Olen harrastanut Han Moo Doa puoltoista vuotta ja minulla on aina ollut hieman löysät olkapäät. toinen olkapää muljuu ja lonksuu aika lailla ja luu nousee kupistaan pois, muttei varsinaisesti lähden pois paikaltaan. Nyt olen pitänyt taukoa lajista 2kk kun käsi kipeytyi lukkojen tekemisestä yms... nyt se on taas kunnossa mutta pelottaa että menee jossakin vaiheessa olkapää kokonaan pois paikoiltaan jos on rankat treenit.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? En haluisi ryhtyä leikkauksiin tämän kanssa. Toisaalta olisi mukava harrastaa lajiakin. Kyllä harmittaa.
olkapää
2
603
Vastaukset 2
- kasra
Minulla on ollut sama ongelma.
Sain sen neuvon että lihaa luitten ympärille, lihas nimittäin tukee nivleen toimintaa.
Eipä ole vaivannut enään. - Laulu keväälle
Itse kärsin yliliikkuvista ja löysistä nivelistä. Se tarkoittaa oman harjoitteluni osalta sitä, että treenaan toki täysillä, mutta lukkojen kanssa parini saa olla varovainen. Ei sitä tarvitse väkisin vääntää kipuun saakka jos tietää toisella olevan heikot nivelet. Siis ilmoittele vain parillesi, että varoo vähän lukkojen kanssa sillä nivelesi ovat löysät ja kun tiedät, että parillasi on se lukko hallinnassa niin taputa vain tatamia ja tehkää liike uusiksi. Vaikka sitä lukkoa ei pohjaan saakka vetäisikään, niin kyllä se sielä tositilanteessa sen pohjan löytää liiankin helposti. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492383Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156957- 66950
- 80932
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73763- 71591