Elikkä tein MTA:SA serverin ja se valittaa tämmöstä:
Server successfully started on port 22003
Type 'quit' to shut the server down
[20:44:51] Server log being saved to 'mtaserver.log'
[20:44:53] All Seeing Eye listing enabled. Port 22126 (UDP) must be accessible
from the internet
[20:44:53] Querying game-monitor.com master server...
[20:44:58] Connecting to update server...
Tuo All Seeing Eye ei näytä sitä mun servua.
Servu kuitenki toimii hyvin, mutta olis mukavaa, että muutkin löytäisivät sinne.
Mitä tehdä?
MTA:SA Serveri
6
398
Vastaukset
- sanotaan...
Port 22126 (UDP) must be accessible from the internet eli tuo portti täytyy olla palomuurista auki jotta all seeing eye pääsee siihen käsiksi...
- etanoli
En löydä palomuurista asetusta millä sen sais auki ja olen sallinut tarvittavat ohjelmat. Mulla on Zone Alarmin ilmainen versio.
- za pro-user
etanoli kirjoitti:
En löydä palomuurista asetusta millä sen sais auki ja olen sallinut tarvittavat ohjelmat. Mulla on Zone Alarmin ilmainen versio.
ilmaisversiossa on juuri tuo vika. Portteja ei saa erikseen avattua.
- mta sa
latasin tuon mta san andreaksen ja yritin pelata tuli joku error
- Joku?
osaatteko auttaa mulle tulee mta:ssa yhes servus join flood miksi ?
- suosittelen3
MTA Serveri: FinlandiaDrift joka päivä jonkuulaista porukkaa :) PS.Kivoja modeja :) ip:mtasa://212.129.9.46:22093
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245