vanha fani muistelee..

too late,too late

Tossa osti eilen ton lemmyn damage case levyn,ja tuli ihan vanhalle muistot mieleen.Eka levy ostettu joskus vuonna yks ja kaks.Ekan kerran nähty motorhead punkarockissa seitkyt luvun lopuss(otin muutamia kuvia lähetän jos jotakin kiinnostaa)sitten nähty seuraavaksi Imatrarockissa joskus kasikolme muistaakseni.Robbo oli silloin skitassa.Meinass keikka mennä pieleen ,kun joku tampio heitti lemmyä kivellä.Lemmy ei oikein tykänny(Sitä muuten vitutti äärettömästi jo punkarockin keikan olosuhteet).Sitte nähty jäähallikeikka viimeseks.Fani olen edelleen ja levyt soi välillä ja kovaa.mulla on muutamia vanhoja vinyylejä jotka jo ehkä harvinaisuuksia mm.live ep-golden years,single england ja maksi single beer drinkers and hellraisers.muun muassa. Lemmy elää ikuisesti.

6

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalvotaiteilija

      Muistatkos Punkarockin settilistaa minkä Motörhead soitti ?

    • valssitanko

      paa ny linkkiä niihin 79 vuoren kuviin!!!

    • PSS

      Lähetä kuvia mulle, myös mukana Punkarokissa ja Imatralla.

    • Out to lunch
      • kalvotaiteilija

      • too late,too late
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        Paas kuvia mullekin..
        [email protected]

        pistän tulemaan.Jos joku muukin haluaa,niin antakoon mailiosoitteensa.Olen kuvia aiemmin tarjonnut ulkolaisille MHsivustoille,mutta ei ole kelvanneet?!ehkä liian pitkän ajan takaa.Jos sitten itse laitatte näitä kuvia jonnekin esille,niin edellytän että ohessa näkyy kuka kuvat ottanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe