Glucopahagen käyttäjät

Onko ko lääke aiheuttanut teille mitään sivuvaikutuksia?
3386
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ja kai väsymystä. Lääkärit kirjoittavat kyllä jotain vatsansuojalääkettäkin. Minunkin olisi vielä lisättävä liikuntaa ja ajatella enemmän ruokavaliota, mutta kun ulkona on aina niin pimeä ja kylmä.

Äänestä

Ei mitään haittoja.

Äänestä

Itse epäilen saaneeni iho-oireita.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kertokaa kokemuksistanne kirjoitti:

Onko ko lääke aiheuttanut teille mitään sivuvaikutuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu