Saunassa

mammatar

Minkäs ikäisenä isit eivät enää käy tyttäriensä kanssa saunassa? eli milloin loppuvat perheen yhteiset ihanat saunaillat?

58

35322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isien kanssa.

      Meillä saunottiin tuttujen kanssa ja miehet olivat yhdessä ja naiset yhdessä.

      Saunon kyllä naimisissa olevan miesystäväni kanssa säännöllisesti.:)

      • ....

        Kuinka sinä kehtaat seurustella naimisissa olevan miehen kanssa?


      • Anonyymi

        Jopas on elämä vaikeaa, kun tuollaistakin pitää kysyä. Ole huoleti, kyllä tyttäresi sen sinulle kertoo.


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Kuinka sinä kehtaat seurustella naimisissa olevan miehen kanssa?

        Hän sanoi ainoastaan saunovansa , joten kai hyvät ystävät voivat yhdessä saunoa . Luulisin että minäkin voisin sen parhaan ystäväni kanssa vaikka hän on mies ja naimisissa .
        Olemme olleet nuoresta asti parhaat ystävät vaikka molemmat perustivat perheet tahollaan , siis ystävyys vastakkaiseen sukupoleen ei ole sinulle näköjään mahdollista, mutta kun ystävyys ei ole sitä että olisi mitään seksuaalista mielitekoa toiseen ihmiseen , ainoastaan kahden ihmisen. Välinen ystävyys joka on syvää. Siis miksi alat moralisoimaan jos ystävät saunovat.äinko se sen kummempaa jos hän olisi saunonut nais ystävänsä kanssa. Ihan hullu mielipide


    • kun...

      lapsi ilmoittaa, etti halua isin kanssa saunaan. Ikä vaihtelee lapsesta toiseen, siinä jomminkummin puolin kymmentä vuotta kuiteski.

    • helppoa

      "hyvin varusteltuna" poikanakaan käydä isin kaa
      saunassa olen 16 nuor poika ja useimmiten käyn
      vuotta nuoremman pikkuveljen kaa mutta jos käymme
      faijan kaa nolottaa niin vitusti kun on iso muna
      MITÄ TEHDÄ??!! P.S. ei faijalla ja pikku-
      veljelläkään mitkään kaikista pienimmät ole joten
      .. olen muuten vasta alkanut seurustella ja kun
      kävin tyttöystävän kaa saunassa niin mulla alkoi
      seistä!!! no "eka kerta" on lähestymässä ehkäpä
      hän nyt osaa suhtautua kun on jo nähnyt "mahti-
      melani" ko tilassa mene ja tiedä..
      ASIALLISTA PRIVAA PLIIS EN VOINUT MENNÄ MIHKÄÄN
      SEKSI PALSTALLE KOSKA OLEN ALLE 18!!!!!

      • ammanainen

        Susta tulee isi, kyllä se siitä helpottaa.


      • Herkkäpippeli

        En oikee ymmärtäny sun viestiä mutt sen ymmärsin ainakin kun sanoit ett tyttöystäväsi kannssa kävit saunassa ja alkoi seistä sehän on ihan normaalia sulla on kaunis nuori tyttö mukana saunassa niin tottakai alkaa seisoo sulla


    • meeri.

      kävin isän ja ukkien kans saunas 11-12 vuotiaaksi.. Itsellä alko niillä main rinnat hieman kasvamaan.. helposti saunomisen lopetus kävi.. asiasta ei tarttenu puhua.. (mikä olis ehkä mulle ollu kiusallista).. äiti voi toki jutella tyttärensä ja miehensä kanssa..

    • hämärästi

      käyneeni isäni kanssa saunassa joskus 5-7 vuotiaana viimeks. Voi ehkä johtua myös vanhempien erosta ja pois muutosta isän luota etten sen jälkeen käynyt :) Ja muistan kun joskus ihmettelin pienenä että mitä sillä on jalkojen välissä, mutta en kehdannut tuijottaa :)

      • MsBlondy

        Mina kylla muistan tuijotelleeni molempia, isaani ja aitiani. Kyselin kaikkea mahdollista, etta mika tuo on :)
        Muistelisin, etta koulun aloitettuani eli n. 7 vanhana aloin kaymaan yksin saunassa ennen tai jalkeen vanhempieni. Eika siina mitaan ihmeellista ollut, yksityisyyttani on aina kunnioitettu oikeen hyvin kotona. Kehityin kylla aika varhaisessa vaiheessa kun kuukautisenikin alkoivat jo 10 vanhana.
        Sehan on kaikilla niin henkilokohtaista, etta millon alkaa tarvitsemaan sita omaa tilaa enemman ja yksityisyytta. Eikohan jokaisen lapsen vanhemmat ole parhaita asiantuntijoita omiensa kohdalla aina ;)


    • Jäk

      Ällöttää, kun mieheni tytär 16,5 v haluaa mennä isin kanssa saunaan.
      Isänsä ei kehtaa sanoa ei.
      Mielestäni ihan kammottavaa kun neiti keikistelee alasti isälleen.

      • vähän

        riippuu.. Mun mielestä, jos koko perhe menee yhtäaikaa saunaan siinä ei ole mitään ihmeellistä, vaikka lapset olisivatkin isoja.. kun se on säännöllistä, kuuluu arkeen, ei asioihin suhtauduta millään lailla seksuaalisesti.


      • Laura M

        Hyvänen aika! Ethän sinä voi sitä päättää, saunooko tytär isänsä kanssa. Et, vaikka olisit miten mustasukkainen. Tuskin tytär menee isänsä kanssa saunaan sen takia, että saisi "keikistellä" hänen edessään alasti. Luultavasti hän ja isänsä ovat läheisiä, eivätkä he ajattele saunomista tirkistelyksi. Säälin miestäsi ja hänen tytärtään, sillä heillä on talossaan kamalan itsekeskeinen ihminen.


      • Jäk
        Laura M kirjoitti:

        Hyvänen aika! Ethän sinä voi sitä päättää, saunooko tytär isänsä kanssa. Et, vaikka olisit miten mustasukkainen. Tuskin tytär menee isänsä kanssa saunaan sen takia, että saisi "keikistellä" hänen edessään alasti. Luultavasti hän ja isänsä ovat läheisiä, eivätkä he ajattele saunomista tirkistelyksi. Säälin miestäsi ja hänen tytärtään, sillä heillä on talossaan kamalan itsekeskeinen ihminen.

        kukaan ole päättämässäkään, kuka kenenkin kanssa saunoo!Oli kyse mielipiteestä.
        Isänsä ei vain kehtaa sanoa, ettei prinsessa vedä poroja nokkaan. On sen kuitenkin minulle monta kertaa sanonut.
        En ole niin huonolla itsetunnolla varustettu,
        että olisin jollekin teinittärelle mustasukkainen.
        Tässä ei tosiaankaan ole läheisyydestä kyse, vaan siitä, että neidillä on selkeä tarve esitellä itseään. Ja sekö on minun itsekeskeisyyttäni?


      • vaiko?
        Jäk kirjoitti:

        kukaan ole päättämässäkään, kuka kenenkin kanssa saunoo!Oli kyse mielipiteestä.
        Isänsä ei vain kehtaa sanoa, ettei prinsessa vedä poroja nokkaan. On sen kuitenkin minulle monta kertaa sanonut.
        En ole niin huonolla itsetunnolla varustettu,
        että olisin jollekin teinittärelle mustasukkainen.
        Tässä ei tosiaankaan ole läheisyydestä kyse, vaan siitä, että neidillä on selkeä tarve esitellä itseään. Ja sekö on minun itsekeskeisyyttäni?

        Siis mites tää meneen teijän perheessä?
        koko perhe yhdessä vai
        isä ja tytär kahdestaan?


      • Anonyymi
        Laura M kirjoitti:

        Hyvänen aika! Ethän sinä voi sitä päättää, saunooko tytär isänsä kanssa. Et, vaikka olisit miten mustasukkainen. Tuskin tytär menee isänsä kanssa saunaan sen takia, että saisi "keikistellä" hänen edessään alasti. Luultavasti hän ja isänsä ovat läheisiä, eivätkä he ajattele saunomista tirkistelyksi. Säälin miestäsi ja hänen tytärtään, sillä heillä on talossaan kamalan itsekeskeinen ihminen.

        Ihan niin ei tyttö keikistele mitenkään , jos hän on aina saunonut isänsä kanssa niin ei näe mitään syytä lopettaa sitä . Eikä hän ehkä ajattele kuten sinä joka seksualiseeraat saunomisen
        Itse en sanoisi kenenkään kanssa, mutta en myöskään tuomitse niitä jotka käyvät yhdessä saunassa.
        Kukin tavallaan.
        Kun ulkomailla näki nudisti rannat ja ihmiset siellä olivat ilman vaatteita niin ei seillä kukaan ajatellu seksiä , niin että estoiset ihmiset laittavat omia ajatuksiaan toisten päihin . Mustasukkaisuus on paha juttu silloin kun suhde on vanhemman ja lapsen välillä , koska ne uudet ihmiset miehen elämässä oppii sen asian ilman mustasukkaisuutta


      • Anonyymi

        Mun tytärpuoli halusi senjälkeen tulla saunaan yhtäaikaa kun katseli salaa äitinsä kalun imemistä. Jos olin yksin saunassa tuli kiire tekosyyllä yhtäaikaa saunaan. Pyöreät kohtalaiset rinnat kuten 16v naisella on ja lantio kun kyykisteli pillu pullotti näkyvästi haaroissa. Ennen kuin nousi lauteille keksi sanomista ja seisoi edessä katsellen kohonnutta kalua.
        Kolmannella kerralla kun vaimo meni äitinsä luo ja tytön piti olla kavereilla näin ainakin sopi äitinsä kanssa, join viskiä ja katselin televisiota ja lähdin saunaan kävin välillä vilvottelemassa kun olin menossa uudelleen saunaan Milla tuli sisään huusin eikö ollutkaan mukavaa.
        Istuskelin saunassa Milla tuli taas samaan aikaan. Istui viereen sanoin otitko mun viskiä nauroi otin ja oli väkevää, sanoin käy lasit meille, tuli lauteille lasit täynnä, keskusteltiin kertoi että Minnalle tuli kaveri ja pussailivat koko ajan jätin ne rauhaan.
        Viski alkoi vaikuttamaan kalu oli jo aika kaarella, Minna sanoi, näin kun äiti imi sun kalua nauroin huomasin sinut pimeässä. Minna sanoi olen siitä asti halunnut nähdä sen uudestaan miltä tuntuu kun imetään koski sievästi kalua anoin kokeile, kyykistyi ja maisteli sanoi on jäntevä ja alkoi imemään opastin miten voi tehdä katsoi punaisena hehkuvia poskia kääntyi seisomaan eteen ja piti kaksin käsin kiinni, kuiskas ihanan tuntuinen ja jatkoi sanoin kohta voi tulla nuoli kalua ja imi yritin topuutella piti vain kiinni vedin sievästi tukasta ei antanut periksi niin laukesin suuhun sitä lensi kasvoillekkin. Minna nousi ylös sanoi,nyt tiedän miksi äiti imee tulee himo en halunnut kuin imeä kok ajan. Istuttiin ja juotiin viskiä, Minna katsoi lasia ja sanoi haluaako äitikin, kysyin mitä haluaa, no antaa sinun nuolla minua ei ole kukaan nuollut enkä antaskaan huutelevat kylillä sitten.
        Katsoin Minnaa koskettelin pimpsaa avasi jatkoja oli märkä työnnin sormea sisään, nousin eteen seisomaan suukotin sievästi huokaili isi siitä siitä puhdas pillu maistui vähän kirpeältä Minna nojasi selkätukeen hieroi rintoja huokaili äänekkäästi pidin pakaroista kiinni hengitys oli katkonaista ja sitten työnsi voimakkaasti pillua suuhun ja huusi ja vapisi. Nousin ylös Minna oli kainalossa, kuiskas tämä oli ihaninta mitä tiedän.
        Sanoin kyllä sinä saat kun opetat kaveriasi etkä vain anna.
        Siirryttiin laittamaan ruokaa kun en ollutkaan yksin Minna innostui ensi kerran paistamaan pihviä kun opetin, nätti yökkäri päällä seisoi pannun vieressä menin viereen tunsin että huokaili jännittyneenä. Syötiin ja otettiin vaimon valkkaria. Menin istumaan ruuan jälkeen sohvalle. Minna tuli viereen oikeastaan kainaloon, laittoi käden tiukille kalsareilleni kuiskas haluaisin kokeilla ja katsoi ylös sanoin onkohan se oikein sanoi en kerro kellekkään.
        Noustiin ja mentiin makuuhuoneeseen Minna puotti housut sanoin odota Minna oli sängyllä polvillaan suutelin pyllyä huokasi tässäkö vedin taakseppäin nuolasin pieniä huulia kumartu huokasi hurjaa ja levitti jalkoja nuolin ja koskin sormilla sievästi syvältä kuiskas olen käyttänyt vain dildoa. Nuolin niin että kuiski kokeile siirryin taakse kastelin kalun syljellä ja työnnyin sievästi vähän kerrallaan kun olin syvällä liikuin hiljaa sanoin ei voi pitempään ei ole kumia sanoi et lopeta et varmaan käydään huommenna katumus pillerit et lopeta Minna oikeasti kiljui halusta hyppäsi pois ja kaatoi minut, haluan kuin äiti tuli päälle ohjasin kalun sisään ahtoi tiukkaan pilluun nopeasti keinui koko pituudelta sisässä hieroin rintoja Minna alkoi kiljahtelemaan ja lysähti täristen kuiski rintaa vasten ensikertaa ja näin isoa haluan lisää ja nousi sanoi hiljaa haluan sisään ja alkoi uudelleen kuiskin tunnetko en kestä pitkään pidin kapeasta lantiosta kiinni ja painoin Milla tärisi kiljui kun laskin sisään tuli rinnana päälle kuiskas anna olla haluan että jää mieleen. Makoiltiin Milla sanoi haluan monesti ennen aamua ja niin tehtiin ja ehkäisykin tehtiin seuraavana päivänä.
        Minna ei heti seurustellut kenenkään kanssa vaan pantiin kumilla aina joskus, löysi kyllä kaverin ja sai myöhemmin lapsiakin , olemme joskus päässeet kahden kesken ja rakasteltu kunnolla kukaan ei tiedä vieläkään meistä.


      • Anonyymi

        Keikistelee, se on sinulla ainoastaan likainen mielikuvitus . Jos saunominen isin kanssa on heille luonnollista niin miksi heidän pitäisi siitä luopua . Sana keikistelee on ainoastaan sinun mielikuviesi tuotetta, ei ne isälleen keikistele mitenkään , sinulla se on ongelma siitä ei heillä


    • kolmikymppinen

      No, mie voin kyllä saunoa vanhempieni kanssa edelleen ja saunonkin joskus. Ihan luonnollinen juttu meille.

      • 2xisi

        Tyttö on nyt 10v ja kyllä me perheen kanssa porukalla saunomme.


    • ei enää...

      ...ole viime aikoina halunnut isän kanssa saunaan. Suunnilleen saman ikäisenä tais mullakin jäädä.

      • Häpeämätön

        Käyn isukin kanssa aina saunassa.. tietysti joskus se nolottaa vähän kun rinnat on kasvanu, ja sitten kun tulee kuukautiset, niin en häpeä sanoa isälle, että en voi tulla saunaan sen takia. Isä kyllä ymmärtää hyvin. Ja minun mielestäni isän kaa voi käydä saunassa vaikka milloin, sillä isähän on oma isä, ei se pahaa tekisi omalle lapselleen =\\


    • perheestä...

      Lopetin saunassa käymisen perheen kanssa alle 10-vuotiaana. Se johtui enimmäkseen käytännön syistä: olen vanhin lapsista ja koska meitä sisaruksia on neljä, ei kuusihenkinen perhe mahtunut koskaan samaan aikaan saunaan.

      Pikkuveljeni ovat kyllä halunneet saunoa kanssani pitkään... Meillä on ollut saunassa kivaa keskusteluineen ja löylynheittokisoineen. 14-vuotias pikkuveljeni haluaa edelleen käydä kanssani saunassa. 17-vuotiaan kanssa emme ole pitkään aikaan sattuneet samaan aikaan kotiin saunapäivänä, joten en tiedä mitä hän ajattelisi saunomisesta kanssani nykyään.

      Minulla on ystäviä, jotka ovat aina saunoneet yhdessä koko perheen kesken, ja se on heille täysin luonnollista. Jotkut saunovat myös sukulaistensa kanssa: esimerkiksi miespuolinen kaverini saunoo mielellään tätinsä kanssa. Itselleni perheen kanssa saunominen tuntuisi hieman vieraalta, kun aikaa viimeisestä yhteisestä saunakerrasta on jo paljon... Toisaalta kaipaan niitä aikoja jollain tasolla.

      Uskon että mikäli lapsilla ja vanhemmilla on välitön suhde, lapsi kyllä ilmoittaa itse mikäli ei halua enää saunoa yhdessä muiden perheenjäsenten kanssa. Jos taas vanhemmat aloittavat keskustelun yhdessäsaunomisesta, voi lapsi tuntea että on jotenkin väärin jatkaa saunomista perheen kanssa.

      Itse olen kokenut hieman hämmentävänä sen, että isäni on ollut epävarma näistä "soveliaisuusrajoista". Se on tehnyt luonnollisesta asiasta nolon. Ihailen niitä perheitä, joilla on ohjelmassaan edelleenkin yhteiset saunaillat!

      • Dyddö15v.

        Vanhempani erosivat kun olin 10v.
        11-vuotiaana olisin jo halunnut käydä jo yksin saunassa, mutta isä aika kehotti tulemaan samaan saunaan.
        Vielä viime kesänäkin se sanoi että
        "Jos tuut uikkarit päällä niin ei kai se mitään haittaa!?",
        mutta pistin hanttiin.
        Olin sillon 14v, niin ja oon siis tyttö.
        Meen isä osaa olla kyllä niin pässi, ärsyttävä, tyhmä ja isän hommassa taitamaton että..! >:|

        Kyllä lapsen pitää saada itse päättä koska alkaa saunomaan yksin tai naispuolisten sukulaisten/p.jäsenten kanssa...


      • Sauna Vihtori
        Dyddö15v. kirjoitti:

        Vanhempani erosivat kun olin 10v.
        11-vuotiaana olisin jo halunnut käydä jo yksin saunassa, mutta isä aika kehotti tulemaan samaan saunaan.
        Vielä viime kesänäkin se sanoi että
        "Jos tuut uikkarit päällä niin ei kai se mitään haittaa!?",
        mutta pistin hanttiin.
        Olin sillon 14v, niin ja oon siis tyttö.
        Meen isä osaa olla kyllä niin pässi, ärsyttävä, tyhmä ja isän hommassa taitamaton että..! >:|

        Kyllä lapsen pitää saada itse päättä koska alkaa saunomaan yksin tai naispuolisten sukulaisten/p.jäsenten kanssa...

        Jotku isännät nimittäin on noissa säästäväisyys asioissa niin pakkomielteisiä, että menettävät joskus todella surkuhupaisillakin tavoilla suhteellisuuden tajunsa. Semmosta se on kun katsotaan vain euro-linssien läpi, eikä nähdä asioiden muita puolia. Omiin harrastuksiin kyllä riittää rahaa.


      • Ugh agn

        Koko perhe, tai sitten isä/tytär tai isä/poika tai isä/tytär/poika. Yhteissaunominen ei ole ongelma kunnes joku keksii asian olevan ongelma. Minulla tyttö 8v ja poika 7v ja ei oles tullut mieleeni että yhteissaunomisesta tulisi probleema. Kiva kun otit asian esille eli olen valmis jos tytär alkaa "jänistämään".


      • asiaa.................
        Sauna Vihtori kirjoitti:

        Jotku isännät nimittäin on noissa säästäväisyys asioissa niin pakkomielteisiä, että menettävät joskus todella surkuhupaisillakin tavoilla suhteellisuuden tajunsa. Semmosta se on kun katsotaan vain euro-linssien läpi, eikä nähdä asioiden muita puolia. Omiin harrastuksiin kyllä riittää rahaa.

        Tulee ihan oma isä mieleen tosta että ei katsota kun eurolinssien läpi... Ja omiin ''harrastuksiin' löytyy kyllä rahaa,luonnollisesti... Pah..


    • Äityskä

      Laitanpa omankin kommentini niin hauskanpuoleiseen sauna asiaan.Perheeseemme kuuluu Lasteni iskä ja tietysti minä äityskä ja lapsemme 19-vuotias poika,15-vuotias tytär ja nuorimmainen 11-vuotias tytär ja kaikki me luonolisesti menemme saunaan samaan aikaan,poikamme on jo toista kuukautta asunut omassa asunnossa mutta lauantaisin se silti tulee kanssamme saunomaan.Meillä se kun on ihan luonollista ja silloin sitä on aikaa paremmin ratkoa ongelmia ja puhua kaikesta mistä kukin haluaa,sitä virkistyy ja puhdistuu ruumiltaan ja mieleltään.

      • Turbomamma

        Poikamme 21 v ja tyttäremme 14 v, saunomme yhdessä ja se on meistä ollut luonnollista.
        Emme vain mahdu kaikki yhtäaikaa lauteille, joten kuljemme siinä edestakaisin, mutta aivan niinkuin ei mitään. Ja niin se pitää olla.

        Ymmärrän kyllä, että tytöt alkaa miettiä näitä asioita. Meidän tyttö ei ole vielä miettynyt, menee jopa veljensä kanssa saunaan. Minä aikoinaan lopetin 12 v isän kanssa saunomisen ja kävin vain naisten kanssa. En edes
        nauti saunomisesta vieraiden ihmisten kanssa. Minusta siinä ei ole mitään järkeä. Yleensä menen kyläänkin saunapuhtaana, ettei siellä tarvitse mennä SAUNAAN. Tyttökaverini aina haluaa mennä sekasaunaan ja se on aivan perseestä. Hän haluaa esitellä, et kui hyvän näköinen se on, minä en pidä moisesta....


      • KunhanVaanKysyn

        Tuon takia en tajua, miksi pitäisi nelihenkisen perhees saunoa yhdessä, kun se on vain niin hankalaa, ahdasta ja jonottamista. Kaikki jotka osaavat pestä itse itsensä, voivat oikein hyvin saunoa ja peseytyä erikseenkin.

        Vaikka tuntuisi kuinka luonnolliselta, niin minä kyllä nautin siitä kun saan saunoa joskus ihan yksin ilman että kukaan änkee mukaan. :(


    • mä 04

      muistan että lopetin siinä 13wee itse menemästä saunaan enää koko porukan kanssa. oli kuitenkin usein ihanaa maata RAUHASSA. yksin saunassa.veljien kanssa kävin pidempään saunassa..pikkuveljeni on nyt 15 ja on vuoden päivät kieltäytynyt menemästä äidin kanssa saunaan. vanhempien pitäis ymmärtää siinä kohtaa lapsien aikuistumista kun ne eivät halua tulla saunaan enää yhdessä. ei siinä ole kyselemistä tai jankuttamista kun antaa van olla ja sanoo että no aha selvä.lapsikin pääsee helpommalla kun ei tarvi nolosti selitellä että no kun mulla kasva tissit ja karvat ni en halua. nykyään nuoret "aikuistuvat" jo aiemmin että jo 12 voi olla ihan normaali ikä tälläiseen kieltäytymiseen.mutta kunhan on tarpeeksi omatoiminen, että uskaltaa vanhemmat jättää saunaan yksin...niin ei kai siinä muuta tarvita.

    • anjuska

      Itse olin n.11-12 kun en enää isän kanssa saunont, paitsi uimapuku päällä joskus. Siirtyminen yksinsaunomiseen kävi muistaakseni ihan kivuttomasti, sanoin vain, et haluan mennä yksin ja sillä siisti.

      Itsestä vaan alkoi tuntua sen ikäisenä hieman vaivauttavalta, kun alkoi kehittyä, ja tuntui helpommalta saunoa omassa rauhassa, tai sitten uimapuku päällä.

      Nykyään (22v) en osaisi kuvitella meneväni alasti saunaan isäni kanssa. Jotenkin se ei vaan tunnu luonnolliselta, vaikka olemmekin melko läheiset ja hyvissä väleissä.

    • isä=)

      Voi sitä moraalisen tyrmistyksen määrää, minkä suomalainen saunakulttuuri rapakon takana herättäisi. Tuomitsisivat pedofiileiksi kaikki lastensa kanssa saunovat vanhemmat. Meillä suomessa alastomuus on niinpaljon luonnollisempi asia kuin rapakon takana, että sitä on meidän edes vaikea käsittää. Miesten kesken saunominen on homokammoisille jenkeille aivan pöyristyttävän perverssiä puuhaa, saati sitten että lasten kanssa...

    • 22v nainen

      Minä ainakin pystyn käymään edelleen isäni kanssa saunassa edelleen. Hän on ISÄNI! Ei siinä ole koskaan ollut mitään ihmeellistä! JOssain vaiheessa aikuistumista ajattelin asiaa että josko lopettais mutta olo meni ohi. Sehän on jotenkin sairasta jos ei VOI näyttäytyä isälleen alasti. En minäkään huvikseni heilu, mutta saunassa alastomuus on niin luonnollista!

      • KunhanVaanKysyn

        Miksi sä käyt isäsi kanssa saunassa? Onko hän niin vanha, että tarvitsee apua peseytymisessä vai tarvitsetko sinä?


    • Pippelijapimppapaljaana

      Ei koskaan, perheenjäsenet voi aina käydä yhdessä saunassa mun mielestä

    • Jjhhji

      Saunottiin lasten kanssa pitkään tytöt pikkuhiljaa halusivat saunoa yksin kun alkoi murkkuikä painaa päälle.

    • YksinSaunassa

      Meillä tytöt lakkasivat käymästä yhteissaunassa, kun oppivat itse pesemään pitkät hiuksensa eli noin 10-vuotiaana. Nyt lapsistamme kukaan ei asu enää kotona ja minä ja puolisoni saunomme usein miten erikseen, sillä meillä on kylppärissä vain yksi suihku.

      Joskus saunomme niin, että menemme hiukan eri aikaan löylyyn, jolloin syntyy luonteva vuorottelu suihkuun, jos on esim. jostain syystä kiire hoitaa saunomiset tai olemme kylässä. Minusta sauna on rauhoittumisen ja rentoutumisen paikka ja kaikkein mieluiten olen löylyssä yksin. Puolisoni ei edes pysty ottamaan yhtä kovia löylyjä kuin minä, joten miksi kiusaisin häntä?

      En ole koskaan ymmrtänyt, miksi koko perheen pitäisi tunkea samaan aikaan saunaan. Eihän siinä ole mitään järkeä, haloo!

    • fastetaet

      Ai minkäs ikäisenä isit eivät enää käy tyttäriensä kanssa saunassa? Yleensä kun isit täyttävät 60v

    • kaupunkifridu

      Ei ole normaalia että teinit saunovat isien ja äitien kanssa jos eri sukupuolta. Se on luontaista jo että nuoria alkaa muuttuessaan häveliäämmäksi ja haluaa itse kylpeä,miksi se sauna on pakollinen traditio yhdessä oloon? Maalla näköjään kaikki on luonnollista että näytetään kaikki eikä osata normaalia häveliäisyyttä mikä kaupunki elämässä on normaalia.EN TUNNE KETÄÄN JOIDENKA TEINIT kylpevät vielä isän kanssa ,tytär siis ja karvansa saanut poika kekkuloisi äitinsä kanssa saunassa ,todella outoa ajatellakaan sivistyneessä maailmassa! Maallahan kaikki taitaa olla niin luonnollista eikä ole häveliäisyyttä, siellähän kuulemma sisaruksetkin sekstailevat enemmän keskenään kuin kaupungissa. Eikö ole muuta mukavaa yhdessäolon hetkiä perheillä kuin se ikuinen saunasessio jossa vaan voisi rentoutua. Aloittajalle ,jos teini-ikäalkaa , menkää erikseen jo saunaan tytön kanssa,oikeesti-johan jo kaveritkin puhuvat ihmetelle moista.

    • IskäKolmelle

      Lakkasin käymästä tyttärieni kanssa saunassa noin 40-vuotiaana. Tulin isäksi 32-vuotiaana. Oliko tämä avaajalle jotenkin hyvinkin kiinnostava tieto?

      Jos on niin laittakaa muutkin isät vastauksenne. :D

    • Anonyymi

      Meillä loppui, kun olin 14. Tosin ihan käytännön syistä, eli halusin käydä eri päivänä saunassa, koska se oli minun aikataulujeni kannalta parempi. Ei siis siksi, että olisin halunnut erityisesti vältellä isää.

    • Anonyymi

      vaimolla oli tytär ei käynyt saunassa yhdessä kun oli noin kuusi vuotta. Kun oli noin neljätoista saattoi saattoi tulla saunaan tisut oli kasvanut ja pesi aina minun nähden ei pessyt pilluaan selin vaan minuun päin kuin härnäten, vaimo motkotti lille pitääkö sinne töntyä, oli kuin ei mitään mikä siinä on pahaa.
      Kun vaimo ei ollut kotona käveli silloin paita ja tosi pienissä pikkuhousuissa joista näkyi läpi ei muuloin.
      Vaimo oli mummolassa ja tyttö reeneissä tuli ilta reeneistä, kävi suihkussa tuli ja sanoi hiero jalkoja, makoilin sängyllä sanoin onko pakko tuli sänhylle polvillaan hiero vähän ja kaatui sängylle, otin vaimon ostamaa hieronta öljyä laitoin paljon jaloille,
      Hieroin nilkasta aloittaen kysyin riittääkö, sanoi vielä nostin pyyhettä oli alasti hieroin kunnolla jalkoja ja levitin niitä teinipylly nousi korkealle kun haaroista hieroin pillin huulet näkyi kosteina laitoin sormiin öljyä ja työnsin sisään huokasi pitkään sieltä juuri sieltä laitoin sormet suppuun ja työntelin pylly vaan nousi kuiskas sinne sinne ja alkoi jalat vapista huusi patjaa vasten ja pikku hiljaa pylly laski.
      Nousi ja meni omaan huoneeseen, tuli sieltä ilta myöhällä kainaloon kuiskas anteeksi mutta halutti niin ei ne jalat kipeät ole pillu vaan ja nauroi.
      Kysyi saanhan olla sun kanssa saunassa jos äiti ei ole kotonakäännyin tytöön päin kääntyi selin otin kovan kalun ja työnsin haaroihin huokasi ja laski pikkareita otti paljaalle iholle kuiskas hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Suomalaiset ovat keksineet saunan että he saavat mittailla muniaan ja nauraa pienimunaiset. Minulla on Isot Munat, minä kusen saunassa lauteille ja juon olutta. Kerimäellä kaikki miehet kusee saunassa ja miksei paskantaakin

      • Anonyymi

        Minä en uskalla menna yleiseen saunaan kun mulle nauretaan mulla on pieni muna. Naiset sanoo että tapa ittes. Pukuhuoneessa kaikki nauraa mulle mun pieni pippeli. Yksi nainen katsoi mun housuun ja nauroi valitettavasti on pieni muna taidan tehdä itsemurhan


    • Anonyymi

      Omasta nuoruudestani en muista. Oma tytär kävi ainakin 12 v kanssani saunassa. Kysyin, menenäänkö yhdessä vai erikseen. Saunassa huomasin, että karvat on kasvaneet. Kysyin, joko karvat kasvaa ja vastasi, että jo. Sanoin, että sittenhän kaikki on kunnossa. Ei siitä sen enempää.

    • Anonyymi

      Minä kävin(Piti käydä) faijan kanssa Saunassa n11 vuotiaaksi. Ukko pakotti istumaan vauvan vannassa, isä kun tuli saunaan kusi hän ensimmäiseksi lauteille. Pesuaineita ei saanut kayttaa. Ukko ei pyyhkinyt persettään koska vessapaperi oli niin kallista, joten pesusuti tuli paskaiseksi(meillä piti pestä saunassa koska pesuhuoneessa ei tarennut). Minua rupesi tympimään ja aloin käydä yksin saunassa

      • Anonyymi

        Piti sanoa vielä, isäni piti paskan hajua seksuaalisesti kiihottavaa, ei hän sitä sanonut mutta olen tajunnut vanhemmiten. Isä haisi paskalle koska ei käyttäny saippua tai shampoota,ei pyyhkinyt persettään. Hän tyhjensi likakaivon ämpärillä ja kottikärryillä ja lähti samat vaatteet päällä(haalarit) kauppaan tai pankkiin. Kerran hän avasi vessapöntön paljain käsin, huuteli vain enimmät kökkäreet kylmällä vedellä. Hän valmisti usein ruokaa!! Vaikka sen ikäiset miehet eivät niin yleensä tehneet


    • Anonyymi

      Meillä on tytöt aina olleet äidin kanssa saunassa , poika isän kanssa jo pienestä pitäen , joten jotkut perheet käyvät koko perheen voimalla saunomassa eikä siinäkään ole mitään ihmettelemistä
      Mutta yleensä tytöt jo aika aikaisin eivät halua saunoa miespuolisen kanssa .
      Se mikä kullekkin perheelle on oikein on se paras ratkaisu

    • Anonyymi

      On meillä ainakin vielä käyty yhdessä, äiti, isä ja kaksi lasta. Ovat 11-vuotiaat kaksoset, tyttö ja poika. En minä yhtään ihmettelisi, vaikka kävisivät aina saunassa yhdessä, Hyvin jakoivat huoneenkin viime kevääseen asti, jolloin tämä meidän talo valmistui ja saivat omat huoneet ja oikeastaan koko yläkerran itselleen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe