Hotelli Dublinissa?

vanhus

Onko kellään tietoa & taitoa suosittaa jotain kivaa ja siistiä hotellia Dublinin keskustasta? Osaan toki googlata ja käyttää hakukoneita, mutta olisi kiva kuulla henk. koht. kommentteja eri hotelleista. Mihinkään huippuluokan hotelliin ei rahat riitä, mutta tavallinen keskitason turistiluokan hotelli olisi hakusessa. Suosituksia? Kuinka hoidit varauksen?

10

2687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkailija83

Me olimme Dublinissa viime elokuussa. Hotellin varasin osoitteesta: www.hotelliweb.fi
      Me olimme 3 yötä B W Royal Dublin Hotel:ssa. Olimme oikein tyytyväisiä! Hotelli on suhteellisen hyvätasoinen ja siisti ja aamupala monipuolinen. Hotelli sijaitsee O'Connell Streetillä, air link bussi ajaa suoraan sen ohi (lentokentältä lähdettäessä ja jäädessä pois O'Connell Streetillä, Royal Dublin Hotel on tien toisella puolella. Kun lähdette pois, bussi lentokentälle lähtee hotellin puolelta), hotellin edessä on myös lentokenttäbussin pysäkki. Sijainti on kätevä koska O'Connell street on Dublinin pääkatu ja kaikki bussit ajavat siitä ja esim. Henry Street on lähellä sitä (kaikkein paras ostoskatu). Silloin ainakin 3 yötä (Standard Double) maksoi 255,47 veroineen. Hyvää matkaa!

• vanhus

Vaikuttaa juuri sellaiselta, mitä haimme! :) Onko muilla antaa vinkkejä?

• osku
        osku kirjoitti:

http://www.visitdublin.com/visual/guesthouses.asp

olen itse käyttänyt guest houseja ja B&B majoituksia koska pidän kodin ilmapiiristä
        ja irish breakfastista

turha sijoittaa rahojaan kalliisiin hotelliseiniin koska sillä rahalla tekee irlannissa paljon muuta, esim. ostaa aidon irlantilaisen kaulahuivin yms.

suurin osa paikoista Ok, vain 2 huonompaa kokemusta ja yhdestäkään ei ole tarvinnut lähteä
        väkisin pois...

• vanhus
        osku kirjoitti:

olen itse käyttänyt guest houseja ja B&B majoituksia koska pidän kodin ilmapiiristä
        ja irish breakfastista

turha sijoittaa rahojaan kalliisiin hotelliseiniin koska sillä rahalla tekee irlannissa paljon muuta, esim. ostaa aidon irlantilaisen kaulahuivin yms.

suurin osa paikoista Ok, vain 2 huonompaa kokemusta ja yhdestäkään ei ole tarvinnut lähteä
        väkisin pois...

"Olisi kiva kuulla henk. koht. kommentteja eri hotelleista."

• osku

Guest housetkin on ihan mukavia ja saa mukavan aamiaisen

katso irish tourist board sivut

• osku

valitse accommodation, county ja town

• vanhus
        osku kirjoitti:

valitse accommodation, county ja town

"Osaan toki googlata ja käyttää hakukoneita, mutta olisi kiva kuulla henk. koht. kommentteja eri hotelleista."

• tss

Siellä on forumissa runsaasti kävijöiden kommentteja hotelleista, ravintoloista tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6612
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      369
      6191
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3063
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2544
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2195
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1345
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe