tulkaa tampereen vappu torille vappuna siellä on meininkiä paivällä.. pääsee kokeilemaan uusia pelejä..
Vastaukset 16
- nopaa
moneen se on auki maanantaina??
- tirppe
Sen mäkin haluaisin tietää. Onks se aattopäivänä olemassa, mihin aikaan ja missä (keskustori,Laukontori, Tammelantori...)?
- ^^^^^'''
Se on maanantaina ja tiistaina. En tiedä moneenko se on auki, mutta veikkaisin jotain kymmentä.
HYVÄÄ VAPPUA - tamU fani
tampereen vapputori 09 on auki mun mielestä pe ja to 30-31 neljättä ja sijainti on keskustori siis keskustori tkl:llän päättärin vieressä. varoitus siellä on paljon porukkaa että ei kannata tulla jos alkaa helposti ahdistamaan.
- Perjantai on 1. toukokuuta!
tamU fani kirjoitti:
tampereen vapputori 09 on auki mun mielestä pe ja to 30-31 neljättä ja sijainti on keskustori siis keskustori tkl:llän päättärin vieressä. varoitus siellä on paljon porukkaa että ei kannata tulla jos alkaa helposti ahdistamaan.
Mistä lähtien huhtikuussa on ollut 31 päivää?
- wetr
en mää nähny..........
- moikko
niin monelta se vapputori on aukisin
- ebin
10 aikaa veikkaisin aamulla ja kestää noin ilta 7-8 :)
- M pasella
Minun vappupalloni karkasi ja rupesin itkemään sitten haimme uuden D:
- Terttali
Paukkuserpentiinini olivat mäsänä kun ostin ne!ja sieltä saa roskatavaraa!
- pfkj
Moneenko vapputorit tänään aattona auki Tampereella ?
- Morosanojossu
10-19 viimeistään ainaki?
- Morosanojossu
Eikös se vapputori aukee 10aikoihin ja mee sitten siinä 17-18 aikaan kiinni?
- öhuöpi
Huonoin Vapputori löytyy Tampereen Tammelantorilta ja paras vapputori löytyy Tampereen Keskustorilta
- Anonyymi
ded
- Anonyymi
Pelataanks Koronaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494