No niin eli loppuviikko ke-pe näyttää aika surkealta veikkaamisen osalta (oma mielipide ei herneitä ;) Katsoin tuossa hetki sitten veikkauksen sivuja ja äkkipäätä ei oikein osunut mitään silmään. (valaiskaa jos olette eri mieltä)
Eli se mitä haen on ns. suhteellisen varmaa kuten tänään tuo hpk:n voitto yms ja pelaan 100-200e panoksella. Voitto on yleensä 30e-100e eli kyseessä single tai tupla.
Nyt menee aika hyvä noususuhdanne eli aloittelin tuosta 160e summasta ja nyt ollaan jo 650e eurossa. Tavoitteenani on siis 1000e sunnuntaille mennessä. Toisaalta 0e on myös mahdollinen, mutta jos ei veikkaa ei voi voittaa! Tosin jännitys ja urheilun seuraaminen on pääasia koska rikastuminen tässä lajissa kuten kaikissa uhkapeleissä mahdotonta.
Tosin muistaakseni joku aikanaan voitti ainakin omien kirjoituksiensa mukaan tuhansia euroja? Muistatteko kyseisen heebon? Kaveri pelasi tonnien panoksella ja kuulemma lopetti kun 8??? euroa oli pelitilillä.. jotenkin niin se meni. En muista kaverin nimimerkkiä, mutta olisi kiva kuulla, että nostikohän todella rahat ja mistä hän aloitti?
Itse rekisteröidyin tänne viime viikolla ja aloittelin tuolla 160 eurolla, joka oli pelitililläni. Yleensä pelaan monivetoa kaverin kanssa, mutta emme ikinä voita mitään. Pitkävetoa on tullu pelattua niin kauan kuin se on ollut pystyssä, kuten monet muutkin täällä ja on pakko myöntää että yleensä voittaa kun ei ajattele voittaja joukkueita ollenkaan. Se on ihme juttu, mutta mielestäni se oikea fiilis riittää. Kuulostaako oudolta? Nimittäin suurimmat moniveto voittoni ovat tullee siten, että olen miettinyt rivit pelkästään sarjataulukon mukaisesti 1min aikana eli mitä ylempänä on sarjataulukossa sitä suurempi mahdollisuus voittoon. (kyseessä siis jalkapallo ja suurin voitto 2960e 1e panoksella) Pitkäveto voitot ovat olleet niin pieniä, että eipä ole jäänyt mitään mieleen.
No niin tulipas naputettua, mutta mielestäni tämä foorumi on kuitenkin aika hyvä, koska täältä löytyy ns. ammattilaisia ja sitten silloin tällöin pelaavia kuten minä. Tosin tämä ja viime viikko olen laittanut lähes joka päivä isolla panoksella vetoa, mutta tavoite onkin tuplata pelitili viikossa. Nyt 650e ja viime su oli se pyöreä 500e eli suunta oikea mutta saa nähdä.
Yleistä löpinää loppuviikon peleistä ja veikkaamisesta.
10
1046
Vastaukset
- Auer1
Eipä sitä kovin helposti ainakaan pääse rahapeleillä rikastumaan jos ei todellakin se kuuluisa tuuri auta. Itse lähinnä pelailen pikkupaukuilla jotain tuplia.. Suunnitelmissa olis kyllä ottaa joku 100€ summa pelitilille ja rueta sitä kartoittamaan. Mukava sitä olis saada ainakin nyt sen 200€ aluksi. Saa nyt nähdä mistä ensin repii sitä rahaa =).
- peluuri
olympialaisista, jossa muistaakseni vetäsin 50e panoksella singleä ja se oli jopa 300e parhaimmillaan. Tottakai pelasin suomea 150e:llä ja veeksihän se meni. Nyt se on kivasti noussut, mutta aika näyttää.
- suurvoittajakin
Osmolainen pelasi tonneilla ja vaikka pelaaminen nyt ei tuntunut mitenkään hirveän fiksua olevan niin taisi voittaa aika lailla. Osmolaisen kuponkeja ei voi kukaan muu todistaa kuin osmolaisen äiti, mutta eiköhän tyyppi pelannut ne vedot mitä laittoi tänne.
On palstalla ollut yksi suurvoittajakin. Vakiosta kaikki oikein ja 100,000€ voitto. 6,40€:n lapulla. Tämä on todistettu juttu, koska tyyppi ilmoitti jo etukäteen voitostaan ja kotikaupungin joka näkyi myöhemmin veikkauksen sivuilla. Samainen tyyppi voitti kylläkin hyvin jo ennen tuota täysosumaa, koska kirjoitteli vihjeitä palstalle.ei ole muuten Insideriä näkynyt tällä palstalla voittonsa jälkeen.harmi sinänsä..
hannuhanhi jonka jalat taitaa pysyä maassa suurvoittojenkin jälkeen.ihailtavaa rauhallisuutta.
itsellä meni suurvoitto muutama vuosi sitten läheltä.12 oikein vakiossa. 1 täysosuma voittaja sai n.500,000€ ja mulle jäi 1600€
ei oikein tiennyt olisko pitänyt juhlia vaiko itkeä,se verran outo tilanne..
oli muuten viimeinen kohde joka kusi lapusta.
Osmolaisesta nyt ei ottanu Erkkikään selvää.epäilen suuresti että noin suurilla pelasi,kun toi joukkueiden tutkiminen oli niin hätäistä.äkkiä vedot sisään joka päivä.
jos ei iltapäivän peleistä tullut niin nhl:n lisää..- nousi
tip-ex_crisu kirjoitti:
ei ole muuten Insideriä näkynyt tällä palstalla voittonsa jälkeen.harmi sinänsä..
hannuhanhi jonka jalat taitaa pysyä maassa suurvoittojenkin jälkeen.ihailtavaa rauhallisuutta.
itsellä meni suurvoitto muutama vuosi sitten läheltä.12 oikein vakiossa. 1 täysosuma voittaja sai n.500,000€ ja mulle jäi 1600€
ei oikein tiennyt olisko pitänyt juhlia vaiko itkeä,se verran outo tilanne..
oli muuten viimeinen kohde joka kusi lapusta.
Osmolaisesta nyt ei ottanu Erkkikään selvää.epäilen suuresti että noin suurilla pelasi,kun toi joukkueiden tutkiminen oli niin hätäistä.äkkiä vedot sisään joka päivä.
jos ei iltapäivän peleistä tullut niin nhl:n lisää..kusi päähän liian ison voiton takia...
- löytyi
yksi peli torstaille Saipa vs Jokerit. Onko jokruilla enää mitään panosta?
- Iso-A
Nythän niillä nimen omaan on panosta!
- loukkaantui
edellisessä pelissä Vihko sekä Malmivaara...
Mutta jos Jokerit esittä samanlaista peliä kun eilen Ässiä vastaan niin Saipalla ei pitäisi olla mitään vaikeuksia voitaa ottelua... - kokeilla
loukkaantui kirjoitti:
edellisessä pelissä Vihko sekä Malmivaara...
Mutta jos Jokerit esittä samanlaista peliä kun eilen Ässiä vastaan niin Saipalla ei pitäisi olla mitään vaikeuksia voitaa ottelua...Olemme kaverin kanssa laittaneet likoon molemmat 50 euroa pelikassaan ja ollaan pelattu kvartettia kuudesta kohteesta. Panos 5 eli 75 euroa yhtensä. Se on meille toiminut aika hyvin tähän asti. Aina löytyy listalta kuusi aika varmaa kohdetta, sm-liigasta kolme ja muita kohteita 3. Tarkoitushan on se että neljällä oikein saa melkein omat takas, viidellä saa jo vähän takas ja jos käy tuuri että kaikki napsahtaa niinkuin meillä on pari kertaa käynyt niin tuli kerralla sitten vähänn vajaa tonni. Mutta tosiaan, siinä harvoin häviää kaikkea mitä on sijoittanut.
esim.
52
Kataja - KTP
Merkki: 1, Kerroin: 1,20
56
Topv - Veiterä
Merkki: 1, Kerroin: 1,10
73
Hifk - Lukko
75
Kalpa - Pelicans
Merkki: 2, Kerroin: 1,75
76
Kärpät - Ilves
Merkki: 1, Kerroin: 1,50
77
Saipa - Jokerit
Merkki: 2, Kerroin: 2,80
Kun noista osuu viisi oikin niin tule jo vähän rahaa takas jne...
Onko kukaan muu kokeillut ja pelaillut näitä? - peluuri
kokeilla kirjoitti:
Olemme kaverin kanssa laittaneet likoon molemmat 50 euroa pelikassaan ja ollaan pelattu kvartettia kuudesta kohteesta. Panos 5 eli 75 euroa yhtensä. Se on meille toiminut aika hyvin tähän asti. Aina löytyy listalta kuusi aika varmaa kohdetta, sm-liigasta kolme ja muita kohteita 3. Tarkoitushan on se että neljällä oikein saa melkein omat takas, viidellä saa jo vähän takas ja jos käy tuuri että kaikki napsahtaa niinkuin meillä on pari kertaa käynyt niin tuli kerralla sitten vähänn vajaa tonni. Mutta tosiaan, siinä harvoin häviää kaikkea mitä on sijoittanut.
esim.
52
Kataja - KTP
56
Topv - Veiterä
Merkki: 1, Kerroin: 1,10
73
Hifk - Lukko
75
Kalpa - Pelicans
Merkki: 2, Kerroin: 1,75
76
Kärpät - Ilves
Merkki: 1, Kerroin: 1,50
77
Saipa - Jokerit
Merkki: 2, Kerroin: 2,80
Kun noista osuu viisi oikin niin tule jo vähän rahaa takas jne...
Onko kukaan muu kokeillut ja pelaillut näitä?Todellakin aika hyvä ajatus teillä. Pitääpä laittaa ensiviikolle vetämään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770