Kun katselin tässä yhden elviksen leffan, ja huomasin et kyläpä mies hyvin paljon mustalaiselta näyttää. PS. Lopettakaa se varastelu ja pukeutukaa normaalivaatteisiin, eli siis sopeutukaa kulttuuriimme älkääkä väenväkisin harmeja etsikö. Sitten olette parempia ihmisiä
Oliko Elvis Romani ?
14
4303
Vastaukset
- mä vaan
lauloi falskisti, joten tuskimpa oli aito romani. Elviksen suku joka tuli saksasta amerikoihin kyllä käyttä samaa sukunimeä kuin saksalaiset romanit. Muuta factaa Elvarin romanitausta ei ole...paitsi sukunimi!
- paina
kaaleita
Kirjoittanut: kono 30.1.2006 klo 15.30
http://www.imninalu.net/famousGypsies.htm- mä vaan
sanota että elvis olisi kaaleita vaan nimenomaan painotetaan sukunimijutskaa...
- URHEILU-TIETÄJÄ
NIMIKIN KIRJOITETTU VÄÄRIN... KYLLÄHÄN ELVISTÄ RYÖSTETÄÄN, MUTTA, ETTÄ NÄIN TÖRKEÄSTI...?
- timanttimies
isästä en tiiä
- poka
Elvis Presley died in Memphis; Memphis is in Egypt; therefore, Elvis Presley died in Egypt"...
- Googlessa
poka kirjoitti:
Elvis Presley died in Memphis; Memphis is in Egypt; therefore, Elvis Presley died in Egypt"...
Katsoppas Googlen kuvahaulla "Vernon Presley" - eipä kovin romanilta näytä.
- enpä tiiä
Googlessa kirjoitti:
Katsoppas Googlen kuvahaulla "Vernon Presley" - eipä kovin romanilta näytä.
http://www.pieterpix.nl/some (04).jpg
- elviss
enpä tiiä kirjoitti:
http://www.pieterpix.nl/some (04).jpg
romani ollut aika selvästi jopa,se oli vain ihmee että annettiin mahollisuus nousta köyhyydestä ja kaveri teki sen sitten näyttävästi,kaikki kunniotus miehelle elvis is the king!
- elvis oli
elviss kirjoitti:
romani ollut aika selvästi jopa,se oli vain ihmee että annettiin mahollisuus nousta köyhyydestä ja kaveri teki sen sitten näyttävästi,kaikki kunniotus miehelle elvis is the king!
kreoliverta.
- elvis oli
elvis oli kirjoitti:
kreoliverta.
mongoli
- timanttimies
elvis oli kirjoitti:
kreoliverta.
saksalaiselta
- isompi k*lli
timanttimies kirjoitti:
saksalaiselta
ku Helsingin kaupunginjohtajalla.AAAHAHHAHAHHHAAAAAAAAAHEEHEHHEH!!!!
- ollaan parempia
ihmisiä jos pukeudutaan normaalivaatteisiin????
Mikä on tänä päivänä normaalia ja mikä sinusta tekee paremman ihmisen?Se sun puettiko?Voi TONTTUJEN TONTTU ja ollaan jo vuodessa 2006....
Ei kaikki halua pukeuta kuin Lordi........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883