Eli. Olen pelannut jo pari päivää yhdellä perheellä.
Sitten eilen (5.3.2006) latasin pelin ihan normaalisti, kun olin tallentanut sen. pelasin ja käytin hiukan kachinggia ja moveobjectsia. Kun oli aika lopettaa, lopetin pelin, tallensin, ja suljin.
Seuraavana päivänä (eli tänään, 6.3.2006), kun aloitin pelaamaan, huomasin että koko perhe oli kadonnut. Myöskään taloa ei ollut. Eli mitä on tapahtunut? Kone taas sekoillut varmaan? Ei muuten ku se oli tosi hyvä perhe. Että mistä tämä johtui? onko kohtalotovereita?
Minulla on: The Sims 2, The Sims 2 Yliopisto, The Sims 2 Yöelämää, The Sims 2 Joulupaketti ja The Sims 2 kauppa auki
Aloitin uuden perheen nyt äsken, niin mahtaakohan se toistua?
Perhe/talo katosi... (TS2)
5
402
Vastaukset
- saippuagubbla
Perheen katoaminenhan saattaa johtua vaikka liian monesta koodin käyttämisestä. Tai sitten se on vain bugi. En usko että se toistuu enää =) Ainakaan toivottavasti ei x)
- pelaamassa?
XP:ssä pelit ovat käyttäjätilikohtaisia.
- Kaya
..paitsi että multa katos koko naapurusto :/
- jontuska
kyllä olin samassa, koska kaikki muut perheet näkyivät, mitä olin tehnyt... ^^
- Tessalonica
Minulta katosi hyväkuntoinen puuliiteri, tilaamani talon maalari oli purkanut sen ja vienyt pois, oli laho, sanoi mies.
Hän irrotti myös talon ja saunan seinätikkaat, olivat ihan turhia, mies sanoi ja vei ne mennessään.
Oli pakko irtisanoa ahne maalari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503581
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.393043Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472877SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722353Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s451829Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.951626Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671124- 821091
- 511066
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?41935