Perhe/talo katosi... (TS2)

jontuska

Eli. Olen pelannut jo pari päivää yhdellä perheellä.

Sitten eilen (5.3.2006) latasin pelin ihan normaalisti, kun olin tallentanut sen. pelasin ja käytin hiukan kachinggia ja moveobjectsia. Kun oli aika lopettaa, lopetin pelin, tallensin, ja suljin.

Seuraavana päivänä (eli tänään, 6.3.2006), kun aloitin pelaamaan, huomasin että koko perhe oli kadonnut. Myöskään taloa ei ollut. Eli mitä on tapahtunut? Kone taas sekoillut varmaan? Ei muuten ku se oli tosi hyvä perhe. Että mistä tämä johtui? onko kohtalotovereita?

Minulla on: The Sims 2, The Sims 2 Yliopisto, The Sims 2 Yöelämää, The Sims 2 Joulupaketti ja The Sims 2 kauppa auki

Aloitin uuden perheen nyt äsken, niin mahtaakohan se toistua?

5

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saippuagubbla

Perheen katoaminenhan saattaa johtua vaikka liian monesta koodin käyttämisestä. Tai sitten se on vain bugi. En usko että se toistuu enää =) Ainakaan toivottavasti ei x)

• pelaamassa?

XP:ssä pelit ovat käyttäjätilikohtaisia.

• Kaya

..paitsi että multa katos koko naapurusto :/

• jontuska

kyllä olin samassa, koska kaikki muut perheet näkyivät, mitä olin tehnyt... ^^

• Tessalonica

Minulta katosi hyväkuntoinen puuliiteri, tilaamani talon maalari oli purkanut sen ja vienyt pois, oli laho, sanoi mies.
      Hän irrotti myös talon ja saunan seinätikkaat, olivat ihan turhia, mies sanoi ja vei ne mennessään.
      Oli pakko irtisanoa ahne maalari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe