Tossa osti eilen ton lemmyn damage case levyn,ja tuli ihan vanhalle muistot mieleen.Eka levy ostettu joskus vuonna yks ja kaks.Ekan kerran nähty motorhead punkarockissa seitkyt luvun lopuss(otin muutamia kuvia lähetän jos jotakin kiinnostaa)sitten nähty seuraavaksi Imatrarockissa joskus kasikolme muistaakseni.Robbo oli silloin skitassa.Meinass keikka mennä pieleen ,kun joku tampio heitti lemmyä kivellä.Lemmy ei oikein tykänny(Sitä muuten vitutti äärettömästi jo punkarockin keikan olosuhteet).Sitte nähty jäähallikeikka viimeseks.Fani olen edelleen ja levyt soi välillä ja kovaa.mulla on muutamia vanhoja vinyylejä jotka jo ehkä harvinaisuuksia mm.live ep-golden years,single england ja maksi single beer drinkers and hellraisers.muun muassa. Lemmy elää ikuisesti.
vanha fani muistelee..
6
1266
Vastaukset
- kalvotaiteilija
Muistatkos Punkarockin settilistaa minkä Motörhead soitti ?
- valssitanko
paa ny linkkiä niihin 79 vuoren kuviin!!!
- PSS
Lähetä kuvia mulle, myös mukana Punkarokissa ja Imatralla.
- Out to lunch
...mahdollista saada muutama punkarock-kuva? [email protected] Kiitos jo etukäteen!!!
- too late,too late
kalvotaiteilija kirjoitti:
Paas kuvia mullekin..
[email protected]pistän tulemaan.Jos joku muukin haluaa,niin antakoon mailiosoitteensa.Olen kuvia aiemmin tarjonnut ulkolaisille MHsivustoille,mutta ei ole kelvanneet?!ehkä liian pitkän ajan takaa.Jos sitten itse laitatte näitä kuvia jonnekin esille,niin edellytän että ohessa näkyy kuka kuvat ottanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898