet menevät kuin kuumille kiville - paremmin kuin nämä kaksi muuta vaatemerkkiä... eivät kuulemma ole yhtä laadukkaita, niin olen kuullut. Käy kattoon www.trendzetter.com ja sieltä se upluk...
jos haluatte suht helpolla (suoramarkkinointityöllä) tuntuvia lisäansioita niin ottakaapa yhteys lähimpään Mary Kay-kauneuskonsulttiinne joka opastaa asiassa enemmän. Kauneuskonsulttien yhteystiedot löytyvät www.marykay.fi -sivulta.
- TrendZetter tuotteet ovat s...
Kyllä... jos 18 vuotiaan silmin katselee mallistoa se voi kenties vaikuttaa mummomallistolta, joten jos ikäkriteeri ei täyty kannattaa jo oman onnellisuuden puolesta pitäytyä siellä h&m mallistoissa.Nämä ovat aikuisille, ei teini-ikäisille
- cozy
??? kirjoitti:
Jos haluat mukaan ja asiantutevat neuvot kaupantekijäisenä, kirjoita sähköposti, kaikki kuumat vinkit minulta joka toin ensimäisenä TrendZetterin Suomeen ...
- cozy
''' kirjoitti:
Voiko joku asiasta enemmän tietävä antaa verkkosivujen osoitteen?
katso www.trendzetter.biz näet mallistot. Hinnat saat ja pääset mukaan kun lähetät minulle nimesi, osoitteesi, sähköpostisi ja puhelinnumerosi tv Sirpa
- cozy
Kirppuliisa kirjoitti:
On todella vastuutonta väittää jonkun TZ jälleenmyyjän puolesta että bisneksen voi aloittaa ilman aloituspanostusta... Ystäväni olet ollut väärän linjan kanssa tekemisissä!!!!
Vaatekauppaan tarvitaan noin 30.000 euron pohjavarasto ja muitakin merkkejä kuin yksi.
Kotimyyjälläkin ja esittelymyyjällä pitää olla aloitusvarasto joka toimii... On sääli että hyvin toimiva myyjä ystävällinen systeemi pilataan edesvastuuttomilla lupauksilla.
Minun kauttani saat trendzetter bestseller listan, juuri ne mallit jotka myyvät parhaiten... ja jotka ovat sillähetkellä juuri saatavilla varastossa. Olen ollut monta vuotta vaatekauppiaana ja kotimyyjänäkin GREENILLÄ pari kautta. Neuvo: älä osta koko mallistoasi alennusmyyntilistalta... silloin voit todellakin joutua markkinoimaan vaatteet kirpputoreilla!!!
Saat myös kauttani asialliset kotimyyjän ohjeet joilla neuvotaan aloittamaan bisnes. Ymmärät kai että rahaakin tarvitaan ja myös auto ja ahkeruutta.... Paras myyjäni möi Trendzetter bestseller listaltani kahdeksasta vaatteesta heti kättelyssä viisi, kun sattui lainaamaan mallistoa. Asiakkaat olivat aikuisempia naisia. Joten suosittelen lämpimästi sinullekin etsimään asiakkaita oikeista kohderyhmistä. - oona
cozy kirjoitti:
katso www.trendzetter.biz näet mallistot. Hinnat saat ja pääset mukaan kun lähetät minulle nimesi, osoitteesi, sähköpostisi ja puhelinnumerosi tv Sirpa
Aika salapoliisi saa olla, jos aikoo kyseiset trendzetter sivut löytää. Vaatteet ovat ihan hyvännäköisiä, suurin osa ainakin ja olen kiinnostunut. Jos tämä viesti tavoittaa sinut, Sirpa, laita postia sähkäriini.
- dharmas-shop
oona kirjoitti:
Aika salapoliisi saa olla, jos aikoo kyseiset trendzetter sivut löytää. Vaatteet ovat ihan hyvännäköisiä, suurin osa ainakin ja olen kiinnostunut. Jos tämä viesti tavoittaa sinut, Sirpa, laita postia sähkäriini.
Hei salapoliisi. Käy katsomassa www.dharmas-shop.com ja www.dharmashop.suntuubi.com
Mol-sivustoilla etsin uusia jälleenmyyjiä Helsingin, Tampereen ja Turun alueelle kulkevat aluepäällikön tittelillä. Siis myyntikutsuja ja jokaiselle aluepäällikölle omat web.sivustot kuuluvat pakettiin Tv Dharma
vastaatko [email protected] jos haluaisit aloittaa aluepäällikkönä, kustannukset webshopin kanssa ja pohjavarastoineen noin 2.000 euroa, konsultointi päälle
- Se joka ensimäisenä toi täm...
Hei kaikille vaan ja kiitos mielenkiinnosta TrendZetter tuotteita kohtaan
-Olen aikaisemmin ollut monta vuotta vaatekauppiaan, myytyäni liikkeeni toimin Greenhousen suoramyyjä ennenkuin kyllästyin perusteellisesti siihen että Greenhousen tuotteilla tienaa tosi huonosti kuten Friendtexillä yms. joissa tienaa noin 20 - 30 prosenttia (alennus ulosmyyntihinnasta) vähennetään alv (jos olet alvivelvollinen) miinus omat kulusi miinus emännänlahjat, esitteet, matkakulut jne... trendzetterillä tienaat noin 60% esimerkiksi housuilla, yläosat ovat toisinaan hinnoiteltu tukussa niin että voit joutua ne hinnoittelemaan hiukan pienemmällä katteella. Sensijaan jos ostat hyvin edullisesti aletuotteita joita on jatkuvasti varastosta saatavana pitkin kotimyyntisesonkia voit tienata jopa 80% se niin riippuu siitä miten hinnoittelet... ja missä myyt tuotteesi... Jos myyt messuilla tuotteet jossa on 50 muuta trendzetter tuotteen myyjä voit joutua luopumaan tuotteistasi nolla katteella, kaikki riippuu sinusta itsestäsi ja markkinointi älystäsi... Trendzetter tuotteiden kannattavuus perustuu pitkään myyntiaikaan, melkein joka viikko tulee uusia malleja, ja sitten vaihdellaan vaan mallistoa rekille välillä, perusmalliston päälle tilataan uusia malleja kun niitä tulee. JO 2.000 euron perusvarastosijoituksella (joka laitetaan vain yhden kerran aloittaessa ) pääsee perustamaan busineksen hyvin.
Systeemi ei toimi jos sinulla on liian pieni aloitusvarasto, mallistoa saisi olla rekillä 85 -100 kappaletta kuten muissakin kotimyyntijutuissa, 50 kappaletta on liian vähän, ei toimi voin kertoa sen käytännön pohjalta. Tilaa enemmän Try Me malleja kuin Feel Freeta, isojen mallisto on aina hankalampi, mutta niitäkin ehdottomasti tarvitaan.
Kotimyynti kutsujen keskimääräinen liikevaihto on syksysesonkiin 300 e/ kutsut ja keväällä 500 e/kutsut. Voit hyvin laskea ansiomahdollisuutesi jos pidät esimerkiksi myyntikutsut/sesonki ja tämä on keskiarvo.
Kaikilla normaalihintaisilla tuotteilla on 30 vrk vaihto oikeus tavaraan tätänykyä, teet TZ kauppaa madalletulla riskillä. (Ei ole rajoitettu vaihto-oiketta, oli vaihtosumman vaikka 10.000 euroa, voit vaihtaa tuotteet vain kerran)
2004 vuoden loppupuolella sain tukkurilta Svend Erik nielseniltä kutsun tulla Tanskaan visiitille tukkuun... Ja toin Suomeen ekat mallikappaleet TZ tuotteita. Tuon jälkeen systeemit ovat kovasti muuttuneet ja kehittyneet olemme kehitelleet SvendErikin kanssa kovasti mallistoa ja nettitilausysteemi tuli keväällä 2006 käyttöön, mikä todella helpottaa tämän systeemin käyttöä- mutta vain jos sitä ATK älliä löytyy senverran että on toimiva sähköpostiosoite, kunnossa oleva kone ja Internetin käyttötaito... pelkkä sähköpostiosoitteen puuttuminen tuo paljon hankaluuksia käyttää tätä systeemiä... sitten tilaillaan FAXILLa ja paperilistoilla.
Bonus cheme systeemi toimii varmimmin jos sinulla itselläsi on monta sellaista jotka avaavat asiakasnumeron kauttasi tienaat oman alennusprosenttisi miinus uuden tilaajasi tilaussumman välisen erotuksen erotuksen itsellesi esim. 9 - 3= 6 prosenttia sinulle. Verkoston jokainen porras nielaisee omat bonukset, jolloin kaikilla on demokraattiset mahdoillisuude tienat bonuscheme systeemistä yhtälailla. Bonuscheme vaihtelee joka kuukausi ei ole mitään ennustetta. Parhaiten tienaat vähittäismyynnissä.
Tilausjärjestelmän kanssa on ollut opettelua, mutta jos epäonnistut tilaa uudestaan. Lähetä asiakasnumerosi avauspyyntö uudestaan tukkuun jos eka kerta ei tärppää. Faxi- tilauksissa tukku aikaisemmin laittoi puuttuvien tuotteiden tilalle jotain korvaavia malleja mutta netin kautta tilattaessa ei näin toimita. Kannattaa palauttaa yhdellä kertaa vaihdettavat mutta tuo 30 päivää pitää siinä huomioida.
Minun kauttani voit perustaa myymälän.
Katso minustako yrittäjä lehti franschisin ja TRENDSHOP
Minun kauttani voi avata myös tilausnumerosi ja saat parasta huolenpitoa ja hyviä neuvoja vaatebisnesksestä ammatilliselta näkökannalta sekä suoramyynnistä
Sirpa Kemppainen
Pänninlenkki 9
60200 SEINÄJOKI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197