FEAR OF THE DARK

fgrewfq4r4t5gh

Raiskattu kipale. Siis suoraan sanottuna kauheaa rääkymistä! Voisivat kunnioittaa edes vähän Iron Maidenia! Tulee ihan paha olo tuota kuunnellessa. Lopettakaa pliis

7

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadjonymous

Ko. coverin vetää GRAVEWORM!

• pystyny

Ilmasemaan mielipidettäni kauniimmin. Ja mua on aina mietityttäny että mikä tollasessa musiikissa viehättää??? Sitä oon aina miettiny.... kertokaa

• Taival
        pystyny kirjoitti:

Ilmasemaan mielipidettäni kauniimmin. Ja mua on aina mietityttäny että mikä tollasessa musiikissa viehättää??? Sitä oon aina miettiny.... kertokaa

Ei voi kun taas ihmetellä järjenjuoksuasi?

Mikä viehättää? Miksi joku kuuntelee sellaista musiikkia kuin kuuntelee?

Eiköhän kyse ole siitä, että jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin hyvältä tuntuu? Sellaista musiikkia josta saa olotilaan sopivia fiiliksiä. Kyllä mulle ainakin musiikki on ennenkaikkea fiilistä ja tunteita. Olipa musiikkityyli sitten blues, garage, blackmetalli tai mikä tahansa.

Mutta jos on vielä niin kovin epävarma äidin pikku mussukka, että omaa identiteettiä pitää hakea haukkumalla toisten musiikkimakua tahi toisten mielibändejä, niin minkäs sille voi. Siihen auttaa vain aika ja välillä ei valitettavasti sekään.

Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, mutta silloin kannattaa keskittyä siihen mistä pitää ja unohtaa se mistä ei pidä. Viimeisenpäälle turhaa on lähteä itkemään siitä, että joku pitää jostain mistä sinä et.

Ja kuten tuossa toinen kaveri jo sanoikin, Cradle Of Filth ei ole ikinä tehnyt versiota Fear Of The Darkista.

• kyl on
        Taival kirjoitti:

Ei voi kun taas ihmetellä järjenjuoksuasi?

Mikä viehättää? Miksi joku kuuntelee sellaista musiikkia kuin kuuntelee?

Eiköhän kyse ole siitä, että jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin hyvältä tuntuu? Sellaista musiikkia josta saa olotilaan sopivia fiiliksiä. Kyllä mulle ainakin musiikki on ennenkaikkea fiilistä ja tunteita. Olipa musiikkityyli sitten blues, garage, blackmetalli tai mikä tahansa.

Mutta jos on vielä niin kovin epävarma äidin pikku mussukka, että omaa identiteettiä pitää hakea haukkumalla toisten musiikkimakua tahi toisten mielibändejä, niin minkäs sille voi. Siihen auttaa vain aika ja välillä ei valitettavasti sekään.

Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, mutta silloin kannattaa keskittyä siihen mistä pitää ja unohtaa se mistä ei pidä. Viimeisenpäälle turhaa on lähteä itkemään siitä, että joku pitää jostain mistä sinä et.

Ja kuten tuossa toinen kaveri jo sanoikin, Cradle Of Filth ei ole ikinä tehnyt versiota Fear Of The Darkista.

no ihan varmana on tehnyt oman version cof fear of the darkista kun se sattuu olemaan koneellani!!!! mutt joo alkuperäinen on parempi.

• Demon of Power
        kyl on kirjoitti:

no ihan varmana on tehnyt oman version cof fear of the darkista kun se sattuu olemaan koneellani!!!! mutt joo alkuperäinen on parempi.

..kuule ole! Joku on vaan laittanut sen CoF:in nimellä noihin latausohjelmiin. Voit vaikka tsekata täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Cradle_of_Filth Sieltä näet mistä kaikista biiseistä bändi on tehnyt covereita!

• joo..

Mikäs mä oon teijän musiikkii haukkumaan.... Mut mulle tulee kyl enemmänki masentava olo tollasesta musiikista... mutta joo Tehän sitä kuuntelette.
      Ja imaisin vaan mielipiteeni, Kyllä säkin varmaan joskus ``kritisoit`` musiikkia josta et pidä..

• metalchild

ei filthi oo tehny mun mielestä ainkaa sitä fear of the darkin coveria? mut kuunteleppa halloweb be thy name, maidenin coveri sekin ja se on oikeasti ihan hyvää kuunneltavaa, vaikka se raiskattu versio aidosta onkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4068
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      54
      3765
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2294
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2095
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      34
      1883
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1799
    7. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1539
    8. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      39
      1476
    9. 89
      1460
    10. Oletko huolissaan

Jos se kohtelee mua huonosti? Pahoitatko siitä mielesi vai mitä ajattelet?
      Ikävä
      35
      1368
    Aihe