Trivial pursuit netissä?

Oili

Voiko Trial Pursutia pelata netissä? Tai voiko sitä ladata koneelle mistää? Siis suomenkielistä versiota. Tattis.

7

27086

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin etsinyt

Kyllä ne ovat noita mobiili, eli kännykkään ladattavia nuo kaikki Triviaalit mitä löytyy. Ainakin englanninkielellä kyllä sellaisia löytyy pari kappaletta, että kun olet ostanut itse pelin (tietokoneelle) niin sitä voi päivitellä netissä ja en tiedä voiko verkossakin pelata...Sitä en myöskään tiedä onko vastaavaa olemassa suomenkielisenä, mutta luulisi että olisi törmännyt jos olisi ollut.

Trivial pursuit kun kuitenkin on aika suojattu ja hinnoiltaan kalliskin rekisteröity tuotemerkki, niin sitä ei mitenkään virallisesti nettipelinä kovin helposti tule. AINAKAAN ilmaiseksi...

Triviaalissa en osaa tosiaan auttaa, mutta oletko kurkannut Älypäätä? Netissä ihan ilmainen ja kieltämättä ihan hauska aavistuksen Trivial pursuit tyylinen sekin. Kysymyksetkään eivät aivan heti lopu kesken ja osa-alueita paljon.

• Oltsku

Näin se varmasti on, että triviaalia ei netistä löydy. Älypäätä olen kokeillut. Onko kelään tiedossa muita vastaavia tietokilpailupelejä netissä? Siis ilmaita ajanvietettä? Tänks.

• e.h
        Oltsku kirjoitti:

Näin se varmasti on, että triviaalia ei netistä löydy. Älypäätä olen kokeillut. Onko kelään tiedossa muita vastaavia tietokilpailupelejä netissä? Siis ilmaita ajanvietettä? Tänks.

suomi24.fi:ssä löytyy peleissä trivial pursuit peli suomeksi

• samwais
        e.h kirjoitti:

suomi24.fi:ssä löytyy peleissä trivial pursuit peli suomeksi

Juu itsekkin olen etsinyt triviaalia suomen kiellistä mut ei oo löytynyt onhan niitä kaikke muuta paskaa tarjolla mut triviaali on ykkönen

• jape111
      • tirsafinni

On muuten kova, mutta ulukomaankielinen. Ei muuten suomi ole kovin hyvin listoilla sijoittunu :)

• Karsta
        tirsafinni kirjoitti:

On muuten kova, mutta ulukomaankielinen. Ei muuten suomi ole kovin hyvin listoilla sijoittunu :)

Joo, aika rohkaisevaa palautetta tietotasostani sain!!
        Meinas tuo peli että tasoltani vastaan APINAA! ....on vissiin vaimo sittenkin oikeassa kun aina orangiksi vertaa ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe