taloudellinen ajotapa

utelias

rehellisesti,kuinka moni sammuttaa auton lastaus ja purku ajaksi ja tauolla?millasia kulutus lukemia ootte tehny?ite oon päässy täysperällä n.58t massa johki 44litraan..eihän sekää huippu ole

8

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

eli 800km/vrk -kulutus 34l/100. Kokonaispaino 48-50t. Loppuakohti vähenee paino tietenkin. Ei paha ?
      Ajokkina FH 500 5 aks. PV

• eipä

se paha oo mutta melko uskomaton.mutta puu autolla se 44l on iha yleinen koska nosturia käytetään myös paljon ja ajetaan kuluttavilla vaihteil pahat tiet

• kuitenkin muistaa
        eipä kirjoitti:

se paha oo mutta melko uskomaton.mutta puu autolla se 44l on iha yleinen koska nosturia käytetään myös paljon ja ajetaan kuluttavilla vaihteil pahat tiet

Täytyypä kuitenkin muistaa, että mitä vähemmän polttoainetta kuluu, sen pienemmät ovat firman saamat alennuksetkin polttoaineista...

• Tepa

...ja keskikulutus (pääsääntöisesti pitkällä linjalla, muutama lastaus ja purkupaikka matkan varrella)on luokkaa 41-42 l./100 km. Ajokkina 144/460 Scania neliakselisella paripyöräkärryllä, kokonaispaino luokkaa 45-62 tn.
      Tuo kulutus siis talvella, kesällä menee hiukka vähemmällä...

• Tule sammuteltua

Ajokkina 164/480 kaania ja kok painot.67-70t Kulutus lukemat 52l/100km.Maansiirtoajossa.

• kake

taitaa pöljä poika ajella vähän ylikuormilla!

• tarvinnut

virkavallan kanssa pelautua, voin kertoa että tuolla ylikuormalla saa jo aika herkästi 1000eken pikavoiton

• sammutettua

sen verran on voimaa vielä käsissä et jaksaa avaimesta kääntää auton käymään baarista tulon jälkeen.
      eikä oo mittää vermeitä minkä takia tarvis purku / lastaus paikoilla moottorin käydä.
      parhaimmillaan pääsee kesäkelillä 36 l/100km myyrä scania 124 420 hv litkuajossa 60 tn painolla tietysti purku lastaus paikan väli tyhjänä 16tn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe