Mitä on se hopeen värinen aine mitä Rammstein käyttää hiuksissaan? (Esim. Rammstein -Rammstein live) Onko se geeliä? Jotain tulenkestävää? Voiskohan sitä hankkia jostain?
Mitä...?
4
530
Vastaukset
- martsa
hitto ku herzeleidin foorumilla oli tosta puhetta joku aika sitte, mut ei nyt tuu kuollaksenikaan mieleen mitä se loppujen lopuks mahto olla... ;o)
- MerDeister
Kävelet vaan lähimpään prismaan tai citymarkettiin ja katot osastoista työkalut -sieltä harmaa spray -purkki. Eikä maksa paljon! Tai jos tämäkään vaihtoehto ei toimi ja lähimmästä citymarketista tai prismasta ei ole hajuakaan niin sitten täytyy vaan rohkeasti kilauttaa Tillille! ;)
- Anonyymi
Joo Tillukka zombie auttaa.. MURRRRRRR ÖRRRHHHH ÖRI ÖRI ÖRI
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013