habossa on viiruksia

typy133333333333333

meille tuli n. 600 viirusta sieltä mut kun mun isoveli formatoi koneen niin nyt ei oo yhtään viirusta jippiii iso veli oli oikeessa habosta tulee viiruksia... :D

19

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pritnii

      Voitko olla aivan 100% varma, että ne tulivat juuri Habbosta? Näkikö siitä jotenkin?

      Juu onhan sellaisia huhuja liikkunut jo pitemmän aikaa.. Mutta jotenkin tuntuu, että tämä on joku uusi keino saada porukka lopettamaan Habbossa käynti..

      Jonkinlaisia pöpöjä saat varmasti mistä vain (?) sivusta, että ei tarvitse mennä Habboon saadakseen niitä, mutta onneksi virustorjunta on keksitty..

      Kertokaa muutkin, tuleeko Habbosta pöpöjä?

      • ExploitExpert

        Habbo hotellista ei voi tulla viruksia. Ellei joku murtaudu habbo sivujen palvelimelle ja laita habon etusivulle jotain scriptiä. Eli ei voi itse habosta tulla mitään.


    • ....

      :( :(

      • kollenpalatsi

        .. DC :ta


      • ssssss

        Vitut tullut ainakaan Habosta. Perseestä ne virukset tulee.


      • just123
        ssssss kirjoitti:

        Vitut tullut ainakaan Habosta. Perseestä ne virukset tulee.

        habosta ei tule yhtäkään virusta koneellesi.


      • emppu607
        just123 kirjoitti:

        habosta ei tule yhtäkään virusta koneellesi.

        Tulee habosta viiruksia en pääse irti habosta !


      • jei9
        emppu607 kirjoitti:

        Tulee habosta viiruksia en pääse irti habosta !

        mulla ei oo tullu :)


      • infiltrator
        jei9 kirjoitti:

        mulla ei oo tullu :)

        riippuvuus on ainoa virus jonka voit saada sieltä hippohotellista (=


      • Lolliåop3454
        infiltrator kirjoitti:

        riippuvuus on ainoa virus jonka voit saada sieltä hippohotellista (=

        Mulle ei ole kertaankaan tullut Habbo hotellista viruksia, vaikka olen ollut jo siellä yli 7 vuotta!!


    • pilvien enkeli

      mulla tulee habossa viiruksia mut mun kaverilla ei onko mahollista että ne tulee jostain muusta?? vastatkaa pian!!

      • pilvien paskaaja

        se voi tulla siitä että habossa on nii monta pelaajaa yms..


    • vittuuntunut habboon

      Vittu ne viirukset tulee niistä vitun vale haboista saatana, esim. habbitz hotel

    • Niimpä!

      Niinmpä !ne tulee niistä retroista.

    • älä pelaa habboo

      mun tietokone hajos kokonaa kun pelasi habboo ma kirjoitin tän mun kaverilla.
      ma sain uuden tietokoneen ja siihe tuli viiruksii ja vakoilu ohjelmii heti kun pelasin habbo nii parasta jättää habbo pelaamatta

    • jajames

      MInun kaverin tietokone sekos ihan kunnolla kun pelattiin habboa. Konetta ei saatu takaisin kuntoon ihan heti. f- secure ohjelma oli kadonnut. Piti palauttaa tehdas asetuksiin. Joten minä ja kaverini ei enää pelata habboa. Tos teille vinkki. vittu kun on noita viiruksia :D:D

    • stekee!!!

      on habossa viruksia !

      • stekee!!!

        on mulla oli menny rikki konne !!!


    • Häppohøtel

      Mulla saunalahessa viruksii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe