2. encore?

pihkis

tietääkö joku, soittiko dm helsingin keikalla 2. encoren? Luulin, että konsertti loppui 1. encoreen ja muutenkin tuli meikäläiselle kiire ehtiä junaan... Rupesi vaan mietityttämään kun sattumoisin vasta nyt tuli noita biisilistoja katteltua bändin kotisivuilta... nimittäin jos väliin jäi, taidan vetää itseni jojoon :( tai ehken sentään... mutta kyllä vähän katkeransuloinen jälkimaku jää jos väliin jäi...

20

3508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soitti!

      Never let me down again ja Goodnight lovers. Kummallisen kärsimätöntä porukkaa oli meidänkin ympärillä: nopeimmat lähtivät jo ennen ekaa encorea.

      Mutta unohda jojot, ensi kerralla sitten!

      • (DMgirl)

        Goodnight lovers olikin Martinilta ja Davelta aivan suloinen esitys! Pojat siinä kaulakkain laulatti meitä

        "Like all soul sisters
        And soul brothers"...


      • oli...
        (DMgirl) kirjoitti:

        Goodnight lovers olikin Martinilta ja Davelta aivan suloinen esitys! Pojat siinä kaulakkain laulatti meitä

        "Like all soul sisters
        And soul brothers"...

        ...muutenkin vedossa! Damaged people oli livenä aika koskettava.


      • Kat
        oli... kirjoitti:

        ...muutenkin vedossa! Damaged people oli livenä aika koskettava.

        Olisi kyllä voinut lähteä enemmän kannustusta yleisöstä...vaisua porukkaa! Kun ois pitänyt laulaa messissä, niin jengi oli ihan hiljaa. Mahtava keikka tosin=DDD


      • (DMgirl)
        Kat kirjoitti:

        Olisi kyllä voinut lähteä enemmän kannustusta yleisöstä...vaisua porukkaa! Kun ois pitänyt laulaa messissä, niin jengi oli ihan hiljaa. Mahtava keikka tosin=DDD

        Kyllä eilen tuli niin huudettua ja laulettua, ettei aamulla tullut kuin pihinää!
        Kädetkin on ihan arkana, puhumattakaan muista kropan osista..
        Itsekkin ihmettelin muutamien ihmisten "jämähtänyttä" olemusta?!
        Keikka oli aivan järisyttävän hyvä!
        Tässä sitä istutaan uunituore t-paita yllä ja pää aivan sekaisin onnesta!


      • depeche
        Kat kirjoitti:

        Olisi kyllä voinut lähteä enemmän kannustusta yleisöstä...vaisua porukkaa! Kun ois pitänyt laulaa messissä, niin jengi oli ihan hiljaa. Mahtava keikka tosin=DDD

        Joo,muutamassa kohdassa yleisö ei ollut ihan skarppina mukana laulamassa, mutta muuten mun mielestä yleisökin oli tosin hyvin mukana. Lavan etuosasta oli hieno välillä vilkaista ympärille, kun katsomoissa porukka tanssi mukana! Olen aiemmin vain parilla keikalla käynyt ja ainakaan niiden kahden bändin fanit eivät olleet läheskään näin hyvin mukana!
        Huippu keikka oli!!!


      • Annika
        depeche kirjoitti:

        Joo,muutamassa kohdassa yleisö ei ollut ihan skarppina mukana laulamassa, mutta muuten mun mielestä yleisökin oli tosin hyvin mukana. Lavan etuosasta oli hieno välillä vilkaista ympärille, kun katsomoissa porukka tanssi mukana! Olen aiemmin vain parilla keikalla käynyt ja ainakaan niiden kahden bändin fanit eivät olleet läheskään näin hyvin mukana!
        Huippu keikka oli!!!

        Hieno meininki oli, ja kyllä mekin katsomossa jorattiin! :) Vaikka olen kyllä sitä mieltä että kentällä on paras fiilis.

        Tässä on vielä vähän päästä pyörällä..
        Kertokaahan täällä jos näätte mediassa juttuja eilisestä keikasta!


      • (sisterofnight)
        Kat kirjoitti:

        Olisi kyllä voinut lähteä enemmän kannustusta yleisöstä...vaisua porukkaa! Kun ois pitänyt laulaa messissä, niin jengi oli ihan hiljaa. Mahtava keikka tosin=DDD

        Mahtavaa oli, mielestäni suurin osa yleisöstä oli hienosti messissä ihan koko ajan. Ehkä tää on kiinni siitä, missä itse on. Mun lähellä oli niitä, jotka halus istua koko illan ja rätkätti toisille. Munkin paidassa välillä roikuttiin, että voisko istua alas, että näkee jotain. Harmittaa vähän tuollainen käytös. Menköön ensi kerralla katsomaan Jari Sillanpäätä.

        Ääni kumma kyllä on tallessa, ja kuulokin toimii. Ihan kuin soundit olisi tällä kertaa olleet paremmin balanssissa kuin viimeksi?

        Sitä vain en voi käsittää, miten Dave osaa olla niin kaunis! Siinä mies vain paranee joka kohdasta vuosi vuodelta. Ääni oli aivan mahtavassa kondiksessa eilen. Mikki ei aluksi ollut, mutta se sitten saatiin korjattua.

        Illan parhaat... Niin mahtavia oli kaikki, mutta ehkä Home ja I Feel You iskivät eniten himaan. Martin on petrannut aivan valtavasti viime kerrasta, ehkä seuraavalla kiertueella Dave voi ottaa vähän iisimmin ja Martin voi hoitaa sitten sen pääesiintyjän homman! No ehkei sentään, mutta niin hienosti Martin osasi ottaa meikäläisen tällä kertaa. Tää on mun ainoa keikka tällä kiertueella, mutta tekisi kyllä mieli nähdä toistamiseen. Varaa eikä mahdollisuutta vain ole :( Jään odottamaan live-dvd:tä.

        Mahtoikohan joku nauhoittaa eilisillan?


      • 4 kerta Gahania
        Kat kirjoitti:

        Olisi kyllä voinut lähteä enemmän kannustusta yleisöstä...vaisua porukkaa! Kun ois pitänyt laulaa messissä, niin jengi oli ihan hiljaa. Mahtava keikka tosin=DDD

        Illan keikka oli upea! Harmittaa vain syvästi ettei yleisö (istuva yleisö) lämmennyt kuin vasta 1 encoren aikana. Ekalla keikalla ollessani (-98) takanani olevat ihmiset murisivat kun eivät nähneet niistä "kalliista oopperapaikoistaan". Sama homma seuraavalla keikalla. Nyt vaihdoin paikkaan syystä etten saanut lippua kuin takakaarteeseen ja toisiksi ylimpään riviin. Sieltä kun katsoi istuvaa ihmismerta...voih...En voi sanoa, että oli vain yleisön vika kun yleisö oikein lämmennyt. Olisin kaivannut vaikka laulajatyttöjä lavalle kuten viimeksi. Täydensivät edellisillä kerroilla hyvin Gahanin ääntä.
        Voi, voi...miksi mennä keikalle istumaan kuin Sillanpään keikalle?????


      • ...
        4 kerta Gahania kirjoitti:

        Illan keikka oli upea! Harmittaa vain syvästi ettei yleisö (istuva yleisö) lämmennyt kuin vasta 1 encoren aikana. Ekalla keikalla ollessani (-98) takanani olevat ihmiset murisivat kun eivät nähneet niistä "kalliista oopperapaikoistaan". Sama homma seuraavalla keikalla. Nyt vaihdoin paikkaan syystä etten saanut lippua kuin takakaarteeseen ja toisiksi ylimpään riviin. Sieltä kun katsoi istuvaa ihmismerta...voih...En voi sanoa, että oli vain yleisön vika kun yleisö oikein lämmennyt. Olisin kaivannut vaikka laulajatyttöjä lavalle kuten viimeksi. Täydensivät edellisillä kerroilla hyvin Gahanin ääntä.
        Voi, voi...miksi mennä keikalle istumaan kuin Sillanpään keikalle?????

        Sillanpää tuli mullekin mieleen niistä, jotka vaan istuskeli siellä!


    • Fani -83

      Moi.

      Deppareiden eilinen keikka oli aivan mahtava!Fiiliksissä vieläkin!!!!

      Ihanaa oli saada Depechet lavalle toisenkin kerran.Mutta kyllä sai hävetä,kun porukkaa alkaa valumaan ulos jo ennenkuin eka encore oli päättynyt.Mihin ihmisillä oli niin kiire?Niin harvoin on mahdollista nauttia livenä maailman parasta bändiä!!!!

      Nyt sitten jäädään odottamaan uutta dvd:tä tästä Playing The Angel-konsertista!!!!

      Deppari fani jo vuodesta -83

    • Pimpf

      Hallin valot sytytetään... ;)

      • (sisterofnight)

        Kuolematon ohje oli tässä.

        Luulen, että osasyy jengin lähtöön aikaisemmin oli varmaan tää bussilakko. Joidenkin pääsy kotiin halvemmalla (ilman taksia) vaati lähdön aikaisemmin. Näin ainakin luulisin.

        Säälittää niiden kannalta, jotka eivät tienneet että encoreja on kaksi ja ilta päättyy Goodnight Loversiin. Joku tolkku pitää siinäkin olla, että ei halua tietää biisilistaa ennen keikkaa.


      • Sukka
        (sisterofnight) kirjoitti:

        Kuolematon ohje oli tässä.

        Luulen, että osasyy jengin lähtöön aikaisemmin oli varmaan tää bussilakko. Joidenkin pääsy kotiin halvemmalla (ilman taksia) vaati lähdön aikaisemmin. Näin ainakin luulisin.

        Säälittää niiden kannalta, jotka eivät tienneet että encoreja on kaksi ja ilta päättyy Goodnight Loversiin. Joku tolkku pitää siinäkin olla, että ei halua tietää biisilistaa ennen keikkaa.

        Lakko varmaan oli syypää ihmisten kiireisiin.. Olin siinä ihan lavan edessä ja sieltä lähti yleisöä kesken keikan ihan juosten kotiin. Yleisön katoamisen huomasi myös siitä kun ei ollut enää edes ahdasta. Hyvin oli tilaa tanssia ja huutaa.

        Noiden biisilistojen tutkiminen etukäteen pilaa konserttia, mutta en minä ainakaan malta olla tutkimatta niitä etukäteen.

        Monien mielestä Goodnight Lovers tuntui etukäteen erikoiselta valinnalta loppuun, mutta sehän toimi kuitenkin tosi hienosti. Oli sellainen lämpöinen tunnelma.

        Korvat piipittää kuten asiaan kuuluu.. mutta kyllä tämä tästä, siellä taitaa vielä soida tämä Daven huudahdus "See you next time !!"

        Itselläni on vielä tuo Tallinnan keikka edessä :-D


      • ...
        Sukka kirjoitti:

        Lakko varmaan oli syypää ihmisten kiireisiin.. Olin siinä ihan lavan edessä ja sieltä lähti yleisöä kesken keikan ihan juosten kotiin. Yleisön katoamisen huomasi myös siitä kun ei ollut enää edes ahdasta. Hyvin oli tilaa tanssia ja huutaa.

        Noiden biisilistojen tutkiminen etukäteen pilaa konserttia, mutta en minä ainakaan malta olla tutkimatta niitä etukäteen.

        Monien mielestä Goodnight Lovers tuntui etukäteen erikoiselta valinnalta loppuun, mutta sehän toimi kuitenkin tosi hienosti. Oli sellainen lämpöinen tunnelma.

        Korvat piipittää kuten asiaan kuuluu.. mutta kyllä tämä tästä, siellä taitaa vielä soida tämä Daven huudahdus "See you next time !!"

        Itselläni on vielä tuo Tallinnan keikka edessä :-D

        Mä en eilistä ollu näkemässä, mut Tallinnan keikkaa odotan tod hartaasti!!!!


      • (sisterofnight)
        ... kirjoitti:

        Mä en eilistä ollu näkemässä, mut Tallinnan keikkaa odotan tod hartaasti!!!!

        teitä kumpaakin! Eilisilta tosiaan jätti nälkäiseksi, vaikka ihan kunnon 21 ruokalajin ateria se olikin. Mutta ehkä sit ens kerralla...


      • modernator
        Sukka kirjoitti:

        Lakko varmaan oli syypää ihmisten kiireisiin.. Olin siinä ihan lavan edessä ja sieltä lähti yleisöä kesken keikan ihan juosten kotiin. Yleisön katoamisen huomasi myös siitä kun ei ollut enää edes ahdasta. Hyvin oli tilaa tanssia ja huutaa.

        Noiden biisilistojen tutkiminen etukäteen pilaa konserttia, mutta en minä ainakaan malta olla tutkimatta niitä etukäteen.

        Monien mielestä Goodnight Lovers tuntui etukäteen erikoiselta valinnalta loppuun, mutta sehän toimi kuitenkin tosi hienosti. Oli sellainen lämpöinen tunnelma.

        Korvat piipittää kuten asiaan kuuluu.. mutta kyllä tämä tästä, siellä taitaa vielä soida tämä Daven huudahdus "See you next time !!"

        Itselläni on vielä tuo Tallinnan keikka edessä :-D

        Jep. Todellakin kiire tuli pois jo 1. encoren jälkeen just tuon lakon takia. Budjetti olis menny pahast sekasin jos taksiin olis joutunu turvautumaan. Ikävyyttä. Niin pitkään oltiin mukana kuin oli mahdollista.. ja sitte juostiin..

        Katsomossa (108) tosiaan oli hieman jäykkä tunnelma ainaki siellä missä tuli istuksittua. Suoraan edessä istui tukeva mieshenkilö joka kaulaliinalla huitoen piti huolta siitä ettei ympärillä kukaan uskaltanu nousta seisomaan. Hassu setä.

        Huomiolle pistin myös Daven epätoivoisen yrityksen saada porukasta ääntä.. "everything counts in large amounts" .. ja yleisö vastas aina tasaisen varmasti samalla volyymillä. Koska ympärillä oli olosuhteisiin nähden yllättävän hiljasta ja ikävästi kuulin oman epäsointuisan pihinäni niin piti tuota äänen käyttöä vähän hillitä.. :)

        Seuraavana yönä heräsin huolestuneena kun korvissa vinkui. Jotenkin välillä pahast korvassa särähti jotku uuden levyn biisit. Korvatulppiin lienee parasta turvautua seuraavalla kerralla. Volyymin taso tais olla astetta edelliskertaista (2001) keikkaa korkeemmalla?

        Muistelisin että 1998 ja 2001 keikat kyll iski meikäläiseen enempi kun tää viimeisin. Ei tämäkään mikään huono ollu.. mutta jotain jäin kaipaamaan. Seuraavalla kerralla pitää kyll raahautua tuonne kentän puolelle..


      • sukkA_.
        modernator kirjoitti:

        Jep. Todellakin kiire tuli pois jo 1. encoren jälkeen just tuon lakon takia. Budjetti olis menny pahast sekasin jos taksiin olis joutunu turvautumaan. Ikävyyttä. Niin pitkään oltiin mukana kuin oli mahdollista.. ja sitte juostiin..

        Katsomossa (108) tosiaan oli hieman jäykkä tunnelma ainaki siellä missä tuli istuksittua. Suoraan edessä istui tukeva mieshenkilö joka kaulaliinalla huitoen piti huolta siitä ettei ympärillä kukaan uskaltanu nousta seisomaan. Hassu setä.

        Huomiolle pistin myös Daven epätoivoisen yrityksen saada porukasta ääntä.. "everything counts in large amounts" .. ja yleisö vastas aina tasaisen varmasti samalla volyymillä. Koska ympärillä oli olosuhteisiin nähden yllättävän hiljasta ja ikävästi kuulin oman epäsointuisan pihinäni niin piti tuota äänen käyttöä vähän hillitä.. :)

        Seuraavana yönä heräsin huolestuneena kun korvissa vinkui. Jotenkin välillä pahast korvassa särähti jotku uuden levyn biisit. Korvatulppiin lienee parasta turvautua seuraavalla kerralla. Volyymin taso tais olla astetta edelliskertaista (2001) keikkaa korkeemmalla?

        Muistelisin että 1998 ja 2001 keikat kyll iski meikäläiseen enempi kun tää viimeisin. Ei tämäkään mikään huono ollu.. mutta jotain jäin kaipaamaan. Seuraavalla kerralla pitää kyll raahautua tuonne kentän puolelle..

        Kaulahuivilla huitovia setiä ja lakkoilevia bussikuskeja.. Hemmetti sentään.

        Osa yleisöstä ei varmaan osannut sanoja siinä yhteislaulun kohdalla.. Davea ainakin hymyilytti se tilanne. Kyllähän se näkyy sieltä lavalta jos ihmiset aukovat suutaan ihan väärään tahtiin.

        Korvat ei enää onneksi inise.. Keikalla oli sentään korvissa välillä filtterit, siis röökin filtterit.


      • MrsFeathers
        sukkA_. kirjoitti:

        Kaulahuivilla huitovia setiä ja lakkoilevia bussikuskeja.. Hemmetti sentään.

        Osa yleisöstä ei varmaan osannut sanoja siinä yhteislaulun kohdalla.. Davea ainakin hymyilytti se tilanne. Kyllähän se näkyy sieltä lavalta jos ihmiset aukovat suutaan ihan väärään tahtiin.

        Korvat ei enää onneksi inise.. Keikalla oli sentään korvissa välillä filtterit, siis röökin filtterit.

        mulla on kyllä vielä korvat aivan kipeet... ja se on yksinomaan the Braveryn syytä!!! Soittivat pojaat niin kauhealla volyymilla, ettei siitä saanut edes mitään selvää. Nyt vieläkin päätä jomottaa...

        Tuota legendaarista kaulahuivisetää en kyllä nähnyt, mutta yleisössä muuten oli kyllä aika paljon tyyppejä, jotka näytti aivan sitruunan syöneiltä. Jotenkin antoivat sen vaikutelman, etteivät olisi halunneet olla koko paikassa... ei hymyn häivää, kireä ilme ja vihamielinen olemus. Istuivat jäykkänä ja mulkoilivat vihaisesti, jos joku elehti / äännähteli :( Tai voihan se olla niinkin, että heidän harras odotuksensa kun lopulta palkittiin, niin olivat siinä tilanteessa aivan kuin halvaantuneita ja kokivat ympäröivät fanit häiriötekijöinä.


      • Modernator
        MrsFeathers kirjoitti:

        mulla on kyllä vielä korvat aivan kipeet... ja se on yksinomaan the Braveryn syytä!!! Soittivat pojaat niin kauhealla volyymilla, ettei siitä saanut edes mitään selvää. Nyt vieläkin päätä jomottaa...

        Tuota legendaarista kaulahuivisetää en kyllä nähnyt, mutta yleisössä muuten oli kyllä aika paljon tyyppejä, jotka näytti aivan sitruunan syöneiltä. Jotenkin antoivat sen vaikutelman, etteivät olisi halunneet olla koko paikassa... ei hymyn häivää, kireä ilme ja vihamielinen olemus. Istuivat jäykkänä ja mulkoilivat vihaisesti, jos joku elehti / äännähteli :( Tai voihan se olla niinkin, että heidän harras odotuksensa kun lopulta palkittiin, niin olivat siinä tilanteessa aivan kuin halvaantuneita ja kokivat ympäröivät fanit häiriötekijöinä.

        Kun Bravery rääkkäsi ilmoille ensimmäiset riitasoinnut kanteleistaan ja symbaaleistaan niin heti ties mitä tuleman pitää.. ja sen mukaan toimittiin -> vetäydyttiin rivakasti kahvion puolelle säästämään korvia. Voin kuvitella mitä kidutusta se oli siellä seinien sisäpuolella kun ulkopuolellakin kuulosti tosi pahalta. :I


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe