Elikkä tein MTA:SA serverin ja se valittaa tämmöstä:
Server successfully started on port 22003
Type 'quit' to shut the server down
[20:44:51] Server log being saved to 'mtaserver.log'
[20:44:53] All Seeing Eye listing enabled. Port 22126 (UDP) must be accessible
from the internet
[20:44:53] Querying game-monitor.com master server...
[20:44:58] Connecting to update server...
Tuo All Seeing Eye ei näytä sitä mun servua.
Servu kuitenki toimii hyvin, mutta olis mukavaa, että muutkin löytäisivät sinne.
Mitä tehdä?
MTA:SA Serveri
6
448
Vastaukset
- sanotaan...
Port 22126 (UDP) must be accessible from the internet eli tuo portti täytyy olla palomuurista auki jotta all seeing eye pääsee siihen käsiksi...
- etanoli
En löydä palomuurista asetusta millä sen sais auki ja olen sallinut tarvittavat ohjelmat. Mulla on Zone Alarmin ilmainen versio.
- za pro-user
etanoli kirjoitti:
En löydä palomuurista asetusta millä sen sais auki ja olen sallinut tarvittavat ohjelmat. Mulla on Zone Alarmin ilmainen versio.
ilmaisversiossa on juuri tuo vika. Portteja ei saa erikseen avattua.
- mta sa
latasin tuon mta san andreaksen ja yritin pelata tuli joku error
- Joku?
osaatteko auttaa mulle tulee mta:ssa yhes servus join flood miksi ?
- suosittelen3
MTA Serveri: FinlandiaDrift joka päivä jonkuulaista porukkaa :) PS.Kivoja modeja :) ip:mtasa://212.129.9.46:22093
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464