meille tuli n. 600 viirusta sieltä mut kun mun isoveli formatoi koneen niin nyt ei oo yhtään viirusta jippiii iso veli oli oikeessa habosta tulee viiruksia... :D
habossa on viiruksia
19
667
Vastaukset
- pritnii
Voitko olla aivan 100% varma, että ne tulivat juuri Habbosta? Näkikö siitä jotenkin?
Juu onhan sellaisia huhuja liikkunut jo pitemmän aikaa.. Mutta jotenkin tuntuu, että tämä on joku uusi keino saada porukka lopettamaan Habbossa käynti..
Jonkinlaisia pöpöjä saat varmasti mistä vain (?) sivusta, että ei tarvitse mennä Habboon saadakseen niitä, mutta onneksi virustorjunta on keksitty..
Kertokaa muutkin, tuleeko Habbosta pöpöjä?- ExploitExpert
Habbo hotellista ei voi tulla viruksia. Ellei joku murtaudu habbo sivujen palvelimelle ja laita habon etusivulle jotain scriptiä. Eli ei voi itse habosta tulla mitään.
- ....
:( :(
- kollenpalatsi
.. DC :ta
- ssssss
Vitut tullut ainakaan Habosta. Perseestä ne virukset tulee.
- just123
ssssss kirjoitti:
Vitut tullut ainakaan Habosta. Perseestä ne virukset tulee.
habosta ei tule yhtäkään virusta koneellesi.
- emppu607
just123 kirjoitti:
habosta ei tule yhtäkään virusta koneellesi.
Tulee habosta viiruksia en pääse irti habosta !
- jei9
emppu607 kirjoitti:
Tulee habosta viiruksia en pääse irti habosta !
mulla ei oo tullu :)
- infiltrator
jei9 kirjoitti:
mulla ei oo tullu :)
riippuvuus on ainoa virus jonka voit saada sieltä hippohotellista (=
- Lolliåop3454
infiltrator kirjoitti:
riippuvuus on ainoa virus jonka voit saada sieltä hippohotellista (=
Mulle ei ole kertaankaan tullut Habbo hotellista viruksia, vaikka olen ollut jo siellä yli 7 vuotta!!
- pilvien enkeli
mulla tulee habossa viiruksia mut mun kaverilla ei onko mahollista että ne tulee jostain muusta?? vastatkaa pian!!
- pilvien paskaaja
se voi tulla siitä että habossa on nii monta pelaajaa yms..
- vittuuntunut habboon
Vittu ne viirukset tulee niistä vitun vale haboista saatana, esim. habbitz hotel
- Niimpä!
Niinmpä !ne tulee niistä retroista.
- älä pelaa habboo
mun tietokone hajos kokonaa kun pelasi habboo ma kirjoitin tän mun kaverilla.
ma sain uuden tietokoneen ja siihe tuli viiruksii ja vakoilu ohjelmii heti kun pelasin habbo nii parasta jättää habbo pelaamatta - jajames
MInun kaverin tietokone sekos ihan kunnolla kun pelattiin habboa. Konetta ei saatu takaisin kuntoon ihan heti. f- secure ohjelma oli kadonnut. Piti palauttaa tehdas asetuksiin. Joten minä ja kaverini ei enää pelata habboa. Tos teille vinkki. vittu kun on noita viiruksia :D:D
- stekee!!!
on habossa viruksia !
- stekee!!!
on mulla oli menny rikki konne !!!
- Häppohøtel
Mulla saunalahessa viruksii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402