Siellä se taas möllöttää.. Täysikuu. On se vaan niin kaunis.. pitäneepä mennä ihan ulos asti ja heittäytyä hankeen tuijottelemaan taivaalle..
Ja sitten tajusin innostuneeni katulampusta... *nolous*
Siellä se tympeä lamppu pönötti missä aiemminkin, mutta kun ajatus harhailee niin ajatus harhailee..
Noniin..
3
389
Vastaukset
- AROSUSI-09
on seuraava täysikuu.Älä suotta nolostu.Tekevälle sattuu.Itse torkahdin kerran puistonpenkille ja herätessä alkoi sydän hakata,kun ylläni paistoi kirkas valo,että nyt NE hakee mut.Pöh.Katulamppu.
- vihaan kuuta
Se katsoo kylmillä silmillään verhon läpi, tuntuu että se tuijottelee seinienkin lävitse ja huutaa äänettömästi. - Älä nuku, ole valpas, se sanoo. Olen väsynyt. Haluan nukkua. Kuu on armoton laiskalle. Kun juoksee öisessä taivaanrannassa kani käpälissään ja huutaa pakkasukolle, kuu katsoo hyväksyvästi. Kun haluaisi levätä - se ei halua ymmärtää. Kauhea orjapiiskuri tuo kuu-ukko joka loi merelle siltaa.
- tinalilja
Se on kulkenut kanssani jo parikymmentä vuotta. Lempeä matkakumppani ja hiljainen seuralainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358