miten ihmeessä n-gageen asennetaan nuo .jar tai.jad -tiedostot? jos lataan netistä koneelle tavaraa ja siirrän sen n-gageen usb:n kautta niin niitä ei löydy mistään. wapin kautta imuroituna ne menevät sovellukset -kansioon ja asentuvat sieltä johonkin mutta eivät käynnisty...? mitä v***ua.
java-pelien asennus
5
1728
Vastaukset
- -.-.-.---------
Mulla on sama ongelma, mut ne wapista ladatut toimii kyllä. Kantsii muuten lataa vaikka DC kautta .3gp
nimisiä filejä ja siirtää kännyyn. Ne toimii siinä real playerissa! :P- Lukekaa...
Hae siihen kännyys sellanen ohjelma ku fexplorer(sillä voi selata kännyn tiedostoja) sen asennat ja sit voit pistää niit jar. tiedostoi sinne
sen jälkeen avaat fexplorerin ja etsit muistaakseni asema E:ltä sen pelin ja asennat. - ollaaa
Lukekaa... kirjoitti:
Hae siihen kännyys sellanen ohjelma ku fexplorer(sillä voi selata kännyn tiedostoja) sen asennat ja sit voit pistää niit jar. tiedostoi sinne
sen jälkeen avaat fexplorerin ja etsit muistaakseni asema E:ltä sen pelin ja asennat.Joku nokia pc-suite että sen saa
- HellRAiser.
ollaaa kirjoitti:
Joku nokia pc-suite että sen saa
Ei tarvitse olla kun en itsekään sitä ole edes koskaan käyttänyt!!!
- leviathan1234
Se pitää lähettää bluetoothin kautta minulla on ollut n-gage qd ja normal n-gage. Niitä ei saa kun bluetoothin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013