Siellä se taas möllöttää.. Täysikuu. On se vaan niin kaunis.. pitäneepä mennä ihan ulos asti ja heittäytyä hankeen tuijottelemaan taivaalle..
Ja sitten tajusin innostuneeni katulampusta... *nolous*
Siellä se tympeä lamppu pönötti missä aiemminkin, mutta kun ajatus harhailee niin ajatus harhailee..
Noniin..
3
595
Vastaukset
- AROSUSI-09
on seuraava täysikuu.Älä suotta nolostu.Tekevälle sattuu.Itse torkahdin kerran puistonpenkille ja herätessä alkoi sydän hakata,kun ylläni paistoi kirkas valo,että nyt NE hakee mut.Pöh.Katulamppu.
- vihaan kuuta
Se katsoo kylmillä silmillään verhon läpi, tuntuu että se tuijottelee seinienkin lävitse ja huutaa äänettömästi. - Älä nuku, ole valpas, se sanoo. Olen väsynyt. Haluan nukkua. Kuu on armoton laiskalle. Kun juoksee öisessä taivaanrannassa kani käpälissään ja huutaa pakkasukolle, kuu katsoo hyväksyvästi. Kun haluaisi levätä - se ei halua ymmärtää. Kauhea orjapiiskuri tuo kuu-ukko joka loi merelle siltaa.
- tinalilja
Se on kulkenut kanssani jo parikymmentä vuotta. Lempeä matkakumppani ja hiljainen seuralainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521