Onko kellään tietoa & taitoa suosittaa jotain kivaa ja siistiä hotellia Dublinin keskustasta? Osaan toki googlata ja käyttää hakukoneita, mutta olisi kiva kuulla henk. koht. kommentteja eri hotelleista. Mihinkään huippuluokan hotelliin ei rahat riitä, mutta tavallinen keskitason turistiluokan hotelli olisi hakusessa. Suosituksia? Kuinka hoidit varauksen?
Hotelli Dublinissa?
10
2666
Vastaukset
- Matkailija83
Me olimme Dublinissa viime elokuussa. Hotellin varasin osoitteesta: www.hotelliweb.fi
Me olimme 3 yötä B W Royal Dublin Hotel:ssa. Olimme oikein tyytyväisiä! Hotelli on suhteellisen hyvätasoinen ja siisti ja aamupala monipuolinen. Hotelli sijaitsee O'Connell Streetillä, air link bussi ajaa suoraan sen ohi (lentokentältä lähdettäessä ja jäädessä pois O'Connell Streetillä, Royal Dublin Hotel on tien toisella puolella. Kun lähdette pois, bussi lentokentälle lähtee hotellin puolelta), hotellin edessä on myös lentokenttäbussin pysäkki. Sijainti on kätevä koska O'Connell street on Dublinin pääkatu ja kaikki bussit ajavat siitä ja esim. Henry Street on lähellä sitä (kaikkein paras ostoskatu). Silloin ainakin 3 yötä (Standard Double) maksoi 255,47 veroineen. Hyvää matkaa!- vanhus
Vaikuttaa juuri sellaiselta, mitä haimme! :) Onko muilla antaa vinkkejä?
- osku
osku kirjoitti:
olen itse käyttänyt guest houseja ja B&B majoituksia koska pidän kodin ilmapiiristä
ja irish breakfastista
turha sijoittaa rahojaan kalliisiin hotelliseiniin koska sillä rahalla tekee irlannissa paljon muuta, esim. ostaa aidon irlantilaisen kaulahuivin yms.
suurin osa paikoista Ok, vain 2 huonompaa kokemusta ja yhdestäkään ei ole tarvinnut lähteä
väkisin pois... - vanhus
osku kirjoitti:
olen itse käyttänyt guest houseja ja B&B majoituksia koska pidän kodin ilmapiiristä
ja irish breakfastista
turha sijoittaa rahojaan kalliisiin hotelliseiniin koska sillä rahalla tekee irlannissa paljon muuta, esim. ostaa aidon irlantilaisen kaulahuivin yms.
suurin osa paikoista Ok, vain 2 huonompaa kokemusta ja yhdestäkään ei ole tarvinnut lähteä
väkisin pois..."Olisi kiva kuulla henk. koht. kommentteja eri hotelleista."
- osku
Guest housetkin on ihan mukavia ja saa mukavan aamiaisen
katso irish tourist board sivut- osku
valitse accommodation, county ja town
- vanhus
osku kirjoitti:
valitse accommodation, county ja town
"Osaan toki googlata ja käyttää hakukoneita, mutta olisi kiva kuulla henk. koht. kommentteja eri hotelleista."
- tss
Siellä on forumissa runsaasti kävijöiden kommentteja hotelleista, ravintoloista tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949367Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki694864Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414531Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit592887Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82088Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 411354
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota471276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641242