Mitä kaikkea ahmitte ja kuinka paljon?

Puh

Moikka!

Tää on aika vaikeaa aihe, yleensä bulimikot eivät halua kenenkään tietävän, kuinka paljon he pystyvät ahmimaan kerrallaan. Mutta mua kiinnosta, ( koska olen itse myös bulimikko) mitä kaikkea ahmitte, kun se itsekontrollinne pettää?

-Puh-

169

18351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni

      - kilo juustoa ja voipurkki
      - 2,5 leipäpussia
      - kilo pastaa
      - hedelmiä ja tomaatteja
      - pari litraa jäätelöä
      - piparipaketti

      siinä sitten se koko päivä menikin, aloitin päivällä ja lopetin yöllä. nyt tuskallisen paha olla. hävettää ja kaduttaa. olisin voinut olla paastollakin. lihava minä. lihava. ei tuollaiset määrät ole normaaleja :(

      • Puh

        Itse syön:

        - irtokarkkeja ( makuunin ovat aivan ihania )

        - kääretorttuja ( taivaallista )

        - suklaapatukoita

        -keksiä ( yleensä dominoita )

        Mun on pitänyt alkaa käymään eri kaupoissa, koska en kertakaikkiaan kehtaa ostaa suuria määriä herkkuja kerrallaan yhdestä kaupasta, joten ostan osan yhdestä kaupasta ja osan toisesta. Silti pitää ostaa myös muutamia terveellisiä ostoksia, ettei hävettäisi niin paljon.
        Musta tuntuu, että ihmiset aina tuijottaa ja ajattelee, ettei tollaisella lehmällä olisi kyllä varaa ostaa yhtään mitään.


      • siitä mitä kaapista löytyy
        Puh kirjoitti:

        Itse syön:

        - irtokarkkeja ( makuunin ovat aivan ihania )

        - kääretorttuja ( taivaallista )

        - suklaapatukoita

        -keksiä ( yleensä dominoita )

        Mun on pitänyt alkaa käymään eri kaupoissa, koska en kertakaikkiaan kehtaa ostaa suuria määriä herkkuja kerrallaan yhdestä kaupasta, joten ostan osan yhdestä kaupasta ja osan toisesta. Silti pitää ostaa myös muutamia terveellisiä ostoksia, ettei hävettäisi niin paljon.
        Musta tuntuu, että ihmiset aina tuijottaa ja ajattelee, ettei tollaisella lehmällä olisi kyllä varaa ostaa yhtään mitään.

        kaupaan en koskaan lähde... mut karjalanpiirakoita, keksejä, mysliä, leipää, rusinoita, cream crackereitä, jäätelöä. Karkit ja suklaat lähtee kans varmasti, mut niitä on tosi harvoin.


      • jiu23
        Puh kirjoitti:

        Itse syön:

        - irtokarkkeja ( makuunin ovat aivan ihania )

        - kääretorttuja ( taivaallista )

        - suklaapatukoita

        -keksiä ( yleensä dominoita )

        Mun on pitänyt alkaa käymään eri kaupoissa, koska en kertakaikkiaan kehtaa ostaa suuria määriä herkkuja kerrallaan yhdestä kaupasta, joten ostan osan yhdestä kaupasta ja osan toisesta. Silti pitää ostaa myös muutamia terveellisiä ostoksia, ettei hävettäisi niin paljon.
        Musta tuntuu, että ihmiset aina tuijottaa ja ajattelee, ettei tollaisella lehmällä olisi kyllä varaa ostaa yhtään mitään.

        Muakin hävettää älyttömästi ostaa iso kasa herkkuja! Pakko aina ottaa jotain terveellistä joukkoon.. jos olisi useampi kauppa lähellä, niin ostaisin varmaan puolet ja puolet. Useimmiten ahmin jäätelöä, vanukaita, karkkia, suklaata ja keksejä.. ne tulee helposti ylös, ainakin jos syö samaan aikaan jätskiä.. ja riippuu kyllä vähän kekseistä, kaikki ei oo helppoja. Mä en yleensä "oikeaa" ruokaa ahmi ja oksenna, ainoastaan kiellettyjä. Tulee vaan niin huono omatunto ihan yhdestä patukastakin, että pitää oksentaa, vaikka tiedän, että kyllä yhden vois sillon tällön syödä... Mulla ei ole ikinä kotona muuta kuin terveellistä ruokaa, eli semmosta jonka kanssa ei mene kontrolli ja tuu paniikkia. Lähden aina ihan varta vasten kaupasta hakemaan, jos tekee mieli ahmia ja oksentaa.. varmaan sen takia ahmin suunnilleen vaan kerran viikossa.


      • Täällä!
        Puh kirjoitti:

        Itse syön:

        - irtokarkkeja ( makuunin ovat aivan ihania )

        - kääretorttuja ( taivaallista )

        - suklaapatukoita

        -keksiä ( yleensä dominoita )

        Mun on pitänyt alkaa käymään eri kaupoissa, koska en kertakaikkiaan kehtaa ostaa suuria määriä herkkuja kerrallaan yhdestä kaupasta, joten ostan osan yhdestä kaupasta ja osan toisesta. Silti pitää ostaa myös muutamia terveellisiä ostoksia, ettei hävettäisi niin paljon.
        Musta tuntuu, että ihmiset aina tuijottaa ja ajattelee, ettei tollaisella lehmällä olisi kyllä varaa ostaa yhtään mitään.

        Mullakin on sama juttu elikkä meen eri kauppoihin.. Oon käyny yhesti psykiatrilla ja yhesti psykologilla ja useamman kerran terkkarilla, eikä ne ottanut mua tosissaan kun en oksenna.. EN voi oksentaa!! Kauheet kammot siitä! Ku kerran oksensin 13 kertaa samana päivänä! Ahmin kyllä ja siitä tulee kauhea olo mutta en vaan voi oksentaa.. Siispä menen monesti nukkumaan ahmimisen jälkeen ja ajattelen että huomenna on uusi päivä ja ahmimiseni loppuu siihen.. Valitettavasti näin ei ole käynyt vaikka olen luvannut itselleni monta kertaa.. Joskus hölkkään tai jumppaan tai tanssin jotta vatsa toimisi (en käytä laksatiiveja)..

        Sitten vielä vartailen kauheasti itseäni muihin ihmisiin ja ajattelen paljon ruokaa ja makeaita syömisiä.. Ahmiminen tosiaan painaa mun mieltä..

        Haluaisin jonkinlaiseen hoitoon mutta ei mua olla otettu tosissaan.. Enkä tiedä tohdinko enää kysyä apua..


      • bbb
        Puh kirjoitti:

        Itse syön:

        - irtokarkkeja ( makuunin ovat aivan ihania )

        - kääretorttuja ( taivaallista )

        - suklaapatukoita

        -keksiä ( yleensä dominoita )

        Mun on pitänyt alkaa käymään eri kaupoissa, koska en kertakaikkiaan kehtaa ostaa suuria määriä herkkuja kerrallaan yhdestä kaupasta, joten ostan osan yhdestä kaupasta ja osan toisesta. Silti pitää ostaa myös muutamia terveellisiä ostoksia, ettei hävettäisi niin paljon.
        Musta tuntuu, että ihmiset aina tuijottaa ja ajattelee, ettei tollaisella lehmällä olisi kyllä varaa ostaa yhtään mitään.

        Minäkin käyn parissa-kolmessa eri kaupassa, koska en kehtaa ostaa suuria määriä herkkuja samasta kaupasta. Vältän myös isompia kauppoja, sellaisia joissa joku tuttu voi tulla vastaan.
        Mustakin tuntuu että kaikki näkee musta että mikä mulla on.
        Niin, ja ahmin yleensä aina kauheat määrät suklaata tai suklaakeksejä. Eli aika yksipuolista tämä mun "ravinto".
        Miten te muuten pystytte sipsejä oksentamaan? Meinasin kerran tukehtua ku yritin :D


      • Tuohon!
        Täällä! kirjoitti:

        Mullakin on sama juttu elikkä meen eri kauppoihin.. Oon käyny yhesti psykiatrilla ja yhesti psykologilla ja useamman kerran terkkarilla, eikä ne ottanut mua tosissaan kun en oksenna.. EN voi oksentaa!! Kauheet kammot siitä! Ku kerran oksensin 13 kertaa samana päivänä! Ahmin kyllä ja siitä tulee kauhea olo mutta en vaan voi oksentaa.. Siispä menen monesti nukkumaan ahmimisen jälkeen ja ajattelen että huomenna on uusi päivä ja ahmimiseni loppuu siihen.. Valitettavasti näin ei ole käynyt vaikka olen luvannut itselleni monta kertaa.. Joskus hölkkään tai jumppaan tai tanssin jotta vatsa toimisi (en käytä laksatiiveja)..

        Sitten vielä vartailen kauheasti itseäni muihin ihmisiin ja ajattelen paljon ruokaa ja makeaita syömisiä.. Ahmiminen tosiaan painaa mun mieltä..

        Haluaisin jonkinlaiseen hoitoon mutta ei mua olla otettu tosissaan.. Enkä tiedä tohdinko enää kysyä apua..

        Niin siis mulle ei ole diagnosoitu bulimiaa, vaikka itse diagnosoisin sen heti jos saisin!

        Toinen asia on että jos ihmettelette olenko lihonut niin vastaus on KYLLÄ! Välillä lihonut ja välillä laihtunut taas.. Enemmän kuitenkin lihonut.. !!!!!!!!!! Inhottavinta on että ku tästä ruoan ajattelusta ei pääse irti!! Ois ihanaa jos vois elää normaalisti ja ajatella ruokaa vasta kun oikeasti vatsa kurnii..


      • ???
        Tuohon! kirjoitti:

        Niin siis mulle ei ole diagnosoitu bulimiaa, vaikka itse diagnosoisin sen heti jos saisin!

        Toinen asia on että jos ihmettelette olenko lihonut niin vastaus on KYLLÄ! Välillä lihonut ja välillä laihtunut taas.. Enemmän kuitenkin lihonut.. !!!!!!!!!! Inhottavinta on että ku tästä ruoan ajattelusta ei pääse irti!! Ois ihanaa jos vois elää normaalisti ja ajatella ruokaa vasta kun oikeasti vatsa kurnii..

        ...jos sä et kerran oksenna, niin eiks se oo bed sillon...?


      • sipsi
        bbb kirjoitti:

        Minäkin käyn parissa-kolmessa eri kaupassa, koska en kehtaa ostaa suuria määriä herkkuja samasta kaupasta. Vältän myös isompia kauppoja, sellaisia joissa joku tuttu voi tulla vastaan.
        Mustakin tuntuu että kaikki näkee musta että mikä mulla on.
        Niin, ja ahmin yleensä aina kauheat määrät suklaata tai suklaakeksejä. Eli aika yksipuolista tämä mun "ravinto".
        Miten te muuten pystytte sipsejä oksentamaan? Meinasin kerran tukehtua ku yritin :D

        en nyt pidä kauheasti siitä, että jaellaan vinkkejä ja muita täällä... mutta sipsit saa ulos parhaiten kun dippaat niitä ja juot maitoa syönnin aikana. lähtee mulla ainakin todella hyvin, yksi helpoimmista.


      • jeahbebe
        siitä mitä kaapista löytyy kirjoitti:

        kaupaan en koskaan lähde... mut karjalanpiirakoita, keksejä, mysliä, leipää, rusinoita, cream crackereitä, jäätelöä. Karkit ja suklaat lähtee kans varmasti, mut niitä on tosi harvoin.

        mä oon syöny

        2 sipsipussia
        3 jäätelöä
        2 pussia jumbo karkkeja
        2 l kokista
        2 pakettia sulkaa keksejä
        pizza
        ranskalaisia
        ja pekonia 2 pakettia
        ei sinun syömisesi ole mitään minuun verrattuna ! syö vaan enemmän niin laihdut enenmmän ku oksentelet lisää!:) jatka samaan malliin. näin minäkin laihduin 10 kiloa!


      • aika aivotonta
        jeahbebe kirjoitti:

        mä oon syöny

        2 sipsipussia
        3 jäätelöä
        2 pussia jumbo karkkeja
        2 l kokista
        2 pakettia sulkaa keksejä
        pizza
        ranskalaisia
        ja pekonia 2 pakettia
        ei sinun syömisesi ole mitään minuun verrattuna ! syö vaan enemmän niin laihdut enenmmän ku oksentelet lisää!:) jatka samaan malliin. näin minäkin laihduin 10 kiloa!

        Onpa kakaramaista kehottaa syömään lisää ja oksentamaan lisää! Ikään kuin se olisi tie onneen ja hoikempaan kroppaan. Itse olin ylipainoinen bulimia-aikanani ja laihduin kun lopetin oksentelemisen ja paranin syömishäiriöstä.


      • Viisastunut Venla
        jeahbebe kirjoitti:

        mä oon syöny

        2 sipsipussia
        3 jäätelöä
        2 pussia jumbo karkkeja
        2 l kokista
        2 pakettia sulkaa keksejä
        pizza
        ranskalaisia
        ja pekonia 2 pakettia
        ei sinun syömisesi ole mitään minuun verrattuna ! syö vaan enemmän niin laihdut enenmmän ku oksentelet lisää!:) jatka samaan malliin. näin minäkin laihduin 10 kiloa!

        Voihan sitä noinkin laihtua mutta teet itsellesi muutoin aivan hirveäasti hallaa. Ja loppujen lopuksi nuo mitä syöt eivät ole edes maukkaita ruokia. Herkuttelisit herkuilla etkä esim. sipseillä, jotka ovat tosi älyttömän makuisia.

        Oksentaminen loppuu joskus, viimeistään silloin kun elimistö sanoo stop ja silloin on liian myöhäsitä aloittaa normaalia elämää. MIETI, mitä teet elämällesi. Synnyitkö tänne ahmimaan ja oksentamaan?


      • ma1anne
        sipsi kirjoitti:

        en nyt pidä kauheasti siitä, että jaellaan vinkkejä ja muita täällä... mutta sipsit saa ulos parhaiten kun dippaat niitä ja juot maitoa syönnin aikana. lähtee mulla ainakin todella hyvin, yksi helpoimmista.

        sipsi!!! ootpa nolo tyyppi kun jaat tollasta sairasta "neuvoa". Pidä omana tietonasi vaan tollaset ja koita parantua!


      • Anonyymi
        Puh kirjoitti:

        Itse syön:

        - irtokarkkeja ( makuunin ovat aivan ihania )

        - kääretorttuja ( taivaallista )

        - suklaapatukoita

        -keksiä ( yleensä dominoita )

        Mun on pitänyt alkaa käymään eri kaupoissa, koska en kertakaikkiaan kehtaa ostaa suuria määriä herkkuja kerrallaan yhdestä kaupasta, joten ostan osan yhdestä kaupasta ja osan toisesta. Silti pitää ostaa myös muutamia terveellisiä ostoksia, ettei hävettäisi niin paljon.
        Musta tuntuu, että ihmiset aina tuijottaa ja ajattelee, ettei tollaisella lehmällä olisi kyllä varaa ostaa yhtään mitään.

        Eikö mikään estä ahmimasta?


    • Nasu

      Musta tuntuu aina kassajonossa, että jokainen tietää mikä mulla oikein on. Miks vitussa ihmiset aina kyylää? Mitä helvettiä se kuuluu kenellekään mitä ja kuinka paljon mä syön?
      Dokut kantaa viinaan alkosta joka päivä pullo tolkulla eikä kukaan välitä tai katso heitä syyttävästi. Miksi meitä, jotka ostamme ruokaa!!!

      -Nasu-

      • että kauheasti

        kyyläävät, ei siinä jonossa ehdi ajatella kuin itseään ja että pääsee nopeasti ulos koko puljusta, vika on nyt korvien välissä.

        Tsemppiä teille ja yrittäkäähän palata normaaliin "päiväjärjestykseen".

        - t. ei bulimikko -


      • mimmu---
        että kauheasti kirjoitti:

        kyyläävät, ei siinä jonossa ehdi ajatella kuin itseään ja että pääsee nopeasti ulos koko puljusta, vika on nyt korvien välissä.

        Tsemppiä teille ja yrittäkäähän palata normaaliin "päiväjärjestykseen".

        - t. ei bulimikko -

        joo toivottavasti oliskin,mut riippuu tietenkin et asuuks Hesassa vai jossain pienemmääsä kaupungissa.
        Saatanan vituttavaa se kyllä on kun jotkut tosiaan kattoo pitkin nenänvartta,vittu hankkis elämän, eikä puuttuis toisten ongelmiin,sitä kärsii jo muutenkin aivan saatanasti.


      • ÄiTee...

        Ei syyttävästi vaan säälivästi. Kyllä se syömishäiriö näkyy naamasta, valitettavasti. Ihmiset eivät kyylää vaan ovat huolissaan. Miksi kukaan pilaa ainutlaatuisen elämänsä ahmimalla ja oksentamalla tai sitten jatkuvasti ryyppäämällä?


      • ma1anne
        ÄiTee... kirjoitti:

        Ei syyttävästi vaan säälivästi. Kyllä se syömishäiriö näkyy naamasta, valitettavasti. Ihmiset eivät kyylää vaan ovat huolissaan. Miksi kukaan pilaa ainutlaatuisen elämänsä ahmimalla ja oksentamalla tai sitten jatkuvasti ryyppäämällä?

        toinen äitee ihan samaa mieltä....!


    • Nasu

      Miten te muut? Pystyttekö ostamaan kaikki ruokanne samasta kaupasta tuntematta kauheata häpeää?! Itse pelkään aina, että joku tuttu tulee kaupassa vastaan ja huomaa kaikki ostokseni!!

      • hihihi

        minulla on muutaman kerran tullutkin tuttu vastaan. kerran huomasin että kassajonossa edessäni odotti poika, jonka kanssa meillä on useinkin ollut jonkunlaista "peliä". nolona lappasin siihen tiskille sitten keksipaketteja ja muuta kamalaa. yritin vain vajota maan alle.

        yleensä hoidan asioinnin yhdessä kaupassa, mutta pidän sitten taukoa hetken sinne menossa. eli joka päivä uusi kauppa ja sitten uudelleen. enää ei jaksa hävetä ja miettiä, mitä tädit kassalla ajattelevat mielipuolisista ostoksistani. haluan vain ruokaa ja piste.

        joskus rupeaa kyllä ärsyttäään todella paljon, jos kaupan kassalla kommentoidaan ostoksiani. (no tietty voi olla kummallista jos menen kauppaan kuudelta aamulla ostamaan sipsiä ja karkkia ja muuta mukavaa...) silloinkin mies kassalla vain katsoi ostoksiani ja totesi jotenkin että, jaahas... tälläisiä herkkuja sitten tällä kertaa.. on varmaan karkkipäivä...

        silloin häpesin. hieman.

        p.s en pidä itseäni syöppönä. saatan vain (päivittäin) syödä hieman enemmän kuin normaalit ihmiset...


      • ...
        hihihi kirjoitti:

        minulla on muutaman kerran tullutkin tuttu vastaan. kerran huomasin että kassajonossa edessäni odotti poika, jonka kanssa meillä on useinkin ollut jonkunlaista "peliä". nolona lappasin siihen tiskille sitten keksipaketteja ja muuta kamalaa. yritin vain vajota maan alle.

        yleensä hoidan asioinnin yhdessä kaupassa, mutta pidän sitten taukoa hetken sinne menossa. eli joka päivä uusi kauppa ja sitten uudelleen. enää ei jaksa hävetä ja miettiä, mitä tädit kassalla ajattelevat mielipuolisista ostoksistani. haluan vain ruokaa ja piste.

        joskus rupeaa kyllä ärsyttäään todella paljon, jos kaupan kassalla kommentoidaan ostoksiani. (no tietty voi olla kummallista jos menen kauppaan kuudelta aamulla ostamaan sipsiä ja karkkia ja muuta mukavaa...) silloinkin mies kassalla vain katsoi ostoksiani ja totesi jotenkin että, jaahas... tälläisiä herkkuja sitten tällä kertaa.. on varmaan karkkipäivä...

        silloin häpesin. hieman.

        p.s en pidä itseäni syöppönä. saatan vain (päivittäin) syödä hieman enemmän kuin normaalit ihmiset...

        Juuri tuli taas ahmittua. Meni reilu kymmenen leipää ja litra jäätelöä. Nyt aion lopettaa tältä päivältä ja paastota viikonlopun yli. Sitten koitan, jälleen kerran, oppia syömään normaalisti. Lopettaa tämän iänikuisen eipäs-juupas -leikin ja ahmimisen.


      • Nasu
        hihihi kirjoitti:

        minulla on muutaman kerran tullutkin tuttu vastaan. kerran huomasin että kassajonossa edessäni odotti poika, jonka kanssa meillä on useinkin ollut jonkunlaista "peliä". nolona lappasin siihen tiskille sitten keksipaketteja ja muuta kamalaa. yritin vain vajota maan alle.

        yleensä hoidan asioinnin yhdessä kaupassa, mutta pidän sitten taukoa hetken sinne menossa. eli joka päivä uusi kauppa ja sitten uudelleen. enää ei jaksa hävetä ja miettiä, mitä tädit kassalla ajattelevat mielipuolisista ostoksistani. haluan vain ruokaa ja piste.

        joskus rupeaa kyllä ärsyttäään todella paljon, jos kaupan kassalla kommentoidaan ostoksiani. (no tietty voi olla kummallista jos menen kauppaan kuudelta aamulla ostamaan sipsiä ja karkkia ja muuta mukavaa...) silloinkin mies kassalla vain katsoi ostoksiani ja totesi jotenkin että, jaahas... tälläisiä herkkuja sitten tällä kertaa.. on varmaan karkkipäivä...

        silloin häpesin. hieman.

        p.s en pidä itseäni syöppönä. saatan vain (päivittäin) syödä hieman enemmän kuin normaalit ihmiset...

        Jos mä olisin laiha niin ei mua sitten haittaisi vaikka ostaisin kuinka paljon herkkuja, mutta kun mä en ole. Mä häpeän ihmiset ajattelevat, että mä olen lehmä.

        Joskus, kun olen ollut ahtamassa korin täynnä herkkuja kaupassa olen mukamas puhunut puhelimessa jonkun kanssa tähän tyyliin " niin mitäs kaikkea herkkuja me sinne synttäreille tarvitaan. Aha... siis keksejä, limua, sipsiä yms... " Ja vielä oikein kovaan ääneen, jotta ihmiset eivät kuvittele, että mä söisin nämä kaikki itse.

        Epätoivoisia tekoja ruuan takia.


      • ......
        Nasu kirjoitti:

        Jos mä olisin laiha niin ei mua sitten haittaisi vaikka ostaisin kuinka paljon herkkuja, mutta kun mä en ole. Mä häpeän ihmiset ajattelevat, että mä olen lehmä.

        Joskus, kun olen ollut ahtamassa korin täynnä herkkuja kaupassa olen mukamas puhunut puhelimessa jonkun kanssa tähän tyyliin " niin mitäs kaikkea herkkuja me sinne synttäreille tarvitaan. Aha... siis keksejä, limua, sipsiä yms... " Ja vielä oikein kovaan ääneen, jotta ihmiset eivät kuvittele, että mä söisin nämä kaikki itse.

        Epätoivoisia tekoja ruuan takia.

        Mulla ei mee yleensä juurikaan ns. herkkuja, vaan ihan mysliä ja maustamatonta jugurttia varmaan vähintään 3 litraa ja sitä mysliä melkeen iso pussillinen, leipää paljaaltaan tai sit vaan paprikaa tms. päällä mutta voita en laita koskaan, puuroa jonka päällä vähähiilarista makeutusjauhetta, banaaneja jne. aivan mielettömästi. Ja sit hävettää ja paniikki iskee ja niin tieni johtaa vessanpöntölle, sormet kurkkuun ja se on sit taas niin sitä...Huoh...Eikö tästä oikeesti pääse irti IKINÄ?!


      • ppp
        ...... kirjoitti:

        Mulla ei mee yleensä juurikaan ns. herkkuja, vaan ihan mysliä ja maustamatonta jugurttia varmaan vähintään 3 litraa ja sitä mysliä melkeen iso pussillinen, leipää paljaaltaan tai sit vaan paprikaa tms. päällä mutta voita en laita koskaan, puuroa jonka päällä vähähiilarista makeutusjauhetta, banaaneja jne. aivan mielettömästi. Ja sit hävettää ja paniikki iskee ja niin tieni johtaa vessanpöntölle, sormet kurkkuun ja se on sit taas niin sitä...Huoh...Eikö tästä oikeesti pääse irti IKINÄ?!

        Niin, miks ahmit jotain paljasta leipää ja mysliä? Eiks ois sama jotain herkkua vetää? Ne kun on nii vaikeita oksentaakin...Outoa...


      • äskeinen
        ppp kirjoitti:

        Niin, miks ahmit jotain paljasta leipää ja mysliä? Eiks ois sama jotain herkkua vetää? Ne kun on nii vaikeita oksentaakin...Outoa...

        No kun en syö herkkuja. En oo syöny viime kesästä, enkä varmana aio repsahtaa herkkuihin, mut sit kuitenkin laattaan myslitkin poies. Juu, sanokaa vaan et oon outo, niinhän mä oonkin, mutta mä oon mä.
        Juuri tuon takia en halua apua, vaikka tätä samaa paskaa on jatkunut jo puolitoista vuotta salassa kaikilta. Kukaan ei vaan ymmärrä.


      • ppp
        äskeinen kirjoitti:

        No kun en syö herkkuja. En oo syöny viime kesästä, enkä varmana aio repsahtaa herkkuihin, mut sit kuitenkin laattaan myslitkin poies. Juu, sanokaa vaan et oon outo, niinhän mä oonkin, mutta mä oon mä.
        Juuri tuon takia en halua apua, vaikka tätä samaa paskaa on jatkunut jo puolitoista vuotta salassa kaikilta. Kukaan ei vaan ymmärrä.

        Minä ymmärrän ainakin!! Olen ite parantunut bulimiasta. Ja anoreksiasta ja ortoreksiasta...


      • beddailija
        hihihi kirjoitti:

        minulla on muutaman kerran tullutkin tuttu vastaan. kerran huomasin että kassajonossa edessäni odotti poika, jonka kanssa meillä on useinkin ollut jonkunlaista "peliä". nolona lappasin siihen tiskille sitten keksipaketteja ja muuta kamalaa. yritin vain vajota maan alle.

        yleensä hoidan asioinnin yhdessä kaupassa, mutta pidän sitten taukoa hetken sinne menossa. eli joka päivä uusi kauppa ja sitten uudelleen. enää ei jaksa hävetä ja miettiä, mitä tädit kassalla ajattelevat mielipuolisista ostoksistani. haluan vain ruokaa ja piste.

        joskus rupeaa kyllä ärsyttäään todella paljon, jos kaupan kassalla kommentoidaan ostoksiani. (no tietty voi olla kummallista jos menen kauppaan kuudelta aamulla ostamaan sipsiä ja karkkia ja muuta mukavaa...) silloinkin mies kassalla vain katsoi ostoksiani ja totesi jotenkin että, jaahas... tälläisiä herkkuja sitten tällä kertaa.. on varmaan karkkipäivä...

        silloin häpesin. hieman.

        p.s en pidä itseäni syöppönä. saatan vain (päivittäin) syödä hieman enemmän kuin normaalit ihmiset...

        Mielestäni törkeetä kenenkään kommentoida ylimielisesti. Ihan varmasti monet noista just tietää syömishäiriöistä. Tekis mieli tunkea niille itselleen piirakkaa suuhun että älyisivät hiljetä.


      • bulimiiia
        äskeinen kirjoitti:

        No kun en syö herkkuja. En oo syöny viime kesästä, enkä varmana aio repsahtaa herkkuihin, mut sit kuitenkin laattaan myslitkin poies. Juu, sanokaa vaan et oon outo, niinhän mä oonkin, mutta mä oon mä.
        Juuri tuon takia en halua apua, vaikka tätä samaa paskaa on jatkunut jo puolitoista vuotta salassa kaikilta. Kukaan ei vaan ymmärrä.

        Minulla sama homma etten syö ''herkkuja'' lähestulkoon koskaan. Jäätelö on ainoa varsinainen herkku jota menee pari kertaa kuussa, jos päätän vartavasten pitää oksennuspäivän. Muuten syön aina normaalia, jopa todella terveellistä ruokaa (en syö pastaa, leipää, perunaa, ylipäätään syön vähän hiilareita ja paljon kasviksia. sipseihin ja karkkeihin en koske), mutta ne määrät ahdistaa niin paljon, että on pakko oksentaa. Saatan syödä pelkkiä vihanneksiakin jo 2000 kalorin edestä helpostikin ja silloin on pakko oksentaa. Hedelmät ovat ns. herkkuja ja jos syön yhden omenan ei ole toivoakaan että se jäisi ainoaksi. Niitä menee sitten pari kiloa. Ahdistaa jo ajatellakin asiaa.


      • mimmu---
        hihihi kirjoitti:

        minulla on muutaman kerran tullutkin tuttu vastaan. kerran huomasin että kassajonossa edessäni odotti poika, jonka kanssa meillä on useinkin ollut jonkunlaista "peliä". nolona lappasin siihen tiskille sitten keksipaketteja ja muuta kamalaa. yritin vain vajota maan alle.

        yleensä hoidan asioinnin yhdessä kaupassa, mutta pidän sitten taukoa hetken sinne menossa. eli joka päivä uusi kauppa ja sitten uudelleen. enää ei jaksa hävetä ja miettiä, mitä tädit kassalla ajattelevat mielipuolisista ostoksistani. haluan vain ruokaa ja piste.

        joskus rupeaa kyllä ärsyttäään todella paljon, jos kaupan kassalla kommentoidaan ostoksiani. (no tietty voi olla kummallista jos menen kauppaan kuudelta aamulla ostamaan sipsiä ja karkkia ja muuta mukavaa...) silloinkin mies kassalla vain katsoi ostoksiani ja totesi jotenkin että, jaahas... tälläisiä herkkuja sitten tällä kertaa.. on varmaan karkkipäivä...

        silloin häpesin. hieman.

        p.s en pidä itseäni syöppönä. saatan vain (päivittäin) syödä hieman enemmän kuin normaalit ihmiset...

        voi ei mikä homo se kassa,olisit vaan täräyttäny et joo on se hienoo olla luonnostaan näin hoikka ei tarvii miettii noita kiloja,tai jotain muuta.
        Ja muuten kaikista kusipäisimpiä on myymälävartijat jotka sahaa eri kaupoissa,ja on välillä aivan perseessä kiinni,kun koittaa asioida,välill oon miettiny et lohkasisin sellasseelle homolle jotain törkeetä,mut en oo onneks viell.


      • mimmu---
        Nasu kirjoitti:

        Jos mä olisin laiha niin ei mua sitten haittaisi vaikka ostaisin kuinka paljon herkkuja, mutta kun mä en ole. Mä häpeän ihmiset ajattelevat, että mä olen lehmä.

        Joskus, kun olen ollut ahtamassa korin täynnä herkkuja kaupassa olen mukamas puhunut puhelimessa jonkun kanssa tähän tyyliin " niin mitäs kaikkea herkkuja me sinne synttäreille tarvitaan. Aha... siis keksejä, limua, sipsiä yms... " Ja vielä oikein kovaan ääneen, jotta ihmiset eivät kuvittele, että mä söisin nämä kaikki itse.

        Epätoivoisia tekoja ruuan takia.

        heh:p
        mut en mä sanois et se menee noin hoikkia aatellaan automaattisesti sairaiks,mut jos on muodokkaanpi niin tuskin ihmiset ees kiinnittää huomioo sun ostoihin.
        NIIN ja kaikist tyhmintä siin muuten on et sitä ITE maksaa kaikki ostonsa,mitä Vittua joku voi vittuilla siitä mitä joku haluaa ostaa,viinaan saa kyll törsätä just niinpaljon kun huvittaa ja sehän se hyväks onkin.
        Oon tullu siihen tulokseen et ne kyylät on vaan kateellisia kun ne ei voi syödä mitä huvittaa kasvamatta kamalaks siaks.


      • mimmu---
        äskeinen kirjoitti:

        No kun en syö herkkuja. En oo syöny viime kesästä, enkä varmana aio repsahtaa herkkuihin, mut sit kuitenkin laattaan myslitkin poies. Juu, sanokaa vaan et oon outo, niinhän mä oonkin, mutta mä oon mä.
        Juuri tuon takia en halua apua, vaikka tätä samaa paskaa on jatkunut jo puolitoista vuotta salassa kaikilta. Kukaan ei vaan ymmärrä.

        kyll mä tajuun ja onhan se järkevämpää syödä terveellisemmin kun pilata hampaitaan jo sokerilla,ym. Vois itekkin vaihtaa mättöjä


      • Tsippatsai
        ppp kirjoitti:

        Minä ymmärrän ainakin!! Olen ite parantunut bulimiasta. Ja anoreksiasta ja ortoreksiasta...

        Minäkin ymmärrän. Herkkulakko bulimia = mysli. Ei tarvitse perustella ajatuskuvioita, osaan kuvitella ne itsekin.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Juuri tuli taas ahmittua. Meni reilu kymmenen leipää ja litra jäätelöä. Nyt aion lopettaa tältä päivältä ja paastota viikonlopun yli. Sitten koitan, jälleen kerran, oppia syömään normaalisti. Lopettaa tämän iänikuisen eipäs-juupas -leikin ja ahmimisen.

        Onko pakko mennä ostamaan herkkuja kaupasta. Jos niitä ei ole kotona ei kai tarvii ahmiakaan. Miksi ahmimishäiriöiset eivät hae apua itselleen..Säännöllinen täsmäsyöminen oikeaa ruokaa on ensimmäinen askel. Ihmettelen myös uhriutumistanne.


    • bulimikko

      No mä en kans käy koskaan kaupassa,vaan tosiaankin syön mitä kaapista löytyy.Tosin olen hyvä leipoja,joten leivon siis usein ja ahmin niitä leivoksia sitten.Alas menee: juustokakkuu, mustikkapiirakkaa, pullaa, korvapuustii, keksii, kauralastui, muffinssei, eri piirakoit, sämpylöit, makaroonilaatikkoo, nakkii, leipäjuustoo, kermaviiliperunoit, torttui, pasteijoit, sipsii, popcornii, leipää, muroi, maitoo, mehuu, limuu, vettä, hampparii, pizzaa, jätskii, suklaat, karkkii, jogurttii, lettui, erilaisii leivoksii jne. Ja harvemmin sitten hedelmii ja vihanneksii, raejuustoo, puuroo ja tollast kevyttä.

    • :((

      Ahmimispäivinä yleensä syön sipsiä, suklaata, jäätelöä, leipää tai mitä kaapista löytyy... Yleensä käyn ostamassa sipsit ja karkit mutta aina eri paikoista. Nolottaa aina ostaa niitä ja yleensä esitän et "tuli yllätysvieraita" tai jotain muuta vastaavaa... Ikinä en ahmi kavereiden seurassa aina vaan jos olen yksin kotona. Yleensä en samana päivänä liiku pois kotoa ihmisten ilmoille ku tuntuu et näytän 2 kertaa isommalta ku normaalisti...

      • beddailija

        Sama mulla, en kehtaa liikkua ahmimisen jälkeen ihmisten ilmoilla muutamaan päivään koska näytän todella karsealta -ainakin omasta mielestäni.


    • beddailija

      Asun yksin, ja yksi keino saada itsensä kuriin on heittää kattila pois. Nuudelit ja valmispastat kun kuuluvat vakioahmimisruokiin. Itse vein kattilan roskiin, olin niin epätoivoinen, tiesin etten saisi muuten itseäni kuriin.

      No niin, siis niitä ruokia: Nuudelit, pastat, kananuggetit joita dippaan Hesburgerin paprika-chilikastikkeeseen (ihan parasta), Pringlesin se vihreä purkki, suolapähkinöitä.
      Noi menee päivässä. En enää välitä makeista herkuista, olen hulluna kaikkeen suolaiseen. En tarvi karkkia tai muuta vastaavaa.

      • beddailija

        En koskaan ole ollut sellainen että ahmisin mitä kaapista löytyy -olen asunut jo monta vuotta yksin enkä säilytä kotona mitään ruokaa mitä tekis mieli ahmia. Aina kauppaan ja sieltä mahdollisimman hyvää. En koskaan ole voinut ahmia mitää hedelmiä tai muuta terveysruokaa.


    • bulimiabebe

      Aloitan ahminnan aina jäätelöllä. Ei millään jätskipuikolla vaan ihan purnukalla. Syön sen, sitten ehkä jotain quarkineja (pikkuruisia munkkeja) ja rahkapiirakkaa.. sitten suklaata, sitä voi mennä monta sataa grammaakin. Ja keksiä. Usein myös leivon itse ja vedän sitten järkyttävän määrän leipomuksiani.

      • ?:?

        eli, itsekkin häpeän silmät päästäkin jos olen laiskalla tuulella ja en jaksa lähteä moneen kauppaan ostamaan herkkuja. varsinkin jos kaupassa on pitkät jonot. siinä sitten takana olevat näkevät kaikki.

        lidli on kyllä unelma paikka. sieltä ostan ahmimis-suklaat ja joskus myös keksit. eli suklaa on yks must. sitten tietty maitoa pari litraa, joskus eines pizzoja, jätskiä, joskus vähän jotain karkkeja, pirkan domino keksejä (danielloja), pakaste pasteijoita joita sitten pistän uuniin > on muuten aika tuskaljasta odottaa että ne paistuu, sitten jotain muuta leivoksia esim donitseja, munkkeja.. onhan näitä. sitten jos en kauppaan raahaudu niin sopivan hetken tullen kun vanhemmat ovat jossain niin syön kotoota "tavallista" ruokaa.


      • beddailija
        ?:? kirjoitti:

        eli, itsekkin häpeän silmät päästäkin jos olen laiskalla tuulella ja en jaksa lähteä moneen kauppaan ostamaan herkkuja. varsinkin jos kaupassa on pitkät jonot. siinä sitten takana olevat näkevät kaikki.

        lidli on kyllä unelma paikka. sieltä ostan ahmimis-suklaat ja joskus myös keksit. eli suklaa on yks must. sitten tietty maitoa pari litraa, joskus eines pizzoja, jätskiä, joskus vähän jotain karkkeja, pirkan domino keksejä (danielloja), pakaste pasteijoita joita sitten pistän uuniin > on muuten aika tuskaljasta odottaa että ne paistuu, sitten jotain muuta leivoksia esim donitseja, munkkeja.. onhan näitä. sitten jos en kauppaan raahaudu niin sopivan hetken tullen kun vanhemmat ovat jossain niin syön kotoota "tavallista" ruokaa.

        Itsekin tykkään niistä pakastepiirakoista jotka kypsennetään uunissa. Onko se jyväshyvän vai minkä ne paistovalmiit pasteijat ja pullat. Ja sitten sillä aikaa kun ne paistuu niin syö jotain muuta. Onhan se ahdistavaa odottaa mutta kuka estää ahmimasta sillä aikaa kun ne on uunissa? :D


      • bulimiabebe
        beddailija kirjoitti:

        Itsekin tykkään niistä pakastepiirakoista jotka kypsennetään uunissa. Onko se jyväshyvän vai minkä ne paistovalmiit pasteijat ja pullat. Ja sitten sillä aikaa kun ne paistuu niin syö jotain muuta. Onhan se ahdistavaa odottaa mutta kuka estää ahmimasta sillä aikaa kun ne on uunissa? :D

        Minäkin tykkään niistä pasteijoista ja piiraista, joita voi kaupan pakastealtaasta ostaa. Mutta esmes muffinssit syntyy tosi helposti itsekin ja useimpina ahmimisaikoina leivon sellaisia..

        Minuakin nolottaa joskus kaupassa, joskus myyjät saattaa sanoa, että "voi kun sä olet kapoinen ja silti voit syödä suklaata--" (kun ostan sitä kilokaupalla). He eivät tiedä, että olen näissä syömisasioissa vähän töttöröö. Hävettää joskus ostaa järkky määrä syötävää ja kilotolkulla suklaata. Onkin aika hyvä jakaa ostokset useamman kaupan osalle.. häh häh, viekasta. ;)


      • usein
        bulimiabebe kirjoitti:

        Minäkin tykkään niistä pasteijoista ja piiraista, joita voi kaupan pakastealtaasta ostaa. Mutta esmes muffinssit syntyy tosi helposti itsekin ja useimpina ahmimisaikoina leivon sellaisia..

        Minuakin nolottaa joskus kaupassa, joskus myyjät saattaa sanoa, että "voi kun sä olet kapoinen ja silti voit syödä suklaata--" (kun ostan sitä kilokaupalla). He eivät tiedä, että olen näissä syömisasioissa vähän töttöröö. Hävettää joskus ostaa järkky määrä syötävää ja kilotolkulla suklaata. Onkin aika hyvä jakaa ostokset useamman kaupan osalle.. häh häh, viekasta. ;)

        niin kiire, ettei jaksa moneen kauppaan. nyt olen huomannut (noloa...) että pakko syödä jo kotimatkalla... eli jotain piparia tm menee siinä kävelymatkalla kotiin.. mikä porsas :O


      • ?:?
        usein kirjoitti:

        niin kiire, ettei jaksa moneen kauppaan. nyt olen huomannut (noloa...) että pakko syödä jo kotimatkalla... eli jotain piparia tm menee siinä kävelymatkalla kotiin.. mikä porsas :O

        et ole ainut porsas. vaikka kauppaan on ehkä 500m niin mässytän jo joskus matkalla. yleensä kyllä vedän alle joitain salaaatiia/omenaa, että ei ihan heti ala imeytyy noi herkut..


      • beddailija
        ?:? kirjoitti:

        et ole ainut porsas. vaikka kauppaan on ehkä 500m niin mässytän jo joskus matkalla. yleensä kyllä vedän alle joitain salaaatiia/omenaa, että ei ihan heti ala imeytyy noi herkut..

        joskus syömään jo kotimatkalla.
        En aina mut joskus jos himottaa liikaa. Ei jaksa kävellä kotiin asti vaikka kauppamatka on 100 metriä.


      • FB__

        Mäkin joskus alotan jätskillä, niinhän sen saa sitten helposti ulos.

        Oksensin kerran makaronia kun vitutti niin paljon että söin vaikka ei pitänyt. Se ei ollu kivaa, en suosittele! :D

        Esim tänään oon syönyt,

        leipää, jogurttia, jätskiä, omenapiirakkaa, suklaata, karkkia, ja oksensin. vituttaa kun ei mun pitänyt tänään syödä!!
        en muista enää miltä nälkä tuntuu. ikävä sitä tunnetta.


      • ikuinen idiootti...
        usein kirjoitti:

        niin kiire, ettei jaksa moneen kauppaan. nyt olen huomannut (noloa...) että pakko syödä jo kotimatkalla... eli jotain piparia tm menee siinä kävelymatkalla kotiin.. mikä porsas :O

        Mä syön kanssa aina matkalla kaupasta kotiin, todella noloa kun vastaantulijat katsovat kun kannan isoja muovipusseja ja samalla vedän pirkan suklaavohveli-seksejä nassuun, on tämä vaan niin sairasta:`(


      • herkkujen perään
        bulimiabebe kirjoitti:

        Minäkin tykkään niistä pasteijoista ja piiraista, joita voi kaupan pakastealtaasta ostaa. Mutta esmes muffinssit syntyy tosi helposti itsekin ja useimpina ahmimisaikoina leivon sellaisia..

        Minuakin nolottaa joskus kaupassa, joskus myyjät saattaa sanoa, että "voi kun sä olet kapoinen ja silti voit syödä suklaata--" (kun ostan sitä kilokaupalla). He eivät tiedä, että olen näissä syömisasioissa vähän töttöröö. Hävettää joskus ostaa järkky määrä syötävää ja kilotolkulla suklaata. Onkin aika hyvä jakaa ostokset useamman kaupan osalle.. häh häh, viekasta. ;)

        Mistä ne myyjät voi tietää (elleivät sitten muista useamman kerran ostoksia), että onko ne suklaat ja muut kenelle tai mihin tarkoitukseen tarkoitettu? Voi ostaa myös muiden puolesta tai muille tarjottavaksi.

        Haluaisin kyllä kuulla kassahenkilöiltä miten hyvin ne todellisuudessa muistaa joidenkin henkilöiden ostoksia ja käykö mielessä syömishäiriön mahdollisuus, jos hihna täynnä herkkuja ja naamassa turvotusta.
        Ainakin itse miettii sitä miten hyvin myyjät näkevät syömishäiriöni naamataulustani ja ostoksistani, etenkin jos muistavat että ostan usein herkkuja.
        Ostan usein sekaan terveellistä, vaikka olisi vihanneksia ym muuta kotona ihan tarpeeksi, vähentääkseni herkkujen prosentuaalista osuutta hihnalla ja helpottaakseni hieman tuntemaani häpeää.
        Häpeän myös joskus niitä vartioita kun kävelevät vastaan. Olen niin nolonnäköinen niillä hieman tavallista pidempään kestävillä ruokakauppakierroksillani, kun suunnittelen, valikoin kaiken niin tarkkaan ja yritän jättää ostamatta sellaiset mitä tekee mieli ahmia, mutta tekevät oksentamisen vaikeammaksi.

        Toiset sanoo, että bulimikko olisi helppo tunnistaa naamasta, mutta
        mä en oo oikeasti tunnistanu vielä yhtäkään bulimikkoa itseni lisäksi. Mutta en ookaan mikään toisten kyttääjä, enkä halua vetää mitään johtopäätöksiä toisten naamoista tai ostoksistakaan. Naamassa näkyviin mahdollisiin bulimian merkkeihin voi olla muutkin syynsä


      • deex
        usein kirjoitti:

        niin kiire, ettei jaksa moneen kauppaan. nyt olen huomannut (noloa...) että pakko syödä jo kotimatkalla... eli jotain piparia tm menee siinä kävelymatkalla kotiin.. mikä porsas :O

        mulla kans ihan sama juttu... heti ku kaupan nurkan taa pääsee ni johan on ruokatsembalot pystyssä. Ihailtava itsekuri?


    • palstan virallinen läski

      jos ahmin suunnitellusti, niin yleensä menu näyttää tältä:

      300g pussi sipsejä
      300-400g irtokarkkeja

      noi kaksi on ihan vakio, ja siihen päälle sitten lastaan mahdollisesti 1-3 suklaapatukkaa, 1-2 jogurttia, leipää, banaania, pitsaa tms. hiilaripaskaa

      jos taas ahmin impulsiivisesti (nälkääni), syön sitä mitä kotoa löytyy ja niin paljon kun löytyy eli käytännössä joku 2-5 porkkanaa, viilin kaurahiutaleita sokeria ja näkkäriä - tilanteesta riippuen kevytsulatejuustolla tai ilman - joku 100-400g.

    • red_cat

      pakkohan sitä on eri kaupois käydä... muuten saa hävetä silmät päästä... kun menee antaa itselleen luvan ostaa suklaata JOS ostaa vaan "vähän".. eilen kun seisoin kassajonossa "vähän" herkkuja ostamassa, samaiseen jonoon sattui psykiatrini (ei ollut noloa) juuri muutama päivä aijemmin olin sanonut että haluan lopettaa keskustelut koska en ole oksentanut 2 viikkoon... no ei se sitä uskonu... jokatapaukses... pitikin sattua samaan kauppaan..

      • silja

        juu tänään meni
        -n.8-10 paahtoleipää margariinilla ja pari siivua juustoa
        -3 isoa palaa kauraleipää
        - ½ pussia pikkusuklaamunia
        - n.6 after eightiä
        -2 lakua
        -2 lautasellista mysliä soijamaidolla
        - 3 annosta pastaa, tonnikalaa, juustoa (pestoa ja ketsuppia)
        - omena
        - porkkana

        siis kaikki putkeen. lol. Olen 166cm 51 kg joten ei heti uskoisi että muhun noin paljon mahtuukaan!!! yök nyt on kamala olo...


    • syömishäiriöinen

      Aika vakio on: iso purkki Susette-jätskiä, sipsipussi, iso paketti keksejä ja 200-400gsuklaata. Bonuksena sit välillä roskaruokaa ja/tai karkkeja (200-500g). Ja mä oksennan lähes joka päivä, yhdestä neljään kertaan päivässä.

    • seew

      Kaikkea mitä kaapissa on. Yleensä leipää, pähkinöitä, hedelmiä, muroja, keksejä. Joskus jopa vetasin pussillisen pakastevihanneksia. En voisi ikinä kuvitellakkaan ostavani jotain ahmittavaa, yritän aina viimeiseen asti estää ahmimistani.. Ei vaan onnistu.

      • ei syömishäiriöinen

        itse en ole syömishäiriöinen, mutta miten ihmeessä saatte ahdettua itseenne perunalastuja pussillisen ja esim 400g irtokarkkeja ja kaikkee muuta päälle jos syön 150g karkkia meinaa jo sillon tulla yrjö


      • viivaa
        ei syömishäiriöinen kirjoitti:

        itse en ole syömishäiriöinen, mutta miten ihmeessä saatte ahdettua itseenne perunalastuja pussillisen ja esim 400g irtokarkkeja ja kaikkee muuta päälle jos syön 150g karkkia meinaa jo sillon tulla yrjö

        Olen syömishäiriöinen ja pohdiskelen tuota itsekin. En ymmärrä miten saan ahdettua viiden ihmisen ruoat sisääni, vaikka BMI 15.8. Tosin nykyään huomaan voivani pahoin jo puolesta pussista sipsejä, kun ahmintakerrat ovat harventuneet. Lisäksi normaaliruoka-annoksen syöminen oksentamatta on jokin niin utopistinen ajatus. Jo pari desiä perunamuusia tuntuu ahminnalta. :/

        Joskus tulee kyllä pohjanoteerauksia, kuten tänään:
        1 kg muromysliä
        normaali kouluruoka-annos
        400 gr sipsejä
        1 kg karkkia
        500 gr perunasipulisekoitusta
        n. 15 kanapyörykkää
        1 ps leipää voin kanssa
        2 kg jogurttia
        4 omenaa
        2 porkkanaa

        eikä mikään pysynyt sisällä. Enää en kyllä alistu tähän paskaan!! :-(


      • vaavi.
        viivaa kirjoitti:

        Olen syömishäiriöinen ja pohdiskelen tuota itsekin. En ymmärrä miten saan ahdettua viiden ihmisen ruoat sisääni, vaikka BMI 15.8. Tosin nykyään huomaan voivani pahoin jo puolesta pussista sipsejä, kun ahmintakerrat ovat harventuneet. Lisäksi normaaliruoka-annoksen syöminen oksentamatta on jokin niin utopistinen ajatus. Jo pari desiä perunamuusia tuntuu ahminnalta. :/

        Joskus tulee kyllä pohjanoteerauksia, kuten tänään:
        1 kg muromysliä
        normaali kouluruoka-annos
        400 gr sipsejä
        1 kg karkkia
        500 gr perunasipulisekoitusta
        n. 15 kanapyörykkää
        1 ps leipää voin kanssa
        2 kg jogurttia
        4 omenaa
        2 porkkanaa

        eikä mikään pysynyt sisällä. Enää en kyllä alistu tähän paskaan!! :-(

        sulla taitaa olla jotenki venyny vatsalaukku tai jotain ! :O sä olit siis syöny kilon myslii, kilon karkkii, puol kiloo perunasipulisekotusta jne.. oot aika kone ! :D
        mä pystyn syömää puol kiloo karkkii ja 1/4 litraa jäätelöö, sit on pakko oksentaa !
        mut sulla on varmaa ollu bulimia kauemmin ku mulla, mulla on ollu vasta 2 vuotta suunnilleen.


      • pilttipurkki
        vaavi. kirjoitti:

        sulla taitaa olla jotenki venyny vatsalaukku tai jotain ! :O sä olit siis syöny kilon myslii, kilon karkkii, puol kiloo perunasipulisekotusta jne.. oot aika kone ! :D
        mä pystyn syömää puol kiloo karkkii ja 1/4 litraa jäätelöö, sit on pakko oksentaa !
        mut sulla on varmaa ollu bulimia kauemmin ku mulla, mulla on ollu vasta 2 vuotta suunnilleen.

        luultavasti se kävi oksentamassa siinä välissä, kenelläkään ei mahdu montaa kiloa ruokaa kerrallaan mahaan. haloo..:D


      • viivaa
        pilttipurkki kirjoitti:

        luultavasti se kävi oksentamassa siinä välissä, kenelläkään ei mahdu montaa kiloa ruokaa kerrallaan mahaan. haloo..:D

        juu tietenkin kävin välissä oksentamassa. :-DDD koko päivä meni ihan yrjöillessä. onneksi nyt on mennyt jo paremmin.


      • juju27
        ei syömishäiriöinen kirjoitti:

        itse en ole syömishäiriöinen, mutta miten ihmeessä saatte ahdettua itseenne perunalastuja pussillisen ja esim 400g irtokarkkeja ja kaikkee muuta päälle jos syön 150g karkkia meinaa jo sillon tulla yrjö

        En mäkään noita maksimi määriä saa sisääni, mutta omat ennätykset saan aina välillä rikottua ja menee kyllä mielettömästi tavaraa sisään ja tosi lyhyessä aikaa. Ei siinä edes nauti niistä mauista..koska ajattelee vaan, että pian menee laattaa ja yrittää saada kaiken nopeesti ohi. Mä yritän sillä ahtaamisella satuttaa itseäni mahdollisimman paljon, niin että maha repeisi, ruokatorvi kärsis ja olisin suunnilleen kuollut sen jälkeen. Kyllä silloin saa sisäänsä vaikka hevosen, pidätellessä "luonnollista" oksennusta. Mutta onpahan helpottava olo koko homman jälkeen, vaikkakin voimaton ja masentunut.... mutta ei ahdistunut enää.


    • jäätelöä

      jäätelöä jäätelöä jäätelöä jäätelöä !

    • helloaaah

      pari jätskipakettia(kaikkilla lisukkeilla kinuskilla T___T ja hedelmillää, noparellit tai mitkälie yleensä isossa jätti kulhossa)
      karkkia(en pääse irti suklaasta ja irtokarkeista ihan kamalaa joka pv aina karkkihyllyt läpi yms )
      keksiä
      sipsiä
      nuudeleita
      se on ärsyttävää kun ei saa kaikkee syötyyy ja sit on pakko syödä koko ajan lisää ja lisää D:ja oksentaa vaikka se sattuuuuuu T__________T
      ai niin sit joskus kiduttaa kaikki pizzat yms D: ja öö kaikkea mahdollista hyvää koko ajan....

      • äähkis

        jäätelö on se perus. cartedorin sellanen ihana kermainen ja toffeinen herkku :P sit suklaapatukoita ja muita karkkeja siinä samalla voi ahmatisoida.
        että mua vituttaa kun tuli tänään syötyä suht. normaalisti, vielä pikkasen ehkä enemmän kun yleensä niin normaalia ruokaa. sit iltapala olikin vähän toisenlainen: moooonta leipää kinkulla ja juustolla, 2 tuuttia ja yrjölle !


      • vi-tut-taa
        äähkis kirjoitti:

        jäätelö on se perus. cartedorin sellanen ihana kermainen ja toffeinen herkku :P sit suklaapatukoita ja muita karkkeja siinä samalla voi ahmatisoida.
        että mua vituttaa kun tuli tänään syötyä suht. normaalisti, vielä pikkasen ehkä enemmän kun yleensä niin normaalia ruokaa. sit iltapala olikin vähän toisenlainen: moooonta leipää kinkulla ja juustolla, 2 tuuttia ja yrjölle !

        Äsken meni seuraava setti, enkä siis oksentanut kuin yhden kerran. Joo-o, HC-bulimikko.
        -kattilallinen pastaa paistinpannullinen kasvis-pähkinä-kermakastiketta
        -500 g suklaakeksejä
        -300 g oivariinia
        -1 pkt ruisrealia
        -katkarapu-avokadosalaatti kastike
        -1 kg lohkoperunoita 500 g kreikk. jugurttikastiketta
        -1 pkt sinihomejuustoa
        -200 g fetajuustoa
        -300 g Budapest-karkkeja


      • hoo ceee
        vi-tut-taa kirjoitti:

        Äsken meni seuraava setti, enkä siis oksentanut kuin yhden kerran. Joo-o, HC-bulimikko.
        -kattilallinen pastaa paistinpannullinen kasvis-pähkinä-kermakastiketta
        -500 g suklaakeksejä
        -300 g oivariinia
        -1 pkt ruisrealia
        -katkarapu-avokadosalaatti kastike
        -1 kg lohkoperunoita 500 g kreikk. jugurttikastiketta
        -1 pkt sinihomejuustoa
        -200 g fetajuustoa
        -300 g Budapest-karkkeja

        1kg makaroonia (kuivapaino)
        300g juustoa
        2 l jäätölöä
        1,4 kg suklaata
        2l maitoa
        ISO paahtoleipäpussi
        400 G voita

        Ja täällä taas yksin kotona kökkien eristäytyen ja itkeskellen. ei oo enää ystäviä, ei koulua. ruokaakaan ei ole kun oksennettu on kaikki.


      • Ana0
        hoo ceee kirjoitti:

        1kg makaroonia (kuivapaino)
        300g juustoa
        2 l jäätölöä
        1,4 kg suklaata
        2l maitoa
        ISO paahtoleipäpussi
        400 G voita

        Ja täällä taas yksin kotona kökkien eristäytyen ja itkeskellen. ei oo enää ystäviä, ei koulua. ruokaakaan ei ole kun oksennettu on kaikki.

        Autoa ajaessa jo piti aloittaa ahmiminen...
        2 pussia sipsejä
        suklaakakkupala
        4 suklaapatukkaa
        kahvia
        enemmän sipsejä
        lihaburrito
        suklaata lisää
        yhteensa varmaan 3000-4000 kaloria.

        Sitten oksensin vessassa varmaan 1,5 tuntia ja silti ei tullut kaikki ylös, sipsit jää klimpeiksi jotka ei tule pihalle!! samoin suklaa... loput sulaa vetiseksi limaksi. Heikottaa ja tekee mieli nukkumaan.

        Varmaan ainakin 1500-2000 kaloria jää mahaan!!! Paasto seuraavat 24h ja paljon liikuntaa.

        Vihaan bulimiaa, se on niin rumaa ja heikkoa.


    • köyhäläinen

      oho oho, mä luulin et oon jotenki kauhee syöppö ja et ahmin jumalattomia määriä, mut täällähän on pahempia :D
      mulla menee ahmimiskohtauksessa näin:
      2 leipää
      2 isoa korvapuustia
      kanaa ja salaattia
      jogurtti
      patukka tai suklaalevy

      mutta noin tulee syötyä ehkä kerran viikossa, ja oksennan silti päivittäin jos vaikka olen syönyt:
      leivän ja suklaalevyn tai roskaruoka-aterian ja jogurtin.. eli ei välttämättä ahmimiseksi edes voi sanoa..

      ennen mullakin noi määrät oli ihan mahdottomia, mut nykyään oon aika vähällä pärjänny :) ehkä kun ei ole rahaa ostaa ruokaa :D

    • minävaaaan

      yleensä ahmin kerralla esim.
      -muutama pala leipää
      -jogurttia 3dl
      -puuroa lautasellinen

      eli ei kyl oo paljoo verrattuna muihin, mut ei mahu enempää ruokaa nii toi riittää hyvi ... ja sitä rahaakaan oikee ei olis.

      • epätoivoinen tyttö

        hahhha onks toi sun mielestä ahmimista???

        minuun on tänään uponnut:
        -da capo - patukka
        -voileipäkeksejä 25kpl ja päällä PALJON hasselpähkinä levitettä
        -puuroa 4dl
        -riisi 4dl hunajamarinoutua broileria 200g, raejuustoa 200g
        -leipää 4palaa, päällä maksamakkaraa ja suolakurkkua
        -5mandariinia, 2omenaa
        -mariannekarkkeja 20kpl(ehkä noin)
        -maissilastuja(pussin pohjalta ehk 70g)
        -2karjalanpiirakkaa
        -1,5l pepsi maxia
        -2l vettä
        -jugurttia 2dl mysliä ihan helvetisti
        -2jtn ihme keksi systeemii

        hmm...ja olenko oksentanut..no en ole. se vituttaakin ;( ja ahdistaa tää olo ihan kamalasti! mullakin on ongelmana ettei saa mitään ulos! auttakaa...on sairasta haluta oksentaa, mutta oikeesti. haluan olla laiha enkä mikään 100kilonen rasvapallo.

        Nouseeko teillä muilla paino, vai saatteko pidettyä sen kurissa oksentamalla/muuten tyhjentämällä??


    • buliukko.

      Siis eihän kukaan niitä määriä kerralla syö vaan oksentaa välillä,mäkin saatan napostella ja tehä kaikkee muuta samalla ja päivässä voi mennä vaikka kuinkapaljon mättöä.
      Esim.eilen
      -1l jäätelö
      -2ps leipää,voita,juustoa,kinkkua,kasviksia
      -1-2kg ruokaa
      -2pkt keksejä
      -800g karkkeja
      siis oikeestaan mitä vaan,kunhan on jotain mitä pupeltaa..pitäis varmaan vaihtaa jääkuutioihin

    • Tiy-Ko

      Ymmärrän täysin tilanne ja minusta on hyvä, että näinkin asiasta keskustellaan. Rahattomana ja nälkäisenä olisi varmaan vaan kiva lukea tätä. Mutta helpostihan tuosta naapurin ana-palstalta joku raukka tänne eksyy. Suomessa on kyllä nälkäisiä ilman anoreksiaakin. Jos välttämättä tarvitsee kotimaisen esimerkin ennen realiteetin tuntumaa. Ei tarvitse koko ajan olla nälänhädässä, mutta viikkokin ilman juuri mitään ruokaa viettäen esimerkiksi kuun lopussa pientä lisäystä tilille odottaessa voi aiheuttaa jo riutumista, epätoivoa. Minulla esimerkiksi jos ruoka loppuu, ei ole tuttavia joilla sitä olisi. En osaa käyttää kontakteja.

      • Tiy-Ko

        OIKEASTI! Luin vielä vähän lisää näitä. Esimerkiksi muutama HC-bulimikoksi itseään hassunhauskasti nimittävä, jotka olette eristyneet koulusta, "yhteiskuntanormaalielämästä" ja bulimioitte yksinään ja rahat loppuu. Minä välitän teistä. Minä olen ollut siellä. Liikutatte minua niin paljon ettette uskokaan. Minun surkea kohtalo ja vaivainen elämänalku, josta olen saanut kiinni ja miten roikun siinä kynsin ja hampain jumalauta, sillä olen ollut siellä missä ei tunneta mitään ei edes epätoivoa. Ja pelkästään siellä. Nyt osaan kaivaa henkireikiä siihen vakuumiin ja olen ihan ok melkeinpä. En kyllä uskalla sanoa, sillä mitään onneen tuudittautumista ei ole vaihtoehtoina vaan olen jotenkin perustavalla tavalla rikki. Kunhan sen tiesin, sekin jo auttoi minua löytämään vaihtoehtoja. Rikkinäinen ei koskaan voi elää kuten ehjä. EI KOSKAAN. Mutta rivien välistä löysin auringonsäteen, ensimmäisen vuosiin ja se sokaisi silmänikin hetkeksi niin, että tipuin takaisin kuoppaan: voin elää. Mutta kuopastahan olin tottunut lähtemään alunperin.

        Oliko tässä järkeä? Ei. Yritän ilmaista tunteitani. Teissä ei ole mitään vikaa vaikka olisitte rikkinäisiä. Olkaa sellaisia. Mutta käykää jossain muualla kuin siellä kuopassa vaikka se imee takaisin sinne kuin juoksuhiekka. Tietäkää, että kaikella on merkitystä, ihan kaikella. Saatan itkeä teille kyyneleen nyt. Se on teille ja meille.


    • elä ja nauti

      Hei nuoret, hukkaatte arvokasta elämän parasta aikaa leikkimällä tuon ahmimisen ja oksentelun kanssa. Oikeasti älkää pilatko ihanaa nuoruuttanne antamalla valtaa bulimialle. Tiedän miten antaessa vallan ahmimiselle ja oksentelulle, jää ystävät ja elämä. Kaikki rahat menevät wc-pytystä alas ja elämää ohjaa väärät asiat. Tehkää itsellenne selkeä päiväohjelma ja säännölliset ruokailut määrineen ja pitäkää kiinni niistä. Kaupassa älä osta mitään ahmittavaa niin ei tarvitse oksentaa. Nauti mieluummin nuoruudestasi, harrasta ja ole ystävien seurassa. Elämään kuuluu myös vastoinkäymisiä mutta niistäkin pääsee aina yli ulkoilemalla, olemalla ystävien kanssa ja harrastamalla. Tiedän että on vaikeaa mutta se päätös on tehtävä sinun omassa päässäsi ja lopetettava kerralla. Sen jälkeen olet suuri voittaja ja voisit asettaa kruunun päähäsi. vaikka elämä on nykyään täynnä pintakultaa, oikea rakkaus ja välittäminen eikä ystävyys tule ulkonäön perusteella vaan siitä että olet oma itsesi. Kukaan ei ole täydellinen. Ole voittaja ja keskitys elämään, aloita tänään äläkä anna valtaa tuolle mielen hulluudelle

      • virheihminen

        Mitä nyt kaapeista sattuu löytymään. Mm.
        - vaaleaa leipää maitoon dipattuna, tulee helposti ulos
        - karkkia, of course
        - muroja
        - limsaa
        - jäätelöä
        - mustikoita, tulee helposti ulos
        - ja muuta mitä kaapista löytyykään.

        Limsa on kätevää. Se sivuttaa inhottavat maut. Ja jäätelö tulee ihanan helposti ylös.


      • haaaa

        haista p*ska!!!!!!!!! MULLA EI OO IKINÄ OLLUT YSTÄVIÄ KUN PELKÄÄN IHMISIÄ JA TOLLASTA JAKSATTE MEILLE JAUHAA!!?? Taitaa sulla olla asiat hyvin. VASTOIINKÄYMISET ALKANEET JO PIENESTÄ ASTI NIIN VAIKEA MUUTTAA ELÄMÄN SUUNTAA, on ollut alkoholisti perhe, oma mies väkivaltainen hullu, aborttia, anoreksiaa, bulimiaa.. nyt jäljellä vain tyhjä sydän joka ei koskaan uskalla ihmisiin luottaa. kohdeltu kaltoin ja aina ottanut iskut vastaan nöyristellen. tää on mun nuoruutta ja muunlaisesta en tiedä.


      • ma1anne

        Kirjoitit hienosti ja kannustavasti tuon "elä ja nauti"! Lukekaa tämä kijrjoitus eikä hakekaa kannustusta sairauden voittamiseen eikä lisää konsteja oksenetelemiseen.


    • ruokaaa

      Mulle bulimiaan liittyy ahmiminen, tuhat kcal on aika vähän... Pitää ainaki saada se 3000 ja mieluiten ahmin pastaa, valmisruokia, keittoja, roskaruokaa ja silloin tällöin jäätelöä.
      Lopettakaa ahmiminen jos ette oo vielä koukussa. Mä olen ahminut koko elämäni vaikka syömishäiriötä (bulimiaa) olen sairastanut noin 1,5 vuotta.

    • pieni ja pyöreä

      Hävettää jo huomatakin kuinka paljon voi pieni nainen mahduttaa mahaansa. Tässä olisi meikäläisen 160cm/59kg päivän ruokaohjelma.

      Kaupasta mukaan lähtee ISO ruokapussi sisältäen:

      -1 pussi vaaleaa paahtoleipää
      -kääretorttu (kuningatar -maku)
      -keksipaketti (fanipala, domino tai jaffa -paketti)
      -fitness jogurtti muropaketti
      -eines makaroonilaatikko ruoka
      -1 lihapiirakka pussi (sis.4 kpl pussissa)
      -eines kinkkukiusaus
      -1 rasia viinirypäleitä
      -2kpl saarioisin mikropitzoja (kinkku ja jauheliha)
      -1 valkosipulivoi paketti (parasta vaalean leivän päälle)
      -2 levyä fazerin suklaata
      -1 levy geisha -suklaata
      -2 suklaapatukkaa
      -1 ps jogurttikarkkeja (makuunista tai norm. kaupasta) makuunista suklaakarkkeja 5-8€ :lla


      Hirvittävä määrä, ei voi muuta kun hävetä. Normaalisti vessaan tuon syömisen jälkeen ja joskus suolihuuhtelu myös.

      • fhddhd

        Itse en kehtaa ostaa kaupasta muuta kun sokerittomia tuotteita. En tiedä mikä siinä on, en edes "normaalia" ruokaa voi ostaa ilman, että ajattelen, mitä joku muu ajattelee. Asun kotona, joten saa nähdä miten käy kun muutan pois. Mutta siis syön:

        -leipää; vaaleaa ja tummaa, lämmitettynä ja voi- tai margariinisulalla, siten tulee helposti ylös

        -keksejä; maitoon kastettuna, taivaallista ja tulee kiltisti ylös

        -teen taikinoita; ihanaa ja tulevat hyvin ylös. Kakku- ja keksiresepteistä ohjeet.

        -mitä kaapista sattuu löytymään.

        Ja kaikkea paljon, mutta ei niin paljon, että joku huomaisi, että kaapista on hävinnyt.


    • ahneläskipaska

      Kerralla ei mene niin paljoa, mutta lähes poikkeuksetta päivittäin sen 3-5 kertaa tulee ähkyyn asti vedettyä mitä ikinä kaapista löytyy. Tältä päivältä esimerkiks mennyt jo tähän mennessä;

      - 7 hapankorppua rasvalla ja juustolla
      - 3 cream crackeriä rasvalla ja juustolla
      - lautasellinen salaattia
      - 5 lihapullaa ja ruskeaa kastiketta
      - 1l jäätelöä
      - 400g suklaata
      - 2x kanan rintaleikettä (150g/kpl)
      - 7dl keitettyä riisiä
      - 1l marjakiisseliä
      - 5dl vaahdotettua kermaa
      - monta litraa teetä
      - 5 omenaa
      - 4 pikapuuroa
      - 4dl maitokaakaota
      - 300g muromysliä
      - 1,5 - 2l maitoa
      - 2 muffinssia
      Ja mahdollisesti jotain muuta, jota ei enää pysty muistamaan.. Tänään kaks kertaa oksennettu ja kolmas on erittäin lähellä...

      En osaa ryhdistäytyä, kun ei ole mitään syytä miksi lopettaa kaikki tämä. Harmi sinänsä..

      • luuseriiii

        "normaali" päiväni:

        muropaketti
        litra maitoa
        400g jauhelihaa
        400g juustoa
        rasia margariinia
        paahtoleipäpussi
        paketilillinen pastaa
        karkkipussi
        dominopaketti
        pussillinen sipsejä
        colaa dippi

        ja rahat tulee?? veloissa ollaan..


      • väsynyt.......
        luuseriiii kirjoitti:

        "normaali" päiväni:

        muropaketti
        litra maitoa
        400g jauhelihaa
        400g juustoa
        rasia margariinia
        paahtoleipäpussi
        paketilillinen pastaa
        karkkipussi
        dominopaketti
        pussillinen sipsejä
        colaa dippi

        ja rahat tulee?? veloissa ollaan..

        tänään:

        lihis ketsuppia
        2 karjalanpiirakkaa
        litra jugurtti ja helvetisti muromysliä
        toffeeta 100g
        mokkapala
        pullaa (melko pieni)
        suklaata 130g
        kinkku pasteija (iso)

        hyvää päivää vaan wc-pytty! en jaksa enää............
        ja kello on vasta 13:16


      • HerkkuTynnyri
        väsynyt....... kirjoitti:

        tänään:

        lihis ketsuppia
        2 karjalanpiirakkaa
        litra jugurtti ja helvetisti muromysliä
        toffeeta 100g
        mokkapala
        pullaa (melko pieni)
        suklaata 130g
        kinkku pasteija (iso)

        hyvää päivää vaan wc-pytty! en jaksa enää............
        ja kello on vasta 13:16

        Mä vedän aina kaikkii herkkuja ja siin samassa menee usein myös oikeeta ruokaa. Just nyt vedin melkee 200g sipsei ja yhden pullan. Ei todellakaan sieltä pahimmasta päästä mut nyt onki kello 7:50 aamulla eikä mun edes oikeesti tehny mieli ahmia.. Mä vaan vedin taas paskaa naamaani kun oli joku ihmeen pakko?! Olin ollu "jo" 2 päivää ahmimatta ja paino oli laskussa mut tää nyt taas muutti kaikki.. Se on vaan taas käytävä kumartelemassa pönttöä ja sit teeskennellä taas että mitään ei oo tapahtunu..

        Näin siis pienen vauvan äiti.. Niin sitä olettais että olis eri tärkeysjärjestykset elämässä mut ei tästä helvetistä näköjään vain pääse irti :(.


    • tiriiiii

      Mulla perus on aina sama:
      o,5-1l jäätelöä
      200g suklaata
      siihen lisäksi joskus pizzaa, pullaa yms yms. mutta noita kahta aina ja tuo määrä vähintään... Enempää en kyllä haluaiskaan. Yleensä kerran kuukaudessa viikon ajan ahmin ja oksennan joka päivä. Sitten jotenkin ryhdistäydyn ja syön terveellisesti ja vähän. Aina pelkään etten pystykään enää stoppaamaan vaan jatkan ja jatkan...
      Ja mun rintaan sattuu... Rytmihäiriöt kolkuttaa?

    • juju27

      Vaihtelee, mutta pääasiassa makeita herkkuja, en niinkään suolasta (paitsi sipsiä ja ehkä karjalapiirakoita). Just meni perjantai-illan ratoksi pussi Fanipaloja ja pieni pussi Aarrearkku-karkkeja. Pönttöön meni. Suurin osa ainakin. Toivottavasti. Vielä olisi prinsessakakku jääkaapissa..

    • see.you.

      Nyt tuntuu ihan siltä, että herkkubisneksessä olevat ruuanvalmistajat eivät todellakaan tekisi niin paljoa voittoa, jos ei olisi olemassa bulimikkoja ja BEDiläisiä. Eihän normaali, hoikka ihminen syö kuin ehkä yhden tai pari herkkujuttua viikossa (esim. yhden pullan), he syövät tavallista ruokaa, tavallisen määrän. Mikä ihme tätä yhteiskuntaa vaivaa, kun terveysviranomaiset jatkuvasti puhuvat kansan ylipainosta ja nousevista sairauskustannuksista ja samaan aikaan joka hiton tuutista tulee herkkumainoksia (tv, lehdet, kadunvarsimainokset, houkuttelevat hyllyt kaupoissa, jne.). Eikö se ole jo nähty, että suurella osalla ihmisistä on sellainen luonne, että on vaikeuksia vastustaa herkkuja. Se on siis normaalia! Miksi siis sallitaan upporikkaiden makeistehtaiden johtajien hallita tässä maassa!

      • Härännälkä

        Yleensä menee muutama litra jäätelöä. Tänään meni "vain" kaksi litraa. Eikä edes tuntunut täydeltä :O Olisin voinut ahtaa vaikka mitä! Ei vaan pystynyt kaappia tyhjentämään ettei jää kiinni. Nyt tekisi mieli ahmia uudestaan,mutta kaupan kautta se olisi...

        Mistä tulikin mieleen,että ostan kaiken aina kerrallaan samasta kaupasta. Ei kiinnosta mitä ne miettii. Mähän niistä maksan.

        Vakiona siis yleensä

        vähintään litra jätskiä ja 1,5 L Pepsi Maxia


    • sanna1982

      oksentamaan.missä vika? minäkin haluaisin ostaa kasoittain herkkuja ja sit oksentaa mut en saa oksennettua.ei vaan tuu ylös. :(

      • ma1anne

        Sanna, ole vaan onnelinen ettet pysty, keskity mielummin siihen miksi tekee mieli ostaa kasoittain herkkuja, se on varsinainen ongelmasi ja vielä pieni ongelma siihen mitä on tulossa..........


    • ....

      Taas on lähtenyt menemään päin vittuja ja päivittäin
      tulee ahmittua ja oksennettua 3-7kertaa. Yleensä
      ruokalistalla:

      -1l jäätelöä
      -500g karkkeja
      -200g suklaata
      -500g muromysliä
      -1-2l maitoa
      -väh.12 leipää
      -~300g rasvaa
      -200-400g kermajuustoa
      -kattilallinen makaronia, ketsuppia
      -1,5l limsapullo
      -paketti piparia/pussi sipsiä

      Pahinta tässä on se, että vessasta ei edes pääse ulos,
      ennen kuin ahmimishimo iskee uudelleen. Mikään ei riitä.

      • Ei toivoa enää......

        Tänään kun heräsin, menin lounaalle. Siellä meni alas, siis KERRALLA

        -1,5l sokerillista mehua
        -2 isoa lautasellista kermaista aura-kasviskeittoa
        -1 lautasellinen fetasalaattia, joka lilluu kastikkeessa
        -4 rieskaa paljolla voilla
        -3 isoa ja täyden täyttä lautasellista jumalaista:
        perunamuussia, uuniporkkanoita,
        herkkusienikastiketta, kasvispihvejä,
        lohkoperunoita, ketsuppia

        -----> Oksennus

        SITTEN SEN JÄLKEEN KAUPPAAN, JOSTA OSTIN

        -400g suklaata
        -2l limpparia
        -2kpl kismet-patukkaa
        -3kpl tupla-patukkaa
        -3kpl Pigall-patukkaa

        --------> Oksennus

        SITTEN KOHTA MENEN PIZZALLE JA TILAAN
        -Perhepizzan 7:llä täytteellä
        -1,5l Seven upia..
        -Mozzarella Sticksejä
        -Sipulirenkaita

        -Kotona on 2kpl 200g suklaalevyjä
        -5kpl Kismet-patukoita
        -4kpl vanukkaita

        ------> Sitten oksennan ja olen puoli kuollut ja nukun pari tuntia.

        SITTEN ALKAA TAAS SYÖMINEN, KOKKAILEN KOTONA

        -Kattilallisen pinaattikeittoa, täysmaidosta ja osa kermaa
        -10kpl kananmunia keitän ja syön keiton kanssa
        -5kpl isoja leipomon piirakoita voilla ja juustolla

        ------------> OKsennus....

        Sitten vielä ilta jäljellä. Olen jo nyt aivan väsynyt...


    • jhkh

      Melkein litra vaniiljajäätelöä, baanaani siivuina, suklaavanukas ja 4 suklaakeksiä murskattuna..25 min ja pönttöön. Oli rasittavaa, mutta niin ihanaa..

    • aionparantua

      Tänään:

      2l jäätelöä
      4 pågen speltti subia voilla
      -->oksennus

      paketti reissumiestä
      loput speltti subit
      kaurapuuroa
      125g jugurttia
      400g raejuustoa
      paketti nuudeleita
      -->oksennus

      1l jäätelöä
      200g paketti suklaakaurakeksejä maitoon kastettuna
      180g pussi suffelipuffeja
      -->oksennus

      Tää on perseestä, olin jopa viikon kuivilla tästä. Kyllä, olen sairas ja avohoidossa sh-poliklinikalla.

    • kiillevaurio

      1,2 kg jauhelihasta tehtyä jauhelihakastiketta
      1 kg kypsää riisiä
      400g maissilastuja 4dl ranskankermaa guacamolea
      300g sipsejä
      1 litra jäätelöä
      250g karkkiah
      1,5 leipäpakettia (vaalea leipä)
      10 palaa ruisleipää
      200g voita leivän päälle levitteeksi
      850g juustoa
      2 kurkkua
      1 kukkakaali
      500g varhaiskaalia
      3 porkkanaa

      Oon oksentanut kolme kertaa. Aloitan jokaisen ahmimissession niin, että syön ensin allamainittuja kasviksia keitettyinä. Sen jälkeen alan ahmimaan toiseksi epäterveellisintä (jauhelihaa ja riisiä) jne. Toivon et näin ahmimalla mun kehoon imeytyy ensin "kalorittomat" ruuat jne. Mitä luulette, käyköhän oikeasti näin vai kuvittelenko ja yritän tällä tavalla antaa itselleni luvan ahmia niin paljon kuin ahmin...

      • gdhsh

        Itse en osaa sanoa mutta joskus vedän pohjalle maitoa etc, jotta mahahapot "neutralisoituisivat" jotta ruuansulatus ei kerkeäisi hajoittaa ruokia. Ainakin näin ajattelen, koska vesi ja maito on happojen "vastakohtia" eli jotenkin niiden täytyy ainakin LAIMENTAA vatsahappoja...?


      • mi-au

        Itselläni ei ainakaan ole merkitystä, mitä sinne mahaan ensiksi vetäisen, olipa se sitten mitä paskaa tahansa. Yleensä pystyn ahmimaan vielä tuon ensimmäisen paskan päälle pitemmänkin ajan jotain muuta paskaa, ennen kuin olen niin ähkyssä että on pakko oksentaa. Ja ei, en ole lihonut tuosta "tekniikasta" huolimatta, vaan pikemminkin aika ajoin päin vastoin. Tosin nyt paino on jonkin verran jumittunut, sillä muutenkin BMI huutaa sairaalloista alipainoa. En tosin tiedä, onko tuo ruuansulatuskin jo häiriintynyt sen verran, ettei se osaa enää käsitellä sisälle mahdollisesti jäänyttä paskaa.


      • crazybulimic
        mi-au kirjoitti:

        Itselläni ei ainakaan ole merkitystä, mitä sinne mahaan ensiksi vetäisen, olipa se sitten mitä paskaa tahansa. Yleensä pystyn ahmimaan vielä tuon ensimmäisen paskan päälle pitemmänkin ajan jotain muuta paskaa, ennen kuin olen niin ähkyssä että on pakko oksentaa. Ja ei, en ole lihonut tuosta "tekniikasta" huolimatta, vaan pikemminkin aika ajoin päin vastoin. Tosin nyt paino on jonkin verran jumittunut, sillä muutenkin BMI huutaa sairaalloista alipainoa. En tosin tiedä, onko tuo ruuansulatuskin jo häiriintynyt sen verran, ettei se osaa enää käsitellä sisälle mahdollisesti jäänyttä paskaa.

        puoli kiloa poron käristystä
        puoli kiloa hirvenlihasta tehtyä jauhelihakastiketta
        2,5 pussia paahtoleipää
        puolet sellaisesta TODELLA isosta maksamakkara pötkylästä
        500 g irtokarkkeja
        2 marsia
        2 twixiä
        1 dumble pussi
        6 munan munakas
        4 hotdoggia täytteineen
        Suolapähkinöitä
        1,5 litraa limsaa
        750 g juuston (sellainen arkijuusto? muistaakseni ton verran)
        Teetä sokereineen, maitoineen ja hunajineen
        1 sellainen iso rieska ympyrä
        1 kg ketsuppia

        muuta ei tule mieleen, mutten täysin varma ole oliko kaikki tuossa...


      • vihaanbeetä
        crazybulimic kirjoitti:

        puoli kiloa poron käristystä
        puoli kiloa hirvenlihasta tehtyä jauhelihakastiketta
        2,5 pussia paahtoleipää
        puolet sellaisesta TODELLA isosta maksamakkara pötkylästä
        500 g irtokarkkeja
        2 marsia
        2 twixiä
        1 dumble pussi
        6 munan munakas
        4 hotdoggia täytteineen
        Suolapähkinöitä
        1,5 litraa limsaa
        750 g juuston (sellainen arkijuusto? muistaakseni ton verran)
        Teetä sokereineen, maitoineen ja hunajineen
        1 sellainen iso rieska ympyrä
        1 kg ketsuppia

        muuta ei tule mieleen, mutten täysin varma ole oliko kaikki tuossa...

        "Kilo ketsuppia & 2,5 pss paahtista" ..

        Tää on iha kamala sairaus pakko sanoo.. :< crazybulimic: koita jaksaa uskoa siihen että bulimiasta voi päästä eroon..


      • crazybulimic
        vihaanbeetä kirjoitti:

        "Kilo ketsuppia & 2,5 pss paahtista" ..

        Tää on iha kamala sairaus pakko sanoo.. :< crazybulimic: koita jaksaa uskoa siihen että bulimiasta voi päästä eroon..

        Kuuden vuoden jälkeen enää vaikea uskoa ja tuo oli aika pikkainen päivä satsi. Vuosien bulimian jälkeen imusolmukkeet eivät enää turpoa, ummetus, hivenaineiden puutteet ja näidän johdosta tärinä, sydämen tykytys ja lihaskouristelu ihan kohillaan. Ja olen lihavassa kunnossa kaiken lisäksi...

        Mutta rakastan tätä settiä, se kaikki ihan mahtava ja taivaallinen ruoka, jonka voin upottaa kehooni ja olla edelleen laiha. Rakastan ruokaa, kaikkea erikosta ja näin...


      • skyisthelimit
        crazybulimic kirjoitti:

        Kuuden vuoden jälkeen enää vaikea uskoa ja tuo oli aika pikkainen päivä satsi. Vuosien bulimian jälkeen imusolmukkeet eivät enää turpoa, ummetus, hivenaineiden puutteet ja näidän johdosta tärinä, sydämen tykytys ja lihaskouristelu ihan kohillaan. Ja olen lihavassa kunnossa kaiken lisäksi...

        Mutta rakastan tätä settiä, se kaikki ihan mahtava ja taivaallinen ruoka, jonka voin upottaa kehooni ja olla edelleen laiha. Rakastan ruokaa, kaikkea erikosta ja näin...

        Mut miten sä oot muka lihavassa kunnossa, jos sun bmi on 16,5?


      • crazybulimic
        skyisthelimit kirjoitti:

        Mut miten sä oot muka lihavassa kunnossa, jos sun bmi on 16,5?

        Tarkoitin vain, että olen oksentanut itseni huonompaankin jamaan.


    • kfdslfkaösdlfköldksö

      Tänään on mennyt

      juustopaahtoleipiä jumalaisella creme fraiche/tuorejuustosörsselillä, omppu
      jugurtteja
      tuorepastaa ja pestoa
      lihapullia
      parsakaalia
      lisää tuorepastaa
      creme bonjour-kanakastiketta
      purkki persikanpuolikkaita
      kermavaahtoa
      kolme paistettua munaa
      neljä paistettua nakkia
      dallaspulla
      kaksi muffinssia
      salaattia

      oksentanut olen muistaakseni pariin otteeseen, vai oliko se vaan kerran...?no kohta menen taas tyhjentämään lisää kun tässä tätä kirjottaessakin vedän parhaillaan kiposta suoraan kermavaahtoa.

      • Bulimikko(ko?)

        Oon pitänny itteeni jo jonkin aikaa bulimikkona, mutkun sit katoin et mitä te syötte, ni en oo enää nii varma et luokiteltasko mut bulimikoksi vai anorektikoks. Syön noin puolet norm. annoksesta (lounas, välipala, päivällinen) ja käyn oksentaa sellasen 1-3 kertaa päiväs (lähes aina siis ruokailun jälkeen). Painokin ollu aina suht alhanen, täl hetkel 42/163.

        Esim. eilen meni:

        -6dl vettä
        -2 kasvispyörykkää (lihapullan kokosta)
        -puolikas näkkäri kasvisrasvalla
        -1dl jogurttia (80kcl)
        -1,5 dl siskonmakkara keittoo
        -70g creme brulee suklaata D;
        (-purkkaa jtn 4 kpl 4kcl/2 palaa)


        Et tää tuntuu aikas vähäseltä noihin teiän syömisiin verrattuna.... ja eilen oksensis sen 2 kertaa. Vai oisko ollu 3..?

        Mietin et pitäskö hakee apuu, en oo kertonu syömishäiriöstä kellekkään, mut oon vasta 14 (kasvu pysähtynyt joskus 11 vuotiaana, et ei pysähtynt syömishäiriön takia, et oon fyysisesti ihan normi) ku mul on viäl koko elämä edes ja kaikkee.. Ja mua alkaa pelottaa et kaverit sais mun taudin selville vanhemmisa sit puhumattakaan.


      • Suklllaatiaa
        Bulimikko(ko?) kirjoitti:

        Oon pitänny itteeni jo jonkin aikaa bulimikkona, mutkun sit katoin et mitä te syötte, ni en oo enää nii varma et luokiteltasko mut bulimikoksi vai anorektikoks. Syön noin puolet norm. annoksesta (lounas, välipala, päivällinen) ja käyn oksentaa sellasen 1-3 kertaa päiväs (lähes aina siis ruokailun jälkeen). Painokin ollu aina suht alhanen, täl hetkel 42/163.

        Esim. eilen meni:

        -6dl vettä
        -2 kasvispyörykkää (lihapullan kokosta)
        -puolikas näkkäri kasvisrasvalla
        -1dl jogurttia (80kcl)
        -1,5 dl siskonmakkara keittoo
        -70g creme brulee suklaata D;
        (-purkkaa jtn 4 kpl 4kcl/2 palaa)


        Et tää tuntuu aikas vähäseltä noihin teiän syömisiin verrattuna.... ja eilen oksensis sen 2 kertaa. Vai oisko ollu 3..?

        Mietin et pitäskö hakee apuu, en oo kertonu syömishäiriöstä kellekkään, mut oon vasta 14 (kasvu pysähtynyt joskus 11 vuotiaana, et ei pysähtynt syömishäiriön takia, et oon fyysisesti ihan normi) ku mul on viäl koko elämä edes ja kaikkee.. Ja mua alkaa pelottaa et kaverit sais mun taudin selville vanhemmisa sit puhumattakaan.

        Eilen tais mennä about:
        - 400g mangokääretorttu
        - 2xFazerin Sininen
        - 1 pussi Englannin lakuja
        - noin 0,5l piimää & 0,5l maitoa ( vettä)
        - Eksoottiset Hedelmät -riisivälipala
        - 125g mozzarellaa
        - 6-8 maalaisleipäviipaletta (tajuttomasti margariinia ja juustoa päällä 150g valkosipulituorejuustoa, kurkkua, tomaattia) kaikki paistettu pannulla älyttömässä määrässä öljyä.. :D
        - ½ pakettia lauantaimakkaraa
        - 2 roiskeläppäpizzaa
        - 1 pieni jauhelihapasteija
        - 1 Real päällisineen
        - ½ pakettia Jaffakeksejä
        - 1 pähkinäsuklaapatukka
        - 150g valkosuklaata
        - muutama pala tummaa suklaata
        - vähän rahkaa & mangososetta sekasin

        Hmm.. Varmaan jotain muutakin vielä..


      • crazybulimic
        Suklllaatiaa kirjoitti:

        Eilen tais mennä about:
        - 400g mangokääretorttu
        - 2xFazerin Sininen
        - 1 pussi Englannin lakuja
        - noin 0,5l piimää & 0,5l maitoa ( vettä)
        - Eksoottiset Hedelmät -riisivälipala
        - 125g mozzarellaa
        - 6-8 maalaisleipäviipaletta (tajuttomasti margariinia ja juustoa päällä 150g valkosipulituorejuustoa, kurkkua, tomaattia) kaikki paistettu pannulla älyttömässä määrässä öljyä.. :D
        - ½ pakettia lauantaimakkaraa
        - 2 roiskeläppäpizzaa
        - 1 pieni jauhelihapasteija
        - 1 Real päällisineen
        - ½ pakettia Jaffakeksejä
        - 1 pähkinäsuklaapatukka
        - 150g valkosuklaata
        - muutama pala tummaa suklaata
        - vähän rahkaa & mangososetta sekasin

        Hmm.. Varmaan jotain muutakin vielä..

        -4 hengen edestä risottoriisiä
        -250 g kinkkusuikaleita (riisin seassa)
        - 250 gr juustoraastetta (riisin seassa mausteet)
        - Pussillinen ruissämpylöitä, hevosen kylmäsavusettiä paketillinen, juustoa
        - Sokeroitua teetä kerman ja hunajan kanssa n. litra
        - Kaakaota litra
        - toinen 275 g kinkkusuikalepussi paistettuna
        - 10 kananmunan munakas täytteineen (juustoa, aurinkokuivattuatomaattia jne.)
        - 400 g lakritsaa
        - Pussillinen reissumies ruisleipää juustoineen, ketsuppineen, sinappia sekä keittokinkkua
        - Mokka-fanipalapussi
        - Leetaa puolikas kokonaisesta
        - Erilaisia joqurtteja 6 purkkia (danone, activia, perinteinen)

        En muista ainakaan enempää, en aamuista settiä varsinkaan, johon kuului kumminkin leipää ja riisiä. Ja aloitin ahmimisen yhden aikoihin ja lopetin siinä ennen viittä. Oksensin siis välissä aina kun ähkyssä olin. Aika läski olo.


      • crazybulimic
        crazybulimic kirjoitti:

        -4 hengen edestä risottoriisiä
        -250 g kinkkusuikaleita (riisin seassa)
        - 250 gr juustoraastetta (riisin seassa mausteet)
        - Pussillinen ruissämpylöitä, hevosen kylmäsavusettiä paketillinen, juustoa
        - Sokeroitua teetä kerman ja hunajan kanssa n. litra
        - Kaakaota litra
        - toinen 275 g kinkkusuikalepussi paistettuna
        - 10 kananmunan munakas täytteineen (juustoa, aurinkokuivattuatomaattia jne.)
        - 400 g lakritsaa
        - Pussillinen reissumies ruisleipää juustoineen, ketsuppineen, sinappia sekä keittokinkkua
        - Mokka-fanipalapussi
        - Leetaa puolikas kokonaisesta
        - Erilaisia joqurtteja 6 purkkia (danone, activia, perinteinen)

        En muista ainakaan enempää, en aamuista settiä varsinkaan, johon kuului kumminkin leipää ja riisiä. Ja aloitin ahmimisen yhden aikoihin ja lopetin siinä ennen viittä. Oksensin siis välissä aina kun ähkyssä olin. Aika läski olo.

        vielä puolen litran sämpylätaikinasta tehtyjä patonkeja valkosipulivoin kanssa.


      • taistelijjja
        crazybulimic kirjoitti:

        vielä puolen litran sämpylätaikinasta tehtyjä patonkeja valkosipulivoin kanssa.

        mä just en uskalla leipoa enää nykyää ku en jaksa sitä ahmimista ja oksentelua... -.-
        Mutta näillä tänää:
        -1 annos pikakaurapuuroa, mustikkakeittoa ja mansikkahilloa
        -1/4 pakettijäätelöstä, kaakaojauheen ja kinuskikastikkeen kera
        -3 tai 4 dl Fitness-muroja, maidolla ja kaakaojauheella
        -n.2dl valmismakaronilaatikkoa, ketsupilla
        -2 tai 3 vaahtokarkkia

        tällaisiin määriin olen onnistunut pienentämään ahmimiskohtaukseni. Olen suht tyytyväinen :) Toiveikas olo, kyllä tästä vielä joku päivä selvitään!


      • 13plusneljä
        taistelijjja kirjoitti:

        mä just en uskalla leipoa enää nykyää ku en jaksa sitä ahmimista ja oksentelua... -.-
        Mutta näillä tänää:
        -1 annos pikakaurapuuroa, mustikkakeittoa ja mansikkahilloa
        -1/4 pakettijäätelöstä, kaakaojauheen ja kinuskikastikkeen kera
        -3 tai 4 dl Fitness-muroja, maidolla ja kaakaojauheella
        -n.2dl valmismakaronilaatikkoa, ketsupilla
        -2 tai 3 vaahtokarkkia

        tällaisiin määriin olen onnistunut pienentämään ahmimiskohtaukseni. Olen suht tyytyväinen :) Toiveikas olo, kyllä tästä vielä joku päivä selvitään!

        163/42

        2 Banaanii
        Nuudelipaketti
        0,5 l vettä
        Suklaata
        4 vaaleeta leipää ( maitoa)
        ääh. eikä puoletkaan tullu ylös. En vain osaa oksentaa, ärsyttää hemmetisti. Kuinka te oikein oksennatte? i need help. :--(


      • suurempiamässyjä
        13plusneljä kirjoitti:

        163/42

        2 Banaanii
        Nuudelipaketti
        0,5 l vettä
        Suklaata
        4 vaaleeta leipää ( maitoa)
        ääh. eikä puoletkaan tullu ylös. En vain osaa oksentaa, ärsyttää hemmetisti. Kuinka te oikein oksennatte? i need help. :--(

        13plusneljä: Noi määrät mitä oot tohon laittanu on meinaa erittäin pientä, miks tollasta ees tartteis oksentaa? (ellet sit vetäny jotain 2kg suklaata , heh).. :)


      • Aamuja2
        13plusneljä kirjoitti:

        163/42

        2 Banaanii
        Nuudelipaketti
        0,5 l vettä
        Suklaata
        4 vaaleeta leipää ( maitoa)
        ääh. eikä puoletkaan tullu ylös. En vain osaa oksentaa, ärsyttää hemmetisti. Kuinka te oikein oksennatte? i need help. :--(

        Hohhoi, tähän aikaan aamusta ja tekis mieli alottaa ahmimaan. Fantasioin tässä sitruunamuffinssista, rahkapiirakasta, sämpylöistä juustolla ja voilla


      • --
        13plusneljä kirjoitti:

        163/42

        2 Banaanii
        Nuudelipaketti
        0,5 l vettä
        Suklaata
        4 vaaleeta leipää ( maitoa)
        ääh. eikä puoletkaan tullu ylös. En vain osaa oksentaa, ärsyttää hemmetisti. Kuinka te oikein oksennatte? i need help. :--(

        Tää nyt ei oo kyl ihan mun lempiaiheita, mut siis oksennus tulee mulla ainakin ihan luonnostaan ku meen vessaan, ja seisaalteni kumarran siihen vessan pytyn äärelle. Sit vaan vatsalihakset peliin... Todella äänetöntä. Ei kyl mullekkaan ollu viäl pari viikkoo sit oksentaminen ihan näin helppoo, mut jos änkeet kaks sormee siihen sun kielen päälles (melkein kurkkuun) ja painat, tai sit vaan änkeet sormet syvälle kurkkuun ja vetäset pois ni pitäs onnistuu. Myös kalanmaksaöljyn juominen auttaa, koska siinä on ihan järkyttävä maku, et melkeen jo siitä mausta oksentaa, ja sit se "öljyää" sun kurkkus, ni tulee ruoka helpommin ylös.
        Vessassa mul ainakin toi seisaaltaan asento paras, mieluiten seiso silleen et sun pääs on mahollisimman alhaal, tällön painovoima auttaa oksennuksen tuloa jonkin verran...
        Tos oli ny pari. Mut niinku joku tos jo sano, ni noin pienil ruoka määril sun ei ees tarttis oksentaa.


    • crazybulimic

      Nyt kyllä jo itkettää:

      - 1 kg broilerpyöryköitä
      - 8 munan munakas 300 g kinkkukuutioita
      - Kasvisrisotto kermoineen n. 5-6 hengen edestä
      - 2 pussia suffeli puffi
      - Juustodippipurnukka, pirkka
      - 700 g jauhelihakastiketta
      - Pastaa kattilallinen
      - Pellillinen pannukakkua
      - Purkillinen hilloa
      - Karjalanpiirakkapussi (joku Fazerin ruis)
      - Paketillinen meetvurstia
      - 750 juustoa
      - Kaksi kulhollista muroja maitoineen
      -Teetä, kaakaota, limua hillitön määrä
      - Paketillinen jäätelöä

      Tulikohan jo kaikki... Nyt alkoi jo itkettämään tuo määrä, kello vasta puoli kolme ja koko pitkä ilta edessä.

      • crazybulimic

        Niin joo ja 500 g lakritsia ja puoli pussillista maalaislimppua täytteineen.


    • ihaperusteini

      osa näistäki kommenteista mitä ootte päivässä syöny, kuulostaa iha normilta, ellei liian vähältäki ruualta.

      esim:

      ''juustopaahtoleipiä jumalaisella creme fraiche/tuorejuustosörsselillä, omppu
      jugurtteja
      tuorepastaa ja pestoa
      lihapullia
      parsakaalia
      lisää tuorepastaa
      creme bonjour-kanakastiketta
      purkki persikanpuolikkaita
      kermavaahtoa
      kolme paistettua munaa
      neljä paistettua nakkia
      dallaspulla
      kaksi muffinssia
      salaattia''

      ^normi-ihmisen ruoka-annokset päivässä? tietenkään en tiedä että paljonko tuota pastaa olet vetänyt ja on tuo kananmunien määrä ehkä hieman suuri.

      tai tämä:

      2 Banaanii
      Nuudelipaketti
      0,5 l vettä
      Suklaata
      4 vaaleeta leipää ( maitoa)

      ^ei kyllä kuulosta miltään bulimikon päivän ruoka-annoksilta. tuostahan jää monta monta sataa kaloria mitä päivässä tarvitsee. taidatkin sairastaa anoreksiaa, jos vielä oksennatkin ruokia? tietenkään en ole mikään asiantuntija joten en tiedä voiko bulimikon heti määrittää jos ihminen oksentaa ruuat ulos.

      no tässäpä minun mielipide ja tsemppiä kaikille että saisivat sairauden pois! voihan se ahmiminen helpottaa vähän aikaa, itsekin sen tiedän, mutta loppupeleissä siitä on enemmän haittaa.

      • bulibulimia

        Ihaperusteini: Noi määrät noissa jogurteissa, pastassa, paahtoleivissä tms. on varmaankin aivan järkyttävät, kun bulimiasta on kyse.. Varmaankin jotain 1-2 pss leipää, purkki levitettä jne. Ja otatko huomioon, että nää ei taida olla "päivän ruuat" vaan yhden BULIMIASESSION RUUAT, siis nää syödään jossain 1-3h ajassa, ei päivän aikana.........


    • one day

      2 prk vanukasta
      1 purkki jäätelöä
      3 karjalanpiirakkaa
      fazerin unelmakääretorttu
      100g suklaakarkkia
      1 riisi-kana valmisruoka
      300g irtokarkkeja
      4 suklaamunaa
      minidonitseja
      muutama riisisuklaaruutu
      kahvia
      kokis lightia 1l
      1 kinkkujuustovoileipä
      kinkkua muutama siivu
      muutama minitomaatti

      :( vittu

      tässä epämääräisessä järjestyksessä 2 session paskat. en muista onko kaikki, kun tulee pikku blackout ahmimistäpinän keskellä joskus... :(

      en voi kertoo miten paljon arvostaisin edes yhtä päivää kuivilla tästä vitun limbosta..

      itseinhoa, syyllisyyttä, itsetuhoa, vihaa, ahdistusta, pelkoa, paniikkia, sekoilua, sairasta paskaa,vajoamista syvään ojaan, josta et pääse säälittävällä mönkimisellä ylös itse, etkä kenenkään avulla

      edes yksi päivä.

    • crazybulimic

      Onneksi olen tällä hetkellä miesystäväni luonna, itse asun vielä vahempien tykönä ja arvatkaa se ruuan määrä jääkaapissa joka on varattu pääsiäiseksi! Karkkia, suklaamunia, kolme sorttia erilaisia pullia, savustettua siikaa, pääsiäislimppua, pashaa, mätiä, blinejä, lohta, karitsan lihapullia, mustikkapiirakkaa...

      Hirveät ahmimis fantasiat meneillä!

    • .

      Kaikkea mahdollista mitä kotoa löytyy, sitten sormet kurkkuun ja oksennan. Ja kauhea masennus ja ahdistus. Ajattelen koko ajan vain ruokaa. Mietin että pääsenkö tästä ikinä eroon. Mulla ei oo bulimiaa diagnisoitu mutta itse olen diagnisoinut itseni..

    • YouMakeMeSick

      Yhdeltä istumalta vatsaani mahtuu:
      - 400g karkkia suklaata
      - 4 pullaa/leivonnaista
      - 1 pss paahtoleipää/ 8-10kpl sämpylöitä
      - kilo juustoa ( leikkeleet)
      - rasiallinen margariinia
      - 1 pss makaronia
      - 6-8 dl kastiketta (400g jauhelihaa liemi)
      - 2 l mehua tms.
      Ja tämän sitten oksennan...

      Sama määrä, sama sessio, päivästä toiseen... Kymmenen vuotta olen bulimiaa "harrastanut", ja määrät olleet vieläkin suurempia per yksi ahmiminen/yksi tyhjennys, mutta nykyään saanut vatsalaukkua jo vähän kutistettua vähentämällä kerta-annoksia ja pyrkimällä syömään täsmällisesti normaalin ihmisen tavoin=toipuminen.

      Enkä mä tajua miksi te syötte niitä lakuja!!! Jos jotain olen itse oppinut, niin sairaalla tavalla ajateltunahan nuo lakut just on vaikeinta oksentaa kun menevät sellaiseen klimppiin, ja sitten joutuu kakomaan sellaisia nyrkin kokoisia kökköjä ja nostattamaan vatsalihaksilla "hivuttaen" ylöspäin... SAIRASTA, siis tää ajatusmaailma!

      Itse olen oppinut oksentamaan ilman apuvälineitä jo 8 vuotta sitten. Nykyisin, ja noin viiden vuoden ajan, mä pystyn hallitsemaan oksentamiseni täysin. Tiedän oksentamista helpottamaan tarvittavien nesteiden tarkat määrät (tekee ruokamassasta sopivan notkeaa, ei liian vetistä, mutta ei myöskään paksua) ym. turhaa, saan ruoan ylös seisoma-asennossa (eli kykenen oksentamaan hoidossakin huomaamatta esim. pihalla, kun nostan safkat vatsalihaksilla pienissä määrissä suuhun ja syljen pois), ja tiedän miten mikäkin ruoka-aine käyttäytyy vatsassa ja ylöstullessaan... Ei olisi koskaan pitänyt opetella!!!

    • crazybulimic

      Itse pystyn oksentamaan kaiken, minkä syönkin. Et lakutkin massuu ja pönttöön menee ihan arkisesti. Nykyisin kyllä seurailen painoa sen verran, ettei lähipiiri vie minua sairaalaan, mutta tänään tuli vedettyä:

      130 g valkosuklaata
      220 g suklaa kuorutteisia karkkeja
      2 nougatsuklaapatukkaa (rainbow)
      Vadelma-rahkapullapitko maitoa litra
      Chilipähkinöitä (pirkka pussi, n 100-125 g?)
      Saarioinen italianleipä salami-kinkku etc?
      Välimerellinenpizza (simpukka, mozzarella, herkkusieni)
      Kylmäsavuporopizza (kummatkin pitseria kamaa)
      Lohikeittoa pari isoa lautallista
      Limppu ruisleipää levitteineen ja kalkkunaleikkeleiden sekä juuston kanssa
      Jauhelihakastiketta nuudeleiden kanssa n. 500 g yhteensä
      Kreikkalaista salaattia kulhollinen
      Light limua 3 l
      Vettä
      Teetä

      Kävin myös kahdeksan tunnin työpäivän muutamien tuntien yöunien jälkeen. Bulimia/bulimareksia on helvetillisempää kuin anoreksia. Jos saisin skarpattua niin palaisin anoreksiaan heti!

    • Normandian

      Auttakaa... Haluaisin päästä eroon sairaalloisesta painon seuraamisesta ja syömisestä!! Olen 163 cm/47kg, mutta tunnen itseni todella lihavaksi. Jo neljä vuotta sitten alkoi oireita bulimiasta. Oksentelin naurettavan pieniä ruokamääriä, esim. jokaisen aterian jälkeen. Tänään taas mennyt:
      - Salaatti
      - Neljä näkkäriä juustolla, voilla ja kinkulla
      - Maitoa ja kermaa n 0,5 l

      No, tämän jälkeen toivoin selviäväni päivästä syömättä, mutta mitä vielä
      - Pussillinen toffeita
      - Suklaamuna
      - Omena
      - 5 leipää juustolla
      - Suklaata
      - Maitoa, kermaa ja marjoja 0,5 l
      > Oksennus
      Ja hyi helvetti mikä olo. Ihan naurettavaa, ettei aikuinen ihminen osaa kontrolloida itseään. Alkaa jo itkettää. Itsemurhaa on tullu harkittua useaan otteeseen.
      Mulla nuo ruokamäärät on nyt todella lähteny nousuun. Ennemmin tuli huono omatunto, kun söin 2 leipää!! Kaipaan todella nälän tunnetta, en kestä tätä. En halua, että syömismäärät vain lisääntyvät. Ei tämä ole oikeaa elämää.

      • Normandian

        Niihiiin ja vielä n. 20 kpl pipareita maitoa. Ja kaapissa olevat loput piparit kuumottelee niin paljon, etten varmasti voi olla niitä syömättä. Onneksi kaupassa käydessä pystyn hillitsemään itseni, eikä tule ostettua herkkuja. Saa nähdä, miten käy, kun muutan omilleni, eikä kukaan ole "vahtimassa".


    • Kuin unta vaan..

      n. 7 tunnin ruokasaldo

      -1kg riisiä (paino keittämättömänä)
      -2,5 kg pastaa
      -reippaasti kastiketta ja majoneesia
      -2 isoa pussia leipää täytteillä
      -kaksi isoa pussillista korvapuusteja (yli kilo)
      -suklaata n. 1,2 kg
      -karkkia 500g
      -omenoita pari
      -lettuja (1,5 litran taikina) 500g hilloa
      -omppupiirakan jämät
      -jäätelöä..

      Mukavinta tässä on se, että kun bulimiakohtaus iskee, pakottaa bulimia ahmimaan minut VAIN sellaista ruokaa, mille olen allerginen tai yliherkkä (keliakia, maitoallergia, tomaatti/omena-allergia, kananmunaallergia..), joten kohtauksen jälkeinen koko viikko on yhtä TUSKAA. Joudun ottamaan töistä vapaatakin kun en pääse sängystä ylös ("migreeni").. Joskus kohtaus jatkuu yhtä soittoa viikonkin, jolloin "toipuminen" normaalitilaan (eli siihen kun ei enää satu tai ole aivan kuolettavan sairas olo) saattaa viedä kuukausiakin. Toisinaan en edes kerkiä toipua kun uusi kohtaus iskee.

      Voisi siis sanoa, että nykyisin suurimman osan vuodesta käytän tähän kärsimysnäytelmään. Kolme vuotta sitten olin todella hoikka ja oikeasti kaunis, kaikinpuolin terve ja liikunnallinen, nyt olen jatkuvasti turvonnut, lihonut, koko ajan kipeä ja sairaan/vastenmielisen näköinen.. Hampaat on myös oma lukunsa. Hammaslääkäreideni entinen ylpeys, kaunis hammasrivistöni, on enää vain muisto entisestä.

      Bulimia on aiheuttanut minulle valtavan itsevihan lisäksi myös sosiaalistentilanteiden pelon ja vienut kaikki ystäväni (tai soittelevat he minulle edelleenkin ja pyytävät ulos, mutta en vaan voi lähteä..).

      Vihaan sairauttani, vihaan elämääni. Aina lykkään paranemista; huomenna otan itseäni niskasta kiinni ja paranen. Niin ei käy koskaan.

      Jos en syksyyn mennessä ole saanut itseäni kuntoon, tapan itseni. Koska tästä ei mennä enää kuin alaspäin. En halua, että sukulaiseni ja ystäväni joutuvat löytämään minut parin vuoden päästä sairaalasta läskinä, kuolemaisillaan sydän- ja verisuonitauteihin tai vaikka mihin, hampaattomana, onnettomana, sairaana...

    • I love candys

      Jotenkin lohduttavaa kuulla että täältä löytyy muitakin ahmijoita, vaikka helvetistä se on.

      Mä aattelen aina että nyt se on loppu, en ahmi ikinä, saan painoa alas paaston aikana joskus viisikin kiloa, kun sorrun ahmimaan ja mikään ei pysäytä mua.
      Ja helppo teiän joidenkin on sanoa että lopettakaa toi kun ei pysty, se että ei ole ees niitä ystäviä. Ja ei tätä tahallaan ole alottanut. Se viha itseään kohtaan on sietämätön. Se että ei ole ikinä merkannut kelleen mitään.

      Olin hetken aikaa hyvässä kunnossa, yritin kaikkeni syödä ja elin parempaa elämää. Sitten joku sai mut ahmimaan, en pystynyt lopettamaan ja eilen sain oksennettua taas pitkästä aikaa ja paljon, se tuntui hienolta !

      Kaikki makea käy mulle, oi sitä halua saada suklaakeksejä, kasa irtokarkkeja, jäätelöä, pizzaa, leivoksia, vanukkaita.. ja niitä määriä.
      Minulla on sama juttu, olen yrittänyt kauan päästä tästä, mutta en voi. jättäisinkö ainoan asian elämässäni? Mulla ei ole läheisiä, ei ketään. Poikaystävä oli, mutta jätin hänet niin voin keskittyä tähän ja olla yksin. En jaksanut elää tän valheen kanssa ja hän näki että mulla ei ollu kaikki hyvin. Nyt innolla ootan kun nään hänet jonkun paremman kanssa.

      Kaikki elämäni on mennyt. Olen vain kotona ja käyn myös eri kaupoissa, mahdollisimman nopesssti ettei kukaan nää kuinka läski ja ruma olen.

    • Parantumaan päin?

      Parantumaan päin???

      Olen varmaan shokissa kun luin kaikkien teidän ahmimis kokemuksia. Olen luullut jo useamman vuoden ajan että syön ja oksennan luonnottoman paljon :o

      Tuntuu että tänäänkin olen syönyt aivan liikaa:
      kahvi maito
      4 banaania
      1l sokeroimatonta kiisseliä
      2 kevyttä activiaa
      2 palaa ruisleipää
      purkkapussi (todella hyvä laksatiivi ja vatsakin turpoo niin ettei tee mieli syödä enää mitään)

      Vielä en oo oksentanut :)

    • Draixx

      Nyt on pakko kysyä, että miten teillä on varaa tohon kaikkeen? Paljon tollanen määrä ruokaa edes maksaa? o:

      Itselläni kohtaus menee yleensä niin, että yritän paastota. Sitten jossain vaiheessa nenäni eteen ilmestyy jostain ruokaa, jotain tooodella hyvää(esim. pitsaa, karkkia, keksejä..), jonka sitten syön. Ja kun olen kerran jo sortunut, voin tietenkin jatkaa ahmimista.. Jolloin lähden kaivelemaan kaappeja. Sieltä sitten mätän itseeni kaikkea mahdollista, muroja, leipää, jugurttia, keksejä, pähkinöitä, karkkia, leivonnaisia. Kaikkea vain jonkin verran, ettei kukaan huomaa kaappien tyhjenemistä, mutta kuitenkin syön kokoajan jotain.

      Sitten kysyisin vielä, että kauanko teillä yleensä menee sessioihin?

    • tällästä täällä :(

      Mun tämän hetkiset mitat ovat 170cm ja ällöttävät 55kg. Omana ihannepainonani pidän enimmillään 50kg, mutta mielellään se olis sen 48-49kg. Nuohan eivät ole vielä mitään anorektisia lukemia, mulla mm. hormonitoiminta vielä pelaa noissa kiloissa, anoreksiastakin "parantuessani" mulla alkoi menkatkin "saavutettuani" tuon 48kg.
      Mun normi syömiset ovat tosi terveellisiä, olen vegetaristi (paitsi ahmiessa xD), syön aina lautasmallin mukaan, mutta kuitenkin ns. laihdutusruokavaliolla (sillä laihiksellahan olen, niin kuin tässä nyt viimesimmät 5-vuotta on tullut oltua milloin minkäkin laisin tuloksin xD), kaupasta valitsen aina sen vähärasvaisimman ja -kalorisimman tuotteen ja viljatuotteetkin ovat aina mulla täysjyvää.
      Liikuttuakin mun tulee aika hyvin, juoksen 10km viisi kertaa viikossa, lihaksistoani treenan kokonaisvaltaisesti 2-3 kertaa viikossa ja hyötyliikuntaa pyrin myös harrastamaan aina kun se vaan on mahdollista.
      Noilla menetelmilläni mä kyllä laihtuisinkin, mutta tää mun bulimia pitää huolen siitä, että tuo 50 kilonkin saavuttaminen tuntuu ihan mahdottamalta.
      Ahmin siis 1-3 kertaa viikkoon paljon kaikkee suur rasva- ja kaloripitoista. :( Välillä tulee vedettyä oikein kunnon överi ahmimisia ja sit joskus pysyy edes hitunen kohtuus siinä ahmimisessa.
      Enää en ole aikoihin oksennellut tai käytellyt laksatiiveja, painoni on pysynyt kurissa tai tuossa 55kg nyt vuoden verran (viime kesän aikana siis lihosin miltein 5kg!!!!!!!), kun muutoin elän noiden normi juttujeni mukaan.

      Mutta nyt järkytän teitä toden teolla kertomalla eiliset överi ahmimiseni, eli:

      -2 jättistuuttia
      -2 daimjäätelötuuttia
      -6 puffet-jätskiä
      -4 pepeleivosta
      -1 pringlespurkki
      -3 munkkia
      -4 kanelikierre pullaa
      -1dl purkki kermavaahtoa

      Noita mäyssäilin siis eilisen koko päivän ja illan, keskiyöllä lopetin ja menin nukkumaan hirveän itseinhon ja häpeän vallassa, mikä nyt toki jatkuu vielä tämän päivän. Niin ja sen verran piti vielä sanoo, että tuosta listasta jäi eilen syömättä 2 munkkia ja 1 kanelikierre pulla, jotka sitten vedin tänään heti ensimmäiseksi herättyäni. xD Tänään en ole vielä muuta syönyt. Illalla olis tarkotus käydä juoksemassa, et kyllä mä jotain pientä terveellistä aijon vielä tänään syödä 4 tuntia ennen lenkille menoo, muuta en kyllä tänään sit enää syö! Ja huomenna paluu taas normi arkeen ja täytyy toivoo ettei noita ahmimisia tulis enää ikinä.. :(

    • jaajaaja-ahaa

      Pakko tulla kommentoimaan tähän.

      Olen 14 v, sairastanut anorexiaa tai, itse kutsuisin sekalaiseksi syömishäiriöksi tms. en ole vihannut omaa kroppaani, mutta syönyt siis vähän. Ja nyt, kauhukseni, en olisi välttämättä voinut uskoa, että tämä kääntyy bulimiaan. Tai sen oireisiin. Mutta, niin siinä vaan kävi.

      Onko pakko oksentaa, että sitä sanottaisiin bulimiaksi? Minä ahmin päivässä ihan kohtuuttomat määrät makeaa. Voisin alittaa esimerkkiä, jos muistaisin. Mutta siis, ihan liikaa. Ja normaaliruoka vähän ällöttää. Haluaisin tähän kovasti apua, mutta lääkäriaika vasta elokuussa :( pitänee pyytää äidiltä, että siirtää sen. Haaveilen, että voisin syödä ja elää normaalisti.

    • helvetti

      siis mul oli ahmimista viime syksynä melkein joka päivä, ja määrät oli tosi isoja. mut..noi teidän määrät....huhhuh, siis ei voi edes käsittää! :(
      nyt oon jo vähän päässyt eroon ahmimisesta mut se alkaa tulla takaisin..eihän tämä oo mitään teidän ahmimisiin verrattuna (onneksi!) mutta ahmintaa kuitenkin. tänään:
      aamul iso paketillinen muroja
      iltapäiväl 2 kokonaista omatekoista ohraleipää margariinil ja juustol
      lisäks siirappia 300g

      --> oksentamaan. viime kerrasta oli jo puol vuotta, mut nyt oli pakko oksentaa. tuli kauhee väsymys oksentamisen jälkee ja röyhtäilyttää koko ajan. :( ja en saanu edes kaikkea ulos.

    • crazybulimic

      Hui helvetti nuita aikaisempia määriä, mitä olen vetänyt. Tämän hetkinen tilanne on 43/161 ja oksentelen satunnaisesti töistä riippuen. Kaiken tämän bulimian aikana olen "oppinut" siihen, että vatsa pitää olla tyhjä kiinteiden suhteen.

      Haluaisin olla normaali ihminen, joka voi syödä miten haluaa, mutta ei; AINA MENEE ÖVERIKSI. :/ Alkanut jo harkitsemaan itsemurhaa näitten tunteiden joukossa.

    • Helpjmee

      yhtäkkiä rupesi sydän takomaan kovaa ja huimasi, melkein pyörryin ja päätä jomotti ihan helvetisti, luulin jo että kuolen, ei tämä mitään normaalia elämää enää ole... pakko hankkia apua...

      • voisinpa auttaa...

        Hyvä että huomaat sen ajoissa.


    • Ex-syöjä

      En ole enää bulimikko. Sh kehittyi ensin BEDistä bulimiaan, sitten ortoreksiaan ja nyt lopuksi anoreksiaan, mutta mitä nyt muistelen menneitä..

      Ahmimiskohtauksen menu:
      -Dallaspitko
      - Litra jäätelöä
      - Noin 300g karkkia
      Sitten oksentamisen jälkeen uudestaan
      - Teetä ja keksejä (huonoina hetkinä saattoi mennä viisi pakettia putkeen leikiten)
      - Tortilloja 10kpl (täytteet pursusivat jokaisesta)
      - Jälkkäriksi niin paljon joqurttia tai vanukasta kuin pystyi syömään
      Taas yökkimään.

      Nuo ajat saavat surulliseksi koska ahmimiseni oli päällä vielä porukoilla asuessani, mutta kukaan ei pitänyt sitä outona. Välillä sitä naurettiin miten olen se porukan lihava ja leppoisa, mutta kritiikkiä tai paheksuntaa sain vain sukulaisten puolelta.
      Vasta omilleni muutettuani tajusin mitä tein itselleni ja kuinka paljon oikeasti söin. Aloin vihaamaan ahmimistani, rankaisin itseäni oksentamalla. Lopulta en enää voinut jatkaa, rupesin superterveelliseksi. Söin vain kasviksia ja kalaa/kanaa sekä join vettä. Kaverit alkoivat kaikkoamaan kun en voinut syödä tai juoda samoja asioita kuin he. Lopulta liikunta alkoi viedä kaiken vapaa-aikani. Luin paljon urheilusta ja laihduttamisesta, opettelin kaloreita jne.
      Huomasin edelleen syöväni paljon, kuinka tuntui samalta salaattia syödessä kuin ahmiessa vuosia aiemmin.. Päätin leikata ruoasta niin paljon pois, etten enää tuntenut nälkää ja tarvetta ahmia. Palkakseni siitä sain palelemisen, lihaskrampit ja vaa'alla juoksemisen kymmeniä kertoja päivän aikana. Mitä vain, jotten enää ahmisi ja oksentaisi. Bulimia on kaikista pahin sh.

    • n.e.u.v.o.t.o.n.

      Juuh, noita teiän juttuja olen lueskellut ja päättänyt nyt sitten tunnustaaa. painoindeksi on tällä hetkellä 18,5 alle olen kärsinyt bulimiasta nyt jo about 3 vuotta, en ole tarkoin varma milloin se alkoi mutta painoindeksini oli about 20 kun alotin ja sit se pari vuotta sitten oli 25 ja nyt ollaan täällä.. noh jo yli vuoden verran olen oksentanut JOKA päivä jopa useita kertoja päivässä.. muutama hassu päivä on ollut, jolloin en ole oksentanut.. nimenomaan hassu.. paino on oikeestaan kyl vaihdellu aina pari kiloo sinne tänne. mut siis JOKA PÄIVÄ! koulussa... kun tuun kotiin.. illalla.. jos alkaa myöhään ja kerkeen ottaa aamupalaa tuntuu jo heti et oon syöny liikaa...

      Mul ei mee enää kauan oksenteluun. Noin 5 minuuttia kerralla. En käytä sormia vaan vatsalihaksia ja palleaa. Oon kai hoidossa. Tänään ihmettelin kun karkki ei meinannu maistua... söin sitä niin kauan ennen kuin tuli oikees himo syödä sitä pussia. Käyn monessa eri kaupassa, vaikka varsinaisesti en osta mitään herkkuja.

      Jätski, okei. Karkit. Leipä! Happojuomat, Puuro, Murot, Vaniljakastikkeet puuro/mysli, Tee, Kaakao, Voi! joo ja harvemmin mitään tost poikkeavaa syön ihan sairaasti leipää.

      Mua pelottaa muuttiko tää mua ihmisenä mitenkään ja miten mun sisuskalut voi. Hammaslääkärissä en oo käyny yli 2 vuoteen. Mun elämäs ei oo mitään sisältöö muutakun tää sairaus. Mut onneks on viel kaverit. Mietin vaan kokoajan kaikkee tyhmää ku oon niiin väsynyt enkä jaksa enää edes liikkua/ harrastaa liikuntaa.

      En toivo tätä kellekkään mutta en itse halua vielä parantua, koska mä haluun saada syödä sen verran ku haluun ja silti olla laiha. Tästä ei tuu mitään. Haluisko joku jakaa kokemuksia muutenkin kun täällä?

    • bigRED85

      mie en tiedä onks tää enemmän bediä vai bulimiaa. tosin oksentelen ja se tuottaa niiiiiiiin hyvän olon! jännä kun tiedän että se on väärin mutta se on kuin "huume" olo on euforinen kun on saanut kakottua kaiken "paskan" sisältään. joskus sitten on vaan pidettävä visusti muona sisällä ja sitten olo on sekava ja ehkä jopa hätääntynyt. mutta niin siis mitä ahmin..

      olen kehittänyt jäätelön kanssa ihme fiksaation, vaikka ottaisin lusikallisen jäätelöä, on se melkein oksennettava pihalle, ei aina, jos on perhe ympärillä niin sitten en voi mennä, kun ne saattais arvata.

      mie olen lihava syömishäiriöinen, voiko sellasia ees olla?

    • hfruoa

      kalorit paukku tnä jossain 1500 hyi saatana! Noh sain purjottua muutaman sata ainakin pois :) ja huomenna pitää vähän kompensoida tän päivän syömisiä ja pitää kalorit alle tonnissa. onneksi söin tnä paljon kaikkea terveellistä, ainoo sellanen äklörasvanenkaloripommi oli broilerin koipi-reisi, siitä tuli se noin 600 kaloria (kalorilaskurin mukaan)

    • puuro..!

      Onko muita, joiden suurin vastus ja houkutus on puuro, monta lautasellista, toinen toisensa perään, joko kokonaan veteen tai tilkalla rasvattomaan maitoon sekotettuna..?? Yleensä paljaaltaan, joskus tosi harvoin lusikallsiella margariinia..? ymmärtänette, et vaiks puuro on terveellistä (ja musta niin hyvää ja vastustamatonta!), ni maha haluu tyhjentyä siitä, ja tekeekin sen melkein itsestään, kun on tarpeeks täynnä... en ymmärrä,m iten saisin lopetettua hullun puuronkulutukseni..!?

      • re:puuro..!

        joo mä söin kanssa hirveesti puuroa, täysrasvaseen maitoon, sokeria ihan hirveesti ja voita. niin onhan se puuro tosiaan terveellistäkin.. jos osaa oikeet mittasuhteet eikä vedä sitä sellaset 3 täyttä lautasellista jonka päälle joskus jäätelöä tai vaniljakastiketta.. en mäkään ymmärrä kuinka lopettaa.. ehkä se ei vaan lopu jos en oikeesti tahdo. kai mä tahdon mut en pysty sanoo itteni ''toiselle persoonalle'' vastaan joka pakottaa mut syömään.. sairasta... ja se kaikki lähtee jo jopa puolen tunnin sisällä siitä kun vatsa on tyhjä.. luoja!


    • puuropa hyvinkin

      ^Joo! Mullakin ollut tota, että puuroa menee ja roppakaupalla, noin tai sitten sekoitin mukaan hedelmäpilttiä. Ei onneksi enää tapahdu tätä, kaikkeen kyllästyy. :)

    • bethie

      tänään oon vetänyt nassuuni ahmimismielessä:
      4 ruisleipää, joiden päällä reilusti margariinia ja juustoa
      4 pågenin oivallus-leipää joiden päällä kahta reilummin margariinia ja juustoa
      170g Maraboun minttukrokanttisuklaata (melkein koko levy siis)
      2 lakupatukkaa, marianne ja ässä mix
      kahvia
      mehua

      vedinköhän muuta.. en tainnut. yleensä siis kaikkia leipiä mitä kotoa löytyy, pakkasesta pullia ja piirakoita ym, sitten tietty puuro (jota on muuten helkkarin helppo oksentaa! ja maistuukin hyvältä, siis syödessä), jäätelö, jos sattuu olemaan/oon menossa kauppaan niin sipsejä, poppareita, suklaata, pastaa, vanukkaita.. ihan kaikki kyllä uppoaa, paitsi salaattia koitan karttaa kun se maistuu pahalle oksuttaessa.

    • tämmöistä

      Mä en määristä kauheesti tiedä..tai siis no niin kauan kun maha oikeesti n "ratkeemaisillaan" eli sattuu kylkiluihin ja selkään ja nousee kurkkuunkin jo. Yleinsä siis jos vaan pääsen ahmimaan niin niin pitkälle kun vaan voin,mutta kyllä vähempiäkin määriä ahmin en osaa selittää:'D
      Mutta MITÄ ahmin joso len porukoilla niin vähän kaikkea mitä löytyy: makaroonia,spagettia kattilallisenkin voin vetää, jogurttia niiden ruokien väliin joita tiedän,että on vaikea saada ulos,leipää,suklaapähkinälevittettä leipien päällä tai jäätelön kanssa eli jäätelöä voisin mättää niin paljon kun vaan voin ja yleinsä haluankin syödä jäätelöä sessioni aikana,koska se helpottaa ulos saantia,piirakkaa,pullaa,salaattia joskusmyös,muroja..ööm mitäs muuta...aa pizzaa,sipsejä,chilipähkinöitä,suklaata,vanukkaita harvemmin...eli oikeastaan mitä kaapista löytyykään..tuossa on ne perus.
      saiarsta tämmöinen ja yritän parantua,mutta juuri kirjottaessani näitä tähän alkoikin tekemään mieli vetää taas kunnon mätöt:/

    • syöppöööööö

      Hmm yritän muistella... Tänään on ainakin menny

      -seitsemän tuhti-porkkanasämpylää
      -juustooo
      -kuusi jauhelihapihviä
      -voita
      -tuubi hampparidressingiä
      -paistettua sipulia
      -500 g pirkan porkkanalettuja
      -noin 10 itse tekemääni räiskälettä
      -7dl kermaa (osa vaahdotettuna, osa kahvissa)
      -n. 2 litraa jäätelöä
      -kuusi ruisleipäsiivua (ja sitä voita ja juustoo ja kinkkuu ja salaattikastketta)
      -pussi fanipaloja
      -laatikko jaffa-keksejä
      -600g suklaata
      -4dl kinuskikastiketta
      -suolapähkinöitä
      -ruis-el maco -ateria, lisukesalaatilla ja light-colalla:D
      -apple-crumblepiirakka
      -n. 1,5 litraa maitoa
      -sokeria kahviin ja kermavaahtoon...
      -viili
      -puolikas kurkku
      -kolme ta neljä hapankorppua (tuorejuustoa, ketchuppia, paahdettua sipulia)
      -pari paahtoleipä siivua (margariinia, kalkkunaa, ketchuppia, kastiketta)

      ei missään järjestyksessä... oksentanut oisinko n.7 kertaa päivän aikana, kaikki ulos... nyt kädet tärisee, on vähän nälkä ja aattelin mennä huomenna raxiin... Että tämmöinen elämä...

    • pååååååå

      - Pakastepitsaa
      - Leipää
      - Jäätelöä
      - Leivonnaisia
      - ihan perusruokaa mitä on tultu tehtyä

      Noita on helppo oksentaa, karkit yms jää vatsaan yleensä.

      Vaikea sanoa määrästä, joku normi ois 1 pakastepitsa, pulla, 1/2 sipsipussia, muuta pientä.

    • gdfhdfhdf

      Yritin aloittaa aamun normaalisti ja söin 2 leipää banaanirahkaa.
      sitten pari tuntia sen jälkeen söin valmis porkkanasosekeiton 1 piirakan, mutta sitten repsahdin syömään lahjaksi ostamaani suklaata 2 patukkaa jonka jälkeen ajattelin että sama ahmia jotain muutakin kun oksentaa kuitenkin ja söin sitten 3 piirakkaa ja oksensin ne. siinä tämä aamu..

      eli pienestä on kiinni lipsahdus...

      • scaryeasy

        "pienestä on kiinni lipsahdus..."

        -Joo niin on, ehdottomasti! Mikä vaan voi aiheuttaa sen :S
        Vaikka aletuotteet, ne usein mulla aiheuttaa retkahduksen.
        Mä voin oikeastaan syödä mitä tahansa sille päälle sattuessa, siksi en koskaan osta kaappeihin mitään ahmittavaa, paitsi omenia. Ne on hyviä ja makeita ja täyttää mahan nopeasti.
        Mut mieluiten ahmin (tai ehkä: ahmisin)
        -suklaata ja muuta karkkia, lakut on parhaita
        -leivonnaisia, pullaa
        -jäätelöä, makuina laku tai suklaa, mansikka harvoin
        -puuroa, mansikkakeitolla
        -sipsiä ennen, nykyää on jääny onneks
        -suklaakeksejä ennen kans
        -leipää


    • Yök101

      Tänää meni:

      - 2x200g maito-/pähkinäsuklaata
      - 1x130g valkosuklaata
      - 350g irtiksiä (1/3 suklaata)
      - 1l maitoa
      - 1,5l Jaffaa (light tosin..)
      - 250g lihapullia juusto-tomaattikastikkeessa
      - iso lautasellinen pastaa
      - 4 vehnäsämpylää paksulla margariini-juusto-kurkkukerroksella
      - banaanimuffinseja 4kpl
      - ½pkt vaniljakermajäätelö

      ainakin noi.. ja 2 tyhjennystä.. eli en (sentään) kerralla kaikkea syönyt.. hyi helvetti..

    • känniääliööö

      Jännä ku luen näitä (etenkin vähän aikasemmin kirjotettuja) tuntuu että jotkut noista ois mun kirjottamia :) ei ne kyllä oo mutta suoraan kun ois omasta suusta. No bulimikkojahan tässä kaikki ollaan niin...anyway mulla menee ahmiessa mm:

      Pullava pullapitko
      pähkinöitä
      sipsiä
      suklaapatukoita(kinder bueno)
      jäätelöä
      plus kotiruokaa
      ym. mitä sattuu olemaan/tekemään mieli

      Ihan hullua, ja just tulin baarista kotiin ni jumalaton ahmiminen alkoi heti, ehkei tää alkoholi sovi mulle kun on tää sairaus tai sit pitäs aina mennä jonkun miehen matkaan ettei vaan tule kotiin ahmimaan. huhhuh. En voi edes oksentaa kun porukat kotona ja varmaan heräisi mut paastoan huomenna ja menen lenkille.

    • Entinen känniääliökö

      Hei känniääliö: Mulla oli kanssa pari vuotta sitten toi, että baarin jälkeen ahmin ihan tajuttomat määrät ja oksentelin sitten aamuun asti.. Sitä ennen menin aina jollekkin kaverille tai pokasin jonkun äijän, eikä tullut oksennettua, ahmittua ei edes syötyä dokailureissuilla.. Jonkinnäköinen korvike selkeesti toi ruoka. Oon myös sen huomannut, että kun oon jättänyt tietoisesti kaikki miessekoilut pois elämästäni, oon alkanut ahmimaan ENEMMÄN ja USEAMMIN.. Melkeen mielummin harrastais sitten niitä irtosuhteita..

    • linda_aa

      tiedän olevani hoikka ja hyväkroppainen (177/53) mutta tää sairaus on taas niellyt mut.

      kaikki alkoi 16-vuotissynttäreilläni, jolloin söin liikaa juhlaherkkuja, tulin pahoinvoivaksi ja yritin oksentaa ekaa kertaa. helpostihan se onnistui.

      sairaus on ollut välillä poissa, vuodenkin, mutta hiipii aina takaisin, lähinnä silloin kun aloitan laihduttamisen. kaiken pahan alku ja juuri - laihdutuskuuri - mutta minkäs teet, kun laihuuspakkomielle iskee.

      nyt olen 26-vuotias, mulla on täydellinen avomies, ihana perhe, hyvå opiskelupaikka, pari kivaa ystävää ja miljoona tuttua/kaveria. ulospäin olen iloinen, sosiaalinen, kaunis ja hauska. jos ne vaan tietäisi, mitä mun pään sisällä liikkuu.

      sairaalla tavalla viehätyin teidän ahmimisistanne. samalla teen päässäni huomisen kauppalistaa: kaikkea rasvaista, epäterveellistä ja syntisen hyvää tänne heti nyt.

      mun aika perusahmimiskohtauksen lista näyttää tältä:

      - 2 einespitsaa (yht. 400g)
      - 1 kuivakakku (n. 200g)
      - suklaalevy (200g)
      - irtokarkkeja (200g)

      syön ton kaiken kerralla suurella innolla, maha turpoaa raskausvatsaksi, tekee pahaa edes hengittää, ryntään vessaan ja oksennan kaiken niin, että vatsa kouristelee tyhjyyttään. aina oksentamisen jälkeen tarkistan, että vatsa on yhtä litteä kuin ennen kohtausta ja sen jälkeen saatan lähteä muina miehinä kaupungille tai leffaan (siistittyäni ja meikattuani itseni).

      mikä ihme siinä on. täydentämis-tyhjentämis-rituaali. ensin niin kovin tyhjä olo -> euforinen syömisvaiheen alku muuttuu pikkuhiljaa totaaliseksi kuvotukseksi -> täysinäinen, halkeamispisteessä oleva vatsa -> perusteellinen tyhjentäminen -> laiha IHANA olo

      SAIRASTA.

    • sairautta87

      Sairasta nimenomaan :

      • voivittusanonminä

        Yäks, eilen meni:

        - pellillinen kinkku-ananas-fetapizzaa (ohut pohja)
        - 2l täysmaitoa
        - 1 eineshamppari juustolla ja ketsupilla
        - 2 isoa palaa mutakakkua
        - 450g irtiksiä (1/3 suklaata)
        - 1 Joulusuklaalevy (300g)
        - 200g valkosuklaata
        - 200g täytesuklaata
        - 400g raejuustoa
        - 500g turkkilaista jogua kanelilla ja kaakaojauholla maustettuna
        - bulgarian jogurtti
        - 1 broilerin koipireisi
        - noin 50-80g juustoa (pizzan juustojen lisäksi)
        - 15-20 piparia

        Päivän kokonaissaldo siis 4 kertaa oksentamassa :< nyt on rahat loppu ja naama turbona.. Tuntuu ettei kukaan muu pysty samanlaisiin määriin. hyi haluun kuolla. :'


    • oonkohan ihan terve

      Tässäpä ihan uskomattomia settejä taas:

      - 2l maitoa
      - 1,5l cokista
      - 2x400g vanukasta
      - 400g raejuustoa
      - 2 lautasellista mannapuuroa
      - 1 pss paahtoleipää
      - 1pkt margariinia
      - paljonpaljon juustoa
      - 1pkt leikkeleitä
      - tomaattia & kurkkua
      - 2 kääretorttua
      - 4x200g suklaata
      - 500g irtiksiä
      - 200g parrotsin pähkinäsekoitusta (lähinnä suklaapäällysteisiä pähkinöitä)
      - dominoita ½pkt

      jep.. ja taas on nälkä..

    • en ole koskaan laskenut, mutta voisin heittää lonkalta, että

      esim.

      2l jogurttia ja kasa mysliä tai 2l jäätelöä
      10 leipää, voita, juustoa, majoneesia
      400 g karkkia
      200g suklaata
      1.5l limua tai kaakaota
      6 banaania

      sit monesti syön 2-3 annosta tavallista ruokaa tai vaikka 3-4 lautasellista puuroa voisilmällä, 3 kkp jälkiruokarahkaa ja sen jälkeen vedän vielä 5 leipää voilla ja 400g karkkia (niitä jumbo-pusseja)

      munkkeja ja pullia menis kerralla vaikka 10.

    • EiVOIollatotta!

      Miten???????
      Onko teillä musta jätesäkki mahalaukkuna?!!!!
      Miten sinne muuten MAHTUU tommoset määrät????!!!

      • onsetotta

        No katsos kyllä se maha venyy ajan mittaan. Ja kutistuukin, jos niikseen tulee. Ja ei näitä kaikkia ruokia sinne aina kerralla tungeta vaan välissä tyhjennetään.
        Itsellä maha vetää kerralla:
        sipsipussin
        juotavaa about litran
        suklaata 2 levyä / ison irttaripussin
        Ja yleensä saan lopetettua yhteen oksennuskertaan, enkä aloita rumbaa alusta. On tää kyllä kauhea sairaus, tahtoisin niin olla vaan normaali ja terve


    • sellastavaan

      Joo eihän ne kerralla sinne mahdukkaan. Tyhjennetään välissä. Itellä menee kanssa jotain 1-1,5l juotavaa (vettä tai maitoa), lautasellisen ruokaa 2-6 leipää ja levy suklaata ehkä änkemällä vielä irtiksiä 200-500g...

    • help!!??

      Kamalaa.. miten ihmeessä teitä voisi auttaa ennenkun kuolette tuohon?? Jotkut kuolee nälkään ja jotkut tunkee ruokaa että voi oksentaa sen ulos!!!

      • ei voi olla totta

        Kuinkakohan pitkään kestää tottua noin suuriin annoksiin ts määriin. Normaalisti varmaan ällöttää pelkka ajatuskin tuollaisista määristä.


    • elämänsä menettänyt

      Tänään:

      2 omenaa
      2 banaania
      8 purkkia á 250g maitorahkaa
      2 purkkia maissijyviä
      1 ½ kattilallista ohrapuuroa jai so annos kaurapuuroa
      2 L maitoa
      3 L jugurttia
      1 pkt riisimuroja
      0,5 L mehutiivistepullo josta tehty paljon mehua
      2 pkt leipää
      2pkt kalkkunaleikkeitä
      muutamia juustosiivuja
      ½ margariinipurkki
      400g pähkinärusinasekoitusta
      dallaspullapitko
      8kpl valmis kanelipullaa
      400 irtokarkkia
      0,5 L kokista
      1pss broileripyöryköitä
      1pss kirjolohipyöryköitä
      1 valkosuklaapähkinälevy
      300g geisha konvehteja

      että hyvää tapaninpäivää teille.. mulla on niin paska olo :(

    • sairas / jo kuollut?

      Joo täälläkin on toimittanut tapaninpäivä bulimiapäivän virkaa... :/
      meni:
      1 pss broileripyöryköitä
      ½ pss makaronia (rakettispaghetti)
      ketsuppia
      300 g sipsiä
      4 banaania
      iso limsapullo
      ½ peltiä pullia

      Tahdon tästä irti! No onpahan uuden vuoden -lupaus valmiina...

    • piparminttu_pipsa

      Aamu:

      Sipsejä 150 grammaa
      Riisipuuroa puoli litraa
      Mansikkakeittoa puoli litraa
      Mehua kolme litraa
      1/4 pullakranssia (n. 300 grammaa)
      Korvapuusteja 4 kpl
      Voitaikinasta tehtyjä torttuja 10 kpl
      ---> Oksennus

      Iltapäivä:

      Makaronilaatikkoa vuoallinen (400 g pastaa (kuivana) ja 400 grammaa jauhelihaa) ketsuppia, paljon
      Leipää, kuusi siivua paahtista, kaks ruisleipäsiivua, kaks sämpylää
      Leipien päällä salaattia, kurkkua, leikkelettä, juustoa, kevytleviä ja majoneesia
      Mansikkakeittoa toiset puoli litraa
      Riisipuuroa toiset puoli litraa
      Mansikkarahkaa litra
      Maitoa litra
      -----> Oksentamaan

      Ja nyt mietin, että mitäs sitä ostais kaupasta.... Huokaus.

    • bulimic

      Mulla paukkui tänään elämäni ekaa kertaa 10 00 kalorin raja rikki päivän saldona. Olen oksentanut tänään kai 15 kertaa. Oksennan siis hyvin monta kertaa enkä syö kerralla niin paljoa. Mutta koko päivä on ollut pelkkää syömistä ja åurjoamista. ja sittenkun joku vielä kertoisi millä rahoilla maksan nyt vuokran ja ruuat kun palkka tulee vasta puolessa kuussa.. Voi helvetti tätä mun elämää!!!

    • sairas...

      tänään mennyt mm.
      pussi irtokarkkeja
      suklaata
      kasviskeittoa (tämä siis mitä alunperin oli tarkoitus syödä lounaaksi....)
      paketti näkkileipää PALJON voita, juustoa ja kinkkua
      puoli litraa jogurttia
      jäätelöä kaakaojauheella
      vadelmahilloa, meni siinä kai muitakin hilloja
      fitnessmuroja
      paketillinen suklaakeksejä
      tortilloja
      voileipäkeksejä tuorejuustolla
      krutonkeja
      pastasalaattia
      mariannerouhetta
      kermavaahtoa
      munakasta
      wokkivihanneksia
      raparperipiirakkaa
      maitorahkaa
      mansikkakeittoa
      karjalanpiirakkaTAIKINAA hyi
      rahkapullia
      marjoja pari pakastepaketillista
      omenasosetta
      kaakaota

      eli siis aivan kaikkea mitä kaapista vaan löytyy.....pahinta on että saatan vetää pakkasesta jäisenä mitä tahansa, hernemaissipaprikaa, leipää, marjat sun muut menee kaksin käsin kun keittiön kaapit ammottavat tyhjyyttä...enkä välttämättä edes oksenna kaikkea ulos koska VIHAAN SITÄ

    • nonox

      En nykyisin enää ahmi suunnitellusti, yleensä vaan mitä kaapeista löytyy (tai porukoiden luona sit niiden kaapeista).
      Eilen meni tällasta:

      -paketti falafeleja
      -lautasellinen riisiä
      -puuroa varmaan 10 kulhollista
      -purkki vadelmahilloa
      -hedelmiä
      -siideriä

      Tuli kyllä niin oksettava olo, että aamuyöstä oksentamaan ja suihkuun...

    • introublee

      Vihaan oksentamista niin paljon, että yleinsä ensin syön mahan niin täyteen että oikeasti alkaa pelottaa että se poksahtaa! siis sinne menee monta kiloa ruokaa, vaikka olen ihan normaalipainoinen. sit mulle tulee niin paha olo että meinaan kuolla, täytyy kävellä kumarassa kun maha on niin täysi > vessaan ja yrjöä yrjöä... Mut silloin lerva lentää helpommin kun on ihan täynnä. Sit menee helposti tuntikin vessassa että edes lähes kaiken saa ulos. sairasta.

      Ja ruokalistaa:
      -Taikinaa PALJON (hirveää oksentaa)
      -Lettuja/pannaria mahdottomasti hilloa
      -Pipareita
      -Paahtoleipää juustoa ja järjettömästi voita
      -Normaalia ruokaa
      -Puuroa voita sokeria hilloa...
      -Muroja
      -Raejuustoa (siis oikeasti monta kiloa)
      -Pizzaa

      Oksentaminen on hirveintä ikinä. Tää on niin sairasta.

    • Bulimiatappaa

      Tänään aamulla:
      Aino uuniomena-jäätelöpakkaus 0,9L
      Mudcake-jäätelöpaketti 0,9L
      2 jaffa-keksipakettia
      1 valio valkosuklaa-lime-rahka
      2dl kinuskikastiketta
      ~500g irtokarkkisuklaita
      500g piparitaikinaa
      3L villivadelma-vichyä
      2 mukillista teetä

      En syönyt noita kaikkia kerralla, kun mahaan ei mahtunut. Parissa erässä söin ja oksensin ja sitten söin ja oksensin taas. Tämän jälkeen nukahdin moneksi tunniksi.

      Nyt kun kirjotin noi kaikki tänne, niin oon vähän järkyttynyt itekin, vaikka päätin jo perjantaina että tänään "saan" ahmia ja oksentaa niin paljon kun haluan. Kun olin aamulla menossa kauppaan ostamaan noita mättöjä, niin oli tarkoitus ostaa joku semmonen iso kerma/kinuskikakkukin, mutta kaupassa ei ollut, onneksi....kuten ylemmänkin tekstin kirjoittaja totesi, tää on todella SAIRASTA, eikä mikään riitä niinä päivinä, kun on antanut itselleen luvan tähän. Ja kaikesta huolimatta mietin, että pitäiskö lähteä vielä kauppaan ostamaan jäätelöä jne sillä eihän tämä päivä vielä ohi ole. Huomenna taas ruotuun. Voimia kaikille tämän järkyttävän sairauden kanssa eläville...joskus aion tämän itekin lopettaa kokonaan, mutta se päivä ei oo vielä tänään.

    • Pohjaton vatsa

      6 ruisleipää paljon voita
      2 sämpylää paljonpaljon voita
      2 näkkäriä voita
      4 appelsiinia
      2 uunimakkaraa ketsuppia
      500g perunamuusia
      200g kanawokkia
      4dl maitoa
      1,5l coca- colaa
      > oksentamaan
      4 ruisleipää voita
      2 palaa meetvurstia, 2 palaa kinkkua, tomaattia
      1 porkkana
      1 kebab salaatilla
      1 fazerin suklaalevy

      178cm/60kg

    • beentheredonethat1

      Nyt ihan oikeesti lopettakaa hyvät ihmiset se ruokien ja ruokamäärien vertailu ja hakeutukaa hoitoon joka iikka! Joka ikinen lukija, varmasti myös ahmija itse tietää ettei tuollaisten ruokamäärien vetäminen ja niiden tietoinen oksentaminen ole normaalia. Vois moderaattorit pitää vähän paremmin silmällä näitä keskusteluja, ikävä kyllä joillekkin nämä tällaiset antavat vain buustia ahmimiseen ja tyhjentämiseen :( Olen itse kärsinyt aikanaan yli 7 vuotta bulimiasta ja melkein tekis mieli linkittää teille kuvia hampaistani, ei mitään kaunista katsottavaa! :( Ymmärtäisitte miten vakavista asioista on kyse, veikkaisin että suurimmalla osalla tahto parantua kasvaisi noin 150% ja ymmärtäisitte hakea onglemaan apua jos oma tahdonvoima, kuten hyvin usein ko.sairaudessa, ei riitä. Itse olen onnekseni kyseisestä helvetistä selvinnyt ja odottelen parhaillaan erikoisprotetiikalta aikaa hampaiden täysremonttiin, mieluummin toki olisin nuokin rahat vaikka lomamatkaan tai johonkin muuhun mukavaan käyttänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe