Polkupyörä huoltoon?

cäpslöck

Onko iisalmessa muita paikkoja kuin ammattitaidoton kehypaja, jonne voisi viedä polkupyörän huoltoon?

7

1191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

Pyöräpojat

• Ovelaa!

Ensin itse kysyy ja sitten itselleen vastaa! Mitenkä maltoit puolitoista tuntia oottaa ennen kuin ehätit vastaamaan? - Tämän sorttinen "mainonta" on kuule lukijoiden aliarvioimista, jos et satu tietämään.
        Onko se pyöräpojat se virma asemalle mennessä, jonka ympäristö on ihan kamalan näköinen, joku pyörän raato roikkuu puussa yms, kumma että keskikaupungilla annetaan tuommosta olla.

• todettu
        Ovelaa! kirjoitti:

Ensin itse kysyy ja sitten itselleen vastaa! Mitenkä maltoit puolitoista tuntia oottaa ennen kuin ehätit vastaamaan? - Tämän sorttinen "mainonta" on kuule lukijoiden aliarvioimista, jos et satu tietämään.
        Onko se pyöräpojat se virma asemalle mennessä, jonka ympäristö on ihan kamalan näköinen, joku pyörän raato roikkuu puussa yms, kumma että keskikaupungilla annetaan tuommosta olla.

paikka on savonk. ja karjalank. kulmassa videoliikkeen vieressä vastapäätä seurahuonetta. Onko tarpeeksi tarkkaa?

• pettynyt
        todettu kirjoitti:

paikka on savonk. ja karjalank. kulmassa videoliikkeen vieressä vastapäätä seurahuonetta. Onko tarpeeksi tarkkaa?

Videoliikkeen vieressö seurahuoneen vastapäätä ei ole sanoissaan pysyvä henkilö. Piti pyörääni kuukauden huollossa, vaikka lupasi jo samalle viikolle. Aina kun uusi pyörä, ja hänen mielestää ilmeisesti tärkeämpi asiakas tuli, oma pyäräni vain odotti ja odotti. Raivostuttavaa.

Olisi suoraan sanonut, että on kiire tai ei sinun pyörä tuo tarpeeksi rahaa, olisin vienyt muualle. Yksi kuukausi perushuoltoon on liian pitkä aika, varsinkin kun on luvattu muuta.

• cäpslöck
        Ovelaa! kirjoitti:

Ovelaa:lle tiedoksi että luin vastaukset vasta nyt.

Tosiaankin, siinä paikallahan taitaa ollakin joku pyöräliike. Eikö pyörälle voi varata aikaa tai edes päivää milloin se huolletaan? Ei pitäisi olla liian vaikea toteuttaa... listaan vaikka yksi pyörä per päivä niin varmasti ennättää sinä päivänä huoltaa. Aikaa varaamattomat pyörät huollettaisiin silloin kun joutaa.

• kauemmaksi
        todettu kirjoitti:

Oikeustalon takana on Pyöräpojat. Siellä osaavat. Eli Seurahuonelta asemalle päin, ei vastapäätä.

• tuon
        cäpslöck kirjoitti:

Ovelaa:lle tiedoksi että luin vastaukset vasta nyt.

Tosiaankin, siinä paikallahan taitaa ollakin joku pyöräliike. Eikö pyörälle voi varata aikaa tai edes päivää milloin se huolletaan? Ei pitäisi olla liian vaikea toteuttaa... listaan vaikka yksi pyörä per päivä niin varmasti ennättää sinä päivänä huoltaa. Aikaa varaamattomat pyörät huollettaisiin silloin kun joutaa.

huoltas itse, nainen kun olen ja tottunut tekemään jopa pyörähuoltoja. Laiskuus iskee joskus mutta perushommat sujuu( on jopa tullut kasattua kehypajan jäljiltä vaihteisto uusiks)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5654
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4264
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3227
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2901
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      319
      1472
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1249
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1158
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    Aihe