Raskauteni todettiin tuulimunaksi ja samantien pari päivää aikaisemmin alkanut vuoto muuttui jo runsaaksi. Vuorokautta myöhemmin alkoivat kovat alavatsakivut. Tiedän, että vuodon pituus ja kivut ovat yksilöllisiä, mutta olisi kiva kuulla vähän muilta, kuinka kauan vuoto ja kivut tällaisessa tapauksessa yleensä kestävät? Voisi näin ehkä vähän varautua siihen, mitä on edessä.
Spontaani keskenmeno: kauanko vuoto kestää?
4
10138
Vastaukset
- haaveilija76
Minulla vuoto oli ensimmäisenä km -päivänä erittäin runsasta ja paljon hyytymiä sisältävää. Tällöin oli myös kovia kipuja. Tästä kaksi viikkoa eteenpäin vuoto oli aika niukkaa, eikä vastannut määrältään edes tavallista kuukautisvuotoa. Myöskään kipuja ei enää ollut. Vuoto oli jälkikäteen varmastikin siksi hyvin vähäistä, kun lähes kaikki materiaali tuli kohdusta ulos heti keskenmenopäivänä.
Pienellä vuodolla alkoi, keskeytyksessä ei kipuja/isompaa vuotoa. Toisena yönä alkoivat supparit ja aamulla soitin polille että sittenkin otan sen saikun:(
Tarjottu pari päivää kannattaa ottaa saikkua, koskaan ei tiedä miten vuotaa ja toisaalta eihän tämä henkisestikään ole niin helppoa - kivempaa pöhkiä kotona punaisten silmien kanssa.- kesti
vuodot. Eli kokonaista kuusi viikkoa spontaanin km:n jälkeen. Ajoittain runsasta - ajoittain vähemmän.
- tuulimuna
Tuulimuna tuli keskenmenona ulos rv 8 3 (jos nyt oikeestaan edes voi laskea, lasken, vaikkei sikiötä ollutkaan). Kaavinta tehtiin seuraavana päivänä. En suostunut lääkkeelliseen, koska olin kuullut kauhutarinoita pitkästä vuodosta ja hoitajakin sanoi kaavinnan olevan monesti henkisesti helpompi vaihtoehto. Kotiin pääsin viiden tunnin päästä kaavinnasta ehdolla, että mieheni haki minut ja olisi yön pois töistä. Yksin minua ei olisi päästetty kotiin. Vuoto kesti kaavintapäivän ja seuraavat 6 päivää. Oli tosi niukkaa koko ajan. Itse km-päivänä vuoto oli niin hirveää, että heikotti tosissaan. Fyysisesti kokemus oli keskettävissä, henkisesti jätti ison arven.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665515Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti882818- 2742571
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212050Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2511673Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571283Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131163- 881135
- 901126