Raiskattu kipale. Siis suoraan sanottuna kauheaa rääkymistä! Voisivat kunnioittaa edes vähän Iron Maidenia! Tulee ihan paha olo tuota kuunnellessa. Lopettakaa pliis
FEAR OF THE DARK
7
1379
Vastaukset
- sadjonymous
Ko. coverin vetää GRAVEWORM!
- pystyny
Ilmasemaan mielipidettäni kauniimmin. Ja mua on aina mietityttäny että mikä tollasessa musiikissa viehättää??? Sitä oon aina miettiny.... kertokaa
- Taival
pystyny kirjoitti:
Ilmasemaan mielipidettäni kauniimmin. Ja mua on aina mietityttäny että mikä tollasessa musiikissa viehättää??? Sitä oon aina miettiny.... kertokaa
Ei voi kun taas ihmetellä järjenjuoksuasi?
Mikä viehättää? Miksi joku kuuntelee sellaista musiikkia kuin kuuntelee?
Eiköhän kyse ole siitä, että jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin hyvältä tuntuu? Sellaista musiikkia josta saa olotilaan sopivia fiiliksiä. Kyllä mulle ainakin musiikki on ennenkaikkea fiilistä ja tunteita. Olipa musiikkityyli sitten blues, garage, blackmetalli tai mikä tahansa.
Mutta jos on vielä niin kovin epävarma äidin pikku mussukka, että omaa identiteettiä pitää hakea haukkumalla toisten musiikkimakua tahi toisten mielibändejä, niin minkäs sille voi. Siihen auttaa vain aika ja välillä ei valitettavasti sekään.
Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, mutta silloin kannattaa keskittyä siihen mistä pitää ja unohtaa se mistä ei pidä. Viimeisenpäälle turhaa on lähteä itkemään siitä, että joku pitää jostain mistä sinä et.
Ja kuten tuossa toinen kaveri jo sanoikin, Cradle Of Filth ei ole ikinä tehnyt versiota Fear Of The Darkista. - kyl on
Taival kirjoitti:
Ei voi kun taas ihmetellä järjenjuoksuasi?
Mikä viehättää? Miksi joku kuuntelee sellaista musiikkia kuin kuuntelee?
Eiköhän kyse ole siitä, että jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin hyvältä tuntuu? Sellaista musiikkia josta saa olotilaan sopivia fiiliksiä. Kyllä mulle ainakin musiikki on ennenkaikkea fiilistä ja tunteita. Olipa musiikkityyli sitten blues, garage, blackmetalli tai mikä tahansa.
Mutta jos on vielä niin kovin epävarma äidin pikku mussukka, että omaa identiteettiä pitää hakea haukkumalla toisten musiikkimakua tahi toisten mielibändejä, niin minkäs sille voi. Siihen auttaa vain aika ja välillä ei valitettavasti sekään.
Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, mutta silloin kannattaa keskittyä siihen mistä pitää ja unohtaa se mistä ei pidä. Viimeisenpäälle turhaa on lähteä itkemään siitä, että joku pitää jostain mistä sinä et.
Ja kuten tuossa toinen kaveri jo sanoikin, Cradle Of Filth ei ole ikinä tehnyt versiota Fear Of The Darkista.no ihan varmana on tehnyt oman version cof fear of the darkista kun se sattuu olemaan koneellani!!!! mutt joo alkuperäinen on parempi.
- Demon of Power
kyl on kirjoitti:
no ihan varmana on tehnyt oman version cof fear of the darkista kun se sattuu olemaan koneellani!!!! mutt joo alkuperäinen on parempi.
..kuule ole! Joku on vaan laittanut sen CoF:in nimellä noihin latausohjelmiin. Voit vaikka tsekata täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Cradle_of_Filth Sieltä näet mistä kaikista biiseistä bändi on tehnyt covereita!
- joo..
Mikäs mä oon teijän musiikkii haukkumaan.... Mut mulle tulee kyl enemmänki masentava olo tollasesta musiikista... mutta joo Tehän sitä kuuntelette.
Ja imaisin vaan mielipiteeni, Kyllä säkin varmaan joskus ``kritisoit`` musiikkia josta et pidä.. - metalchild
ei filthi oo tehny mun mielestä ainkaa sitä fear of the darkin coveria? mut kuunteleppa halloweb be thy name, maidenin coveri sekin ja se on oikeasti ihan hyvää kuunneltavaa, vaikka se raiskattu versio aidosta onkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768