tulkaa tampereen vappu torille vappuna siellä on meininkiä paivällä.. pääsee kokeilemaan uusia pelejä..
tampereen vapputori
16
11177
Vastaukset
- nopaa
moneen se on auki maanantaina??
- tirppe
Sen mäkin haluaisin tietää. Onks se aattopäivänä olemassa, mihin aikaan ja missä (keskustori,Laukontori, Tammelantori...)?
- ^^^^^'''
Se on maanantaina ja tiistaina. En tiedä moneenko se on auki, mutta veikkaisin jotain kymmentä.
HYVÄÄ VAPPUA - tamU fani
tampereen vapputori 09 on auki mun mielestä pe ja to 30-31 neljättä ja sijainti on keskustori siis keskustori tkl:llän päättärin vieressä. varoitus siellä on paljon porukkaa että ei kannata tulla jos alkaa helposti ahdistamaan.
- Perjantai on 1. toukokuuta!
tamU fani kirjoitti:
tampereen vapputori 09 on auki mun mielestä pe ja to 30-31 neljättä ja sijainti on keskustori siis keskustori tkl:llän päättärin vieressä. varoitus siellä on paljon porukkaa että ei kannata tulla jos alkaa helposti ahdistamaan.
Mistä lähtien huhtikuussa on ollut 31 päivää?
- wetr
en mää nähny..........
- moikko
niin monelta se vapputori on aukisin
- ebin
10 aikaa veikkaisin aamulla ja kestää noin ilta 7-8 :)
- M pasella
Minun vappupalloni karkasi ja rupesin itkemään sitten haimme uuden D:
- Terttali
Paukkuserpentiinini olivat mäsänä kun ostin ne!ja sieltä saa roskatavaraa!
- pfkj
Moneenko vapputorit tänään aattona auki Tampereella ?
- Morosanojossu
10-19 viimeistään ainaki?
- Morosanojossu
Eikös se vapputori aukee 10aikoihin ja mee sitten siinä 17-18 aikaan kiinni?
- öhuöpi
Huonoin Vapputori löytyy Tampereen Tammelantorilta ja paras vapputori löytyy Tampereen Keskustorilta
- Anonyymi
ded
- Anonyymi
Pelataanks Koronaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816