Hei
Onko kellään kokemusta ko. kohteen Riu Seabank -nimisestä hotellista. Ja muutenkin olisi kiva kuulla vinkkejä ja muita kokemuksia kohteesta. Matka suunnitteilla touko-kesäkuun vaihteeseen... Vielä kohdevalinta vaiheessa ;)
Malta, Mellieha Bay
3
1391
Vastaukset
- maltalla ollut
olin Maltalla viime kesänä. meinasin varata matkan Mellieha Bayhin mutta luojan lykky en sinne mennyt. Mellieha Bayssa ei ole mitään muuta kun rantaa, ei minkäänlaista elämää. kävimme siellä muutaman kerran ja huh huh. mene ihmeessä sliemaan tai St Juliansiin. itse olimme st juliansissa ja siellä sitä tekemistä oli, pääkapunkiin oli myös lyhyt matka. mutta tietenkin riippuu minkälaista matkaa haluatte, itse olisin kuollut tylsyyteen Mellieha Bayssa.
- Rory
Olen myös samaa mieltä, että kantsii mennä Sliemaan/St.Juliansiin. Siellä on tekemistä ja näkemistä, Vallettaan pääsee kätevästi ja myös muihin kyliin saarella.
- maltailija
mellieha bayssa on kärjistettynä ranta, yksi näkemisen arvoinen kirkko. Muutama korukauppa, joku kuusi baaria(yöllä todennäkösesti ovat aika hiljaisia), ruokakauppoja pari ja jotain perus rättikauppoja, autovuokraamo ja joitakin ravintoloita. Uimaranta on kiva, mutta rahaa kuluu tuhottomasti taksilla ajamiseen, bussit ovat aika halpoja, mutta muistaakseni yöllä ei sinne pääse esim sliemasta.
Maltan kaupungeista suosittelen sliemaa, se on rauhallisempi kuin st.jullians (juliansissa liikkuu huumeita paljon) mutta kuitenkin kooltaan lähes yhtä suuri, sieltä on hyvät yhteydet julliansiin ja vallettaan. parhaat uimaranant ovat kaupunkien ulkopuolella, kaikki paitsi kaupallinen paradise bay ovat käymisen arvoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892