Saako laulaja teidän mielestä arvostella yleisön tanssimista ? Mun mielestä ei, mutta joskus näinkin on käynyt.
Saako laulaja ?
9
1018
Vastaukset
- tadaa!
Kyllä saa. Ei joku koikkelehtii, kuin sammakko tehosekoittimessa, niin saa siitä sanoa. Mä ihmettelen noita artisteja ,että miten ne yleensä pystyy pitämään pokkansa, vaikka näkevät jos jonkinlaista vääntäjää siellä parketilla.
Eipä tietystikkään. Ehkä vitsinä voisi jotain heittää, mutta kun kaikki ei kuitenkaan ymmärtäisi sitä vitsiksi niin parempi olla sitäkään tekemättä.
- Saapas
Joo! Olisi se artistilta todella epähienoa käytöstä! Kyllä siellä lavoilla on varmasti jos minkä tyylin edustajaa tanssijoissa, kuin niissäkin jotka ei tanssi. Tuskimpa sellaisen artistin keikoille pitkään riittäisi yleisöä, joka alkaisi yleisöään arvostelemaan!
- tanssija
No sä et ainakaan ymmärtäis sitä vitsinä vaan alkaisit morkkaamaan niinkuin täälläkin koko ajan olet suuna päänä.
- kainosielu
tanssija kirjoitti:
No sä et ainakaan ymmärtäis sitä vitsinä vaan alkaisit morkkaamaan niinkuin täälläkin koko ajan olet suuna päänä.
luehan kirjoituksesi Finlanders jutuista??
- Solisti
Saahan toki, arvostelee tanssijatkin solisteja. Molemmathan tietyllä tapaa ovat esiintyviä taiteilijoita. Palautetta on hyvä antaa puolin ja toisin...
- solisti
Olen samaa mieltä että saa.Ehkä ei kannata kaikkea lausua ääneen mitä lattialla näkee.
Moni tanssija ei omaa rytmitajua edes hitusen vertaa.
- rita
Aika tyhmää käytöstä jos niin tekee.Vaikka tanssitaitoa näkee monenlaista niin ei todellakaan ole artistin asia sitä kommentoida.Tai jos tekee niin ,on hölmö.
- jivejalka
Eräs suorasuinen artisti kerran huomautti yleisölle, että valssissa kuuluu vähän pyörähdelläkkin, eikä vaan stepata lavanedessä edestakaisin.
Se oli vähän puolileikillään murjaistu huomautus se... vaikkakin kyllä ihan aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048819Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723208- 171684
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78957- 65910