Raiskattu kipale. Siis suoraan sanottuna kauheaa rääkymistä! Voisivat kunnioittaa edes vähän Iron Maidenia! Tulee ihan paha olo tuota kuunnellessa. Lopettakaa pliis
FEAR OF THE DARK
7
1456
Vastaukset
- sadjonymous
Ko. coverin vetää GRAVEWORM!
- pystyny
Ilmasemaan mielipidettäni kauniimmin. Ja mua on aina mietityttäny että mikä tollasessa musiikissa viehättää??? Sitä oon aina miettiny.... kertokaa
- Taival
pystyny kirjoitti:
Ilmasemaan mielipidettäni kauniimmin. Ja mua on aina mietityttäny että mikä tollasessa musiikissa viehättää??? Sitä oon aina miettiny.... kertokaa
Ei voi kun taas ihmetellä järjenjuoksuasi?
Mikä viehättää? Miksi joku kuuntelee sellaista musiikkia kuin kuuntelee?
Eiköhän kyse ole siitä, että jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin hyvältä tuntuu? Sellaista musiikkia josta saa olotilaan sopivia fiiliksiä. Kyllä mulle ainakin musiikki on ennenkaikkea fiilistä ja tunteita. Olipa musiikkityyli sitten blues, garage, blackmetalli tai mikä tahansa.
Mutta jos on vielä niin kovin epävarma äidin pikku mussukka, että omaa identiteettiä pitää hakea haukkumalla toisten musiikkimakua tahi toisten mielibändejä, niin minkäs sille voi. Siihen auttaa vain aika ja välillä ei valitettavasti sekään.
Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, mutta silloin kannattaa keskittyä siihen mistä pitää ja unohtaa se mistä ei pidä. Viimeisenpäälle turhaa on lähteä itkemään siitä, että joku pitää jostain mistä sinä et.
Ja kuten tuossa toinen kaveri jo sanoikin, Cradle Of Filth ei ole ikinä tehnyt versiota Fear Of The Darkista. - kyl on
Taival kirjoitti:
Ei voi kun taas ihmetellä järjenjuoksuasi?
Mikä viehättää? Miksi joku kuuntelee sellaista musiikkia kuin kuuntelee?
Eiköhän kyse ole siitä, että jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin hyvältä tuntuu? Sellaista musiikkia josta saa olotilaan sopivia fiiliksiä. Kyllä mulle ainakin musiikki on ennenkaikkea fiilistä ja tunteita. Olipa musiikkityyli sitten blues, garage, blackmetalli tai mikä tahansa.
Mutta jos on vielä niin kovin epävarma äidin pikku mussukka, että omaa identiteettiä pitää hakea haukkumalla toisten musiikkimakua tahi toisten mielibändejä, niin minkäs sille voi. Siihen auttaa vain aika ja välillä ei valitettavasti sekään.
Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, mutta silloin kannattaa keskittyä siihen mistä pitää ja unohtaa se mistä ei pidä. Viimeisenpäälle turhaa on lähteä itkemään siitä, että joku pitää jostain mistä sinä et.
Ja kuten tuossa toinen kaveri jo sanoikin, Cradle Of Filth ei ole ikinä tehnyt versiota Fear Of The Darkista.no ihan varmana on tehnyt oman version cof fear of the darkista kun se sattuu olemaan koneellani!!!! mutt joo alkuperäinen on parempi.
- Demon of Power
kyl on kirjoitti:
no ihan varmana on tehnyt oman version cof fear of the darkista kun se sattuu olemaan koneellani!!!! mutt joo alkuperäinen on parempi.
..kuule ole! Joku on vaan laittanut sen CoF:in nimellä noihin latausohjelmiin. Voit vaikka tsekata täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Cradle_of_Filth Sieltä näet mistä kaikista biiseistä bändi on tehnyt covereita!
- joo..
Mikäs mä oon teijän musiikkii haukkumaan.... Mut mulle tulee kyl enemmänki masentava olo tollasesta musiikista... mutta joo Tehän sitä kuuntelette.
Ja imaisin vaan mielipiteeni, Kyllä säkin varmaan joskus ``kritisoit`` musiikkia josta et pidä.. - metalchild
ei filthi oo tehny mun mielestä ainkaa sitä fear of the darkin coveria? mut kuunteleppa halloweb be thy name, maidenin coveri sekin ja se on oikeasti ihan hyvää kuunneltavaa, vaikka se raiskattu versio aidosta onkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16210094Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877465Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067357Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37326Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427259Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217248Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126652Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296486Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845720Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485495