Miksi HALME halutaan POIS?

Observer 2006

On selvää että samat piirit jotka painostivat pääministeri Anneli Jäätteenmäen eroon v. 2003,
kampeavat nyt Tony Halmea täysin voimin ulos eduskunnasta?

Mutta miksi?

Kenelle henkilölle Tony Halmeen vakuuttava olemus on liian pelottava?

20

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • risu

      koska hän ei kykenen hoitamaan tehtäviään!
      Kansanedustajan työ on sen verran vaativaa että Halmeen elämäntavoilla siihen ei ole edellytyksiä.
      Kyllä tuollaisilla toilailuilla olisi lentänyt aika monesta muustakin työpaikasta.

      • oiuklk

        Kyllä harmaassa paskanjauhamisessa on kääntöpuolensa: yleenäsä fixut ihmiset huomaavat että tämähän on "paskanjauhantaa" ja turhautuvat.

        Rahanahneet ja itsekkäät jaksaa juonitella vuodesta vuoteen, tekemättä mitään.


      • perinteinen tyyli
        oiuklk kirjoitti:

        Kyllä harmaassa paskanjauhamisessa on kääntöpuolensa: yleenäsä fixut ihmiset huomaavat että tämähän on "paskanjauhantaa" ja turhautuvat.

        Rahanahneet ja itsekkäät jaksaa juonitella vuodesta vuoteen, tekemättä mitään.

        Taitaa Halme olla yhtä rahanahne paska kun muut.
        Kirjaprovikat ja laulunlahjat eivät taida taata eläkettä, mutta 2 kauden jälkeen taitaa päästä sellaiseen kultaiseen eläkeputkeen ettei paremmasta väliä. Onhan toi toiminta sellasta teatteria, että kyllähän siellä yksi pehmeepäinen bodarikin menee ja lisää on tulossa, kun Keskon kestoelätti Mietaakin on aktivoitunut sehän on enemmän ollut lehdissä kun Nykänen tai Tapola. Hulluhan ei se joka pyrkii vaan joka äänestää...


      • suunnistaja
        perinteinen tyyli kirjoitti:

        Taitaa Halme olla yhtä rahanahne paska kun muut.
        Kirjaprovikat ja laulunlahjat eivät taida taata eläkettä, mutta 2 kauden jälkeen taitaa päästä sellaiseen kultaiseen eläkeputkeen ettei paremmasta väliä. Onhan toi toiminta sellasta teatteria, että kyllähän siellä yksi pehmeepäinen bodarikin menee ja lisää on tulossa, kun Keskon kestoelätti Mietaakin on aktivoitunut sehän on enemmän ollut lehdissä kun Nykänen tai Tapola. Hulluhan ei se joka pyrkii vaan joka äänestää...

        että turhaa on suurta valtion palkkaa maksaa tyhjästä. Eihän se ole eduskunnassa pystynyt olemaan paljonkaan. Sairastellut ihan oman tyhmyytensä takia. Siellä on kehräämässä hyvää eläketta tekemättä yhtään mitään.

        Sanotaan, että älä lyö lyötyä, mutta kuinka paljon turhuuteen noita valtion rahoja menee. Eduskunnan arvostus on pohjalukemissa, jos siellä
        saa tuollaiset palkkaa nauttia.


    • puolueensa

      Tähän voi vain todeta, että sellainen puolue, millaiset edustajat. Uskottavuudestahan Halmeen kohdalla on aina ollut kysymys.

      Tietysti kahdensadan edustajan joukkoon mahtuu yksi sellainenkin, jota pidetään suljetulla osastolla lukkojen takana. Eipä pääse sieltä maan asioita sotkemaan.

      • Halme liian uskottava

        Halme liian uskottava.

        Itsekkäät pelkurit pelkää Halmeen suoraa puhetta... ja ehkä sitä oikeaa koukkua.


      • suunnistaja
        Halme liian uskottava kirjoitti:

        Halme liian uskottava.

        Itsekkäät pelkurit pelkää Halmeen suoraa puhetta... ja ehkä sitä oikeaa koukkua.

        tuollaista edustajaa. Suunsoittajana pidetään.
        Ainoa asia, jota pelätään, on, että löytyy seuraavissakin vaaleissa sellaisia tyhmyreitä, jotka äänestävät tyhjäntoimittajia eduskuntaan.


    • Terveet

      jaksavat istua perseellään, sairaat eivät. Halmeen nuoruuden aika on ohi ja hormooneilla pullistetut lihakset alkavat luhistua, ryyppääminen aiheuttaa juoppohulluutta. Älyäis itse pyytää eroa ja hoitaisi oman loppuelämänsä tähden itsensä kuntoon. Uusia pellejä riittää Arkadianmäelle, ei asiat kaadu yhteen äijään.

    • Siwan kassa Huovinen

      Kyllä eduskunnasta joutaa Halmeen lisäksi toistasataa
      enemmän ja vähemmän pelleä. Suurimmat klovnit
      ensimmäisinä: Haatainen, Huovinen, Hyssälä ja Karpela.
      toisessa aallossa: Filatov, Heinäluoma, Luhtanen.
      Seuraavina pannaan pois vieteriukot Backman ja Bryggare.

      • koko kirjo

        Tarkoitatko, että pois kokonaan vai hoitoon vaan ? Onhan eduskunnassa omasta takaa psykiatri Ilkka Taipale. Hän on aika hyvä kirjottamaan eläkepapereita ainakin spurguille), miksei muillekin.


      • vois jatkaa

        harkimo, zysse, sasi, pekkarinen, räsänen..


      • Tavallinen tallaaja
        koko kirjo kirjoitti:

        Tarkoitatko, että pois kokonaan vai hoitoon vaan ? Onhan eduskunnassa omasta takaa psykiatri Ilkka Taipale. Hän on aika hyvä kirjottamaan eläkepapereita ainakin spurguille), miksei muillekin.

        Taipale taitaa olla itse aika kipeä, kas kun ei itselleen ole papereita hommannut...


    • JJJKKKK

      Halme edustaa kansaa, tottakai parasiitit haluaa kansanedustajan pois.

    • Kokoomuslaisille

      Liika vapaus on pahasta goijille.

      ei tietystikkään niinistön naisjutut ole mitään, mutta kokeilkoon joku muu, niin hiilostus alkaa...

    • 777

      Koska hän on alkoholisti, lääkekoukussa ja huumeidenkäyttäjä. Tässä tilassa henkilö on vaaraksi työpaikalla itselleen ja muille. Hän tarvitsee nyt hoitoa eikä pitkiä ja raskaita työpäiviä. Se on kaikkien etu.

      Toitä kansanedustajana voi sitten jatkaa kun on elämä taas kunnossa.

    • Jos on Halmeen lähdöllekin syitä, niin on tälläkin edustajalla aihetta lähtöön vai sanoisinko, saada olla korkeintaan tämän kauden loppuun. Käykääpä katsomassa mitä hänkin on saanut aikaan toisella kaudellaan. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000332&posting=22000000014215822

    • halmetta

      tony on rahan fasistiselle vallalle kiistaton uhka koska hän ei alistu sen pelisääntöihin.

    • kamu

      Näkeehän se sokea Reettakin, että kyseessä on poliittinen ajojahti.

    • Jopa rahakkaita maksajia

      Kylä minun asioiden edustajalta vaaditaan muutakin kuin paksuja lihaksia ja tässä tapauksessa jopa näyttää vain niitä olevan aivoissakin.
      Työkunnoton ei voi hoitaa asioitani, joten varamies paikalle ja sassiin.

      • HÄRKÄ

        ei vaan halme on siellä muitakin pellejä. on laulajaa,missiä,toimittajaa muita pellejä.HALOO ÄÄNESTÄJÄT.... ittehän te ootte ne sinne halunneet esim.karpelan tulot yli 120 tuhatta vuodessa... kyllä missillä hyvät tulot..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe