firmasta ´Kuljetus Ari Alatalo lehtimäki, maksaako palkat Tessin mukaan.
Onko mitään tietoa
9
1870
Vastaukset
- vaikka
soittaa Ari Alatalolle Lehtimäelle ja kysyä???
- Fanttomi
Lukisin kuitenkin mieluusti mahdollisia työ kokemuksia ko. firmasta, jotta tietäisi toistakin puolta asiasta.
Varsin tärkeä pointti,,, mitä sanomista on entisillä ja nykyisillä työntekijöillä.
Ratkaiseva asia.
- sivakoija
Ko. virman kuskin mukaan (tupoksella) ei ole kuulemma suositeltava yritys.
Isäntä kiittelee kyllä paskallakäynnistäkin, mutta pekkasia ja osin päivärahojakin siirtelee kuskin tilistä omaan pussiinsa.- Rekkanainen
...mutta jos kirjoittamasi pitäisi paikkansa, olisi firmaan jo tarkastus tehty, kun kerran asia "tiedetään" näinkin yleisesti.....
Ja ihan tiedoksi peen puhujille, jokainen tänne kirjoitettu herjaus ja aiheeton syytös voi koitua kalliiksi, ilman rekattua nikkiäkin kirjoittaja saadaan nykytekniikalla varsin helposti selvitettyä,jos se aihelliseksi katsotaan. - Omahyväinen
Rekkanainen kirjoitti:
...mutta jos kirjoittamasi pitäisi paikkansa, olisi firmaan jo tarkastus tehty, kun kerran asia "tiedetään" näinkin yleisesti.....
Ja ihan tiedoksi peen puhujille, jokainen tänne kirjoitettu herjaus ja aiheeton syytös voi koitua kalliiksi, ilman rekattua nikkiäkin kirjoittaja saadaan nykytekniikalla varsin helposti selvitettyä,jos se aihelliseksi katsotaan.No mitäpä tuosta, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
- Rekkanainen
Omahyväinen kirjoitti:
No mitäpä tuosta, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
...siis nyt en oikein hiffannut!!!
En mielestäni ole haukkunut ketään julkisesti palstoilla??!!!???
Ja jos oli kyse em.firmasta,on edelleen tuntematon minulle. Välimatkaakin "jonkun verran",jos tuo Lehtimäki tarkoittaa paikkakuntaa.
- jortti
Niin sitä mä vaan, notta harvempi taitaa kaikki liksat saada liiton mukaan, hyvä kuitenkin on tietää jotain toisenkädenkin tietoa, työ paikkoja tsekatessaan.
Mitään tarkastuksia kukaan tu mihkään virmaan tekee, vaikka isäntä ei maksaiskaan liiton liksaa.
Eikö ne ole paremmin niitä työaikavalvojia jotka tarkkailee.- Rekkanainen
verottaja mielestäni yhteistyössä tai erikseen tarkkailevat maksettuja palkkoja.
- Jotku isot poijaat
Rekkanainen kirjoitti:
verottaja mielestäni yhteistyössä tai erikseen tarkkailevat maksettuja palkkoja.
sanoo,että niin se varmaan on.Minul rupes nyt seisimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117