Mullon riesana tollanen uus Intelin rack kit SC5100 ja SC5200:lle. Minkäköhän hintanen se o?
Sisältää
Two unpainted access covers (SC5100 and SC5200 Base use the access cover without a fan
access door; SC5200 HSRP uses the access cover with a fan access door)
• One unpainted left side cover with rack mounting holes and one right side cover with rack
mounting holes
• One unpainted bottom cover
• Rack bezel assembly
• Bag of mounting hardware
• This manual
• Rail kit
• Rack handles
• 5 ¼ bay reorientation bracket
Onks kellään mitään haisua, paljo tollasen arvo ois?
Intelin räkki kit
duutsoni
1
281
Vastaukset
- Laisku
Terve, vieläkö on räkkikitti näin kolmen vuoden jälkeen käsillä? Jos on, niin tarjoan siitä 30€. Laitas viestiä [email protected], niin sovitaan asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458