olen nyt hankkinut DC:n mutta en oikeen pääse hubeille kun on melkein kaikkiin jakorajat.
onko se mahdollista jäädä kiinni jos laitan jakoon vaikka 2 gigaa ja käytän DC:tä silloin tällöin (aika harvoin)?
onko mahdollista?
pelottaa
2
657
Vastaukset
- Darth
...mutta mahdollisuus on pienempi kuin atomi.
Miksi et laittaisi jakoon vapaasti levitettävää materiaalia? Tuuppaa jakokansiosi täyteen linux-versioiden iso-imageita, pikkubändien vapaasti levitettäviä mp3:sia ja open source-softaa, niin et tule levittäneeksi mitään arveluttavaa. Muista toki, että Lex Karpelan ansiosta musiikin ja leffojen imuroiminen edes omaan käyttöön on laitonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036