PMMP on hirveää paskaa

minäääää

siis aivan kauheeta kuraa on PMMP!!!

21

2473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasi.

      Olen aivan samaa mieltä. Yliarvostettua kuraa, en ymmärrä mikä ihmisiä siinä niin kiinnostaa. Kerran jouduin kaupassa pakon edessä kuuntelemaan levyltä 4 ensimmäistä kappaletta ja voin vain sanoa: Rasittavaa!

      • tykkää

        monotonisesta lällätyksestä niin silloin kai se on hyvää. Mielestäni yliarvostettua sontaa!


      • No kato öööääällöö
        tykkää kirjoitti:

        monotonisesta lällätyksestä niin silloin kai se on hyvää. Mielestäni yliarvostettua sontaa!

        Kateus saa ikävätkin ihmiset kiinnostumaan kaikenlaisesta, mikä heitä ei kiinnosta yhtään. Ehkä siinä suosion salaisuus?


    • ...........

      Todella _rasittavaa_ rallatusta! En ole tykännyt yhdestäkään heidän biisistään mitä radiossa nyt soitetaan, ja kyllä meillä kanava vaihtuu matka laulun startatessa. Ihan päässä vinkuu. HUH HAH ja HEI, ihan yllätyin kun voittivat muka 3 Emmaa, kun niidenkin palkintojen saajat päättää...?

      • peij

        muka?


    • Pipo piip piip

      Jokaisella on lupa sanoa mitä haluaa. Mielestäni heidän musiikki on hyvää ja sanoitukset ovat suomalaiseen tasoon verrattuna hyviä ja soittajat ammattilaisia. Kyllä tämmöistäkin musiikkia on hyvä olla ja lisää sais tulla. Radiokanaviakin on useita ja sitä kanavaa voi vaihtaa. Helpointa on kuitenkin omistaa iPod ja pistää siitä lempimusa soimaan niin tietää että oma mielimusiikki soi tauotta.

      • Jape

        Näinhän se on. Hauskaa, miten täällä ihmiset käy suurimmaksi osaksi haukkumassa ko. bändiä ilman mitään perusteluita. :D Jos tykkää ja haluaa keskustella sivistyneesti, niin bändin virallisten kotisivujen foorumi on ihan jees paikka.


    • 3,142

      Ankeaa musiikkia... ai juu ja sit vielä kaiken lisäksi huonoa sellaista.

    • jpa

      Siltähän se näyttää levy myynnin osalta vai ?

      • *'*

        vaikka itse olen rankemman kitaramusiikin miehiä ja kuuntelen kaikkea muuta yleisesti kuin PMMP:tä tai mitään sen suuntaista, niin silti livenä tytöt ainakin osaa hommansa hyvin. Olin vkl Tapiolassa keikalla ja täytyy kyllä sanoa, että tuli jorattua viimeisen päälle musan mukana. Kyllä ne sen verran hyvin vetää, että ei ton tasoisia laulajia löysy ihan joka nurkalta. Eli kaikki jotka haukkuu perusteettomasti vois ottaa itseään sen verran niskasta kiinni ja vaikka nöyrtyä vaivautumaan tyttöjen keikalle ja sen jälkeen tulla tänne aukomaan päätä, jos on aihetta. Kyllästyttää tuo ainainen vonkuna..


      • Ärpee
        *'* kirjoitti:

        vaikka itse olen rankemman kitaramusiikin miehiä ja kuuntelen kaikkea muuta yleisesti kuin PMMP:tä tai mitään sen suuntaista, niin silti livenä tytöt ainakin osaa hommansa hyvin. Olin vkl Tapiolassa keikalla ja täytyy kyllä sanoa, että tuli jorattua viimeisen päälle musan mukana. Kyllä ne sen verran hyvin vetää, että ei ton tasoisia laulajia löysy ihan joka nurkalta. Eli kaikki jotka haukkuu perusteettomasti vois ottaa itseään sen verran niskasta kiinni ja vaikka nöyrtyä vaivautumaan tyttöjen keikalle ja sen jälkeen tulla tänne aukomaan päätä, jos on aihetta. Kyllästyttää tuo ainainen vonkuna..

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.


      • Ärpee
        Ärpee kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

        olen sitten vähän sekaisin kyrpäni on nimittäin suussani kun kirjoitin tämän


    • pälä pälä

      sinä"pmmp on hirveää paskaa" haist paska ihan itse!

      • Spun123

        No mutta sehän on oikeasti todella huonoa musiikkia. Tottahan nämä aina on mielipidekysymyksiä, mutta teknisesti ajatellen voisin heti listata tähän sata ns. "oikeaa" laulajaa, jos jaksaisin. Kyllähän niitä itsekin löytää jos vaan viitsii kuunnella muutakin kuin pelkkää listahittipaskaa. Tosin kyllähän niitä satunnaisesti myös listoilta löytyy.
        Sitäpaitsi nehän kaikenlisäks käyttää coverbiisejä ominaan. Ei voi kun arvostaa tommosta toimintaa... :P


    • HyväEttäLopetti

      PMMP:n musa haisee pesemättömältä hippipillulta alusta loppuun. Oksettavaa.

      • hyväettetkommentoi

        Hanki elämä.


    • MrX

      Livenä eivät osaa laulaa pätkääkään. Pelkkää epävirettä. Levyille saatu tekniikalla osaamattomuus jotenkuten peitettyä.

    • levymark

      Nykytekniikalla saadaan studiossa näistä Pauloista ja muista vaikka mitä. Pmmp oli yks amatöörimäisimmistä jutuista koskaan. Ja haiskahti alusta alkaen ihan tuotantokoneistuksen aikaansaamalta rahastukselta. Varman päälle vaan ja fyrkat tyhmiltä pois.
      Rumat suomineidot lauloivat rumasti. Sitä oli Pmmp...

      • paskaa oli

        Samaa mieltä. Käsittämätöntä miten nämä median suosikit vaan jyräsivät.
        Eikö ketään ihmetytä että pokkasivat pokaaleita ja kuitenkaan ei tunne yhtään tosi Pmmp-fania?
        Näitähän järjestelty jo aika-ajoin. Pidetään levy-yhtiöt hengissä ja sovitaan palkinnoista.


    • PMMPkusee

      Kyllä Jouni Mömmö käänty haudassaan ton pmmp lorttojen haudanryöstökeissin jälkeen...

    • pelkkääpaskaa

      Tästä bändistä näkee että sonta myy suomessa yhtä hyvin kuin tyhmät politiikotkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe