Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

'' PISSIS BÄNDI THE 69 EYES '' ??

wera

Ei helevetti, en oo tuommosta kuullutkaan. Mitä te jotku tuutte tänne valittaan toisten musiikki mausta? Kaikilla on oma tyyli.
Kertokaa miten tuo on muka ''PISSIS'' bändi ?
Mun mielestä kuuysit on hyviä ja ne menestyyki hyvin. Jyrki69:llä on aivan mahtava ääni, jolla ei muilla ole. Vois niinku nyt sanoa että '' The 69 eyes RuleZzZZZZ''

37

3596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blood-n-Fire

      Ei kai tuota tosissaan kukaan aikuinen (mies ainakaan ota). Jyrkinkin laulutaidosta voidaan olla montaa mieltä. Sanotaan näin, että suutari pysyköön lestissää eli Jyrki suoriutui alkuaikojen rokimmasta laulusta vielä kohtuullisesti, mutta nykyistä PeterSteele-wannabe/SistersofMercy-imitointia ei vakavalla naamalla voi kuunnella.

      Ironiaa lienee siinäkin, että otsikoimaasti väitettä ei ainakaan horjuta se, että sen ensimmäinen kritikoija on tyttö ja todennäköiseti alaikäinen.

      Mutta eihän muiden rutina ole sulta pois, ole hyvä ja nauti bändistä täysin rinnoin, ok?

      • hmm

        Haistan ilmassa pientä sovinismia..? Voisin sanoa, että Jyrkillä on ainakin hyvin tunnistettava ääni, mutta niin on toisaalta rasmuksen laurillakin. Saahan sitä kukin kuunnella mitä tykkää, mielestäni on ihan yhtä typerää vaihtaa musiikkimakunsa "teinistä" "oikeaan" kuin toistepäin. Edes sen verran itseluottamusta.


      • Blood-n-Fire
        hmm kirjoitti:

        Haistan ilmassa pientä sovinismia..? Voisin sanoa, että Jyrkillä on ainakin hyvin tunnistettava ääni, mutta niin on toisaalta rasmuksen laurillakin. Saahan sitä kukin kuunnella mitä tykkää, mielestäni on ihan yhtä typerää vaihtaa musiikkimakunsa "teinistä" "oikeaan" kuin toistepäin. Edes sen verran itseluottamusta.

        Siinä olen samoilla linjoilla, että todellakin tunnistettava ääni. En voi sanoa, että toista samanlaista pajattajaa tällä hetkellä pinnalla olisi. ;)

        En näe "teiniä" ja "oikeaa" toistensa vastapareina. Teinien musiikkimaku on aivan yhtä oikeaa kuin aikuistenkin, ero vain lienee siinä, että teinit keskittyvät enemmän ulkomusiikillisiin seikkoihin kuin vanhemmat. Toinen seikka, jota yritin alleviivata on se, että on olemassa selkeitä teinibändejä eli bändejä joiden kohdeyleisö on teini-ikäistä. Tällaisia ovat esim poikabändit, tyttöbändit ja tietyt teini-metallibändit, kuten nyt vaikka tämä The 69Eyes. Tämä ei tietenkään estä vanhempia ihmisiä kuuntelemasta kyseistä bändiä.

        Mitä tuolla sovinismi-vihjauksella sitten tarkoitit menee kyllä yli hilseen. Ellet sitten äskeisen pohjalta kuvitellut minun arvottavan tyttöjen musiikkimakua jotenkin alempiarvoiseksi kuin muiden. Jos näin on, olet hakoteillä.

        Jos ketjun aloittaja kuitenkin kysyy, että miksi The 69Eyes ymmärretään "pissisbändinä" niin epäilemättä tämä johtuu siitä kiljuvasta teinityttölaumasta siinä lavan edessä. Tämän voi sitten tulkita jokainen miten itse tahtoo.


      • en kerro ikääni..
        Blood-n-Fire kirjoitti:

        Siinä olen samoilla linjoilla, että todellakin tunnistettava ääni. En voi sanoa, että toista samanlaista pajattajaa tällä hetkellä pinnalla olisi. ;)

        En näe "teiniä" ja "oikeaa" toistensa vastapareina. Teinien musiikkimaku on aivan yhtä oikeaa kuin aikuistenkin, ero vain lienee siinä, että teinit keskittyvät enemmän ulkomusiikillisiin seikkoihin kuin vanhemmat. Toinen seikka, jota yritin alleviivata on se, että on olemassa selkeitä teinibändejä eli bändejä joiden kohdeyleisö on teini-ikäistä. Tällaisia ovat esim poikabändit, tyttöbändit ja tietyt teini-metallibändit, kuten nyt vaikka tämä The 69Eyes. Tämä ei tietenkään estä vanhempia ihmisiä kuuntelemasta kyseistä bändiä.

        Mitä tuolla sovinismi-vihjauksella sitten tarkoitit menee kyllä yli hilseen. Ellet sitten äskeisen pohjalta kuvitellut minun arvottavan tyttöjen musiikkimakua jotenkin alempiarvoiseksi kuin muiden. Jos näin on, olet hakoteillä.

        Jos ketjun aloittaja kuitenkin kysyy, että miksi The 69Eyes ymmärretään "pissisbändinä" niin epäilemättä tämä johtuu siitä kiljuvasta teinityttölaumasta siinä lavan edessä. Tämän voi sitten tulkita jokainen miten itse tahtoo.

        noo.. ehkä sitä ulkonäköä vähän katotaan.. mutta ääni ja musiikki kyll aika paljon kyll mulle ainaski tarkottaa... eddäs sillä lailla.. ja kun kuuntelee musiikkia niin etthä sä ny samalla (ainakaa minä) kato jotaa dvd:tä tai kuvaa niistä.. ;P


    • wera

      Niin, mutta minulla on omat mielipiteet

    • Vanha pieru

      Ei jummarra?!?!?

    • Moro

      Itse olen päälle kolmen kymmenen ja kävin Porissa bändiä katsomassa ja yleisö oli suurin piirtein oman ikäistä ja eturiviin piti tietenkin päästä.Laulusta saa todella hyvin selvää livenä joka on todella hyvä ei juuri studiolevyistä häpeä.Ammattitaitoisia soittajia.

      -Kiitos-

      • ...

        Ja minä olen Julius Caesar.


      • pitäisi osata

        yhdyssanat. Jäit kiinni teen queen


      • <33
        pitäisi osata kirjoitti:

        yhdyssanat. Jäit kiinni teen queen

        onks pakko haukkuu toisten lempibändei? mun mielest siin ei oo mtn järkee! jokainen saa tykkää mist haluu,ja se ei tod oo pissistelyy.. oottekste kuullu sanaa gootti? >:(


      • 80porlio
        <33 kirjoitti:

        onks pakko haukkuu toisten lempibändei? mun mielest siin ei oo mtn järkee! jokainen saa tykkää mist haluu,ja se ei tod oo pissistelyy.. oottekste kuullu sanaa gootti? >:(

        "oottekste kuullu sanaa gootti? >:("

        Kyllä. Ja juuri sitä 69eyesin fanit eivät ole.


      • olen minäkin

        Kävin tuossa viime perjantaina tsekkaamassa bändin Sunset Blvd:lla Whisky a Go Go-klubissa. En ole ollut mikään fani, mutta tuli käytyä kun suomalainen bändi eksyy Los Angelesiin. Täällä yleisössä oli nuorempaa ja vanhempaa väkeä. Porukassa oli sellaisia, jotka alan harrastajina käyvät katsomassa bändejä, kuin bändejä. Joukosta noin puolet oli enemmän tai vähemmän faneja. Ei siinä mitään, ihan onnistunut keikka ja meininki oli yleisönkin puolella hyvä. Ihan hyvältä tuo kuullosti näin ensi kertaa kuultuna livenä. Bändillä on selvästi oma vankka kannattajakuntansa myös täällä rapakon takana.


      • minä taas..

        Hyvin puhuttu! aivan samaa mieltä ollaan ^^


      • RockVampire

        oikeeta asiaa! huoh...


    • O.S.

      Tämä jyrki69:n mahtava ääni on erittäin huono kopio TypeONegativen laulajasta.Sitäpaitsi sen jossain biiseissä kuulee kun jätkän ääniala ei taho riittää yläsointuihin vaan "sortuu".
      Ei pitäis kun ei osaa.Bändin musiikilliset saavutuksetkin ovat sitä sun tätä,perustuupi menestys tohon vampyyrihössötykseen,kun mainstream-pölvästit ovat sitä mieltä että onpas synkkä se bändi.

      • minä taas jälleen..

        Vittu.. eiks saa kuunella mitä tahtoo? ja sitäpaitsi jyrki69 ei varmastikkaan yritä mitää kopioida negative laulajan ääntä.. ei v.. hän laulaa omalla tavallaan.. ja sä voit painuu sinne missää pippuri kasvaa..


      • O.S.
        minä taas jälleen.. kirjoitti:

        Vittu.. eiks saa kuunella mitä tahtoo? ja sitäpaitsi jyrki69 ei varmastikkaan yritä mitää kopioida negative laulajan ääntä.. ei v.. hän laulaa omalla tavallaan.. ja sä voit painuu sinne missää pippuri kasvaa..

        Sen jätkä ei laula "omalla" äänellään.Saa kuunnella mitä haluaa,joo ihan totta.Ja saa myöskin inhota mitä haluaa,vapaa maa.
        Nyt sullakin on aikaa kirjotella tänne ku koulut loppu.


      • gazpacho

        "Tämä jyrki69:n mahtava ääni on erittäin huono kopio TypeONegativen laulajasta"

        Tätä minäkin kaikille sanon. Jyrki lauloi ihan OK:sti vielä ennen takinkääntöä muotigootiksi. Nyt hänen äänensä on tosiaankin köyhän miehen versio Peter Steelestä. Oletko muuten kuullut tositarinaa 69eyesin keikalta, jossa Jyrki aloitti välispiikin normaalilla puheäänellä, mutta mokan huomattuaan aloitti äkkiä tuon synkän (hehe) goottiäänensä.

        "Bändin musiikilliset saavutuksetkin ovat sitä sun tätä"

        Itse pidin todellakin bändin matskusta vielä tuonne Wrap Your Troubles In Dreams levyyn asti. Sen jälkeen on tullut ikävä kyllä pelkkää goottimusaa pissiksille.

        "mainstream-pölvästit ovat sitä mieltä että onpas synkkä se bändi."

        Se on muotijuttu nykyään. Rasmushan teki saman kuin 69eyes ennen niitä, eli muutti HIMin menestyksen vanavedessä imagonsa "synkäksi". Nythän Kwan on mennyt samaan kelkkaan. Odotan mielenkiinnolla koska Pikku G vaihtaa lökärit goottiviittaan.


    • Miradi.. 14v hki <3

      Jag intemmer.. the 69 eyesin jyrki69:llä on IHANA ääni... ja musiikin on hyvä.. ja kaikin puolin.. läxytkin menee hienosti kun kuuntelee sitä.. ainaski mulla läxyt menee hienosti.. ;P
      mut sääli vaan ettei oo tällhetkel varaa ostaa DEVILS levyä.. pitää kokoajan lainata kirjastost.. xD
      mut.. se ois kiva jos the 69 eyesillä ois oma "chatti" tai keskustelupaikka..

      • steeele

        Tämä Jyrkikuusysi-pelle yritää imitoida Peter Steeleä mikä ei todellakaan onnistu vaan kuulostaa todella naurettavalta!HYI!


      • RockVampire
        steeele kirjoitti:

        Tämä Jyrkikuusysi-pelle yritää imitoida Peter Steeleä mikä ei todellakaan onnistu vaan kuulostaa todella naurettavalta!HYI!

        tuuppa sanoon toi mun kotiovelle niin saat turpaas niin lujaa,et mietit 1000000 kertaa ennenku tulet tänne haukkuun!!!!! :\ äläkä sää tuu tänne puhuun kenenkään matkimisesta kun ite matkit jotain piruu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • sulle ..
        RockVampire kirjoitti:

        tuuppa sanoon toi mun kotiovelle niin saat turpaas niin lujaa,et mietit 1000000 kertaa ennenku tulet tänne haukkuun!!!!! :\ äläkä sää tuu tänne puhuun kenenkään matkimisesta kun ite matkit jotain piruu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        se "ilmoita asiattomasta viestistä" kohta jos noin nyppii.


    • metallivaippa

      Mulle on ihan sama mistä kukin tykkää, vaikka sitte vetelisit lammasta anukseen iltaisin, mutta EI VITTU OLE JYRKI69:LLÄ HYVÄ ÄÄNI! Hyi *tana.

      Rassaa korvas, beibe, taitaa olla hetki aikaa siitä ku sun kuuloluut on liikkunu.

      • RockVampire

        ja se oli sit vaan sun mieli pitees!!ja kuinka monta kertaa se pitää tunkee teiän kaaliin???:tää sivu on tarkotettu FANEILLE!!!!! ja sää et taida fani olla!?


      • RockVampire

        kuule jos et ole huomannut niin Jyrki69 on maailman paras laulaja,jolla on maailman paras ääni ja 69 eyes on MAAILMAN paras bändi!!!et saatat olla kuuro!!!!(eikä parempaa tuu!!!)tai sit sulla on korvissä vikaa!!!!!!!!!!!!!!!!et ookko ihan terve kun et tykkää 69 eyesista????!!!!


      • Blaaaah-Blaaaaah.
        RockVampire kirjoitti:

        kuule jos et ole huomannut niin Jyrki69 on maailman paras laulaja,jolla on maailman paras ääni ja 69 eyes on MAAILMAN paras bändi!!!et saatat olla kuuro!!!!(eikä parempaa tuu!!!)tai sit sulla on korvissä vikaa!!!!!!!!!!!!!!!!et ookko ihan terve kun et tykkää 69 eyesista????!!!!

        Lapsia koko palsta täys.


      • nainen-70
        Blaaaah-Blaaaaah. kirjoitti:

        Lapsia koko palsta täys.

        joo.annetaan niiden elää omaa unelmaansa.Me voidaan elää aidoissa muistoissa!


      • ett sivu
        RockVampire kirjoitti:

        ja se oli sit vaan sun mieli pitees!!ja kuinka monta kertaa se pitää tunkee teiän kaaliin???:tää sivu on tarkotettu FANEILLE!!!!! ja sää et taida fani olla!?

        on VAIN faneille???

        Sinun päässäsikö?


      • 69 fani
        RockVampire kirjoitti:

        kuule jos et ole huomannut niin Jyrki69 on maailman paras laulaja,jolla on maailman paras ääni ja 69 eyes on MAAILMAN paras bändi!!!et saatat olla kuuro!!!!(eikä parempaa tuu!!!)tai sit sulla on korvissä vikaa!!!!!!!!!!!!!!!!et ookko ihan terve kun et tykkää 69 eyesista????!!!!

        paljastaa teiniytensä :D:D:D:D:D:D


      • hän
        69 fani kirjoitti:

        paljastaa teiniytensä :D:D:D:D:D:D

        onkin nuori. Kai hän saa olla nuori? Olet ollut itsekin nuori, eikö vain? Ja olet ilmeisesti vieläkin aika nuori? Lapset lapset, älkää tapelko ja olkaa vain nuoria. Teillä on aikaa tulla sitten joskus aikuisiksi.


      • metallivaippa
        RockVampire kirjoitti:

        kuule jos et ole huomannut niin Jyrki69 on maailman paras laulaja,jolla on maailman paras ääni ja 69 eyes on MAAILMAN paras bändi!!!et saatat olla kuuro!!!!(eikä parempaa tuu!!!)tai sit sulla on korvissä vikaa!!!!!!!!!!!!!!!!et ookko ihan terve kun et tykkää 69 eyesista????!!!!

        "kuule jos et ole huomannut niin Jyrki69 on maailman paras laulaja,jolla on maailman paras ääni ja 69 eyes on MAAILMAN paras bändi!!!et saatat olla kuuro!!!"

        Ei jumankauta, mitä sä oot, 9 v?? *lol*

        Ainoot kerrat kun oon toivonu olevani kuuro on silloin kun on joutunu kuuntelemaan 69:ä.

        Kuules pikkuinen, vaikka ootki rakastunu siihen nelikymppiseen retaleeseen ei se tee siitä yhtään parempaa laulajaa...


      • tää kaveri???
        metallivaippa kirjoitti:

        "kuule jos et ole huomannut niin Jyrki69 on maailman paras laulaja,jolla on maailman paras ääni ja 69 eyes on MAAILMAN paras bändi!!!et saatat olla kuuro!!!"

        Ei jumankauta, mitä sä oot, 9 v?? *lol*

        Ainoot kerrat kun oon toivonu olevani kuuro on silloin kun on joutunu kuuntelemaan 69:ä.

        Kuules pikkuinen, vaikka ootki rakastunu siihen nelikymppiseen retaleeseen ei se tee siitä yhtään parempaa laulajaa...

        että melko lähelle osuit.


      • RockVampire
        metallivaippa kirjoitti:

        "kuule jos et ole huomannut niin Jyrki69 on maailman paras laulaja,jolla on maailman paras ääni ja 69 eyes on MAAILMAN paras bändi!!!et saatat olla kuuro!!!"

        Ei jumankauta, mitä sä oot, 9 v?? *lol*

        Ainoot kerrat kun oon toivonu olevani kuuro on silloin kun on joutunu kuuntelemaan 69:ä.

        Kuules pikkuinen, vaikka ootki rakastunu siihen nelikymppiseen retaleeseen ei se tee siitä yhtään parempaa laulajaa...

        ihan tiedoks oon 11. äläkä koskaan sano mua pikkuseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!arvaa tekiskö mieli vetää lärvii!!!!!!!!!(siis sua)jyrki ei ehkä oo susta hyvä laulaja äläkä yritä uskotella et jyrki olis surkee laulaja,koska se ei "mun mielestä"ole huono.eikä sen jyrkin haukkuminen tee kyl sustakaan yhtään siistimpää henkilöö!!!!


      • Neiti-Uhrilammas

        Oletko kuullut ikinä, mitä mielipide tarkoittaa? Ei tarvi kyllä tänne tulla kertomaan, jos mielestäsi Jyrki69:llä ei ole hyvä ääni. Jos ei ole mitään hyvää sanomista, niin miksipä sanoa siis mitään. PRKL!
        Niin ja voithan tietenkin itse mennä laulamaan johonkin bändiin ja jos siitä tulee menestys nimenomaan sinun äänesi ansiosta (Mikä ei kylläkään ole kovin todennäköistä.), niin voit alkaa kritisoimaan muiden lauluääntä.


      • metallivaippa
        RockVampire kirjoitti:

        ihan tiedoks oon 11. äläkä koskaan sano mua pikkuseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!arvaa tekiskö mieli vetää lärvii!!!!!!!!!(siis sua)jyrki ei ehkä oo susta hyvä laulaja äläkä yritä uskotella et jyrki olis surkee laulaja,koska se ei "mun mielestä"ole huono.eikä sen jyrkin haukkuminen tee kyl sustakaan yhtään siistimpää henkilöö!!!!

        "ihan tiedoks oon 11. äläkä koskaan sano mua pikkuseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!arvaa tekiskö mieli vetää lärvii!!!!!!!!!(siis sua)jyrki ei ehkä oo susta hyvä laulaja äläkä yritä uskotella et jyrki olis surkee laulaja,koska se ei "mun mielestä"ole huono.eikä sen jyrkin haukkuminen tee kyl sustakaan yhtään siistimpää henkilöö!!!!"

        *kierii lattialla*
        LOL
        Ei jumankauta. Tuu vaan koittaan...

        Eikä jyrkin lauluääni parane siitä yhtään vaikka sää täällä kuinka pissisit housuihis joka kerta ku joku sanoo mielipiteensä.


    • 26v

      Vai että "pissis" bändi? Mikä lie sekin tarkoittaa? Mutta kuunteleeko joku tosiaankin jotain tiettyä musiikkia vain laulajien ulkönäön takia? Tai koska se on muotia kuunnella jotain tiettyä bändiä? Kun itse ensimmäisen kerran tykästyin The 69Eyes bändiin en tiennyt mitään heistä, en edes ulkonäköä. Ihastuin vain musiikkiin ja laulajan ääneen.

    • Anonyymi

      Älkää kuunnelko maallista musiikkia se vie helvettiin. Ainoa Jumalalle kelpaava musiikki on SRKn siionin laulut. Kirkon virret eivät sovi uskovaiselle eikä muut tämän maailman hengelliset laulut, ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä. Kun Suomessa tulee lestadiolainen vallankumous kaikki musiikki kielletään sillä se on saastaista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe