Finlandersin

keikalle

Moi!! Kertokaahan,millaista on Finlandersien keikoilla? En ole koskaan ollut,mutta nyt on tarkoitus mennä Hietasaaren keikalle (Ouluun n.kuukauden päästä)

35

4591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zet
    • mutta...

... tietääkö joku mistä voisin löytää Finlandersin Oikeesti kappaleen sanat..? Olisin todella kiitollinen.. :D

• kokemusta

Finlanders on yksi suosituimpia tanssiorkestereita tanssi ihmisten parissa. Finlanders osaa soittaa hyvin tanssittavia kappaleita. Heiltä voi toivoa kaikkia tanssilajien kappaleita ja osaavat varmaan soittaa. Itse tykkään käydä finkkutansseissa ja monet muutkin näyttävät tykkäävän. Sielä missä on finkut on tanssitaitoisia ihmisiä liikkeellä. Jos et ole finkkutansseissa käynyt koskaan, kannattaa lähteä ehdottomasti katsomaan heitä. Jos tanssipaikka on pieni kannattaa varautua ruuhkaan ja silloin tanssiminenkin tietenkin kärsii.

• Kikka

Finkut... Mä oksennan kohta...

• ap.

Hei Kikka,älä ota niin vakavasti!!! Kyllä meinaan käydä katsomassa....sittenhän sen tietää!

• En ole käynyt katsomassa enkä kuuntelemassa, enkä kyllä ihan helpolla meinaa mennäkkään, jos ei väkisin raahata. Sen verran on niitä valitettavasti tullut radiosta kuultua ja telkkarista nähtyäkkin ,että ei iske mun kaalini se. Mutta ketä kiinnostaa niin sinne vaan.

• Saapas

Olen kuullut ja nähnyt livenä. No katsottavaa ei juurikaan ole noissa pappaikäisissä sedissä, kun eivät liiku paljon mitään esiintyessään. Tanssikansa toki tykkää, sillä musa on tosi tanssittavaa. Sellainen joka haluaa muutakin kuin tanssia, kyllä varmaan etsiytyy toisille apajille!

• Saapas kirjoitti:

Olen kuullut ja nähnyt livenä. No katsottavaa ei juurikaan ole noissa pappaikäisissä sedissä, kun eivät liiku paljon mitään esiintyessään. Tanssikansa toki tykkää, sillä musa on tosi tanssittavaa. Sellainen joka haluaa muutakin kuin tanssia, kyllä varmaan etsiytyy toisille apajille!

Jees! Tuota minäkin just ajattelin ,ettei niissä paljon varmaan mitään nähtävää tai kuultavaa ole ( se rumpalikin puoliraukeine silmineen näyttää siltä ,että meinaa hetkenä minätahansa nukahtaa sinne rumpusettinsä taakse), mutta varmasti tanssimisen kannalta soittavat monipuolista ja tanssittavaa musaa.

• tanssin
        Saapas kirjoitti:

Mitä muuta kuin tanssia? Tanssimaan ja kuuntelemaan musiikkia kai sinne useimmat menevät....

• kehtaatkin
        Justiinax kirjoitti:

Jees! Tuota minäkin just ajattelin ,ettei niissä paljon varmaan mitään nähtävää tai kuultavaa ole ( se rumpalikin puoliraukeine silmineen näyttää siltä ,että meinaa hetkenä minätahansa nukahtaa sinne rumpusettinsä taakse), mutta varmasti tanssimisen kannalta soittavat monipuolista ja tanssittavaa musaa.

jos sinä olet nuori ja pirteäsilmäinen, olisit kiltti ja anteeksi pyytäen kenenkään ulkonäköön puuttumatta , SILLÄ eikö tanssi ja iskelmä ookkin eriasia kuin joku ulkomuoto, missikisa?
        Miten nämä liityy toisiinsa, Finkut soittaa todella hyvin ja tanssittavaa musiikkia. HYI sinua Justiinax!

• että silleen
        kehtaatkin kirjoitti:

jos sinä olet nuori ja pirteäsilmäinen, olisit kiltti ja anteeksi pyytäen kenenkään ulkonäköön puuttumatta , SILLÄ eikö tanssi ja iskelmä ookkin eriasia kuin joku ulkomuoto, missikisa?
        Miten nämä liityy toisiinsa, Finkut soittaa todella hyvin ja tanssittavaa musiikkia. HYI sinua Justiinax!

tuo justiinax ei täällä muuta teekkään kun haukkuu, valittaa ja Kansa on sille henki ja elämä.

• kehtaatkin kirjoitti:

Sorry jos taas loukkasin jotakuta, ei ollut tarkoitus.
        Kirjotin vaan sen mitä ajattelin.

• mua itseäni
        Justiinax kirjoitti:

Sorry jos taas loukkasin jotakuta, ei ollut tarkoitus.
        Kirjotin vaan sen mitä ajattelin.

loukannut, mutta finkkujen rumpali on ihan kiva ja hommansa hallitseva mies, siksi sinun anteeksipyyntösi kuuluu Hänelle.

• hymy
        tanssin kirjoitti:

Mitä muuta kuin tanssia? Tanssimaan ja kuuntelemaan musiikkia kai sinne useimmat menevät....

Veikkaan,että nimimerkki Saapas tarkoitti sillä "muulla",että on myös niitä,jotka menevät tanssimisen sijasta pelkästään kuuntelemaan ja katsomaan artistia ja ehkä tauoilla vaihtamaan muutaman sanan,jos on artistin fani:)
        Olet varmaan itsekin nähnyt joidenkin artistien keikoilla lavan edessä "ei-tanssivaa-porukkaa?!

• Saapas
        hymy kirjoitti:

Veikkaan,että nimimerkki Saapas tarkoitti sillä "muulla",että on myös niitä,jotka menevät tanssimisen sijasta pelkästään kuuntelemaan ja katsomaan artistia ja ehkä tauoilla vaihtamaan muutaman sanan,jos on artistin fani:)
        Olet varmaan itsekin nähnyt joidenkin artistien keikoilla lavan edessä "ei-tanssivaa-porukkaa?!

Tuota just tarkoitin. Sanon vielä selvennykseksi, että minulla ei ole Finkkuja vastaan mitään. Hyvin tanssittavaa musaa heillä on! Tanssijoillehan se on tärkeintä - ei fanitus!

• Yrjö
        Justiinax kirjoitti:

Vau... Justinax kirjoittaa kerrankin asiaa!
        Kyseinen orkesteri ei kuulu henkilökohtaisiin suosikkeihin jos puhutaan tanssiorkestereista. Limasia setiä jotka on soittavinaan...

• mua itseäni kirjoitti:

loukannut, mutta finkkujen rumpali on ihan kiva ja hommansa hallitseva mies, siksi sinun anteeksipyyntösi kuuluu Hänelle.

No okei,korjataan nyt sen verran ,ettei kyseinen rumpali ole edes se ärsyttävimmän/ällöttävimmän näköinen kyseisessä poppoossa.
        Mutta kuten sanottu ulkonäön arvostelu ei ole fiksua, joten jätänpä sanomatta niistä muista mitään.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

No okei,korjataan nyt sen verran ,ettei kyseinen rumpali ole edes se ärsyttävimmän/ällöttävimmän näköinen kyseisessä poppoossa.
        Mutta kuten sanottu ulkonäön arvostelu ei ole fiksua, joten jätänpä sanomatta niistä muista mitään.

Hieno korjaus ;DDD "oikeesti".

• rita kirjoitti:

Kiitosta vaan ;D
        Sainpahan senkin sanottua... :)

• täys...
        Justiinax kirjoitti:

ällö koko ämmä vaikken onneksi sinua tunnekaan.

• myöntää
        rita kirjoitti:

ei ihme että "lista" iskelmässä on mikä on JOS kaikki katsoo musiikkia ja meikä vaan kuuntelee, on siinä vissi ero.

• täys... kirjoitti:

Se onni taitaa olla molemminpuoleinen.

• ..................
        täys... kirjoitti:

totta kirjoitat tosi pimee ämmä tuo Justiina onkin
        Täällä se naukuu ja valittaa kun hänen idoliansa joku sattuu morkkaan.

• finlanders fani

Finkut on rautaa ja laulavat upeesti ja upeita kappaleita tanssittavia. Aivan mahtavia tyyppejä kaikki.

• fanittaja vm.86

Finkuilla on hyviä biisejä ja tanssittavia:)
        itse olen käynyt jo 8 vuotta Finkkujen keikoilla
        ja loppua ei näy,31.3.aion suunnistaa Leppävirralle Tulenliekkiin keikalle:) Finkut ovat erittäin mukavia ja hauskoja tyyppejä:)varsinkin Arska & Timo ovat suosikkejani:)

• Tanssipissikö

Jos haluat nähdä hymyilevän soittajan, mene finlanderssien keikalle. Siitä on tullut jo kuulemma pieni vitsi!

• rita

Kukahan niistä?Se yks pieni ja laiha heppu ainakin hymyilee kuin hangon keksi-mainos.Mua ainakin ärsyttäis moinen virnuilu,hymy toki on hieno juttu ja kyllähän artistit tottakai hymyilee mut tää mies on melkoinen kuminaama.Vitsi todella.Finkkujen musiikki ei muhun kyllä iske tippaakaan.En ole käynyt keikoilla(enkä sivumennen sanoen ikinä menekään)joten en tiedä soittaako ne muutakin kuin tätä samaa tasapaksua humpappaa kuin levyillä.Biisit ovat liian samanlaisia.Laulusolistin/solistien äänikin on liian ohutta ja piipittävää mun makuuni,ei tippaakaan miehekästä.Mut musiikki on epäilemättä tanssittavaa.

• Sippu^

tosiaan Finkkuja kannattaa mennä katsomaan jos haluaan nähdä hymyilevän soittajan.... :DD

Omasta mielestäni musiikkin on hyvin tanssittavaa. Selkeärytmistä, mutta kaikki biisit ovat hiukan kopioita toisistaan....Ideat on ilmeisesti loppunut kesken... Heillä voisi olla muunkintyylisiä biisejä kuin foksia ja pari tangoa.... Sen mitä olen heidän keikoillaan käynyt....No tule sieltä ehkä muutama muunkinlainen kappale mutta sellaista tasapaksua menoa se kyllä on, niinkuin joku tuossa jo mainitsikin....

Mutta jos pitää Finkuista muuten niin sinne vaan....

• Hietasaaressa
        Sippu^ kirjoitti:

tosiaan Finkkuja kannattaa mennä katsomaan jos haluaan nähdä hymyilevän soittajan.... :DD

Omasta mielestäni musiikkin on hyvin tanssittavaa. Selkeärytmistä, mutta kaikki biisit ovat hiukan kopioita toisistaan....Ideat on ilmeisesti loppunut kesken... Heillä voisi olla muunkintyylisiä biisejä kuin foksia ja pari tangoa.... Sen mitä olen heidän keikoillaan käynyt....No tule sieltä ehkä muutama muunkinlainen kappale mutta sellaista tasapaksua menoa se kyllä on, niinkuin joku tuossa jo mainitsikin....

Mutta jos pitää Finkuista muuten niin sinne vaan....

Tästähän tuli mielenkiintoinen keskustelu,vaikka meni hieman liikaa muutamien jankutukseksi.Kiitos vain kaikista vastauksista! Nähdään siellä Hietasaaressa sitten,kuka sielläpäin asustelee......

• kafeetin
        rita kirjoitti:

Kukahan niistä?Se yks pieni ja laiha heppu ainakin hymyilee kuin hangon keksi-mainos.Mua ainakin ärsyttäis moinen virnuilu,hymy toki on hieno juttu ja kyllähän artistit tottakai hymyilee mut tää mies on melkoinen kuminaama.Vitsi todella.Finkkujen musiikki ei muhun kyllä iske tippaakaan.En ole käynyt keikoilla(enkä sivumennen sanoen ikinä menekään)joten en tiedä soittaako ne muutakin kuin tätä samaa tasapaksua humpappaa kuin levyillä.Biisit ovat liian samanlaisia.Laulusolistin/solistien äänikin on liian ohutta ja piipittävää mun makuuni,ei tippaakaan miehekästä.Mut musiikki on epäilemättä tanssittavaa.

Hö, puhut nyt varmaanki Aarnesta. No, se kyllä hymyilee aina :D mutta mä ainakin tykkään sen hymystä! Mua ei ainakaan häiritse että se virnuilee aina, se sen hymy on just niin tosi ihana!

• Meikku

Finlandersin keikoilla on aina niin hauska tunnelma. On kiva tanssia nopeita ja vähän hitaampiakin. Esim. Kunun rappiolla saa kyllä puntit vipattamaan :D Kyllä monen vuoden ja keikan (414) jälkeen silti jaksaa käydä keikoilla.

• kukka83

Jussi on suloisin :)

• Näsänpoikanen
        kukka83 kirjoitti:

Jussi on suloisin :)

Kyllä mie tykkään käydä Finkkujen keikoilla :> Eihän se ole pelkästään mitään pappojen musiikkia, kerta tämmöinen 14v. teinikin on ehtinyt jo herroihin hurahtaa! Kunu ja Arskahan ovat sitä paitsi erittäinkin nuorekkaita :> Ja Timo ja Tomi ei ees ole läheskään vanhoja, alle nelikymppisiä! ;> Kahdella keikalla olen ehtinyt vasta käydä(nyyh :/) mutta kyllä mä ehin. Sen vielä sanon että Kunu, Arska ja Timppa on sulosimpia

• pääsiäistipu
        Näsänpoikanen kirjoitti:

Kyllä mie tykkään käydä Finkkujen keikoilla :> Eihän se ole pelkästään mitään pappojen musiikkia, kerta tämmöinen 14v. teinikin on ehtinyt jo herroihin hurahtaa! Kunu ja Arskahan ovat sitä paitsi erittäinkin nuorekkaita :> Ja Timo ja Tomi ei ees ole läheskään vanhoja, alle nelikymppisiä! ;> Kahdella keikalla olen ehtinyt vasta käydä(nyyh :/) mutta kyllä mä ehin. Sen vielä sanon että Kunu, Arska ja Timppa on sulosimpia

Joo, minäki oon sitä mieltä että Kunu, Arska ja Timo on sulosimpia

• pääsiäistipu kirjoitti:

Joo, minäki oon sitä mieltä että Kunu, Arska ja Timo on sulosimpia

Joo no mä oon 17v ja oon ihan hulluna Finkkuihin :')
        Arska ja Kari on kyllä mun lemppareita

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      411
      9021
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3560
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2013
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1246
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1051
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1045
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1013
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65