Noniin..

Tinalilja

Siellä se taas möllöttää.. Täysikuu. On se vaan niin kaunis.. pitäneepä mennä ihan ulos asti ja heittäytyä hankeen tuijottelemaan taivaalle..

Ja sitten tajusin innostuneeni katulampusta... *nolous*
Siellä se tympeä lamppu pönötti missä aiemminkin, mutta kun ajatus harhailee niin ajatus harhailee..

3

596

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

on seuraava täysikuu.Älä suotta nolostu.Tekevälle sattuu.Itse torkahdin kerran puistonpenkille ja herätessä alkoi sydän hakata,kun ylläni paistoi kirkas valo,että nyt NE hakee mut.Pöh.Katulamppu.

• vihaan kuuta

Se katsoo kylmillä silmillään verhon läpi, tuntuu että se tuijottelee seinienkin lävitse ja huutaa äänettömästi. - Älä nuku, ole valpas, se sanoo. Olen väsynyt. Haluan nukkua. Kuu on armoton laiskalle. Kun juoksee öisessä taivaanrannassa kani käpälissään ja huutaa pakkasukolle, kuu katsoo hyväksyvästi. Kun haluaisi levätä - se ei halua ymmärtää. Kauhea orjapiiskuri tuo kuu-ukko joka loi merelle siltaa.

• tinalilja

Se on kulkenut kanssani jo parikymmentä vuotta. Lempeä matkakumppani ja hiljainen seuralainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2055
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      709
      1382
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1132
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      126
      986
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      632
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe