Coldplayn lippuja?

nimetön

Olen kuullut ettei netistä kannata tilata Coldplayn konserttiin lippuja.Tietäisikö joku mihin kannattaisi soittaa, että saisin lippuja Coldplayn keikalle?Mistä voin myös tietää, milloin Coldplay esiintyy Lontoossa seuraavaksi?HUOM!(Olen yrittänyt etsiä jo googlesta tietoja!)

10

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magic Works

      Coldplayn sivuilta pääsi (ainakin joskus) nettisivuille, mistä voi tietääkseni ihan luotettavasti tilata lippuja keikkoihin. Tosin keikat varmaan yleensä on ulkomailla, eli ei Suomessa.

      • apua tarvitsen!

        Yritin päästä Coldplayn sivulle, mutta kun olin menossa sinne niin piti painaa entteriä ja sitten menin sivulle ,mikä ei näyttänyt
        yhtään Coldplayn sivulta! Mitä minun pitäisi tehdä?Aika noloa...=/


      • Magic Works
        apua tarvitsen! kirjoitti:

        Yritin päästä Coldplayn sivulle, mutta kun olin menossa sinne niin piti painaa entteriä ja sitten menin sivulle ,mikä ei näyttänyt
        yhtään Coldplayn sivulta! Mitä minun pitäisi tehdä?Aika noloa...=/

        http://www.coldplay.com/index.php

        Toimii minulla ainakin.


      • totanoin

      • Magic Works
        totanoin kirjoitti:

        Mulle tuli sellanen juttu et piti painaa entterii ja sit jotan hereä,niin pääsin tällässelle sivulle,mikä ei yhtään näytä coldplayn sivulta!http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

        "requires the macromedia flash plugin,
        available free by clicking here"

        Sen "enter >>"-kohdan alla on tuollainen teksti, ja linkki tuolle sivulle mistä kerroit.

        Mahtaako olla menneet sekaisin? Painoit ehkä väärästä kohdasta?


      • Magic Works

      • Sad...:(
        Magic Works kirjoitti:

        http://www.coldplay.com/site.php

        Toimiikohan tuo..?

        ei se toimi...siihen tulee vaan joku ruutu, mis on rasti vasemmanpuolisessa yläkulmassa.Harmittaa vaan, kun olis ollu kiva nähä Coldplayn omat sivut...:/


      • ........
        Sad...:( kirjoitti:

        ei se toimi...siihen tulee vaan joku ruutu, mis on rasti vasemmanpuolisessa yläkulmassa.Harmittaa vaan, kun olis ollu kiva nähä Coldplayn omat sivut...:/

        Mä painoin sitä "clicking here"nappulaa,mistä pitäis päästä Coldplayn sivulle, mutta sit kun painoin sitä niin pääsin tälläselle sivulle kun "Macromedia Flash Player Download Center
        Windows" ÄÄHHH...!!!Mulla menee hermot xD


      • Magic Works
        Sad...:( kirjoitti:

        ei se toimi...siihen tulee vaan joku ruutu, mis on rasti vasemmanpuolisessa yläkulmassa.Harmittaa vaan, kun olis ollu kiva nähä Coldplayn omat sivut...:/

        Sitten en kyllä tiedä..
        http://www.coldplay.com/site.php siis jos tuo ei toimi, sitten en osaa sanoa mikä toimisi. Harmi. :(


      • Magic Works
        ........ kirjoitti:

        Mä painoin sitä "clicking here"nappulaa,mistä pitäis päästä Coldplayn sivulle, mutta sit kun painoin sitä niin pääsin tälläselle sivulle kun "Macromedia Flash Player Download Center
        Windows" ÄÄHHH...!!!Mulla menee hermot xD

        No voi että.. xD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe