Mitkä ovat tuottoisimpia?

Alottelija neiti

Mitkä ovat keskiverto pelaajalle parhaita?

- Freerollit
- Tietyt guareanteed turnaukset
- Freezout (5, 10 tai 20buy in)
- Sateliitit

Eli olisin halukas tietämään mitä te suosittelette jos haluaa päästä rahoihin käsiksi

12

1729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poukka

      pelata lähes ainoastaan yhdenpöydän (STT) turnauksia.

      Freerollit on lähinnä ajanhukkaa, en suositele.

      Jotain pikku buy-in multeja voi vähän pelailla myös, vaikkapa noin 10% peleistä.

    • JokuDoku

      Ne missä on keskivertoa huonompia pelaajia samassa pöydässä.

      Jos sinun listasta pitää valita niin valitsisin guaranteed turnaukset (iso prizepool), mutta noissa saattaa olla melko hurja meininki ennen ekaa taukoa.

    • Näin meillä

      Jos olet ihan aloittelija niin aika varovasti liikkeelle ottaa aikansa päästä pelirytmiin jo osata vähän lukea mitä muut kaverit pöydissä tekee. Muutaman 1000 kättä ottaa että pelin kulun luku paranee.

      Ihan aluksi mene freerolleihin ja ole vaikka ensimmäiset 10 minuttia pelaamatta ollenkaan niin suurin osa seko korottajista tippuu pois. Pokerin peluu alkaa niissä vasta alkuhärdellien jälkeen. Joillakin saiteilla on 1 euron sit and go turneita joilla pääset alkuun tuo 5 dollarinkin sittari käy kalliiksi harjoitella jos pysyt pöydässä vain muutamia minuutteja.

      Turnauksissa joissa on suuri määrä pelaajia tarvitaan kortinluku taidon lisäksi tuuria palkintosijoille pääsyyn.

      Aluksi suosittelen katsomaan jonkun no deposit bonuksen ja menemään niitten rahojen kanssa pienimpii pöytiin mielellään fixed tai pot limit mallisiin.

      • noviisi

        Mä olen harjoitellut freerolleilla ja sit pistänyt palkintorahat 1$ tai 5$ takuupottiturnauksiin


    • ovat

      myös sit&go "turnaukset". Kun peli alkaa kulkea, niin helposti saa kartutettua tiliä.
      Itse keskimäärin 10:stä sit&go:sta voitan 3, olen toinen 4:ssä ja 3 2:ssa.......
      Eli jos vaikka pelaa 3euron pöytää, niin:
      *3x15e
      *4x9e
      *2x6e
      93e-10x3,25e= 60,50e

    • Itse pelaan mielelläni sit n go turnauksissa ja aika usein pärjää palkintolistalle mutta mitään hirveän isoja rahoja sieltä ei tule pitkän päälle jos laskee sen kuluneen ajan mukaan siihen.
      WildWest ja Freezout´t on mun tämän hetkiset suosikit.

      Eikö olekkin kivaa seurailla vasemman puolista ikkunaa kun siihen tulee "the next eliminated player gets 123e" ja on itse sijalla 21 / 65 ?
      *Toi on niinku esimerkkinä vaan*

    • all-in

      älä kuvittelekaan että aloittelijana pääsisit tuotoille. Yhden pöydän sittareissa on hyvä tutustua ns. turnauspeleihin, eli ei pelata rahalla, vaan pelimerkeillä. Erona turnauksiin, turnauksissa 100 kertaa enemmän pelaajia, eli malttia vaaditaan (ässätkin voi heittää pois, on vaikeeta mutta kuitenkin). Rahapöydistä kannattaa aloittaa fixedistä, ei häviä niin paljoa kerralla. Sen jälkeen voi siirtyä NL-pöytään. Pelitapa on aivan eri kuin fixedissä, eli häviät kaiken kerralla jos haluat. Freeroll-turnauksista on hyvä aloittaa, kun eivät maksa mitään. Kuten on tullut selville, ensimmäiseen taukoon asti on paljon all-in pelaajia. Sen jälkeen alkaa oikea peli. Eli aloittelijalle paraita on freerollit, niisssä häviät kaikkein vähiten:).

      • Nimenomaa Freerollseissa kannattaa aloitella. Absolute poker järjestää kivasti niitä, ja sieltä minä olen oikeastaan sen kärsivällisyydenkin saannut. Sittareissa on tietysti viehätys sinänsä, että voi 6/10/20 pelaajasta päästäkkin siihen 4-3-2-1 sijaan eli saa jotain takasinkin.
        NL on mulle tuttu juttu mutta Fixed Limit on oikeasti aika tuntematon...Ellei sitten laske mukaan niitä 5-draw pelejä mitä yleensä pelaan.
        Fixed Limit on haastavampi, koska siinä joutuu tavalla tai toisella miettimään enemmän miten satsailee ja lisäksi ei pysty samalla tavalla "pelottelemaan" vastustajia...*En oikein tiedä, joten se siitä


      • pöydistä...
        pokerspy kirjoitti:

        Nimenomaa Freerollseissa kannattaa aloitella. Absolute poker järjestää kivasti niitä, ja sieltä minä olen oikeastaan sen kärsivällisyydenkin saannut. Sittareissa on tietysti viehätys sinänsä, että voi 6/10/20 pelaajasta päästäkkin siihen 4-3-2-1 sijaan eli saa jotain takasinkin.
        NL on mulle tuttu juttu mutta Fixed Limit on oikeasti aika tuntematon...Ellei sitten laske mukaan niitä 5-draw pelejä mitä yleensä pelaan.
        Fixed Limit on haastavampi, koska siinä joutuu tavalla tai toisella miettimään enemmän miten satsailee ja lisäksi ei pysty samalla tavalla "pelottelemaan" vastustajia...*En oikein tiedä, joten se siitä

        pieni panoksisten fixed-pöytien pelaaminen on aikalailla tylsää touhua....panosten ollessa pieniä, monet roikkuvat ässän kanssa loppuun asti mukana. Isot pöydät ovatkin sitten aivan toinen juttu. NL-pöydissä ässällä roikkujat saa monesti pudotettua matkasta.
        "Hauskimpia" pelaajia ovat mielestäni super-agressiiviset, jotka reissaavat aina kun käteen ilmestyy kuvakortti....ja jos ässä niin all-in. Nämä kun tunnistaa, niin nl-pöydissä pääsee monesti rahoihin käsiksi.....samoin kun turnauksissa oma sijoitus paranee kummasti.


      • pöydistä... kirjoitti:

        pieni panoksisten fixed-pöytien pelaaminen on aikalailla tylsää touhua....panosten ollessa pieniä, monet roikkuvat ässän kanssa loppuun asti mukana. Isot pöydät ovatkin sitten aivan toinen juttu. NL-pöydissä ässällä roikkujat saa monesti pudotettua matkasta.
        "Hauskimpia" pelaajia ovat mielestäni super-agressiiviset, jotka reissaavat aina kun käteen ilmestyy kuvakortti....ja jos ässä niin all-in. Nämä kun tunnistaa, niin nl-pöydissä pääsee monesti rahoihin käsiksi.....samoin kun turnauksissa oma sijoitus paranee kummasti.

        Tietenkään esim A 4 kannata edes BB kohdalla muutakuin foldaa jos joku reissaa...Turnauksessa....Mitä turhaan ottaa riskiä kun odottelee vaan että ne "all-in" putoo pelistä pois...Eikö?


      • on!
        pokerspy kirjoitti:

        Tietenkään esim A 4 kannata edes BB kohdalla muutakuin foldaa jos joku reissaa...Turnauksessa....Mitä turhaan ottaa riskiä kun odottelee vaan että ne "all-in" putoo pelistä pois...Eikö?

        A4 sun muut kannattaa foldata yleensä mäkeen nl-pöydissä ja turnauksissa. Tarkoitin sitä, että kun tunnistaa agressiivisen pelaajatyypin, joka reissaa ja vetää all-in, niin sopivassa tilanteessa pääsee 100-varmasti pudottamaan pois ja kasvattamaan omaa stäkiä.
        Tärkeintä on aina oma paikka pöydässä sekä ääretön kärsivällisyys. Väsyneenä, kun on pelannut turnausta esim. yli 6tuntia, tekee aivan käsittämättömiä ratkaisuja ja peli loppuu siihen.....kokemusta on!


      • on! kirjoitti:

        A4 sun muut kannattaa foldata yleensä mäkeen nl-pöydissä ja turnauksissa. Tarkoitin sitä, että kun tunnistaa agressiivisen pelaajatyypin, joka reissaa ja vetää all-in, niin sopivassa tilanteessa pääsee 100-varmasti pudottamaan pois ja kasvattamaan omaa stäkiä.
        Tärkeintä on aina oma paikka pöydässä sekä ääretön kärsivällisyys. Väsyneenä, kun on pelannut turnausta esim. yli 6tuntia, tekee aivan käsittämättömiä ratkaisuja ja peli loppuu siihen.....kokemusta on!

        "Bubble"....Pahin mitä on mulle tapahtunu....Kerran se sattu kohdalle ja piru että oli lähellä että lcd näyttöön tulisi sellainen isompi pixeli-virhe ;)
        Kupla, siis että jos 50 paikkaa maksaa ja lentää pihalle 51 sijalla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe