Harmi että laulaa englanniksi nykyään kaikki. Ville valo kun esintyi agents kanssa niin todella hyvin veti. Esim paratiisin lauloi todella hyvin jopa reilusti paremmin kuin badding. Olisi todella hyvä jos vetäisi esim suomen keikalla joskus noita SUomalaisia kappaleita. Saisi vanhoiltakin ihmisiltä suosiota
Ville Valo laulaa todella hyvin suomeksi
5
804
Vastaukset
- DarkLight
Ja vähän se laulo hyvin sen ikkunaprinsessankin...Vähän ois siistii jos se provinssissa niitä rupeis vetämään, mut jengi ei saattais kyllä tykätä...Mä ainaski tykkäisin xD
- ...
Hyvin suomeksikin. Mutta en usko että Jätkällä on pokeria missään festareilla vetää suomeks. ;>
- kyllästynyt
hyvin se laulaa ja hyvällä äänellä! Vois laulaa tosiaan niitä suomalaisia tai vaan himin vanhenpia biisejä nykyset on vaan niin kaupallista paskaa...ennen ku niistä tulin noin menestyviä ne osas tehä kunnon musiikkia nykyään vaan varotaan ettei kukaan suuttu ja pidetään huolta et menestytään maailmalla...miks suomi ei enää riitä...?
- spooky
mulle ihan sama millä kielellä vetää kunhan vetää.. ;)
- carsoni
:) olen ihan samaa mieltä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917425- 373947
- 453500
- 2332733
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202188- 451952