Hei
Onko kellään kokemusta ko. kohteen Riu Seabank -nimisestä hotellista. Ja muutenkin olisi kiva kuulla vinkkejä ja muita kokemuksia kohteesta. Matka suunnitteilla touko-kesäkuun vaihteeseen... Vielä kohdevalinta vaiheessa ;)
Malta, Mellieha Bay
3
1437
Vastaukset
- maltalla ollut
olin Maltalla viime kesänä. meinasin varata matkan Mellieha Bayhin mutta luojan lykky en sinne mennyt. Mellieha Bayssa ei ole mitään muuta kun rantaa, ei minkäänlaista elämää. kävimme siellä muutaman kerran ja huh huh. mene ihmeessä sliemaan tai St Juliansiin. itse olimme st juliansissa ja siellä sitä tekemistä oli, pääkapunkiin oli myös lyhyt matka. mutta tietenkin riippuu minkälaista matkaa haluatte, itse olisin kuollut tylsyyteen Mellieha Bayssa.
- Rory
Olen myös samaa mieltä, että kantsii mennä Sliemaan/St.Juliansiin. Siellä on tekemistä ja näkemistä, Vallettaan pääsee kätevästi ja myös muihin kyliin saarella.
- maltailija
mellieha bayssa on kärjistettynä ranta, yksi näkemisen arvoinen kirkko. Muutama korukauppa, joku kuusi baaria(yöllä todennäkösesti ovat aika hiljaisia), ruokakauppoja pari ja jotain perus rättikauppoja, autovuokraamo ja joitakin ravintoloita. Uimaranta on kiva, mutta rahaa kuluu tuhottomasti taksilla ajamiseen, bussit ovat aika halpoja, mutta muistaakseni yöllä ei sinne pääse esim sliemasta.
Maltan kaupungeista suosittelen sliemaa, se on rauhallisempi kuin st.jullians (juliansissa liikkuu huumeita paljon) mutta kuitenkin kooltaan lähes yhtä suuri, sieltä on hyvät yhteydet julliansiin ja vallettaan. parhaat uimaranant ovat kaupunkien ulkopuolella, kaikki paitsi kaupallinen paradise bay ovat käymisen arvoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394612- 522151
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521641Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151639Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621620Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671077- 671073